- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
schram101
-
- 16754 berichten
- 2370 stemmen
Journalist? Wat een interviewer idd. Sierd de Vos vind ik geweldig als commentator, slaat de plank een beetje mis als interviewer maar mooie tv is het wel.
Heb je gelijk in. Hij krijgt Fred Rutten wel een beetje uit zijn schulp, maar dat is dan ook de enige waar zijn debiele aanpak bij werkt. Bij Berg vind ik het gewoon een beetje genant eigenlijk.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Supermooie televisie, hij zorgt er voor dat Rutten interessant overkomt. En dat wil al heel wat zeggen. Dat hij wat menselijker is dan anderen, tsjah
Van mij mag Siert de Vos blijven!!!!!!
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Heb je gelijk in. Hij krijgt Fred Rutten wel een beetje uit zijn schulp, maar dat is dan ook de enige waar zijn debiele aanpak bij werkt. Bij Berg vind ik het gewoon een beetje genant eigenlijk.
Mweh, Berg vind ik zelf genant, Siert niet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Rutten zegt nooit wat, dus moet Siert het maar overnemen. Vind hem wel komisch.
schram101
-
- 16754 berichten
- 2370 stemmen
Tja, zn prestaties vallen 'wat' tegen ja. Maar ik had het niet per se over Berg, maar tegen alle spelers doet ie zo. Dat kleffe gedoe van Jack van Gelder is ook niet alles, maar dit vind ik al helemaal niets.
Al is het bij Rutten zoals ik al zei, wel een beetje van toepassing ja.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die Siert was gewoon onbeschoft. Leuk journalistje voor Powned, maar niet voor de grote mensen televisie.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Wat een sfeerloze bedoening bij Twente zeg, had een groter feestje verwacht.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Wat een viespeuken in Enschede zeg, even met 3-0 winnen op deze manier. Zo zie je maar hoe belangrijk zo'n eerste goal is.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3633 stemmen
Wat een helden

Zenit idd veel beter. Sterker nog. Ik vond dit (zeker in de 1ste helft) de beste ploeg die ik in Enschede gezien heb sinds het Ajax van 1995/1996. Super sterk combinatievoetbal. Twente verdedigde heel aardig en vooral Michailov was fantastisch. En dan zelf uit 3 kansen 3 keer prachtig scoren. Geweldig.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Heerlijke voorzet van Janssen bij die 3-0, dat wel 
Wel meer geluk dan wijsheid, kan nog wel lastig worden in Sint Petersburg als dit volgende week weer zo gaat.
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Rep_robert, je krijgt de groeten van Ola (?) uit Groningen en Jelle en Jeroen uit Lemmer.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Jammerlijke avond voor Ajax ... 
Goed gespeeld maar toont maar weer eens dat we fysiek te kort schieten als het er echt op aankomt. luis had beter geweten...
Supermooie televisie, hij zorgt er voor dat Rutten interessant overkomt. En dat wil al heel wat zeggen. Dat hij wat menselijker is dan anderen, tsjah
Van mij mag Siert de Vos blijven!!!!!!
Helemaal mee eens.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
Stelletje kneuzen. Alleen met PSV zat ik mis. Moet maar eens de toto gaan invullen...
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Zenit idd veel beter. Sterker nog. Ik vond dit (zeker in de 1ste helft) de beste ploeg die ik in Enschede gezien heb sinds het Ajax van 1995/1996. Super sterk combinatievoetbal. Twente verdedigde heel aardig en vooral Michailov was fantastisch. En dan zelf uit 3 kansen 3 keer prachtig scoren. Geweldig.
Twente verdedigde niet goed vond ik, het is een wonder dat er niet 1 in vloog, m.n. Douglas was wat onzeker / maakte foutjes. Michailov was inderdaad fantastisch.
Janssen bewijst toch maar weer dat hij tot de absolute topklasse behoort, wat traptechniek betreft; wat een oogstrelende laatste voorzet 
De Jong deed, wat zijn oudere broer vergat te doen, scoren!
Ik zie na vanavond Twente & PSV doorgaan, maar voor Ajax zal het lastig worden, alhoewel ik Ajax wel een stuk beter vond voetballen dan Spartak.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Rep_robert, je krijgt de groeten van Ola (?) uit Groningen en Jelle en Jeroen uit Lemmer.
