- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Volgens mij heeft ie er nog tegen Juventus een gele kaart voor gekregen vorig seizoen. Vind zijn schwalbes sowieso het enige smetje op zijn loopbaan in Nederland. Bij Toivonen vind ik het nu ook walgelijk worden. Of het nou Robben, Toivonen, Suarez of Leon de Kogel is. Ik vind het bij iedereen wagelijk. Van mij mogen ze iedereen schorsen, die zich zo gedraagd. Als ze dat vanaf het begin hadden gedaan bij Suarez, dan had ie het veel sneller afgeleerd.
Gisteren vielen mij ook de overspannen konijnen Biseswar en Janssen op.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Zeg er toch ook bij dat het slechts de mening van een neuropsycholoog is. Maar vind dat De Zeeuw wel degelijk veel slechter uit het WK is gekomen. Daarvoor vond ik hem een paar klasses beter.
Tweede seizoenshelft van vorig jaar was hij inderdaad veel beter dan nu. Veel meer steekpasses, beweeglijker en scherper op het bal afpakken. Ik denk eerder, dat hij te vermoeid was na het WK en dat gewoon niet makkelijk kwijtraakt of in één of andere negatieve spiraal blijft hangen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Maar vind dat De Zeeuw wel degelijk veel slechter uit het WK is gekomen. Daarvoor vond ik hem een paar klasses beter.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Gisteren vielen mij ook de overspannen konijnen Biseswar en Janssen op.
Biseswar is ook een ettertje, inderdaad.
Gelukkig is hij nu nuttig, want anders hou je enkel een vervelend mannetje over, dat telkens met irritante armbewegingen zijn ergenis toonbaar wilt maken.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Schwalbes zijn zowat de meest trieste en afschuwelijke handelingen in het voetbal. Jammer dat men niet meteen rood geeft na een schwalbe. In het weekend ging Granqvist nog als een baksteen naar de grond. Heeft zo een beer van een kerel dat echt nodig?
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Volgens mij verwar jij hem met onze afrikaanse vriend Enoh, die werkelijk waar echt niet kan voetballen. Die iedere wedstrijd staat te kijken, alsof hij die ronde knikker voor het eerst ziet. Vond het jammer, dat hij geen geel kreeg. Nu kan ie de wedstrijd tegen PSV voor ajax verkloten.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Biseswar is ook een ettertje, inderdaad.
Gelukkig is hij nu nuttig, want anders hou je enkel een vervelend mannetje over, dat telkens met irritante armbewegingen zijn ergenis toonbaar wilt maken.
Voor zo lang als het duurt. Ik vind hem heel vaak, dat was ook toen hij op huurbasis bij (ik dacht) Heracles zat, een aantal aardige wedstrijden afwisselen met een aantal opeens weer slechte wedstrijden.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Schwalbes zijn zowat de meest trieste en afschuwelijke handelingen in het voetbal. Jammer dat men niet meteen rood geeft na een schwalbe. In het weekend ging Granqvist nog als een baksteen naar de grond. Heeft zo een beer van een kerel dat echt nodig?
Sowieso niet met geel, dan helemaal niks en hem op basis van televisie beelden straffen. Bij een aantal voetballers gebeurd het volgens mij niet eens expres, maar is het vorm van onvermogen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Voor zo lang als het duurt. Ik vind hem heel vaak, dat was ook toen hij op huurbasis bij (ik dacht) Heracles zat, een aantal aardige wedstrijden afwisselen met een aantal opeens weer slechte wedstrijden.
Hij is wel gegroeid, vind ik. Hij doet tegenwoordig weinig rare dingen meer met de bal, is balvaster en dreigender. Geen wereldspeler, maar momenteel wel iemand die Feyenoord met een actie over het dooie punt kan helpen.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Hij is voor Feyenoord op dit moment inderdaad wel een goede speler. Ik vond Meeuwis en Swerts wel tegenvallen gisteren.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Swerts valt iedere wedstrijd tegen. Die jongen doet werkelijk alles verkeerd, ieder balcontact is ondermaats (het tegenovergestelde van een Ryo).
Meeuwis kan het niveau nog niet aan. Heeft te weinig wedstrijdritme. Maar ik vraag me af of hij het niveau wel gaat halen. Zo'n type speler heeft Feyenoord absoluut nodig; iemand die een tik uit kan delen op het juiste moment, iemand die tot het gaat gaat. Maar op dit moment brengt hij veel te weinig.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Toivonen ontloopt schorsing
De aanklager van de KNVB besloot ondanks de houding van Toivonen geen aanklacht in te dienen. Omdat er geen onderzoek gestart wordt, hoeven de speler en PSV zich geen zorgen te maken. 'Bij Toivonen was er sprake van onbehoorlijk onbesuisd gedrag, hetgeen een gele kaart zou betekenen', reageerde persvoorlichter Arjen Zegers.
Wat een bullshit, zoals al tien keer is aangehaald werd Aissati vorige week wel nog n.a.v. tv-beelden gestraft voor het op de tenen staan bij de tegenstander.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Swerts maakt ook aardig wat domme overtredingen(of overtredingkjes).
