- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Knudde is nooit grappig. Deze dus ook weer niet.
Vind ze regelmatig wel leuk, maar deze is echt ongrappig.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik had dit eerlijk gezegd niet achter Giggs gezocht. Met de vrouw van z'n broer slapen 
En dit is nog het meest trieste:
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
[Ik had dit eerlijk gezegd niet achter Giggs gezocht. ]
Dit soort berichten hebben echt totaal geen meerwaarde, maar kom je steeds vaker tegen..... Buiten het feit om dat je weet hoe hij eruit ziet en hoe hij zijn dribbels maakt, ken je die hele vent toch niet? Of slaap je soms ook met hem?
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
De prive
, kansloze mensen die geen eigen leven hebben en dan maar het leven van de sterren gaan volgen, met een nog kanslozere doelgroep.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, brave borst Giggs is wel enorm van zijn voetstuk gevallen zeg.
Zie ook nog:
Nooit verwacht van hem, maar oké...
Zijn ideale schoonzoon imago is nu wel weg. Ook leuk voor zijn kinderen, wetende wat papa allemaal heeft gedaan de laatste jaren.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Tja, een mens kan zoveel verleiding nu eenmaal niet weerstaan. De meeste mensen die zeggen absoluut niet vreemd te gaan zijn lelijk.
Je kunt eruit zien als de reet van een olifant of zelfs als Kuyt, maar als je een miljoentje of drie per jaar opstrijkt zijn er opeens legers wijven die tegen je aan staan rijen.. zodra je dat geld niet hebt kun je inderdaad maar beter als de sodemieter iets aan je uiterlijk gaan doen om ooit nog eens naast de pot te kunnen pissen 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Trouwens lullig voor Twente en Munsterman dat nu alweer de derde trainer op rij afhaakt na een goed seizoen om eens verder te kijken en de zakken te vullen, krijgen ze Koeman weer 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Vind ze regelmatig wel leuk, maar deze is echt ongrappig.
Toch krijgen jullie het altijd voor elkaar om de meest kansloze Knudde plaatjes hier neer te zetten. Ik wacht nog steeds op de grappigen. En degenen die grappig pogen te zijn komen vaak al uit het wereldje of zijn al als grap eerder verteld. Ik vind het echt kansloos.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik had dit eerlijk gezegd niet achter Giggs gezocht. Met de vrouw van z'n broer slapen 
A(jaxRulezzzz)lbert Verlinde 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Toch krijgen jullie het altijd voor elkaar om de meest kansloze Knudde plaatjes hier neer te zetten. Ik wacht nog steeds op de grappigen. En degenen die grappig pogen te zijn komen vaak al uit het wereldje of zijn al als grap eerder verteld. Ik vind het echt kansloos.

Zoiets vind ik best grappig. Zou dit ook verwijzen naar het Beenhakker-Cruijff incident uit de jaren 80?
Het is ook altijd maar even kort lachen en weer verder met mijn dag. Ik vind de karakters altijd lekker overdreven getekend. Neem nou zijn versie van Louis van Gaal, echt grappig.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik heb ook veel grappige Knuddes voorbij zien komen, maar deze is dat niet, A&L.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Van Driel gebruikt inderdaad vaak grappen die al tien keer gemaakt zijn. Een favoriet van hem is ook de 'funny because it's true' grap. Vaak waar, maar zelden grappig.
Dat figuurtje lijkt overigens voor geen meter op Cruijff.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Joh. Ze hoeven ook niet te lijken, dat is zijn stijl (hele grote neuzen bijvoorbeeld). Zie van Gaal:

Lijkt ook niet, maar iedereen herkent hem op het plaatje. Dat is de grap. Lekker wat eigenschappen aandikken. Niet elke grap is even leuk, maar er komen regelmatig leuke grappen voorbij. Soms wat gerecycled, maar wel grappig. Vind ik dan.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Trouwens lullig voor Twente en Munsterman dat nu alweer de derde trainer op rij afhaakt na een goed seizoen om eens verder te kijken en de zakken te vullen, krijgen ze Koeman weer
Yup.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Schoolvoorbeeld van die onbegrijpelijke Knuddes die bij mij geen humoristische belletjes doen rinkelen
Ik houd best van simpele humor, maar dit lijkt soms wel door retards gemaakt te zijn(misschien zelfportretten?