Ola?
Hayo?
Jelle en Jeroen, de Bandieri boys uit Lemmer. Jelle woont overigens ook in Grunn(studie). Je kent ze? 
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Zal inderdaad Hayo geweest zijn dan.
En ja, ik was met hun.
Was tof om een keer meegemaakt te hebben. Alleen ga ik de volgende keer niet weer midden in het vak staan. Teringirritant man die vlaggen. Kreeg nauwelijks wat mee van de wedstrijd.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Hoort erbij he
Wel erg heftig hoor. Jammer dat er niet meer in zit, 410 was goed te horen de hele match.
Ken je hun persoonlijk of?... Wel apart dat je dan naast hun staat. Ga altijd met die Hayo richting Amsterdam. Stond Smarty er ook nog toevallig? 
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Ja, woon in Amsterdam maar kom uit Lemmer. Ken die twee al sinds m'n jeugd. Hayo vandaag pas ontmoet. En geen idee wie Smarty is. 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3633 stemmen
Hoort erbij he
Wel erg heftig hoor. Jammer dat er niet meer in zit, 410 was goed te horen de hele match.
Ken je hun persoonlijk of?... Wel apart dat je dan naast hun staat. Ga altijd met die Hayo richting Amsterdam. Stond Smarty er ook nog toevallig?
Nee, M&M wel. En Snickers ook. 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Die grappen al 100x gemaakt
Hayo Hayo je krijgt het niet cadeau ben je ook vergeten hehe.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Gossemikke FC Twente, wat een resultaat weer 
Quido
-
- 14650 berichten
- 6147 stemmen
Eerste helft was misschien wel de beste van Ajax onder De Boer, tweede helft (en met name laatste kwartier) een stuk minder (slordig, minder scherp). Haast een wonder dat je dit verloren hebt. Als je in Moskou ook zo weet te spelen zie ik nog wel mogelijkheden, maar de vraag is of men nu niet weer lekker wisselvallig wegvalt naar een bedenkelijk niveau. Jammer dat PSV niet 'gewoon' gewonnen heeft, gelukkig heeft Twente nog punten gepakt voor Nederland.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
In Moskou doet Spartak het meestal een stuk beter. Tenminste in 1993 en 2001 tegen Feyenoord nog wel. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Fantastische overwinning van Twente!
Gefeliciteerd!
Jammer voor Ajax. Ze speelden goed. Maar onterecht verliezen hoort helaas ook gewoon bij het voetbal. 
Quido
-
- 14650 berichten
- 6147 stemmen
tegen ons niet.
.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Tering, wat een avondje had ik gister bij Ajax zeg. Zoveel kansen gemist en zo behoorlijk voetbal op de mat gelegd en dan alles missen en door 1 verdwaald schot nog zelfs verliezen
Echt belachelijk en niet te vatten. Soms heb je schijnbaar zulke wedstrijden dat niks erin wil, zoals je ook wedstrijd hebt als PSV-Feyenoord dat elk schot een goal is.
Enorm klote dit, omdat Ajax echt goed was. Geeft ieder geval vertrouwen voor het slot van de competitie. Goede hoop dat we nog wel bij de 1e 2 gaan komen. Leuk trouwens dat Huntelaar aanwezig was. Wie weet komt ie wel terug..
Oja, waarom brengt de Boer nou Enoh voor de goed spelende de Zeeuw. Helemaal bij een 0-1 stand 
PSV ook treurig trouwens. 0-0 tegen die houthakkers is niet iets om trots op te zijn.
Twente wel klasse
Geweldig resultaat, kwartfinale lonkt.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wat is dit toch kut. Ajax speelt zijn beste wedstrijd onder leiding van de Boer, speelt 10x beter dan Spartak, krijgt 10 100% kansen en toch verliezen we met 0-1. Tja, soms heb je van die dagen dat die bal er maar niet in wil. Daar had Zenit volgens mij ook last van.
Goed resultaat van Twente, maar zij hadden ook heel veel geluk.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
tegen ons niet.
.
Maar jullie hadden Been als trainer. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Maar jullie hadden Been als trainer.
Rare combinatie, Been en Europees voetbal. Dat past bijna niet 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.