- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Billenknijpen hier, wat een spanning.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
whahahha
Lekker potje hoor. Vermakelijk en veel hoogstandjes. Heb me prima vermaakt met deze superspannende affiche.
En kijk die lange zijde, zit nog helemaal vol. In de competitie is die nu altijd al half leeg. Bekervolk is beter dan bobo's tijdens de competitie.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Zo, finale is binnen. Nog best een leuke wedstrijd, ook met dank aan RKC dat tenminste probeerde te voetballen en ook soms wel deed. Beter dan wat VVV recent in Amsterdam kwam doen.
Heb leuke dingen gezien van oa De Jong, Ebecilio en Sulejmani vandaag.
Nu de Tukkers verslaan.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Duidelijk verhaal 
Die Jan-Joost ook, wat een interviewer hahaha
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Dat wordt daar voorin nog een vervelende keuze voor de Boer.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Dat wordt daar voorin nog een vervelende keuze voor de Boer.
El Hamdaoui ieder geval daar weghalen. Of links in een vrije rol of op de bank. Ajax zoekt een aanspeelpunt voorin, wat de Jong veel meer dan El Hamdaoui is. Ik denk dat Ajax El Hamdaoui komende zomer beter kan proberen te verkopen, ook al is het kwalitatief een goede speler.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik merk aan De Jong dat er harde woorden zijn gevallen in de rust, ik verwacht geen Mounir aankomende wedstrijd.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
De Boer zei dat ook al ja, mensen toch wel even op hun taken gewezen. Ben wel benieuwd inderdaad, maar deze wedstrijd kan ik weer niet echt heel serieus nemen. Mounir heeft wel alles weg van een miskoop, dat wel.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Komop Ajax, als dit geen 5-1 wordt voor Ajax, eet ik mijn shirt op.
Ga jij eens even heel snel wat toto spelen en rijk worden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
utrecht. FC OETRECHTTT
Wat lulde van Gangelen hahaha, had niet door dat ie al in beeld was denk ik.
We hadden hier echt de tranen in onze ogen staan van het lachen

gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ja he shit, kom je nu mee;)
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
"In de eerste helft speelden we slordig en leden we veel balverlies", had Ajax-trainer Frank de Boer gezien. "Na rust ging het gelukkig beter en hebben we tot de laatste minuut voor nog meer doelpunten gevochten. Dat waren we ook wel verplicht aan onze supporters. Er zaten toch weer ruim 28.000 mensen in de Arena."
De Boer haalde El Hamdaoui halverwege het duel echter naar de kant omdat hij ontevreden was over de aanvaller. Het Amsterdamse publiek begroette de ingreep van de trainer met luid applaus. "Ik was inderdaad niet tevreden over hem", lichtte De Boer de wissel toe.
"Hij leed veel balverlies en zag Lorenzo Ebecilio een keer over het hoofd. El Hamdaoui heeft veel individuele kwaliteiten, maar moet die wel goed gebruiken. Ik ben trainer van Ajax en moet doen wat goed voor de club is. Ik was nu niet tevreden over El Hamdaoui en heb hem daarom gewisseld. Of ik hem dat al heb uitgelegd? Nee, ik heb het bij een mededeling gelaten."
Bron: NOS Sport - Ajax eenvoudig naar bekerfinale
Als hij vorige keer al niet lekker was, heeft hij na deze woorden waarschijnlijk een harttransplantatie nodig. Ik denk dat El Ham kapitaalvernietiging gaat worden, als Ajax hem alsnog niet snel kan verkopen van de zomer.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6146 stemmen
Einde van het toch al niet gelukkige huwelijk El Hamdaoui - Ajax lijkt me. Zijn we daar rouwig om? Nee.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
No major loss.. dude. Tot alle spijt maakt de zelfingenomen hamlap zijn voetbalstatus niet waar.. jammer, we weten dat hij kan ballen, maar kennelijk moet hij exact gelanceerd worden door types als Dembele en die speelt ook al niet meer in NL. Bij Ajax kan hij zich niet inpassen, juist niet nu Luis weg is ironisch genoeg.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zo, finale is binnen. Nog best een leuke wedstrijd, ook met dank aan RKC dat tenminste probeerde te voetballen en ook soms wel deed. Beter dan wat VVV recent in Amsterdam kwam doen.
Heb leuke dingen gezien van oa De Jong, Ebecilio en Sulejmani vandaag.
Nu de Tukkers verslaan.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ronaldinho en Robinho niet in selectie Brazilië
Mano Menezes heeft Ronaldinho en Robinho niet opgeroepen voor de oefeninterland tegen Schotland. De Braziliaanse bondscoach riep Lucio, Maicon en Elano wel op.
