- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Ach, als Ajacied ben je toch niet serrieus bang voor Groningen? Leuk dat we bovenin mee draaien, maar dat 4e plekje is denk ik wel zo'n beetje het maximaal haalbare vrees ik.
Maar met een beetje geluk zijn Groningen en Ajax weer de twee winnaars van het weekend. PSV en Twente zie ik nog niet zo 1,2,3 winnen eigenlijk. Alhoewel ... Twente - Vitesse 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Twente speelt ook matig, wie weet 
Roda-Ajax wordt taai, maar niet onmogelijk. Ik verwacht dat Ajax nipt wint na een slecht duel.
Ik zie AZ nog wel winnen van PSV morgenavond in Alkmaar. Zou me niets verbazen. Benieuwd of ik het goed hebt.
Groningen zal denk ik niet de titel winnen nee, maar zolang ze 4 punten van kop en 1 punt van Ajax staan zie ik ze graag onderuit gaan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, NL werd in 88 door overdosis geluk (Engeland), late buitenspelgoal (Ierland), schwalbe Van Basten (Duitsland) en gestopte strafschop (Rusland) kampioen, en ook in latere toernooien zat het vaker mee dan tegen. Op de onvermijdelijke pingels na natuurlijk.
Geluk dwing je af. Hoewel die gestopte strafschop niet echt geluk was, daar was Van Breukelen gewoon erg goed in.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
het begint alweer geniaal met Gijpie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Allemachtig, irritante vent die gast bij VI. Ene Frenk van der Linden ofzo. Probeert popi jopi mee te doen maar volgens mij volgt die man niet eens het voetbal.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2581 stemmen
Er zijn bijna nooit fatsoenlijke gasten bij vi.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Beetje kort door de boch allemaal, selectie van Ajax komt op allerlei rare bijeenkomsten(ziekenhuizen, fandagen en weet ik veel wat allemaal). Alsof dat alleen bij Twente gebeurt 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zingt hij niet ik verscheurde je foto? 
Hehe, Derksen is wel in vorm.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vind het nu wel wat extreem aan het worden, het afbranden van vd Boog. Kritisch, prima maar dit is iemand ordinair de grond in stampen een half uur lang.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als je nou eens even je mond houdt. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heel goed dat die randcrimineel gefileerd wordt. Typerend verhaal ook over Derksen op de Toekomst. Een baantjeszieke huichelaar die er zit voor eigen eer en glorie.
Oh en Jopie houdt het blijkbaar ditmaal niet eens een weekie uit 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ah gelukkig. Ze gaan het zo hebben over volledig onterechte vertrek van Kalezic. De Graafschap gaat zich waarschijnlijk tijdig veilig spelen en ze bonjouren die man eruit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ah gelukkig. Ze gaan het zo hebben over volledig onterechte vertrek van Kalezic. De Graafschap gaat zich waarschijnlijk tijdig veilig spelen en ze bonjouren die man eruit.
Inderdaad waardeloos beleid om Kalezic weg te doen. Ik lees dat Erwin Koeman nu daar zeer gewild is voor na de zomer. Wat heeft Erwin als trainer gepresteerd? Ik snap dat je Kalezic vervangt als Hiddink of van Gaal komt, maar iemand van het kaliber Koeman?
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
AMSTERDAM - Gregory van der Wiel is op zoek naar zijn toekomstige geliefde en doet een openbare oproep via Twitter om haar te vinden.
Gregory van der Wiel Foto: ANP De voetballer heeft dit jaar geen zin in een eenzame Valentijnsdag. “So who's gonna be my Valentine, I dont got one yet..,” twitterde Gregory vrijdag. De Ajax-hunk is druk bezig met de dag van de liefde die hij, zoals het er nu naar uit ziet, alleen door zal brengen. “Monday Valentines day hmm....” zette hij eerder op de microblog.
Nu maar afwachten of een van de ruim zestigduizend volgers die Gregory op Twitter rijk is zijn droomvrouw blijkt te zijn.
