• 17.171 nieuwsartikelen
  • 181.978 films
  • 12.556 series
  • 34.712 seizoenen
  • 655.044 acteurs
  • 200.337 gebruikers
  • 9.458.007 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldige 40 seconden van Afellay idd .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Ok, ik dacht dat jullie het alleen maar over dat ene moment hadden.

Neu. Bij Toivonen is het meer zijn stelselmatige naaigedrag. 1 keer kan, maar wekelijks? Dat ging mensen bij Suarez ook tegen staan na een tijdje.

kos

• 46805 berichten
  • 8935 stemmen

Barca begint aardig wat scheurtjes te vertonen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zoals ik al eerder zei. Gelukkig ben jij 1 brok objectiviteit

Nou durf wel te stellen dat ik het qua objectiviteit met afstand van je win. Ook bovenstaande reactie is weer een dooddoener van heb ik jou daar puur om een inhoudelijke reactie maar weer te vermijden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

rep_robert schreef:

En Ronaldje is wel objectief zeker

Nee vaak niet. Maar als hij zegt dat het dom is van die NAC speler verdedigt die Toivonen nog niet. Dus in dit geval is het gewoon onzin wat je zegt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Nou durf wel te stellen dat ik het qua objectiviteit met afstand van je win. Ook bovenstaande reactie is weer een dooddoener van heb ik jou daar puur om een inhoudelijke reactie maar weer te vermijden.

Haha hou op. Ik heb je bijna nog niet iets negatiefs over PSV horen zeggen in al die tijd. En als je het al doet, dan nuanceer je het of betrek je snel Ajax er toch bij zodat PSV er beter vanaf komt. Laten we niet doen of jij roomser dan de paus bent.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha hou op. Ik heb je bijna nog niet iets negatiefs over PSV horen zeggen in al die tijd. En als je het al doet, dan nuanceer je het of betrek je snel Ajax er toch bij zodat PSV er beter vanaf komt. Laten we niet doen of jij roomser dan de paus bent.

Lol. Zei ook niet dat ik volkomen objectief was of roomser dan de paus zei alleen dat ik jou qua objectiviteit met overmacht versla. Of dat nu meer over jou dan over mij zegt laat ik graag in het midden. En wat betreft nooit iets negatiefs over PSV. Dan ben je erg selectief in wat je leest. En nogmaals dat iedereen is tegen Ajax riedeltje heb ik nu wel gezien.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Lol. Zei ook niet dat ik volkomen objectief was of roomser dan de paus zei alleen dat ik jou qua objectiviteit met overmacht versla. Of dat nu meer over jou dan over mij zegt laat ik graag in het midden. En wat betreft nooit iets negatiefs over PSV. Dan ben je erg selectief in wat je leest. En nogmaals dat iedereen is tegen Ajax riedeltje heb ik nu wel gezien.

Ik ben ook niet volledig neutraal nee. Dat is niemand. Vind het alleen altijd zo flauw om meteen daar naar te wijzen als er over een andere club wat negatiever wordt gepraat.

En ik heb het niet over het iedereen is tegen Ajax verhaaltje hoor. Dat betrek je er nu zelf bij. Maar zeg zelf, jij betrekt aardig vaak Ajax in je argumentatie.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ben ook niet volledig neutraal nee. Dat is niemand. Vind het alleen altijd zo flauw om meteen daar naar te wijzen als er over een andere club wat negatiever wordt gepraat.

En ik heb het niet over het iedereen is tegen Ajax verhaaltje hoor. Dat betrek je er nu zelf bij. Maar zeg zelf, jij betrekt aardig vaak Ajax in je argumentatie.

Kan me herinneren dat ik pas geleden bij het Coen Moulijn boek de toegangsprijzen van Ajax in CL erbij betrok wat beetje flauw was, verder valt het volgens mij allemaal wel mee. En we zijn het verder allemaal eens over Toivonen dus daar gaat het me helemaal niet om. Dat negatieve maakt me weinig uit.

Irritant vind ik het pas als er bijvoorbeeld ineens hier wordt gezegd dat Waterreus, Toivonen verdedigt terwijl dat helemaal niet gebeurt. En mensen gaan suggereren dat scheidsrechters bewust voor bepaalde clubs fluiten. Dat wordt het zo dingen zoeken

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Geen idee, kijk geen SV meer. Maar Waterreus staat niet bepaald bekend om zijn objectiviteit. Zijn lievelingsonderwerpen zijn PSV, van Nistelrooij en keepers. Bij de 1e 2 is hij vaak erg gekleurd aan het vertellen.

Ik vind het alleen wel vervelend dat als een Ajacied hier Toivonen bekritiseerd, dat anderen meteen weer naar Ajax wijzen. Net of Ajax altijd relevant in een discussie is. Lekker belangrijk dat Suarez ook lompe dingen deed terwijl de discussie over Toivoinen gaat.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Suarez heeft sowieso al tig wedstrijden niet gespeeld voor Ajax en zijn schwalbe-tijdperk ligt al ruim 2 1/2 jaar achter ons. Lekker boeiend inderdaad..

Maargoed, ik hoop dat Ajax wat heeft opgestoken van de beelden van vandaag en niemand zo stom op de provocaties van Ola ijsje ingaat.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

zijn schwalbe-tijdperk ligt al ruim 2 1/2 jaar achter ons

Welnee. Is hij bij Liverpool gewoon mee doorgegaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vind het alleen wel vervelend dat als een Ajacied hier Toivonen bekritiseerd, dat anderen meteen weer naar Ajax wijzen. Net of Ajax altijd relevant in een discussie is.

