- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
In 74 was het probleem dat oranje gewoon zo snel op voorsprong kwam net als Barca vorig seizoen bij Inter en dan kan je opeens achter de feiten aanlopen helemaal als de bal er niet ingaat.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Daarnaast was Cruyff natuurlijk onnoembaar veel beter dan Abe, lothar (
) en ook Franz, en Edison? Bedoelt otherfool weer een uit de stront getrokken provinciaaltje van PSV ofzo?
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
[/quote]
AMSTERDAM - Zowel Marco van Basten als Ronald Koeman is in beeld om Michel Preud’homme op te volgen bij FC Twente. Beide trainers zijn meer dan anderhalf jaar clubloos.
De vicekampioen heeft al met de twee coaches gesproken, zo bericht De Telegraaf.
Van Basten zit zonder club sinds hij in mei 2009 opstapte bij Ajax, Koemans laatste klus was het trainerschap van AZ, waar hij in december 2009 werd ontslagen.
Omdat voorzitter Joop Munsterman en commissaris Aldo van der Laan van FC Twente deze week in het buitenland verblijven, is de kans klein dat er al voor de eerste training van 20 juni een opvolger van Preud’homme is aangesteld.
Buitenlandse coaches
De afgelopen drie seizoenen, sinds het vertrek van Fred Rutten in 2008, werd Twente geleid door een buitenlandse coach. Onder Steve McClaren finishten de Tukkers als tweede en eerste.
Preud’homme legde beslag op de tweede plaats voordat hij begin deze week inging op een aanbieding van Al-Shabab. De Belg leidde Twente ook naar de winst van de Johan Cruijff Schaal en KNVB-beker.
[quote]
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Sporting Portugal wil na van Wolfswinkel ook Bas Dost hebben.
.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Die zag ik sowieso al niet gaan. Intussen algemeen bekend dat Basje veel liever na Ajax gaat. Zulke spelers redden het niet in de kuip lijkt me.
Dost: "Hij denkt dat hij goed bij Feyenoord past"
Zeker is dat Dost na een teleurstellend seizoen bij Heerenveen wil vertrekken uit Friesland. "Bas wil helemaal opnieuw beginnen bij een andere club”, zegt Henk Nienhuis, die samen met Rob Jansen de belangen van Dost behartigt. "Hij denkt dat hij goed bij Feyenoord past en heeft gezegd zich eerst nog in Nederland goed te willen presenteren. Maar tegen een mooie buitenlandse club zegt Bas geen ‘nee’.”
Naast Sporting onderzoekt ook Feyenoord nog steeds wat de mogelijkheden zijn om Dost van Heerenveen los te weken. De Rotterdammers voeren met investeerders gesprekken over de mogelijkheden om Dost te halen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Wat Dost ook doet, je bent niet welkom in Zuid wat mij betreft. En ik denk dat ik wel kan spreken voor het leeuwendeel van de stadiontribune.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Inderdaad. Wat Dost ook doet, je bent niet welkom in Zuid wat mij betreft. En ik denk dat ik wel kan spreken voor het leeuwendeel van de stadiontribune.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is altijd zo maar dat moet ie dan ook echt doen, en blijven doen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Precies.
Ik vind het ook een nare vent, maar sportief gezien is het momenteel de beste optie voor Feyenoord. Een Matavz of Sightorsson zijn niet te betalen en ik heb weinig vertrouwen in het scoutingsapparaat van Feyenoord.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Niet alleen stadiontribune.. Ik ben ook niet ook niet zo kapot van Dost, als speler en pyjama, zeker niet voor 5 miljoen of wat 'ie ook mag kosten en zeker niet met een ongunstige leenconstructie waardoor je over 3 jaar weer in de problemen kan raken, alsof er niets van geleerd is
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Dost legt er van zn levensdagen geen 25 in bij feyenoord.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Dost legt er van zn levensdagen geen 25 in bij feyenoord.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet alleen stadiontribune.. Ik ben ook niet ook niet zo kapot van Dost, als speler en pyjama, zeker niet voor 5 miljoen of wat 'ie ook mag kosten en zeker niet met een ongunstige leenconstructie waardoor je over 3 jaar weer in de problemen kan raken, alsof er niets van geleerd is
Uiteraard, maar vind buiten de stadiontribune veel supporters wat relativerender denken
. Uiteraard zijn er buiten de stadiontribune ook nog genoeg Dost tegenstanders.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Uiteraard, maar vind buiten de stadiontribune veel supporters wat relativerender denken
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
. Uiteraard zijn er buiten de stadiontribune ook nog genoeg Dost tegenstanders.
kan je nog vies tegenvallen hoor
Btw het schijnt dat Rekik (16 jaar) nu definitief naar Manchester City gaat, weer een jeugdtalent weg, zal wel een gevalletje Bruma / La Parra worden, wegkwijnen of doorverhuurd worden
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoezo dat? En niet komen opdagen toen Ajax op bezoek kwam? Vraag me af wanneer dat was want kan me geen klassieker herinneren dat mijn vak niet stampvol zat.
Ajax&Filmfreak
-
- 3391 berichten
- 3756 stemmen
Waarom willen 'jullie'Dost niet dan? Denk toch echt dat je in je hadjes mag knijpen met zo,n speler in jullie situatie, het is geen Charisteas ofzo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waarom willen 'jullie'Dost niet dan? Denk toch echt dat je in je hadjes mag knijpen met zo,n speler in jullie situatie, het is geen Charisteas ofzo.
Kom op zeg, die kerel is er toch zo trots op dat ie in een Ajax pyjama sliep. Leuk voor hem maar weg blijven hier dan. Al vind ik Dost helemaal niet zo goed. Maar stel voor dat Messi ook in zo'n pyjama had geslapen dan moet ik 'm nog niet. Puur principieel. Liever Harry dan Bassie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
kan je nog vies tegenvallen hoor
Btw het schijnt dat Rekik (16 jaar) nu definitief naar Manchester City gaat, weer een jeugdtalent weg, zal wel een gevalletje Bruma / La Parra worden
hehe, maar goed dat ik niet van vak geswitched ben, en ik maar denke ndat buiten de stadiontribune beschaving heerste
.
Word je toch gek van. Word echt tijd dat de UEFA nou eens stappen gaat ondernemen.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Hoezo dat?
Jij betaalt er jaarlijks voor. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Er wordt weer goed naar me geluisterd.
Voetbalzone - 'Nederlandse club mengt zich in strijd om gewilde Club-aanvaller'
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Kom op zeg, die kerel is er toch zo trots op dat ie in een Ajax pyjama sliep.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Liever Harry dan Bassie.
Bedoel je Harrysteas?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit seizoen zag het er niet echt uitverkocht uit omdat men ervan uitging dat jullie toch zouden verliezen, correct me if i'am wrong, geen probleem.
In het gehele stadion niet, al is de stadiontribune ook maar een klein gedeelte van het stadion
. Daar zit het altijd wel vol hoor.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Daar zit het altijd wel vol hoor.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen

Geniaal.
Blijft doodzonde dat Ronaldinho niet genoeg karakter had om als een sportman te leven. Hij had zeker zo goed als Zidane kunnen worden. Nu heeft hij slechts een jaar of 5 echt geschitterd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.