- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ik zou momenteel dolblij zijn als Ajax verliezend finalist in de CL zou zijn. .
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De strijdwijze van Nederland om te proberen de machine Spanje met speerpunten Xavi en Iniesta het voetbal te beletten was een meer dan terechte keuze.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Jij mag alles zeggen wat je wil, maar je kan dan ook antwoorden terug verwachten. En je zei niet zomaar wat, je zat gewoon te trollen gister met je bericht. Weet je zelf ook wel, maar uiteraard ga je dit nu ontkennen.
Maar jij hapt wel graag he, hap hap. 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Het scheelde een paar minuten, anders had Oranje het nog gered ook.
Of ze het dan gered zouden hebben betwijfel ik we zijn nou niet echt helden wat pingels betreft.
Maar goed ander onderwerp aub.
edit. @sperenza was niet zozeer een keuze het was noodzaak.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dan waren we 1-0 voorgekomen, dus geen penals misschien. Maar goed, idd de wond rijt weer open.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nederland heeft duidelijk progressie gemaakt op het gebied van pingels. Maar er valt natuurlijk geen zinnig woord over te zeggen hoe het dan was afgelopen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Eens met speranza.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Eens met speranza.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niet weer de de Jong-discussie Nomak, die is hier nu echt te vaak gevoerd. In een finale van een WK mogen de messen geslepen worden en telt maar 1 ding, de finale eens pakken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Puik plan 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die discussie is wel relevant als het over de finale gaat.
We spelen of kijken toch naar een finale van een WK voetbal, niet het WK kickboksen. Rode kaart en eraf.
Met goed voetbal heb je dit soort overtredingen niet nodig. En Nederland kan goed voetbal spelen, maar daar heb ik het afgelopen WK weinig of niets van gezien.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jij keek als Belg(met wat voor bloed er dan ook bij) en ik als Nederlander. Dat is gewoon niet te vergelijken. Frustrerend is als je al 2 finales verloren hebt en in de 118e minuut de 3e droom ziet vervliegen. Dan maakt me die de Jong-actie echt geen bal uit. In de Engelse competitie daarna heb ik hem ook gewoon veroordeeld. Je kan zo'n wedstrijd op zich met niks anders vergelijken. De spanning is zo hoog en de prijs die er te winnen is 1 van de hoogste op aarde. Dan telt alleen de emotie nog.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4167 stemmen
Kijk gewoon maar weer die Argentina beelden van 1 of 2 pagina's terug zometeen, of anders Ajax-RKC over dik anderhalf uur, zelfde taferelen
Is iedereen weer vrolijk.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het was bovendien vooral lompigheid zoals hier vandaag terecht al door Naomi Watts is vermeld.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4167 stemmen
Voor de 410 haters van Feyenoord hier
Alle Hader Os: Sydsiden: VAK 410s 10 årskamp - allehaderos.dk
Kon helaas geen stukje over het legioen vinden 
Google translate:
Lang voordat de kick off meeting VAK 410 op hun fanhus waar ze opgewarmd waar liepen ze naar het stadion was er slechts een steenworp afstand.
Youtube video's van opwarming van de strijd is al door velen gezien, maar ze tonen in mijn mening niet een eerlijk beeld van hoe wild het echt was zowel in de hoeveelheid kruit en de algemene stemming.
Zelfs voordat ze begon te lopen ze tientallen fakkels schoten in de lucht en vervolgens maart de hoek stortten ze zich tot het buskruit in hoeveelheden ik niet heb meegemaakt leven. Wildest was dat ze van buskruit in deze volumes, iets dat leek op 30-40 minuten. Fakkels, romerlys, flash, rook, raketten, voetzoekers en bomberør.
De stemming in de mars waren duidelijk beïnvloed door het was de verjaardag, maar het was toch verdomd indrukwekkend. Ze gebruikten verschillende trommels die een meer levendige geluid gaf dan we gewend zijn op onze eigen tribune. Iets wat ik denk dat we moeten overwegen! Een beetje komisch was het echter omdat ze gestopt met de snelweg die loopt via de Amsterdam Arena. Hier stopte het gebruik van vuurwerk is niet, en de meeste landen als het hoofd van zichzelf. Goede tijd in de straat!
Omdat het een bekerwedstrijd, het grootste deel van het stadion gesloten. VAK 410's grondgebied, was echter volledig gevuld is. Een grappig ding op te merken was dat ondanks het feit dat ze soms in conflict met de club, de groep was afkomstig uit de club kant. Een slipsemand hield een toespraak tot de groep, terwijl voor de wedstrijd en tijdens de pauze was het spelen van een klubmix op het grote scherm met een eerbetoon aan de groep. Indrukwekkend.
