• 17.541 nieuwsartikelen
  • 182.801 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.171 acteurs
  • 200.633 gebruikers
  • 9.481.621 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax is veel beter, dus kan nog interessante pot worden daar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Goede zet ook van F de B om El ham op de tribune te zetten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Knappe gestolen overwinning van Spartak.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Geen zorgen, NEC kwam ook eerst met 1-0 achter tegen Spartak .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Twente

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Twente 3-0 .

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Wat een wonder voor Moskou zeg, wat een deceptie verder Die keeper heeft geen enkele bal klemvast, maar houdt toch werkelijk elke bal uit het doel. Unbelievable. Vieze gestolen overwinning.

Scheidsrechter was een verademing overigens, liet echt lekker veel doorspelen. Lekker vlot potje.

maxcomthrilla

• 15588 berichten
  • 2882 stemmen

FC Twente!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Mooi van Twente, en Zenit leek vooraf nog wel de zwaarste van tegenstanders.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Twente ongelofelijk Ik zag Zenit als serieuze titelkandidaat, maar ik denk dat Twente na vanavond iedereen aan kan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van City had ik wel meer verwacht, die moeten in Manchester nog diep gaan.

chevy93

• 12775 berichten
  • 1355 stemmen

Kijk je voortaan in het woordenboek bij "gestolen overwinning" dan vind je Ajax - Spartak.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Gunstige uitslagen vanavond.

PSV en Twente moeten het redden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

Kijk je voortaan in het woordenboek bij "gestolen overwinning" dan vind je Ajax - Spartak.

Wat nou gestolen? Ajax schiet 'm er niet in....

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Transfer Boussoufa krijgt verrassende wending

Ruud Gullit moet een flinke teleurstelling zien te verwerken. De coach van Terek Grozny dacht Mbark Boussoufa al binnen te hebben, maar op het laatste moment heeft het vertrek van de Amsterdamse Marokkaan bij Anderlecht een verrassende wending gekregen. Paarswit meldt op haar website dat Boussoufa niet naar Grozny, maar naar Anzhi Makhachkala gaat.

Waarom de transfer naar Gullits Grozny niet doorgaat is niet bekend. De club uit Tsjetsjenië bood Boussoufa een riant salaris en de spelmaker had dan ook al zijn jawoord gegeven, maar Grozny bereikte vervolgens geen akkoord met Anderlecht over een transfersom. Anzhi, dat eerder nog onder het bod van Grozny zat, kon het uiteindelijk wel eens worden met de Belgisch landskampioen.

Anderlecht meldt op haar website niet hoeveel zij ontvangt voor Boussoufa, die bezig was aan zijn vijfde seizoen bij Paarswit. De 26-jarige middenvelder geeft vrijdag nog een persconferentie en stapt vervolgens in het vliegtuig naar Rusland, waar hij voor drie jaar gaat tekenen bij Anzhi, de club die eerder onder meer Roberto Carlos en Diego Tardelli aantrok.

schram101

• 16752 berichten
  • 2368 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wat nou gestolen? Ajax schiet 'm er net in....

Dit mag je toch wel gestolen noemen, of niet?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rein heeft wel een punt natuurlijk. Hoe kan je iets gestolen noemen als je zelf de kansen niet maakt. Ajax besteeld vooral zichzelf.

chevy93

• 12775 berichten
  • 1355 stemmen

Wat is dan jouw definitie van een gestolen overwinning? Dit is een schoolvoorbeeld.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Je kan niet letterlijk de punten in je zak steken en de ArenA verlaten he, wat versta je anders aan gestolen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laat ik voorop stellen dat ik het wel een gestolen overwinning vind, maar kan ook wel mensen begrijpen die dit niet vinden (en het gooien op kwaliteitsverschil). Deze wedstrijd deed me erg denken aan Spanje - Zwitserland dit WK.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Zitten kansen tussen die betere spelers inderdaad wel afgemaakt hadden, maar voor het zelfde geld met wat geluk en een tegenvallende keeper had je er nog wat van gemaakt.

Alleen jammer dat bij de 0-1 niet bijvoorbeeld Ozbilliz of Cvitanich kwam voor Demy.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax dus veel beter bedoel je en de pech dat er geen 1 in wilde. Ach die dagen heb je erbij. De Boer blijft mijn held.

schram101

• 16752 berichten
  • 2368 stemmen

Wie doet trouwens die vreselijk irritante interviews bij PSV op rtl7 zeg.. Die vind zichzelf veel te grappig!

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Rutten met een kort antwoord van een minuut lang

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wilfred Genee schreef:

Zitten kansen tussen die betere spelers inderdaad wel afgemaakt hadden, maar voor het zelfde geld met wat geluk en een tegenvallende keeper had je er nog wat van gemaakt.

Alleen jammer dat bij de 0-1 niet bijvoorbeeld Ozbilliz of Cvitanich kwam voor Demy.

Je hebt wel pech dat die keeper wel veel momentum opbouwdie. Die save op die vrije trap van Eriksen was ook behoorlijk ziek. Keeper stompt alles weg en dan heb je ook gewoon de pech dat ie niet voor je voeten valt. Gauw vergeten. En in Rusland gewoon wel trefzekerder zijn, want zoveel kansen zou je niet krijgen denk ik.

schram101

• 16752 berichten
  • 2368 stemmen

moviemafketel schreef:

De Boer blijft mijn held.

Ook na die wissels?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dit is nou de tweede keer dat die mongool van RTL zo bezig is, meteen ontslaan die journalist.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Ook na die wissels?

Ja, die man kan niks fout doen bij me. Ben erg blij met hem als trainer. In zo'n korte tijd al duidelijk verschil zien in het systeem en de attractieve manier van voetballen. Dit soort avonden moet je snel vergeten en ze daar inmaken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Journalist? Wat een interviewer idd. Sierd de Vos vind ik geweldig als commentator, slaat de plank een beetje mis als interviewer maar mooie tv is het wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.