- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Waarom haal je er toch steeds joodse mensen bij. Het gaat hier toch enkel om een reactie op de geuzenaam?
Immers wordt geschorst vanwege het schaden van de belangen van het betaald voetbal of de sport in het algemeen. 'Respectloos' was één van de termen die ze daarbij gebruikten. Ik neem aan dat je dan wel genoeg weet.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dus jood zijn is erger dan kakkerlak zijn? Het zal je maar gezegd worden als jood....
Begrijpend lezen is moeilijk he vent?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Bottomline:
Zowel Immers als Vertonghen hebben een voorbeeldfunctie en dienen zich daar naar te gedragen, beide worden dus terecht gestraft. Over de hoogte van deze straf kan je nog uren twisten, maar feit blijft dat het domme kreten zijn om te scanderen ook al bedoel je er zelf niks mee.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
ADO heeft Immers geloof ik een grote boete gegeven hoor.
Maar ze kunnen beter eens die spelers heropvoeden. Niks mis mee dat je Ajax niet mag, maar bij Utrecht en ADO zit wel heel veel ongezonde Ajax haat. Als ik een tijdje terug ook Du Chatinier hoorde praten, die man vertikte het om Ajax bij naam te noemen.
Je zou het legioen bijna als mild gaan beschouwen ja.. raar ook dat die onderhand niet een beetje moe worden van al die wannabe's haters en look-a-like hoolies van provinciale clubjes die nog nooit iets hebben voorgesteld.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
Immers is een held.
Heb gelijk mijn Ado-sjaal te voorschijn gehaald en ben op jodenjacht gegaan. En de week is nog niet om en ik heb er al weer een stuk of tien gevangen. Nu nog een plekje verzinnen waar ik ze kan opbergen...
Zo zie je maar wat een invloed zo'n man heeft.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
'wannabe's haters en look-a-like hoolies van provinciale clubjes die nog nooit iets hebben voorgesteld'
Omdat wij het niet eens zijn met de schorsing en meneer hier een andere mening niet kan accepteren.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Kennelijk kan iedereen doordraaien en hele bevolkingsgroepen beschimpen of de oorlog erbij halen als het om ajax gaat en dan kan er uiteraard ook nooit straf op staan. Gelukkig bestaan er nog weldenkende lui in de voetballerij die dit gewoon zien voor wat het is zonder selectief haatbrilletje.
Doe normaal met je 'opperneus' en ga eens clubs als Vitesse haten of NEC, dat is meer van jullie niveau 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind wel dat dat vrouwtje met dr zilveren tieten zijn plek zo lang moet overnemen in het veld.
Dat hamas hamas joden aan het gas is ook zo lekker sneu.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Kennelijk kan iedereen doordraaien en hele bevolkingsgroepen beschimpen of de oorlog erbij halen als het om ajax gaat en dan kan er uiteraard ook nooit straf op staan. Gelukkig bestaan er nog weldenkende lui in de voetballerij die dit gewoon zien voor wat het is zonder selectief haatbrilletje. Doe normaal met je 'opperneus' en ga eens clubs als Vitesse haten of NEC, dat is meer van jullie niveau
Oorlog erbij halen? Jullie Ajacieden halen de oorlog erbij. Ik niet, andere niet Ajax Movmete leden niet, Immers niet.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Blijft lekker dat trampoline springen op de tribunes in Argentina, springen als een malle
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind wel dat dat vrouwtje met dr zilveren tieten zijn plek zo lang moet overnemen in het veld.
Dat hamas hamas joden aan het gas is ook zo lekker sneu.
(embed)
Jezelf joden noemen om te provoceren, dat is pas sneu. Vooral als je daarna massaal krokodillentranen gaat huilen over de rug van 6 mjn vermoorde joden en wo2, die er helemaal niets mee te maken hebben.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Kennelijk kan iedereen doordraaien en hele bevolkingsgroepen beschimpen of de oorlog erbij halen als het om ajax gaat en dan kan er uiteraard ook nooit straf op staan
Dus jij denkt oprecht dat Immers de link met de oorlog legde toen hij het riep?
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Jezelf joden noemen om te provoceren, dat is pas sneu. Vooral als je daarna massaal krokodillentranen gaat huilen over de rug van 6 mjn vermoorde joden en wo2, die er helemaal niets mee te maken hebben.
Kijk, dit maak jij er van. Provoceren
Veel plezier ermee.
Vergelijking: dan provoceren jullie ook met je hand in hand want daar kan je homograppen over maken 
kos
-
- 46825 berichten
- 8953 stemmen
Voetbalzone - Immers kan ontsnappen aan aanklacht met donatie aan Joods gezin
dit is echt schandalig...
