- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Ajax&Filmfreak
-
- 3391 berichten
- 3756 stemmen
Kom op zeg, die kerel is er toch zo trots op dat ie in een Ajax pyjama sliep. Leuk voor hem maar weg blijven hier dan. Al vind ik Dost helemaal niet zo goed. Maar stel voor dat Messi ook in zo'n pyjama had geslapen dan moet ik 'm nog niet. Puur principieel. Liever Harry dan Bassie.

Jammer hoor die haat, ik zou wijnaldum wel bij mn cluppie willen hebben, geweldige speler vind ik dat.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen

Geniaal.
Blijft doodzonde dat Ronaldinho niet genoeg karakter had om als een sportman te leven. Hij had zeker zo goed als Zidane kunnen worden. Nu heeft hij slechts een jaar of 5 echt geschitterd.
Heel andere type speler. Ronaldinho is veel grilliger (niet alleen door zijn karakter). Hij moet het meer hebben van zijn techniek en heeft meer last van vormverlies. Zidane was met zijn stijl altijd wel goed.
Neemt niet weg dat ik het ook zonde vind dat hij niet meer uit zijn carrière heeft gehaald. In 2004/2005/2006 was hij echt de beste bij Barca.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heel andere type speler. Ronaldinho is veel grilliger (niet alleen door zijn karakter). Hij moet het meer hebben van zijn techniek en heeft meer last van vormverlies. Zidane was met zijn stijl altijd wel goed.
Neemt niet weg dat ik het ook zonde vind dat hij niet meer uit zijn carrière heeft gehaald. In 2004/2005/2006 was hij echt de beste bij Barca.
Ik zeg ook niet dat hij identiek was aan Zidane, maar beiden speelden met een geweldige flair en konden teren op een wonderschone techniek. Al was de techniek van Zidane vaak veel functioneler terwijl Ronaldinho het vaak vooral deed om het publiek te vermaken. Maar wat heb ik van Ronaldinho genoten zeg. Zijn eerste hoogtepunt zag ik al live op WK 2001, toen hij van eigen helft tegen Engeland scoorde (Seaman keepte niet best). Daarna ging het snel...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Jammer hoor die haat, ik zou wijnaldum wel bij mn cluppie willen hebben, geweldige speler vind ik dat.
Ik noem het sportieve concurrentie
. Daar verschillen wij in dan
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zou Wijnaldum ook niet bij Ajax willen, ook al is het een prima speler. Zijn hart klopt voor Feyenoord.
Snap NW ook wel. Dost riep weken dat Ajax zijn club was en dat hij vroeger in Ajax pyjama sliep. Dan is het gek als Feyenoord hem een paar maanden koopt.
Maar ik denk nog steeds dat Feyenoord hem toch niet kan betalen. Denk dat ze daar liever Wijnaldum langer willen houden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt mij ook niet dat ie betaalbaar is.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax gaat trouwens weer over Sigthorsson praten. Hopen dat dit nou eens rond gaat komen, dan is de hele selectie al half juni rond, tenzij er nog grote namen vertrekken. Zou ook wel eens grappig zijn.
Ik hoop vooral dat Vertonghen blijft. Stekelenburg moet je laten gaan, daar kan ik mee leven. Vertonghen zou nog een jaar moeten blijven.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar wat heb ik van Ronaldinho genoten zeg. Zijn eerste hoogtepunt zag ik al live op WK 2001,
Huh?
Huh?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
WK 2002 bedoelde ik.
Moet je maar joetoepen....
Edit: ik ben te aardig:
Engeland vloog er die avond uit...
De afstand was wel minder dan ik in gedachte had haha 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je bedoelde met 'eigen helft' de helft van Seaman?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
John Steen Olsen, Ajax-scout in Scandinavië, houdt Denemarken U-17 goed in de gaten.
De scout heeft naar eigen zeggen Patrick Olsen en Lucas Andersen (beide middenvelders) in het vizier. 'Die hebben vooral onze belangstelling. Er zitten vier a vijf interessante spelers in het team', zegt hij.
Andersen debuteerde al voor AaB en Olsen speelt in de jeugd van Brondby.
Gaat hard met de Denen naar Ajax. Eriksen en Boilesen spelen al in het eerste, Fischer is een tijdje terug al vastgelegd als grote belofte en nu weer 2 in het vizier.
Bijna elke Deen slaagt ook wel bij Ajax, dus heb er best een goed gevoel over. Dit is wel de beste manier van handelen. Spelers halen in de talentenfase, zodat ze nog betaalbaar zijn. Goed verder opleiden en zorgen dat ze het Ajax niveau krijgen.
Is weer eens wat anders dan elke keer ruim 5 miljoen voor een Eredivisiespeler betalen. Dat moet je alleen doen als het echt meerwaarde heeft.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Dat balletje uit de lucht ook, pfiejjj
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Dat balletje uit de lucht ook, pfiejjj
Griezelig gewoon.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Volgers van de Ligue 1.
Is die Gervinho wat? Gesprekken tussen Lille en Arsenal zijn gaande.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Prima speler ja, maar als Chamakh het daar niet redt zou ik niet weten waarom Gervinho wel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Edison? Bedoelt otherfool weer een uit de stront getrokken provinciaaltje van PSV ofzo?
Haha, Edison Arantes do Nascimento werd vaker wereldkampioen dan alle (oud)Ajacieden bij elkaar maar hij heeft nooit het rood/wit gedragen dus kennen ze hem weer niet 
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Haha, Edison Arantes do Nascimento werd vaker wereldkampioen dan alle (oud)Ajacieden bij elkaar maar hij heeft nooit het rood/wit gedragen dus kennen ze hem weer niet

Beetje triest vind je zelf niet?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zeg dan gewoon dat je Pelé bedoelde, smart ass.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Nogal ja.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Weet ik toch 
Al zou dat orbit ook niks hebben gezegd denk ik.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
[/quote]
MADRID - Manchester City kan nog zoveel geld bieden voor Cristiano Ronaldo, de Portugese sterspeler blijft Real Madrid trouw.
''Ik ga niet weg'', zei hij dinsdag tegen de Spaanse radiozender Cadena Cope. ''Dat zweer ik.''
De Britse pers meldde dat Manchester City 170 miljoen euro voor Ronaldo overheeft. De topscorer zou daar 23,5 miljoen euro per jaar kunnen verdienen.
Real betaalde twee jaar geleden 94 miljoen euro aan Manchester United voor Ronaldo.
Als Real-voorzitter Florentino Perez Ronaldo dinsdag een contractverlenging van tien jaar zou aanbieden, zou hij direct tekenen, zo zei hij.
Barcelona
Toch houdt de Portugees een slag om de arm over zijn toekomst. Een overstap naar de eeuwige rivaal zou Ronaldo niet bij voorbaat uitsluiten.
"Zou ik er morgen anders over kunnen denken? Ja. Niemand kent de toekomst van een voetballer. Spelen voor Barcelona? Nooit is een sterk woord."
Vooral de onderste alinea lezen kos. 
[quote]
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Naar aanleiding van deze post ben ik gaan tellen (nouja tellen...), ik kom uit op maar één (oud)Ajacied die ooit wereldkampioen is geworden. Opvallend weinig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En wat voor één! Wel met een historische rode kaart.
Het eredivisietotaal is volgens mij 3...
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Ja rode kaart in eerste wedstrijd na net ingevallen te zijn en nooit vaste waarde geworden.
Voor de leken Marcio Santos. 
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
En wat voor één! Wel met een historische rode kaart.
Het eredivisietotaal is volgens mij 3...
Ronaldo
Vampeta niet ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.