- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Blijft mooi om te zien dat die oude mannen het nog steeds kunnen.
zidane dolt jeugdkeeper op training | nusport.nl/video | Voor het laatste nieuws van elke sport
Zidane 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2278 stemmen
Gesodemieter weer bij Ajax, ik word er moedeloos van. Hopelijk loopt het weer af met een sisser.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Klare taal: Danny Blind moest van Cruijff vandaag al ‘oprotten’.
kos
-
- 46827 berichten
- 8954 stemmen
. en wij maar denken dan Van Gaal de lompe hork was.
Wat is dit voor amateuristisch gebazel zeg.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Van Gaal, ja. Zou van den Boog hem al gebeld hebben?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Cruijff is niet eens in dienst bij Ajax joh.
een hele uitleg
Maar als ik dan in het bericht van Insignificance lees dat Cruijff nu al opdrachten geeft om mensen te laten ontslaan, tja... En dan ook nog met termen als 'oprotten' en 'slikken of stikken', dan vind ik het niet meer dan logisch dat Van den Boog hier niet op ingaat. Dat is toch niet respectvol omgaan met mensen.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Als je niet functioneert, ga je er uit. Bij een reorganisatie verdwijnen mensen. Zo vreemd is dat allemaal niet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
En helemaal hilarisch. De supporters menen ook nog dat hun mening van belang is.
supporters ajax eisen gesprek | nusport.nl/eredivisie | Voor het laatste nieuws van elke sport
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
. en wij maar denken dan Van Gaal de lompe hork was.
Wat is dit voor amateuristisch gebazel zeg.
Is natuurlijk moeilijk te bepalen als buitenstaander wat hier allemaal van waar is. Feit is dat Van de Boog de laatste maanden wel al meer nieuws naar buiten heeft gebracht wat achteraf niet bleek te kloppen.
Bovendien moet die man natuurlijk ook zijn baan redden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als je niet functioneert, ga je er uit. Bij een reorganisatie verdwijnen mensen. Zo vreemd is dat allemaal niet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Dan doe je dat op een fatsoenlijke en respectvolle manier, zoals beschaafde mensen met elkaar omgaan. Maar Cruijff gaat al tekeer als een dictator vooraleer hij ook maar iets te zeggen heeft bij Ajax. Dat kan toch niet.
Hey cool. Nomak is blijkbaar bij al die gesprekken geweest. Wat is er nog meer allemaal besproken?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Cruijff gaat al tekeer als een dictator vooraleer hij ook maar iets te zeggen heeft bij Ajax. Dat kan toch niet.
Een dictator nog wel. Toch grappig dat iemand die Immers hier met de grond gelijk maakt Cruijff vervolgens vergelijkt met de Mussolini's, Franco's en Kadaffi's van deze wereld.
edit: Twijfel nu toch een beetje of Nomak hem niet juist verdedigde. Maar blijf het een domme vergelijking vinden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hey cool. Nomak is blijkbaar bij al die gesprekken geweest.
Ik vind dingen als dit erover:
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat soort zaken moet Boogie natuurlijk niet naar buiten brengen. Uiteindelijk zal hij moeten vertrekken en gaan de voetbalmensen de strijd winnen. En Blind wordt niet voor niets scholletje genoemd. Glibbert overal tussendoor en likt kontjes. Prima voetballer gevonden altijd, maar verder mag hij van mij ook oprotten. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Neen hoor, ik baseer me net als iedereen hier op de dingen die in de media verschijnen. Maar omdat ik niet van plan ben om Cruijff zijn ballen te likken mag ik mijn mening hier neerzetten?
Ik vind dingen als dit erover:
Dat mag natuurlijk en heb daar ook geen problemen mee. Maar je verwijt eerst mensen als kippen zonder kop achter Cruijff aan te lopen om vervolgens zelf er bewust voor te kiezen om alleen wat Van de Boog erover zegt te geloven. Is toch precies hetzelfde alleen dan andersom of vergis ik me nu.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
iemand die Immers hier met de grond gelijk maakt
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Dat soort zaken moet Boogie natuurlijk niet naar buiten brengen.