Terwijl het podium werd verjaardag t-shirts van de spelers, maar ze bleven ze gewoon op en heb ze niet eens op.De atmosfeer werd gedomineerd door was het hun verjaardag. Ze renden veel nummers door en het bleek om het volume te vernietigen. De liedjes waren van hoog volume lang.
Van den Boog is een slipsemand 
kos
-
- 46820 berichten
- 8945 stemmen
Ik zit me eigenlijk af te vragen wat betere rechtsbacks in NL zijn dan Manolev. Kennelijk vrij veel.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik zit me eigenlijk af te vragen wat betere rechtsbacks in NL zijn dan Manolev. Kennelijk vrij veel.
Vrij weinig moet ik zeggen. Dan moet je denken in de categorie Kieftenbeld, Janmaat, Wiel en Will. Verder houd het wel op, want dan zijn het matige backs of centrale verdedigers, die daar staan. Manolev is niet heel slecht hoor. Goed genoeg voor onze eredivisietje, alleen zijn rare ballen (die hij iedere wedstrijd heeft) vallen gauw op.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Ajax speelt met Verhoeven, Ooijer, Lindgren enzo zo dadelijk. Hopelijk snel 1-0 voor, anders wordt het vast weer een stroef potje.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4167 stemmen
Even lachen met BIg Bang theory hahaha. Zo het echte werk, voelt vreemd, weer een thuiswedstrijd achter de buis zitten 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Even lachen met BIg Bang theory hahaha. Zo het echte werk, voelt vreemd, weer een thuiswedstrijd achter de buis zitten
Waarom ga je dan niet als ik vragen mag?
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4167 stemmen
Waarom ga je dan niet als ik vragen mag?
Teveel geld uitgegeven aan dvd's
Maar ik ga ook naar We Will Rock You: the Musical in het Beatrix theater. Ook een duur grapje. Plus dat ik ook naar de bekerfinale wil en dat zal ook wel 60 Euro(!!!) kosten. Duur grapje al die voetbalwedstrijden, meeste geld zit hem dit keer ook in het treinkaartje(weekend ov). Wat ook weer duurder is geworden.
Heerlijke beelden van een springend 410 gelijk hehe.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Teveel geld uitgegeven aan dvd's
Maar ik ga ook naar We Will Rock You: the Musical in het Beatrix theater. Ook een duur grapje. Plus dat ik ook naar de bekerfinale wil en dat zal ook wel 60 Euro(!!!) kosten. Duur grapje al die voetbalwedstrijden, meeste geld zit hem dit keer ook in het treinkaartje(weekend ov). Wat ook weer duurder is geworden.
Heerlijke beelden van een springend 410 gelijk hehe.
Nepperd. beetje een musical boven je club verkiezen! 

Ik vrees zo toch een zinloos potje te zien. Hopelijk Ajax makkelijk door en eens wat minder stroperig voetbal dan voorgaande weken.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4167 stemmen
Zinloos potje wel, maar beker en Europa League duels zijn echt heerlijk op 410, een vak vol mentaliteit. Tijdens de competitie doet het halve vak nooit mee. Als ik wat meer geld had zou ik dit echt niet willen missen.
Maar ik ga naar de Musical na een Ajax wedstrijd(Ajax-Heracles, 03-04), scheelt weer in de treinreizen 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Heb je een date ofzo? Vrijwillig naar een musical 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4167 stemmen
Nee, ga met een vriend met wie ik altijd naar Ajax ga. Wij zijn allebei Queen fan, dan wil ik wel een uitzondering nemen voor een musical hehe. Ben ook al in Londen naar die musical geweest in het Dominion theatre. Kwam toevallig goed uit dat we na een Ajax wedstrijd konden, dus valt het wel mee met het reizen.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Nee, ga met een vriend met wie ik altijd naar Ajax ga. Wij zijn allebei Queen fan

Have fun, lovebirds! 
Maar nu maar weer over het voetbal ouwehoeren denk ik, haha.
Onze topper Eriksen op de bank, jammer voor de kijkers.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4167 stemmen
Zal er de tweede helft wel inkomen als het krapjes wordt
Vet blij met 1000 man uit Waalwijk, vet veel nieuwsberichten gezien. Dikke wooptieduhhh.
Even kijken hoe Geen dag gaat mij(onze openingssong elke match) voorbij klinkt op de televisie.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4167 stemmen
Ik houd nu al van de commentator: "aan hun zal het iig niet liggen. Er is altijd veel sfeer in de ArenA". Oke ik ga even verder rukken op de bank 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4167 stemmen
1e goal in Ajax 1 dacht ik van Ebecilio 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.