- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Twente kennende halen ze opeens zomaar Vargas op bij Brugge en Defour bij Standard en ze gaan er alleen maar op vooruit.
Defour gaat echt niet naar Twente. ! Hij heeft meermaals al aangegeven dat hij Nederland niet als een vooruitgang beschouwd .
Standart wil zowiezo rond de prijsklasse van Witsel zitten met Defour. Dan moet je al gauw denken aan een mil of 11/15
Onbetaalbaar dus.
Vargas ken ik niet echt.
stinissen (crew films & series)
-
- 23676 berichten
- 77286 stemmen
Vargas is een prima speler die zouden ze kunnen nemen en inderdaad Defour heeft geen zin in de Ned comp.En wat Witsel betreft die ben ik gaan volgen na die vreselijke doodschop van hem maar ik moet zeggen die zou ook bij Ajax slagen alleen helaas onbetaalbaar geworden.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Defour gaat echt niet naar Twente. ! Hij heeft meermaals al aangegeven dat hij Nederland niet als een vooruitgang beschouwd .
Standart wil zowiezo rond de prijsklasse van Witsel zitten met Defour. Dan moet je al gauw denken aan een mil of 11/15
Onbetaalbaar dus.
Ik denk dat Twente, zeker na wat ze als budgetverhoging vorig jaar aankondigde, dat best kan betalen. Die kunnen nog best gaan verrassen op de transfermarkt. En als een Defour niet naar Engeland kan zie ik hem zo maar naar Twente trekken om zich beter in de kijker te spelen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me niet voorstellen dat Defour naar Twente zou willen. Denk dat hij dat niet als een stap vooruit ziet.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
'Ruiz voor 7 miljoen naar B...
Het vertrek van Ruiz en Janssen lijkt me toch wat moeilijker op te vangen dan dat van N'Kufo & Stoch van vorig jaar.
7 miljoen, Munsterman kan blijkbaar toch niet zo goed zaken doen. Als hij bij Ajax had gespeeld had ie minstens 20 miljoen opgebracht 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Voetbalzone - Update: Hofs houdt ook terugkeer naar Feyenoord nog open.
Hij denkt serieus dat hij bij Feyenoord nog mee kan doen.
Komop zeg, een clubbie als VVV zal leuk voor hem zijn, maar hij haalt het nu toch wel een beetje hoog in zijn bol.
Op de foto lijkt hij trouwens wel het broertje van Theo Janssen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Gelukkig voor Feyenoord houdt hij zijn optie nog open ja haha.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik mag toch hopen dat we Hofs niet halen. Leuk van hem dat ie Feyenoord roemt, maar daar mag hij het bij houden, herinneringen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zouden Maffe Marco en Seniele Jopie nog steeds zulke fans van Nicky 'beter dan Seedorf' Hofs zijn?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Trainer Albert Ferrer moet weg bij Vitesse. Dat meldt De Gelderlander vrijdag. Ferrer zou zelf nog niet op de hoogte zijn van de keuze van de clubleiding om niet met hem verder te gaan.
De 41-jarige Spanjaard begon in november bij Vitesse. Ondanks de nodige nieuwe spelers bleven goede resultaten uit. Vitesse, dat de rijke Merab Jordania als eigenaar heeft, wist op de laatste speeldag deelname aan de play-offs voor promotie/degradatie maar net te voorkomen.
Ferrer heeft nog een contract tot medio 2012. Beide partijen kunnen deze zomer onder die overeenkomst uit. Volgens De Gelderlander wacht Ferrer thuis al een aantal weken op een gesprek met Jordania, maar heeft hij nog niets vernomen. Het is nog niet bekend wat er met de assistenten Stanley Menzo en Albert Capellas gaat gebeuren.
Bij Vitesse was vrijdagavond niemand bereikbaar voor commentaar.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zouden Maffe Marco en Seniele Jopie nog steeds zulke fans van Nicky 'beter dan Seedorf' Hofs zijn?
Jij laat ook geen gelegenheid onbenut om weer eens wat iconen te kunnen bezoedelen he? Waarom deze 2 voetbalgoden hierbij betrekken?
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Jaaaaaaaah. 0-1 voor Panama!
