- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
kos
-
- 46804 berichten
- 8935 stemmen
Ik kan me vooral Ajax al 20 jaar herinneren als de grootste zwijnploeg ooit, dus ik snap niet dat jullie deze discussie uberhaupt aan willen. Twente moet nog minimaal 5 jaar lang dubieuze beslissingen meekrijgen wil het een klein beetje in de buurt komen van Ajax...
Lijkt wel of jullie pas 2 jaar voetbal kijken of zo.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Denk aan Ajax-Roda vorig seizoen gefloten door Bas Nijhuis. De week erna moest Ajax tegen Twente. Al die Ajacieden op voorhand aan't klagen dat Tukker Nijhuis weleens Ajax zou kunnen benadelen. Nijhuis kon op voorhand al niets meer juist doen. Elke beslissing in het nadeel van Ajax zou onder het vergrootglas worden gelegd. Want er moest maar eens een Ajacied geel krijgen, dan was ie misschien wel de week erna geschorst tegen Twente. Daar had de KNVB Nijhuis gewoon een andere wedstrijd moeten toewijzen, dat zou de enige juiste beslissing zijn geweest.
Roda kreeg rood en Ajax kreeg 2 heel makkelijk gegeven strafschoppen.
Nijhuis knokt zich zo uit een moeilijke situatie, Ajax tevreden en Roda benadeeld.
En zo zijn er tal van situaties waarin Ajax bevoordeeld wordt. Maarja, dit soort zaken worden snel vergeten. Maar wel gaan huilen als Twente eens het geluk aan zijn zijde heeft.
Ha, als we het over Roda-Ajax gaan hebben...
Daar hebben we 2x een Belgische scheids gekregen die 2x de wedstrijd van Ajax de nek omwringde. Uit bij Roda kent Ajax sowieso altijd pech en ongeluk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik ben een en al oor.
Nomak is op de anti Ajax toer gegaan sinds ik hem een paar keer van kritiek bediend heb 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Simuleert niets? Hij krijgt een tikje met een vinger en doet alsof ie een rechtse gekregen heeft (of een stevige duw). Gewoon toneel natuurlijk. En helaas flikt ie dit elke wedstrijd weer.
Zei volgens mij niet dat hij niets simuleert. Maar dat hij geen overtreding simuleert.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik ben een en al oor.
En dit soort zaken gebeuren niet enkel in Roda - Ajax. Een grote club als Ajax heeft tegen kleinere clubs vaak genoeg het geluk (de scheidsrechter) aan zijn kant.
Boeit me voor de rest niet veel, maar ga dan niet klagen over Twente.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zei volgens mij niet dat hij niets simuleert. Maar dat hij geen overtreding simuleert.
Je hebt gelijk. Excuses.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een solo van Messi
. Wel een pingel volgens mij maar goed.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Uit bij Roda kent Ajax sowieso altijd pech en ongeluk.
Nomak is op de anti Ajax toer gegaan sinds ik hem een paar keer van kritiek bediend heb
Hoe vaak word jij hier wel niet op je plaats gezet? Meestal door otherfool die de feiten altijd even op een rijtje voor je zet. En laatst zelfs even door mezelf met die discussie over Frankrijk/Engeland/Spanje.
Maarja, dat jij mis zit geef je toch nooit toe. Gelukkig zijn niet alle Ajacieden zo, er zijn er nog een aantal die gewoon op een normale manier kunnen discussiëren.
En neen, ik ben helemaal niet anti-Ajax.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
Aaahhhhh ik zie nu de beelden van Toivonen.
Jezus wat een zielige vent is het. En die rode kaart is zo hard provoceren en dat duwtje een rode kaart. Wat een fukking bullshit. Wat een... zeg 
Mulder heeft gelijk!!!!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Toivonen zal ook wel een schorsing gaan krijgen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Mulder heeft gelijk!!!!
Jan heeft altijd gelijk!
Balans bestaat niet!!! 
Routine bestaat niet!!! 
Deze man is geniaal.
Wie is dat toupetje trouwens?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
GGOOOOOOOOOOOOOLLLLL Messi!!!! 2-1!!
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
Toivonen zal ook wel een schorsing gaan krijgen.
Waterkneus verdedigde hem
Heb het gelijk daarna uitgedrukt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe is het mogelijk? Waterreus die iets inzake PSV verdedigt?
.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Theo van Duivenbode, Otherfool.
OK. Wel eens van gehoord geloof ik. Klaverjas-vriend van Cheque?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jan heeft altijd gelijk!
Balans bestaat niet!!! 
Routine bestaat niet!!! 
Deze man is geniaal.
Wie is dat toupetje trouwens?
Daarom is Jan ook nooit trainer geworden. Zulke dingen roepen is makkelijk als eeuwig provocerende man aan de zijlijn.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
OK. Wel eens van gehoord geloof ik. Klaverjas-vriend van Cheque?
Mattie van Cruijff en de oude Ajax-clan.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ja ik hoor het nu. Het één sluit het ander niet uit overigens 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Nee Waterheus zei dat het dom van die Nac speler was. Is het ook. Maar dit is eigenlijk perfecte voorbeeld van hoe sommige Ajacieden hier alles verdraaien. Wij tegen de wereld. Best vermakelijk maar enige objectiviteit zou ook wel eens verfrissend zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee Waterheus zei dat het dom van die Nac speler was. Is het ook. Maar dit is eigenlijk perfecte voorbeeld van hoe sommige Ajacieden hier alles verdraaien. Wij tegen de wereld. Best vermakelijk maar enige objectiviteit zou ook wel eens verfrissend zijn.
Zoals ik al eerder zei. Gelukkig ben jij 1 brok objectiviteit 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
En Ronaldje is wel objectief zeker 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat vinden jullie zo vreselijk aan de valpartij van Toivonen? Krijgt toch ook wel een stevige duw. Tegenstander moet toch gewoon met zijn poten van hem afblijven lijkt me. Ik heb in het voetbal al veel ergere naaiacties gezien.
Ik denk aan Ortega en van der Sar, Rivaldo tegen Turkije, Suarez tegen NEC, ...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Barca wint
. Geweldige wedstrijd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Niet alleen het duikelen. Ook steeds het rammen met de ellebogen en het stampen op andersmans voeten door die vent.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ok, ik dacht dat jullie het alleen maar over dat ene moment hadden.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Barca!!! En Afellay man of the match 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.