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Dat is appels met ananassen vergelijken, Rep.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Dit soort dingen als Vertonghen en Immers betreft gewoon pure haatzaaierij. Dat moeten ze gewoon even keihard aanpakken.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Dat is appels met ananassen vergelijken, Rep.
Nee hoor, volgens Reinbo's theorie is dat ook provoceren.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Maar goed, jij weet ook wel dat het onzin is. "Joden" roepen door ajacieden is om te provoceren, ik neem aan dat je dat ook wel begrijpt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Voetbalzone - Immers kan ontsnappen aan aanklacht met donatie aan Joods gezin
dit is echt schandalig...
Klinkt wel erg als chantage
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsof dat om te provoceren is
.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Maar goed, jij weet ook wel dat het onzin is. "Joden" roepen door ajacieden is om te provoceren, ik neem aan dat je dat ook wel begrijpt.
Hahaha, 1 van de domste posts die ik hier heb gelezen zeg 
Net of we allemaal massaal in het stadion Joden, Joden zingen om hiermee te provoceren. Joden is een geuzennaam van Ajax geworden en als dat wordt geschreeuwd, dan is dat om de ploeg te steunen en de eigen identiteit te laten kennen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is het anders? Het zijn toch helemaal geen joden, noch is het een Joodse club.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Wat is het anders? Het zijn toch helemaal geen joden, noch is het een Joodse club.
Ajax is mede opgericht door Joodse mensen...
En daarbij, stoppen jullie ook met Hand in Hand te zingen? Best wel provocerend naar homo's toe. Of zijn alle 45.000 bezoekers daar homo? Kom op Reinbo...
kos
-
- 46825 berichten
- 8953 stemmen
Als Ajacieden 'Joden gaan op Jacht' zingen klaagt niemand er over. "We gaan op Jodenjacht' echter..
Anyway, wat mij het meest tegenstaat aan de Vertonghen - Immers vergelijking, is dat Vertonghen het willen en wetens publiekelijk op een officieel feestje doet en Immers gewoon achter gesloten deuren voor een beperkt groepje waar je niemand kwetst.
Puur toeval dat iemand het filmt en online zet.
Het is nu wachten tot mensen een filmpje van een voetballer die thuis iets roept gaan veroordelen.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Als Ajacieden 'Joden gaan op Jacht' zingen klaagt niemand er over. "We gaan op Jodenjacht' echter..
Anyway, wat mij het meest tegenstaat aan de Vertonghen - Immers vergelijking, is dat Vertonghen het willen en wetens publiekelijk op een officieel feestje doet en Immers gewoon achter gesloten deuren voor een beperkt groepje waar je niemand kwetst.
Puur toeval dat iemand het filmt en online zet.
Het is nu wachten tot mensen een filmpje van een voetballer die thuis iets roept gaan veroordelen.
Vertonghen deed het ook onder alleen maar Ajax fans, precies hetzelfde. Immers doet het onder ADO fans.
En ook voor jou, hij heeft ook termen als ''kanker Ajacieden'' gezongen. Maar dit vergeet iedereen schijnbaar graag.
En Ajacieden zingen niet Joden gaan op jacht. En als ze dat wel deden, dan is dat een rare leus, maar we gaan op Jodenjacht kan je gewoon op meer manieren opvatten.
kos
-
- 46825 berichten
- 8953 stemmen
Vertonghen deed het ook onder alleen maar Ajax fans, precies hetzelfde.
Neen, dat was een officieel feest wat door iedereen in Nederland te zien was en openlijk werd opgenomen en uitgezonden.
kos
-
- 46825 berichten
- 8953 stemmen
kan je gewoon op meer manieren opvatten.
Als je niet al te snugger bent misschien ja. Zo kun je overal wel rekening mee gaan houden.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Neen, dat was een officieel feest wat door iedereen in Nederland te zien was en openlijk werd opgenomen en uitgezonden.
Dat is een klein verschil dan. In de tijd van nu met alle digitale middelen moet je ook niet raar opkijken dat het gefilmd wordt. Daarnaast, het spelershome van ADO is in principe ook voor iedereen toegankelijk.
Als je niet al te snugger bent misschien ja. Zo kun je overal wel rekening mee gaan houden.
Ik snap je punt, denk dat Immers gewoon simpel is en niet wist waarmee hij het associeerde, maar wat hij zei is wel kwalijk. Kanker Ajacieden roep je niet lijkt me en we gaan op Jodenjacht is ook ongepast. Ook raar trouwens, want de wedstrijd was al voorbij. Zoiets zing je dan nog eerder voorafgaand aan de wedstrijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.