) die grappen van anderen kopiëren in een slecht jasje.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Van Gaal nog wel een (heel klein) beetje maar als er niet bijstond dat het Cruijff was had je dat echt niet kunnen raden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wegpiraat Balotelli weer van het asfalt geplukt
Gepubliceerd op vrijdag 10 juni 2011 om 14:06
Mario Balotelli is opnieuw op de bon geslingerd vanwege zijn discutabele rijgedrag. De aanvaller van Manchester City werd donderdagavond door de politie van de weg geplukt nadat hij te snel door de straten van Milaan aan het scheuren was.
De 20-jarige Balotelli reed in een gehuurde auto, waarvan de ramen illegaal waren geblindeerd. De Italiaanse international incasseerde een boete van 380 euro. Ook kreeg hij een aantekening op zijn rijbewijs.
Het is niet voor het eerst dat Balotelli vanwege zijn rijgedrag in opspraak raakt. Volgens Britse media verzamelde hij al meer dan 11.000 euro aan (parkeer)boetes. Ook werd zijn Maserati al 27 keer in beslag genomen.
20 Jaar oud, 11.000 aan boetes en 27 in beslagnamens. Gooi die vent in een kooi de rest van z'n leven voor hij vandaag of morgen een kind schept.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
'Ruiz voor 7 miljoen naar B...
Het vertrek van Ruiz en Janssen lijkt me toch wat moeilijker op te vangen dan dat van N'Kufo & Stoch van vorig jaar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Dit soort berichten hebben echt totaal geen meerwaarde, maar kom je steeds vaker tegen..... Buiten het feit om dat je weet hoe hij eruit ziet en hoe hij zijn dribbels maakt, ken je die hele vent toch niet? Of slaap je soms ook met hem?
Hebben wel degelijk een meerwaarde. Giggs presenteert zichzelf met enige regelmaat als Unicef ambassadeur. Als je zelf graag te koop wilt lopen met goede doelen en wilt uitdragen wat voor modelpersoonlijkheid je bent dan is het wel degelijk van waarde om dat beeld onderuit te halen dan wel bij te stellen door dergelijke berichtgeving. Wie goede sier wil maken moet ook maar accepteren dat hij het dubbel zo hard terugkrijgt als dat zelf gecreerde beeld aan diggelen valt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Tja, een mens kan zoveel verleiding nu eenmaal niet weerstaan. De meeste mensen die zeggen absoluut niet vreemd te gaan zijn lelijk.
En vooral heel ongeloofwaardig.
Dus je bent lelijk en ongeloofwaardig als je vindt dat iemand die een (zwangere) vrouw thuis heeft zitten zich hoort te gedragen. Het is hier nog erger met de mensen gesteld dan ik dacht.
Liever duizend hoeren en snoerende voetballers dan 1 Albert Verlinde.
Het gebeurt niet heel vaak maar kon het niet meer oneens met je zijn.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dus je bent lelijk en ongeloofwaardig als je vindt dat iemand die een (zwangere) vrouw thuis heeft zitten zich hoort te gedragen. Het is hier nog erger met de mensen gesteld dan ik dacht.
Nee, ik vind de uitspraak 'absoluut niet vreemd te gaan' hypocriet, want dat geloof ik niet.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hebben wel degelijk een meerwaarde. Giggs presenteert zichzelf met enige regelmaat als Unicef ambassadeur. Als je zelf graag te koop wilt lopen met goede doelen en wilt uitdragen wat voor modelpersoonlijkheid je bent dan is het wel degelijk van waarde om dat beeld onderuit te halen dan wel bij te stellen door dergelijke berichtgeving. Wie goede sier wil maken moet ook maar accepteren dat hij het dubbel zo hard terugkrijgt als dat zelf gecreerde beeld aan diggelen valt.
