- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weet niet in welke wereld jij leeft maar imho zijn er nog genoeg facetten die je een goede coach maken. Met die woorden heb ik het maar over één facet, en dat is zijn choice making. Hoe ji jer nou bij komt dat er zo niks over blijft wat je een goede coach maakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard, al hangt ie wel veel te veel importantie aan zo'n oefenpot.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Weet niet in welke wereld jij leeft maar imho zijn er nog genoeg facetten die je een goede coach maken. Met die woorden heb ik het maar over één facet, en dat is zijn choice making. Hoe ji jer nou bij komt dat er zo niks over blijft wat je een goede coach maakt.
Dat etc. etc. niet gelezen? Ik noemde nu 4 punten op die je alleen gisterenavond de revue liet passeren. Daarnaast zijn het toch vrij duidelijke/belangrijke zaken die je noemt.
Maakt verder ook niet uit, ik vind van Marwijk zo idioot niet, heeft alles prima voor elkaar. Maar twee keer verloren in al die wedstrijden, waarvan eentje in de verlenging pas. Oké, het was wel zijn belangrijkste wedstrijd. 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Als je wil winnen tegen Brazilie en Uruguay stel je een B-team op? Wijnaldum had je gewoon 20 minuten kunnen laten spelen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Als je niet anders kunt door afmeldingen wel, ja. Nog altijd beter dan je C-team in dat geval.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hij had Wijnaldum natuurlijk best op kunnen stellen. Andere type speler, maar net of Strootman beter is dan Wijnaldum. Genoeg spelers die totaal niet in de wedstrijd zaten. Wijnaldum had juist voor wat pit kunnen zorgen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Maar waar maakt iedereen zich eigenlijk druk om? Allemaal bang dat hij het onverhoopt toch wel goed gaat doen in de RvC?
Niemand maakt zich druk waren alleen een paar mensen die het een rare keuze vonden en toen dacht een bepaald persoon dat hij zich daar heel druk over moest maken. Want laten we eerlijk zijn. Of Davids het nu geweldig of dramatisch in de RvC doet wij zullen er nooit wat van merken.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 732 stemmen
In Kluivert zie ik geen succesvolle hoofdtrainer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hoop maar dat de Oranje vrouwen dit kunnen waarderen 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Niet zo verrassend dat de gaydance van de Hamster is
.
Heitinga is wel heel goed bezig trouwens.
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Niet zo verrassend dat de gaydance van de Hamster is
.
Heitinga is wel heel goed bezig trouwens.
.
Huntelaar hoort ook niet in het nachtleven van Rio. Die jongen moet met wat vrienden lekker de kroeg in de Achterhoek in. Overigens niks mis mee, maar dit past echt niet bij hem haha.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De 'dames' zijn net zo aantrekkelijk als het 'spel' van Oranje.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 732 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zolang de resultaten maar goed zijn. Die opmerking kan je dubbel opvatten 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nog veel erger.
Zolang de resultaten maar goed zijn. Die opmerking kan je dubbel opvatten
Zal uiteindelijk wel een klein wit Spanjooltje met die vrouwtjes naar huis gaan.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Erger dan wat Real heeft laten zien tegen Barça, kan niet. Vooral als je kijkt over wat voor spelersmateriaal ze beschikken.
david bohm
-
- 3108 berichten
- 3478 stemmen
Eigenlijk zou ik alle films met drie sterren moeten gaan waarderen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jogadores da seleção Holandesa se divertem em casa noturna do Rio
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Voetbalzone - Heitinga: 'Uitgelekte foto's zien er erger uit dan het is'
Heitinga vind de commotie overdreven 
Op de foto's lijkt het wel een beetje of Kuijt onder zijn vingers onder een rokje zit haha.
Op zich moet een beetje dansen wel kunnen, maar ik snap wel dat de vrouwtjes van hun not amused zijn.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Op de foto's lijkt het wel een beetje of Kuijt onder zijn vingers onder een rokje zit haha.
Da's gewoon een ingebakken Katwijkse gewoonte om vis binnen te halen, kan ie niks aan doen 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Pieters is vrijgezel neem ik aan? Anders is ie wel aardig de lul.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nou vind ik de echte mevrouw Kuyt bepaald geen lekker ding, misschien vond Dirk dat ook afgelopen week 

Mevrouw Heitinga kan er wel goed mee door, dus van Sjonnie is het niet te begrijpen 

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als mevrouw Kuyt je zoveel inkijk zou gunnen, zou je over haar vast ook positiever zijn. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
En terecht. Sowieso nooit begrepen dat Nederlandse journalisten dat altijd maar laten lopen. Dat ze dat stelletje malloten dat denkt dat ze alles kunnen maken toch aanpakt.
Hoor ook regelmatig verhalen over hoe dat bij PSV er aan toegaat. Volgens mij was Koevermans zo ongeveer de enige bij PSV die niet vreemd ging.
Treurig volk wat dat betreft.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Nou, van die van Zenden wordt ik ook niet echt vrolijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En terecht. Sowieso nooit begrepen dat Nederlandse journalisten dat altijd maar laten lopen. Dat ze dat stelletje malloten dat denkt dat ze alles kunnen maken toch aanpakt.
Hoor ook regelmatig verhalen over hoe dat bij PSV er aan toegaat. Volgens mij was Koevermans zo ongeveer de enige bij PSV die niet vreemd ging.
Beter dat het nu een rel wordt dan over drie jaar, een week voor de finale. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Net of alle spelers zo zijn. Daarbij, de spelers van Oranje hebben gedanst. Hoogstens dat Pieters verder is gegaan, aangezien hij de enige was die zoenend in beeld kwam. Het valt niet te bewijzen, maar de meeste spelers van Oranje lijken me trouwe gasten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.