Hey hey niet gaan schelden he. De bijnaam Boogie geldt maar voor één iemand en dat is Michael Boogerd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Geen zin om het uit te zoeken maar had post in ieder geval al aangepast. Blijf het overigens evengoed een domme vergelijking vinden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat mag natuurlijk en heb daar ook geen problemen mee. Maar je verwijt eerst mensen als kippen zonder kop achter Cruijff aan te lopen om vervolgens zelf er bewust voor te kiezen om alleen wat Van de Boog erover zegt te geloven. Is toch precies hetzelfde alleen dan andersom of vergis ik me nu.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Zidane 
Altijd onwijs van hem genoten, wat een briljante speler!
Verder niet zo handig wat Cruijff met Blind wilde doen. Dat is juridisch niet eens mogelijk en daarnaast wel erg onfatsoenlijk naar een grote clubman.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Dan doe je dat op een fatsoenlijke en respectvolle manier, zoals beschaafde mensen met elkaar omgaan.
Je reageert op iets wat intern is gezegd.
Dat gepolder van de afgelopen jaren heeft Ajax niet verder geholpen. Integendeel. Trainers, TD's, AD's, allemaal hebben ze een een beetje hun zin gekregen, met als gevolg dat Ajax sportief en financieel bijna bankroet is. Identiteit en reputatie zijn bijna volledig naar de knoppen.
Cruijff was verantwoordelijk voor die identiteit en reputatie. Als speler en later ook als trainer/TD. In de tachtiger jaren zette hij Ajax ook weer terug op de kaart. Net als de jeugdopleiding. Nog veel plezier aan beleefd in de negentiger jaren.
Die man moet nu pas op de plaats maken voor.. Jan Olde Riekerink? Zal ongetwijfeld een integere man met organisatorische en technische kwaliteiten zijn, maar dat is toch niet het crème de la crème voor een club die prat gaat op haar opleiding, reputatie en identiteit?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Uiteindelijk zal hij moeten vertrekken en gaan de voetbalmensen de strijd winnen.
Rik van den Boog kan de geschiedenis ingaan als de man die weigerde om de poten van onder zijn stoel te laten wegzagen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Verder niet zo handig wat Cruijff met Blind wilde doen. Dat is juridisch niet eens mogelijk en daarnaast wel erg onfatsoenlijk naar een grote clubman.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nogmaals, dit is binnenskamers besproken. Boogie wou gewoon even een beetje modder naar buiten gooien waardoor Cruijff in een slecht daglicht zou komen te staan. Beetje kinderachtig van Boogie.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar als Cruijff oorlog voert via de media is dat niet kinderachtig?
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Ben ik helemaal met je eens. Als het zo verlopen is als ik het nu lees, dan is dat erg kwalijk. Prima als je Blind kwijt wil (vind Blind ook geen topper voor welke technische functie ook), maar doe het ieder geval fatsoenlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Cruijff heeft niks nieuws gezegd. Ik vind dat het taalgebruik van de echte Amsterdammer die Cruijff natuurlijk nog steeds is niet naar buiten had moeten komen. Hij gooit dat soort taal er gewoon eerder uit dan een zakenman in hart en nieren. Meer gevoelsmens, dus zo erg vind ik het woord oprotten ook weer niet. Opdonderen, ontslaan, de zak geven, als het de lading maar dekt denk ik dan
Boogie wil Blind en Cruijff even rechtstreeks tegenover elkaar zetten.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Rik van den Boog kan de geschiedenis ingaan als de man die weigerde om de poten van onder zijn stoel te laten wegzagen.
Rik van den Boog heeft geen poten meer, laat staan een stoel, die heeft hij namelijk zelf al door midden gezaagd met zijn ongeloofwaardige verhalen, leugens, en het continu veranderen van mening.
Uiteraard moet Cruijff wel netjes blijven, respectvol omgaan met clubmensen en de zaken op een legitieme manier regelen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach je kan toch een beetje voor je zien hoe zo'n gesprek eruit ziet. Boog laat Cruijff zijn praatje houden en zal tegelijkertijd zitten te gapen en op zijn horloge kijken. Cruijff ziet dit en begint zich te irriteren. Hij gooit er wat zwaardere woorden in om de zakenmannen wakker te schudden. Boog zal Cruijff hebben bedankt voor zijn harde werk en meteen erachteraan hebben verteld dat hij het niet gaat uitvoeren en nu snel naar een zakendinertje moet met wat sponsors. Die 2 mannen zijn wel zo verschillend, kunnen in ieder geval nooit onder 1 dak werken, dat is nu wel helemaal duidelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.