Twittery van der Wiel is ook weer bezig. 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Inderdaad waardeloos beleid om Kalezic weg te doen. Ik lees dat Erwin Koeman nu daar zeer gewild is voor na de zomer. Wat heeft Erwin als trainer gepresteerd? Ik snap dat je Kalezic vervangt als Hiddink of van Gaal komt, maar iemand van het kaliber Koeman?
Ja en de reden was, omdat hij op zijn hoogtepunt moest stoppen en met opgeheven hoofd de club moest verlaten.
Dat is de grootste drogreden, die ik heb gehoord. Ze staan verrek 12de en dat met deze selectie, dat zie ik Koeman niet doen. Ze zijn bijna nooit hoger geëindigd.
Een dikke grote
voor Looijen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Er is daar maar 1 probleem en dat is dat Looyen en Kalezic niet op 1 lijn zaten qua beleid. En dan moet die laatste eruit. Ergens wel goed, lange termijn voor korte termijn is goed, maar in dit geval slaat het nergens op. Kalezic lijkt me echt de juiste man voor die club. Prima vertegenwoordiger van de Superboeren. Presteert ook sterk.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Kalezic lijkt me een prima man. Hij is pas 2,5 (?) jaar trainer. Daarin heeft hij niks slechts gedaan. De degradatie kon hij niet veel aan doen. Vorig jaar kon hij bouwen, dan word hij gelijk kampioen in de eerste divisie. Hij komt rustig over en doet geen gekke dingen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij stapte in toen de GS in de Eredivisie erg laag stond en nog een potje of 10 te spelen had. Vloog in de play offs tegen RKC eruit, in de 3e wedstrijd omdat de 1e 2 gelijk waren.
Daarna kampioen geworden en nu weer mooi veilig gespeeld. En in de tussentijd nog goede spelers als Assaidi kwijtgeraakt. De selectie liet ook merken dat ze helemaal nog niet uitgekeken waren op hem.
Kalezic vind wel weer een baan bij een leuke middenmoter als NEC, NAC of Roda. Iets van dat niveau kan hij zeker aan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kwalbert met zijn vriendje de burgemeester bij MVV-RKC. 
RKC wordt overigens wel ingemaakt met 3-0. Lekker druk ook in het stadion. MVV pakt de periode zo.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
De mensen hier gingen helemaal uit hun dak, echt tof.
Mijn pa zal ook wel door het dolle zijn als trouwe supporter. Wat was met Albert en Onno dan Frank?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach je kan gewoon aan beiden zien dat ze daar liever niet waren. Totaal niet op hun plek. Kwalbert weet 0,0 van voetbal. Irriteert me altijd een beetje dat zo iemand dan toch gaat kijken om politiek in een goed blaadje te komen bij het volk.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Us MVV-ke. Altijd sympathie voor die club gehad. Met name omdat ik er één van mijn leukste uitwedstrijden ooit meegemaakt heb. MVV - FC Groningen, mei 2000, nacompetitie, zij speelden eredivisie, wij eerste divisie en wij wonnen er met 1-4 (door o.a. twee goals -waarvan één uit een omhaal- van ex-MVV-speler Hans Visser). Het zou de grote stap blijken die ons na die nacompetitie terug naar de eredivisie bracht. Iedereen in het uitvak wist het op dat moment al. We zouden promoveren. Wat een dolle bende toen. Ik denk er nog met veel weemoed aan terug zodra ik de naam MVV weer eens hoor. Ze mogen van mij promoveren. Maastricht uit, verder weg kan niet voor ons, wat een pleuris eind, maar godskoldere wat heb ik daar in Maastricht vaak een plezier gehad!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Nu maar hopen dat dat geen buscombi wordt 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Goed optreden van Frenk van der Linden in VI gisteren.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Nu maar hopen dat dat geen buscombi wordt
Dan ga ik gewoon naast Eline haar vader in het MVV-vak zitten. In het geval van MVV vind ik dat ook niet zo'n heel groot probleem. Moet ik alleen voor die 90 minuten mijn Gronings geknauw even vervangen voor het praten met een lieflijke zachte G!