Meeuwis is denk ik niet echt iemand, die wat tikjes kan uitdelen. Hij kan wel een meerwaarde zijn, als hij speelt zoals hij bij Roda deed.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Meeuwis is juist wel zo'n type speler. Een soort Bosvelt. Momenteel is zijn felheid, doorzettingsvermogen en het uitdelen van tikjes zijn enige meerwaarde. Voetballend komt hij nog echt te kort. Wel een mooie pass op Castaignos gisteren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Volgens mij verwar jij hem met onze afrikaanse vriend Enoh, die werkelijk waar echt niet kan voetballen. Die iedere wedstrijd staat te kijken, alsof hij die ronde knikker voor het eerst ziet. Vond het jammer, dat hij geen geel kreeg. Nu kan ie de wedstrijd tegen PSV voor ajax verkloten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
De aanklager van de KNVB besloot ondanks de houding van Toivonen geen aanklacht in te dienen. Omdat er geen onderzoek gestart wordt, hoeven de speler en PSV zich geen zorgen te maken. 'Bij Toivonen was er sprake van onbehoorlijk onbesuisd gedrag, hetgeen een gele kaart zou betekenen', reageerde persvoorlichter Arjen Zegers.
Wat een bullshit, zoals al tien keer is aangehaald werd Aissati vorige week wel nog n.a.v. tv-beelden gestraft voor het op de tenen staan bij de tegenstander.
Vind het wel een logisch verhaal. Zou ook eerder geel in plaats van rood hebben gegeven. Wel raar dat Aissati er wel rood voor kreeg. Heb beelden overigens niet gezien dus geen idee of dat ernstiger was of niet.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Meeuwis heeft ook maar een tijdje leuk gespeeld bij Roda. Toen het bij Roda goed ging (de tijd met Lamah en Tioté) speelde Meeuwis ook goed en met veel inzet. Toen de ploeg minder goed begon te draaien werd het bij hem ook heel wat minder. Hij lijkt me dan ook niet de speler die een slecht draaiende ploeg op sleeptouw kan nemen. Op zich is dat niet erg, wat wel erg is is dat hij aan de basis lag voor heel wat onrust binnen de spelersgroep en het ontslag van Atteveld. En dan pakte hij in de degradatie play-offs tegen Cambuur ook nog eens een opzettelijke rode kaart.
Ik ben eerlijk gezegd heel blij dat Meeuwis weg is en met Vormer staat er een speler die in elk opzicht een klasse beter is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Vind het wel een logisch verhaal. Zou ook eerder geel in plaats van rood hebben gegeven. Wel raar dat Aissati er wel rood voor kreeg. Heb beelden overigens niet gezien dus geen idee of dat ernstiger was of niet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
De ene overtreding is de andere natuurlijk niet. Heb jou ook wel eens overtredingen zien vergelijken met die van Lindgren op Afellay waar ik werkelijk niets van begrijp. Heeft iemand toevallig een linkje naar Aissatti moment?
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Meeuwis heeft ook maar een tijdje leuk gespeeld bij Roda. Toen het bij Roda goed ging (de tijd met Lamah en Tioté) speelde Meeuwis ook goed en met veel inzet. Toen de ploeg minder goed begon te draaien werd het bij hem ook heel wat minder. Hij lijkt me dan ook niet de speler die een slecht draaiende ploeg op sleeptouw kan nemen. Op zich is dat niet erg, wat wel erg is is dat hij aan de basis lag voor heel wat onrust binnen de spelersgroep en het ontslag van Atteveld. En dan pakte hij in de degradatie play-offs tegen Cambuur ook nog eens een opzettelijke rode kaart.
Ik ben eerlijk gezegd heel blij dat Meeuwis weg is en met Vormer staat er een speler die in elk opzicht een klasse beter is.
Opzettelijke rode kaart? Lijkt me erg raar.
Atteveld was zelf ook niet bepaald netjes in veel situaties.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Bizar dit, omgekeerde wereld. Kut Toivonen, ik hoop dat Enoh hem door midden trapt a.s. weekend, dan heeft ie een reden om te janken.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik wil even melden dat ik het niet over voetbal wil hebben na afgelopen weekend!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Opzettelijke rode kaart? Lijkt me erg raar.
Oordeel zelf maar vanaf 45 seconden:
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
Ik wil even melden dat ik het niet over voetbal wil hebben na afgelopen weekend!
Wat is er gebeurt dan?
Leg het mij is uit...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
De ene overtreding is de andere natuurlijk niet. Heb jou ook wel eens overtredingen zien vergelijken met die van Lindgren op Afellay waar ik werkelijk niets van begrijp. Heeft iemand toevallig een linkje naar Aissatti moment?
Het is vreemd dat Toivonen nu al drie wedstrijden achter elkaar wegkomt met dergelijk gedrag. Tegen ADO staat ie op de tenen van Leeuwin (?), tegen AZ geeft ie een elleboog (beide voorvallen ook duidelijk op beelden vastgelegd) en tegen NAC staat ie weer bewust op de tenen van een tegenstander. Om over zijn overdreven geval, gerol en andere rare gedragingen nog maar te zwijgen.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Ik hoop, dat ie een grote sterke middenvelder mag kopen. Die tuinkabouters die er iedere keer staan win je de oorlog niet mee.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
Extreem respect voor Graafschap uitvakkie:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.