- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax wil gewoon geen kampioen worden 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Sja, als je 0-2 weggeeft, vele kansen niet benut voor rust en een penalty mist, dan verdien je de 3 punten ook niet.
Succes PSV en Twente, Ajax is afgehaakt vrees ik.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Een middag die zo mooi begon met 0-2 zo weggeven is vrij pijnlijk zeg, verdomme.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Kut El Hamdaoui, flikker maar eens snel op. Laat echt zien dat hij alle duels half in gaat. Tja nu is het gat weer 5 punten zo blijf je maar doorgaan, kutzooi.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Ja, doei. Dat hoeft niet elke keer gezegd te worden na een verloren of gelijkgespeelde wedstrijd. PSV en Twente laten ook nog punten liggen hoor.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Sja, als je 0-2 weggeeft, vele kansen niet benut voor rust en een penalty mist, dan verdien je de 3 punten ook niet.
Succes PSV en Twente, Ajax is afgehaakt vrees ik.
Op basis van de 2e helft zwijn je nog met een puntje. Hoe kun je als ploeg nou zover terugzakken. Dat zie ik bij Twente of PSV niet snel gebeuren.
Nou Grunn, op naar de 3e plek 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Weer net zoals tegen Groningen of eigenlijk wel elke uitwedstrijd ...
En dan inzetten op Ajax ook en dan nog die penalty gemist zien worden
Kutzooi 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Op basis van de 2e helft zwijn je nog met een puntje. Hoe kun je als ploeg nou zover terugzakken. Dat zie ik bij Twente of PSV niet snel gebeuren.
Nou Grunn, op naar de 3e plek
Flikker toch op. PSV en Twente begin al erg verdedigend en spelen dat heel de wedstrijd. Maar als Ajax dan een keertje terugzakt heb je wel een grote mond. Roda was gewoon veel feller de tweede helft, daarom kwam Ajax er niet meer aan toe. Maarja, als dan die Hamlap ook nog eens een penalty mist, dan verliezen we punten ja. Maar dan moet jij hier niet gaan zeggen dat PSV niet terugzakt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ja, doei. Dat hoeft niet elke keer gezegd te worden na een verloren of gelijkgespeelde wedstrijd. PSV en Twente laten ook nog punten liggen hoor.
Ajax haakt sowieso niet af qua punten, met de wedstrijden tegen PSV en Twente nog voor de boeg. Op basis van het spel geef ik ze overigens weinig kans meer.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Kut El Hamdaoui, flikker maar eens snel op. Laat echt zien dat hij alle duels half in gaat. Tja nu is het gat weer 5 punten zo blijf je maar doorgaan, kutzooi.

Mn keel doet weer goed pijn van het ge&#%&@! door de kamer, wanhopig slecht.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Weer een frustrerend middagje Ajax. Heb geen stem meer over.. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat taalgebruik bewaar je maar voor je Ajax-matties.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Had Sulejmani lekker laten staan en wissel Mounir dacht ik meteen al, die had de penalty hopelijk nog wel gemaakt en speelde een vrij aardige wedstrijd. Tweede helft ook minder maar dat was bij iedereen het geval.
Ongelofelijk eigenlijk dat ze blijkbaar niet ingesteld waren op een aanvallend Roda in de tweede helft. Dat zie je toch aankomen dat ze na die 1-2 gaan komen..
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ajax haakt sowieso niet af qua punten, met de wedstrijden tegen PSV en Twente nog voor de boeg. Op basis van het spel geef ik ze overigens weinig kans meer.
Lijkt me een correcte analyse.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Dat taalgebruik bewaar je maar voor je Ajax-matties.
Sorry, was emotie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dan nog bedoelde ik terugzakken in niveau, niet terugzakken in verdediging. De beruchte ondergrens. No probs verder.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Tuurlijk haak je wel af in punten. 5 punten op 2 ploegen inhalen lukt nooit meer. Je moet sowieso uit bij PSV nu gaan winnen. Nou, dat is geloof ik 1x gebeurd in de laatste 15 jaar ofzo.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tuurlijk haak je wel af in punten. 5 punten op 2 ploegen inhalen lukt nooit meer. Je moet sowieso uit bij PSV nu gaan winnen. Nou, dat is geloof ik 1x gebeurd in de laatste 15 jaar ofzo.
Als Ajax al haar wedstrijden wint wordt het gewoon kampioen hoor, maar dat doen ze natuurlijk niet.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2589 stemmen
Als limburger en psv-er doet me dit goed. Wat een lekker weekendje.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Als Ajax al haar wedstrijden wint wordt het gewoon kampioen hoor, maar dat doen ze natuurlijk niet.
Het programma wordt steeds korter. 1 ploeg inhalen is mogelijk, 2 niet. Echt niet te filmen dat het gat nu weer 5 punten is geworden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ze gaan het ook niet meer inlopen natuurlijk. Maar Ajax staat op beide ploegen maar 2 punten achter die je niet zelf in de hand hebt (zelf dus winnen van PSV en Twente).
Daarnaast moet PSV nog tegen Twente, dus eigenlijk sta je maar hooguit 2 punten achter op of Twente of PSV. Qua puntenaantal kan Ajax nog gewoon kampioen worden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vergeet Groningen niet, Kai 
Echt best is het nog niet trouwens...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De Graafschap is sterker, maar 1 kans(nou ja kans) voor Grun en hij zit er lekker in.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Typische Ajax-wedstrijd, gaat al jaren zo. Iedereen wist dat Hamlap hem ging missen, behalve hij zelf waarschijnlijk. Het spel wordt ook steeds beroerder onder De Boer - voor zover er van spel te spreken valt overigens, want ook in de eerste helft was het puur countervoetbal. Als er zo in Eindhoven en Anderlecht gevoetbald gaat worden, worden we aan alle kanten voorbij gerend.
joyce.bb
-
- 41 berichten
- 0 stemmen
Wat doet de internet AD?
tijdens de wedstrijd roda-ajax al een artikel publiceren met "ajax op voorsprong..."
gestoord of niet?
de top 5 na dit voetbalzeisoen:
1Twente
2 PSV
3 Groningen
4. Ado
5.Ajax
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Groningen moet wel effe wakker worden nu 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het programma wordt steeds korter. 1 ploeg inhalen is mogelijk, 2 niet. Echt niet te filmen dat het gat nu weer 5 punten is geworden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou, Groningen heeft geen moment aanspraak kunnen maken op de 3e plek. Deze wedstrijd was nog slechter dan Roda - Ajax, en niet half zo vermakelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.