Het is niet aan ons om een eerlijk oordeel te vellen over een situatie waar wij geen weet van hebben. Misschien is zijn vrouw wel de grootste bitch in Engeland; weet jij het? Misschien is Giggs wel seksverslaafd, wat in de medische wereld geldt als een ziekte. Of misschien is het inderdaad een respectloze klootzak tegenover zijn familie.
Ik vind deze hele heksenjacht wat overdreven, in een wereld waar vreemdgaan en bedrog dagelijkse kost is. Laat hem lekker op poezenjacht gaan als hij dat nodig vindt. Feit dat hij Unicef ambassadeur is geeft hem niet de automatische verplichting om hondstrouw te zijn tegenover zijn familie. Het zou pas genant zijn geweest als Unicef een anti-vreemdgaanbeleid hanteerde......tot nu toe is het alleen maar opkomen voor de kinderrechten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Nogal voorbarig om conclusies te gaan trekken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ruiz waarschijnlijk voor 7 miljoen naar Benfica. Haha, samen met de 3 miljoen van hun andere sterspeler Janssen hebben ze Twente wel voor een fooi leeggehaald zeg 
Twente zal wel verdomd goed in moeten gaan kopen om dit op te vangen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Grappige is dat nog geen enkele Portugese voetbalkrant dit heeft bevestigt. Totaal geen berichtgeving hierover zelfs. Maar als het waar is ben ik er uiteraard blij mee. Voor Ruiz ook een prettige vooruitgang.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Grappige is dat nog geen enkele Portugese voetbalkrant dit heeft bevestigt. Totaal geen berichtgeving hierover zelfs. Maar als het waar is ben ik er uiteraard blij mee. Voor Ruiz ook een prettige vooruitgang.
Lees net dat Twente het ontkent. Maar de Telegraaf (meestal goed geinformeerd op sport gebied) zegt van wel. Het zal wel snel rondkomen dan. Echt een koopje voor welke club dan ook om Ruiz voor 7 miljoen op te halen. Prijs-kwaliteitstechnisch gezien nog een betere deal dan wat Ajax met Janssen had.
stinissen (crew films & series)
-
- 23676 berichten
- 77286 stemmen
Wegpiraat Balotelli weer van het asfalt geplukt
Gepubliceerd op vrijdag 10 juni 2011 om 14:06
Mario Balotelli is opnieuw op de bon geslingerd vanwege zijn discutabele rijgedrag. De aanvaller van Manchester City werd donderdagavond door de politie van de weg geplukt nadat hij te snel door de straten van Milaan aan het scheuren was.
De 20-jarige Balotelli reed in een gehuurde auto, waarvan de ramen illegaal waren geblindeerd. De Italiaanse international incasseerde een boete van 380 euro. Ook kreeg hij een aantekening op zijn rijbewijs.
Het is niet voor het eerst dat Balotelli vanwege zijn rijgedrag in opspraak raakt. Volgens Britse media verzamelde hij al meer dan 11.000 euro aan (parkeer)boetes. Ook werd zijn Maserati al 27 keer in beslag genomen.
20 Jaar oud, 11.000 aan boetes en 27 in beslagnamens. Gooi die vent in een kooi de rest van z'n leven voor hij vandaag of morgen een kind schept.
Nee gewoon in de dierentuin
stinissen (crew films & series)
-
- 23676 berichten
- 77286 stemmen
Daar hebben ze ook kooien.

kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
'Ruiz voor 7 miljoen naar B...
Het vertrek van Ruiz en Janssen lijkt me toch wat moeilijker op te vangen dan dat van N'Kufo & Stoch van vorig jaar.
Twente kennende halen ze opeens zomaar Vargas op bij Brugge en Defour bij Standard en ze gaan er alleen maar op vooruit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.