Menezes selecteert Ronaldinho niet
(Novum/AP) - Bondscoach Mano Menezes van Brazilië heeft Ronaldinho en Robinho uit de selectie gelaten voor de oefeninterland tegen Schotland. De Goddelijke Kanaries spelen later deze maand in het stadion van Arsenal tegen de Schotten.
Lucio, Maicon en Elano behoren voor het eerst sinds het WK weer tot de ploeg van Menezes. Ook de 18- en 19-jarige talenten Lucas en Neymar zitten in het 24-koppige team van de vijfvoudig wereldkampioen. Beiden spelen nog in de Braziliaanse competitie.
Brazilië kan zich op 27 maart tegen Schotland revancheren van twee oefennederlagen. De ploeg van Menezes verloor de laatste twee wedstrijden van respectievelijk Argentinië en Frankrijk.
kos
-
- 36228 berichten
- 8946 stemmen
El Hamdaoui ieder geval daar weghalen. Of links in een vrije rol of op de bank. Ajax zoekt een aanspeelpunt voorin, wat de Jong veel meer dan El Hamdaoui is. Ik denk dat Ajax El Hamdaoui komende zomer beter kan proberen te verkopen, ook al is het kwalitatief een goede speler.
Goh, dat lijkt wel precies wat ik tijdens de aankoop al aangaf.
.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Als hij op links of achter de spits gezet word, dan staat hij respectievelijk Ebicilio en Eriksen in de weg. Daar worden we ook niet vrolijk van. Dan maar een vrije rol op de bank voor El Hamdaoewietje. Zoals gisteren liep te kutten, dat hoef ik ook niet meer te zien.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Believe it or not, maar ik moet je gelijk gaan geven en dat zal ik nu dan ook doen 
El Hamdaoui past niet bij Ajax. Goede speler, maar niet voor Ajax. En zijn karakter is kut.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Iedere voetbalkenner had dat allang gezien, zo ook ik. 
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ik zie niet in wat het een met het ander te maken heeft. Het voetbal is wezenlijk anders dan onder de voorganger en El Hamdaoui werd gecontracteerd als voorschot op een vertrekkende Suarez. Althans, dat werd gesuggereerd. Je kan hooguit concluderen dat hij niet bij de Boer's Ajax past.
Los van de dingen die bij El Hamdaoui zelf fout gaan; er is ook nauwelijks een klik met medespelers. Hij krijgt 'm in z'n voeten gespeeld als hij net vertrekt en als hij in de bal komt, wordt er diep gespeeld. Opvallend hoeveel er daar mis gaat. Benieuwd wat de Boer zondag doet..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
El Hamdaoui dus teruggezet naar Jong Ajax. Blijft toch een bijzonder lastige jongen. Vermoed wel dat dit ook einde verhaal is voor Mounir. Wel benieuwd wat er dan precies in rust is gebeurd. Beetje flauw van De Boer om te zeggen dat er iets is gebeurd maar vervolgens niet uitleggen wat.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Waarschijnlijk zijn arrogante houdinkje, kritiekloos op zichzelf etc. etc.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
El Hamdaoui is gewoon een jongen, als het even niet loopt zoals hij wilt, dan gaat hij lopen blaffen en zaniken. Niet professioneel genoeg (voor een topclub).
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Is dit wel professioneel gedraag voor een subtopper/middenmoot/degradatie kandidaat? Dit is gewoon altijd en overal kinderachtig, zelfs in het amateur voetbal 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Is dit wel professioneel gedraag voor een subtopper/middenmoot/degradatie kandidaat? Dit is gewoon altijd en overal kinderachtig, zelfs in het amateur voetbal
Eens. Maar vooral bij Ajax. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Dit is ook veel mooier dan een omhaal of een geweldige steekpass. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Fletcher verlengt bij Manchester United
(Novum) - Darren Fletcher heeft in navolging van enkele ploeggenoten zijn contract bij Manchester United verlengd. De Schotse middenvelder ligt nu tot de zomer van 2015 vast. Fletcher, die uit de jeugdopleiding van de Red Devils komt, speelde inmiddels 288 wedstrijden voor zijn club. Hij won er onder meer drie landstitels en de Champions League.
De 27-jarige Fletcher zag donderdag teamgenoot Michael Carrick al zijn handtekening zetten onder een nieuwe verbintenis. Ook Patrice Evra en Ryan Giggs verlengden eerder hun verblijf op Old Trafford. "Het is een grote eer om voor Manchester United te spelen en ik kijk ernaar uit om nog veel prijzen te winnen", liet Carrick weten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.