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Haha ben VI aan het kijken op RTL gemist. Lig weer in een deuk. Mooi dat verhaal over Mali - Ivoorkust. Ik blijf maar kijken, want ik kan nu misschien wel zeggen dat ik de slechtste wedstrijd van het jaar heb gezien. Lol. Zo kijk ik altijd naar de films van The Asylum. 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Marco van Basten heeft het helemaal gehad met de laffe Ajax-directie. De vertrokken trainer werd de afgelopen twee jaar voortdurend neergezet als de veroorzaker van de ellende. Onterecht, zo meent Van Basten.
"Ik heb lang mijn mond gehouden, maar toen zélfs directeur Rik van den Boog het erover had dat ik carte blanche heb gehad, vond ik het tijd om wat te gaan zeggen", vertelt Van Basten in het Algemeen Dagblad. De oefenmeester zou alles voor het zeggen hebben gehad. "Onzin, grote onzin", kaatst hij. "Ik handelde niet alleen, maar juist in gezamenlijkheid met de directie."
Van Basten hekelt Henri van der Aat (commercie) en Jeroen Slop (financiën). "Zij hebben afstand van me genomen, terwijl ze medeverantwoordelijk waren. Heel erg teleurstellend. Alles is besproken met elkaar. Nu is het Van Basten dit en dat. Ze zijn zich achter mij gaan verschuilen. Ik kwam daar en wilde trainer/coach van het eerste elftal zijn. Ik wilde een nieuwe algemeen directeur, want John Jaakke was weg, ik wilde ook een technisch directeur. Uiteindelijk stelde ik Danny Blind aan en kwam Rik van den Boog. Eerst dacht men dat ik het allemaal wel in mijn eentje kon. Natuurlijk niet. Zo leid je geen bedrijf."
"Ook nadat het zogenaamde Rapport Coronel is ingevoerd, heb ik alles in gezamenlijkheid gedaan", benadrukt hij. "Echt alles. Dan is het niet fair om mij elke keer neer te zetten als degene die Ajax financieel aan de rand van de afgrond heeft gebracht. Ik had de hoop om op een goede manier dingen voor elkaar te krijgen. Als je dan deze verhalen achter je aan krijgt, denk ik; Jezus! Toen ik wegging heb ik dat netjes gedaan, heb alles en iedereen heel gelaten. Daarom doet dat natrappen pijn", aldus Van Basten.
Rik van den Boog ligt onder vuur. De algemeen directeur wordt bij Ajax van meerdere kanten aangevallen. Volgens insiders liegt Van den Boog alles bij elkaar.
Harro Knijff, advocaat van Hans van der Zee, zei vrijdag al dat Van den Boog de ledenraad verkeerd heeft voorgelicht over het vertrek van de hoofdscout. Meerdere mensen lieten vervolgens aan De Telegraaf weten dat die leugen niet op zichzelf staat.
Van den Boog besloot Frank de Boer een 3,5-jarig contract aan te bieden. Naar eigen zeggen nadat hij met Bert van Marwijk, Guus Hiddink, Piet Keizer en Theo van Duivenbode had gepraat. Daar bleek echters niets van waar te zijn, zo liet het viertal weten. Van den Boog zei vervolgens alleen terloops met hen gepraat te hebben, maar ook dat werd ontkend.
Ook over de inhoud van de verbintenis van de huidige hoofdtrainer zou de algemeen directeur hebben gelogen. Volgens Van den Boog zouden beide partijen na anderhalf jaar zonder financiële consequenties afscheid van elkaar kunnen nemen. Tegenover de ledenraad kwam hij hier al op terug. Wel is in het contract van De Boer een gefixeerde afkoopsom opgenomen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Goed optreden van Frenk van der Linden in VI gisteren.
Bah, wat een irritante kerel was die vd Linden toch zeg 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Iemand die zich niet door Derksen onder de tafel laat lullen is nog niet irritant.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.