Laat ik dan meteen terugkomen op het bericht dat ik Ajax bij discussies betrek. Weet zeker dat jij niets van mij kunt vinden over Suarez in deze Toivonen discussie.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Heb hem bij Liverpool nog maar sporadisch aan het werk gezien.. bij Ajax deed hij het afgelopen jaren niet meer in ieder geval.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4148 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Bullshit and you know it

Jammer dat ie hier van de week al gepost is en dat Vi hem ook al heeft laten zien. Fail voor SV

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4148 stemmen

Nou Olympiakos-Panathinaikos is geëindigd in 2-1 voor Olympiakos. Het schijnt dat PAO daar ongeveer elk jaar genaaid wordt door de scheids en dat het allemaal van bovenaf lijkt te komen. Afgekeurde goal is inderdaad een behoorlijk lachertje

Vanaf 2:46 de belachelijk afgekeurde goal

Na de wedstrijd honderden fans het veld op die de spelers van PAO ook hebben aangevallen, Cissé is wel weer een held Terecht dat hij overigens z.s.m. weg wilt uit Griekenland. Onder deze omstandigheden ben je je leve niet meer veilig.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Pao tattoo ook weer mooi zichtbaar

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Belachelijk dat dit zomaar kan gebeuren, hoogstwaarschijnlijk zullen de consequenties voor Olympiakos niet eens groot zijn.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3306 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Bullshit and you know it

Nee hoor. In die ene wedstrijd waar hij ook weer eens een aantal keer de lat raakte duikelde hij vrolijk in het rond. Weet zo even niet meer welke wedstrijd dat was, maar over dat latje raken werd hier nog een opmerking gemaakt.

En bij Ajax deed hij het de laatste jaren ook gewoon nog, alleen stukken minder dan eerst.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Gadverdamme, ik krijg met de week een grotere hekel aan Toivonen, helemaal als je erna niet eens de ballen hebt om het gewoon toe te geven. Er komt op een gegeven moment gewoon een speler die hem door midden trapt. Gewoon schorsen die hap, Jan heeft daarin helemaal gelijk. Dit geldt overigens voor alle andere spelers die ook dit soort theater en smerige overtredingen vertonen.

Dzsudzsák liet weer even zijn prima traptechniek zien!

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

orbit schreef:

bij Ajax deed hij het afgelopen jaren niet meer in ieder geval.

Haha, je wordt met de dag grappiger, Orbit.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Die beelden , die Grieken hebben er wat van.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Stond gisteren wel te kijken van het nieuws dat Arsenal de Vrij wil hebben. Ik denk dat de Vrij echt een grote kan gaan worden. Verdedigend is hij al vrij goed, maar kan nog veel leren. Opbouwend en voetballend zijn er maar weinig van zulke verdedigers in Nederland. En hij wordt met de week beter. Ik denk dat hij al snel beter is dan Vlaar, omdat hij wendbaarder is en sneller. Vlaar doet het overigens ook erg goed de laatste tijd.

3,5 miljoen moet Feyenoord niet doen. Liever dat hij betekent, dan is hij over een paar jaar veel meer waard. Maar ik ben bang dat de Vrij nu niet meer bijtekent, als de interesse van Arsenal echt serieus wordt.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Haha, je wordt met de dag grappiger, Orbit.

Want Suarez die naar Liverpool ging was inderdaad nog precies dezelfde Luis die Ajax ook heeft gekocht? Op dat rare bijten tegen PSV na heeft hij zich de afgelopen jaren enkel positief ontwikkeld. Zelfs dat hij neergehaald werd in de 16 maar gewoon weer opstond om door te gaan. En natuurlijk is hij wel een aantal keer gevallen in het 16meter gebied maar vind je het gek dat een speler als Suarez daar valt? In de meeste gevallen werd hij wel degelijk gewoon belemmerd maar wilde de scheids er niet aan.

Helemaal zal je het er misschien niet uit krijgen maar Luis is op dit moment met betrekking tot volwassenheid vele vele malen verder dan ene Toivo.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Ik heb het uiteraard over zijn tijd bij Ajax.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4148 stemmen

BoordAppel schreef:

En bij Ajax deed hij het de laatste jaren ook gewoon nog, alleen stukken minder dan eerst.

Klopt, maar dat doet bijna elke spits Dus het slaat nergens op om Luis hier alleen op te beoordelen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Blijkt die trap op het WK waarschijnlijk toch gewoon de reden van De Zeeuws slechte vorm te zijn. Blijkt een hersentrauma te hebben (volgens een neuropsycholoog dan. Weet natuurlijk nooit of het klopt of niet).

'Demy de Zeeuw heeft hersentrauma' - AT5 Nieuws

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Onzin, want hij is al sinds december 2009 behoorlijk uit vorm (misschien beter: hij heeft het niveau gewoon niet). Als dat stukje uit De Speld kwam, had ik het direct geloofd.

Bovendien zal iedereen in zijn leven wel eens zwart voor zijn ogen worden - al dan niet tijdens of vlak na het sporten. Die jongen moet gewoon eens de hand in eigen boezem steken en bij zichzelf te rade gaan. Hij presteerde - zoals ik al zei - al veel langer kut met peren, maar gooit het steeds op iets anders. Is het zijn linkerlies niet, dan is het zijn rechter; is het die trap tegen zijn hoofd niet, dan is het zijn dikke teen; etcetera.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik zie nergens zulke berichtgevingen op ajax gerelateerde sites, dus neem aan dat het allemaal wat overdreven is.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Zeg er toch ook bij dat het slechts de mening van een neuropsycholoog is. Maar vind dat De Zeeuw wel degelijk veel slechter uit het WK is gekomen. Daarvoor vond ik hem een paar klasses beter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.