Heb je die wedstrijd zitten kijken. Wilde ik ook doen, maar besloot wat langer te slapen en om kwart over vier op te staan voor La Galaxy. Onbegrijpelijk dat Team USA die wedstrijd verloren heeft.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jij laat ook geen gelegenheid onbenut om weer eens wat iconen te kunnen bezoedelen he? Waarom deze 2 voetbalgoden hierbij betrekken?
Kun jij Nicky Hofs dan nog los zien van de hilarische opmerkingen van deze afgetakelde muppets?
Of was je het misschien met deze 'voetbalgoden' en 'iconen' eens?
nakada
-
- 2203 berichten
- 1681 stemmen
Heeft er niets mee te maken of je het met ze eens bent of niet. Maar alles met respect. En dan bedoel ik niet eens hun leeftijd maar vooral wat ze het Nederlandse voetbal gebracht hebben. Ben je het niet eens met ze, dan kun je dat ook op een normale manier zeggen. Of moeten we met z'n allen jou ook gaan uitschelden?
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
hehe Nicky Hofs. Ik dacht dat ie zijn kicksen al aan de wilgen had gehangen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kun jij Nicky Hofs dan nog los zien van de hilarische opmerkingen van deze afgetakelde muppets?
Of was je het misschien met deze 'voetbalgoden' en 'iconen' eens?
Wanneer ga je het in dit topic eens proberen met voetbalinhoudelijke discussies? Dat is nieuw voor je, maar dat mag ook in dit topic. Kan je je stortvloed en uitgekauwde, niet grappige bijnaampjes (ook vaak het enige waar je spelers mee kan beoordelen merk ik) voor je houden.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Maar zelf kom je ook niet met een argument.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ach, je had wat kunnen zeggen over die opmerking, maar laat maar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ow, nou ik heb er weinig over te melden. Het was toen al lachwekkend dat Hofs in Oranje kwam, helemaal met de reden. Overigens zeiden ze geloof ik niet dat Seedorf slechter was, maar dat Seedorf er niet als wissel bij moest zitten met zijn status. Dat ze daarom Hofs een beter alternatief vonden. Slaat natuurlijk nog nergens op, maar zo ging het meen ik.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Die twee hebben gelukkig veel meer bereikt dan één foutje maken
Iedereen ziet het wel eens fout zelfs voetbalgod Johan Cruijff.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, en om zo neerbuigend met je eigen voetbalverleden om te gaan.. o nee, zijn voetbalverleden is natuurlijk die met die mannschaft 
nakada
-
- 2203 berichten
- 1681 stemmen
Stel je niet aan zeg.
Maar misschien maak ik me er inderdaad te druk over. Door zo te praten c.q. schrijven geef je eigenlijk zelf al aan hoe zwak die ´argumenten´ zijn. Het zegt mij in ieder geval genoeg over de persoon in kwestie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Inderdaad, en om zo neerbuigend met je eigen voetbalverleden om te gaan.. o nee, zijn voetbalverleden is natuurlijk die met die mannschaft
Hoewel Seniele Jopie een meer dan verdienstelijk speler was, heeft hij het Nederlandse Fussbal uiteindelijk meer kwaad dan goed gedaan. Hij is vielleicht wel de belangrijkste reden dat Nederland nooit Weltmeister is geworden.
Daar heeft de Mannschaft met name in '74 van kunnen profiteren. Dus: danke Jopie!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dankzij Cruyff stonden we sowieso in de finale 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Seniele Jopie = Cruijff??
Die volg ik niet echt 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Seniele Jopie = Cruijff??
Die volg ik niet echt
Moet je ook niet proberen..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hoewel Seniele Jopie een meer dan verdienstelijk speler was, heeft hij het Nederlandse Fussbal uiteindelijk meer kwaad dan goed gedaan. Hij is vielleicht wel de belangrijkste reden dat Nederland nooit Weltmeister is geworden.
Daar heeft de Mannschaft met name in '74 van kunnen profiteren. Dus: danke Jopie!
Haha. ''Seniele Jopie'' bezorgde Ajax/Nederland alleen al 3x de EC1 als speler en gaf Ajax als coach oa een EC2. Maakte voor Nederland geweldige reclame met het Barcelona dreamteam van 1992. Johan wordt door de hele voetbalwereld internationaal als een grootheid gezien. Alleen The Pathetic One kan zijn meningen niet hebben, maar wie boeit het ook wat Jose ervan vind.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.