• 16.452 nieuwsartikelen
  • 180.271 films
  • 12.407 series
  • 34.361 seizoenen
  • 651.877 acteurs
  • 199.779 gebruikers
  • 9.424.092 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heeft Wijnaldum nog wel warm mogen lopen deze trip?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Naomi Watts schreef:

Misschien in z'n hotelkamer met wat Uruguayaanse.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het was wel warm in Brazilie, dus ik denk van wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ah mooi. Leuk voor die jongen, leuk ook van infantiele Bert.

Wouter

• 18738 berichten
  • 3094 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hij komt in ieder geval niet intelligent over, maar wie weet - wie weet schuilt er wel een slim ventje in het Edgar Davids-pak.

Heeft hij niet een universitaire studie gevolgd?

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ah mooi. Leuk voor die jongen, leuk ook van infantiele Bert.

Wie noem jij infantiel? Als Wijnaldum eens meer dan twee wedstrijden achter elkaar goed voetbalt krijgt hij vanzelf wel een kans. Tot die tijd zijn er spelers die dan wel beter zijn dan Wijnaldum, dan wel meer recht hebben op een basisplaats.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

Wie noem jij infantiel? Als Wijnaldum eens meer dan twee wedstrijden achter elkaar goed voetbalt krijgt hij vanzelf wel een kans. Tot die tijd zijn er spelers die dan wel beter zijn dan Wijnaldum, dan wel meer recht hebben op een basisplaats.

Nou, als je die jongen de hele trip meeneemt, dan had je hem best wel ergens 10 minuten kunnen geven. Helemaal als nutteloze voetballers als Schaars wel minuten krijgen. Had van Persie vandaag gewisseld en Wijnaldum er 10 minuten ingezet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Heeft hij niet een universitaire studie gevolgd?

Economie aan de universiteit van Oxford.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

Ik gebruik het als bijvoeglijknaamwoord voor Bert so you make the math. Als je zo'n jongen mee neemt op zo'n trip, wat vriendschappelijke potjes, stel hem dan op ipv die vaste basisklanten.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nou, als je die jongen de hele trip meeneemt, dan had je hem best wel ergens 10 minuten kunnen geven. Helemaal als nutteloze voetballers als Schaars wel minuten krijgen. Had van Persie vandaag gewisseld en Wijnaldum er 10 minuten ingezet.

Misschien, maar ik vind Wijnaldum sowieso geen oranje-speler. Hij is hartstikke overbodig met de kwaliteit die we al hebben bij het Nederlands elftal. We hebben immers al heel veel flank spelers die beter zijn dan hij is.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

To naomi watts:

Dat maakt Bert toch niet infantiel?

Ik vind hem juist één van de meest verstandigste bondscoaches die we ooit gehad hebben bij Oranje. Heb het idee dat hij juist perfect met de groep omgaat.

Ik zie Nigel de Jong niet piepen als hij weer mag opdraven voor de oefenpotjes, terwijl hij toch geschorst wordt voor een half jaar door diezelfde van Marwijk.

Kennelijk doet de man wel wat goed.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Is al een tijdje bekend. Toch hoop ik dat Wijnaldum blijft. Of dit moet ook alsnog de komst van een spits betekenen, als Feyenoord wat extra geld overhoudt, maar dat gebeurt toch niet, Feyenoord kennende.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind dat je op dit soort momenten wel meer zou morgen proberen. Ook om te zien hoe Wijnaldum (die straks niet eens meer bij oranje zit) aan het werk te zien. Dat maakt 'm imho wel infantiel.

Nigel heeft al aangegeven dat ie teleurgesteld is in Bert en dat hun relatie puur zakelijk is. Voor zo'n idiote bondscoach gaat hij echt zijn interland carriere niet op het spel zetten.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Sjoerdow schreef:

Dat zie je echt helemaal verkeerd. Bij Barcelona is hij de bescheidenheid zelve geworden en kan hij als een klein kind juichen om een doelpunt.

Ik heb ook wel gezien dat hij zich nederig opstelt bij Barca. Dat kan haast ook niet anders.

Ik doel op zijn spel in Oranje. Hij probeert inderdaad geforceerd het spel te verdelen, wat ik zag. Extra lang de bal bij zich houden (ook al deed hij dat bij PSV ook altijd, maar op een andere manier).

Vond hem niet best het laatste half uur. Verder een prima voetballer en ik hoop dat het 'm ooit lukt - het spel verdelen op de juiste manier.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

Misschien, maar ik vind Wijnaldum sowieso geen oranje-speler. Hij is hartstikke overbodig met de kwaliteit die we al hebben bij het Nederlands elftal. We hebben immers al heel veel flank spelers die beter zijn dan hij is.

Hij is net 20 jaar geworden. Hij heeft even aan het Oranje mogen ruiken. Het Oranje waar hij over 5 jaar vaste basisspeler is.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik vind dat je op dit soort momenten wel meer zou morgen proberen. Ook om te zien hoe Wijnaldum (die straks niet eens meer bij oranje zit) aan het werk te zien. Dat maakt 'm imho wel infantiel.

Nigel heeft al aangegeven dat ie teleurgesteld is in Bert en dat hun relatie puur zakelijk is. Voor zo'n idiote bondscoach gaat hij echt zijn interland carriere niet op het spel zetten.

Waar heb je het over? Beste bondscoach van Oranje sinds Hiddink.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Waar heb je het over?

Dat heb je net kunnen lezen.

Beste bondscoach van Oranje sinds Hiddink.

Oneens, al staat dat totaal los van het feit dat ik zijn beslissingen in dit soort oefenwedstrijden achterlijk vindt. Ik noem het een infantiele bondscoach, geen slechte bondscoach. Om dan nu aan jou de vraag te stellen: waar heb je het over?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Alleen omdat hij Wijnaldum niet opstelt, lijkt me duidelijk dat hij de jonge jongens toch echt wel de kans geeft

LZA

• 474 berichten
  • 1558 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat was inderdaad wel een schokkende uitspraak van Nigel destijds. Arme Bert zal slapeloze nachten hebben gehad. Ik weet niet wat hij in City uitspookt met Mancini maar Bert is gelukkig niet geïnteresseerd in lengtes van geslachtsdelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

LZA schreef:

(quote)

Dat was inderdaad wel een schokkende uitspraak van Nigel destijds. Arme Bert zal slapeloze nachten hebben gehad. Ik weet niet wat hij in City uitspookt met Mancini maar Bert is gelukkig niet geïnteresseerd in lengtes van geslachtsdelen.

Ah, wat leuk! Daar gaat het dan ook niet om.

Nee, een echte coach/manager had zich achter zijn speler geschaard na de helse kritieken die Nigel kreeg. Ook daar heeft infantiele Bertje geen kaas van gegeten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Alleen omdat hij Wijnaldum niet opstelt, lijkt me duidelijk dat hij de jonge jongens toch echt wel de kans geeft

Juist iemand als Wijnaldum had je nu een kans kunnen geven. Dat maakt het nog vreemder, hij geeft de jeugd een kans maar Gini niet. Nee, Bert, logisch dat ook jij een wk finale verloren hebt. Grow a pair!

LZA

• 474 berichten
  • 1558 stemmen

Zeker erg grappig, jij begint erover he.

Blijft een onzinnige uitspraak voor een professionele voetballer. Niet zo mekkeren en ff in de spiegel kijken blijkt toch telkens weer lastig voor de imago's.

En Wijnaldum was nou eenmaal de laatste in de pikorde. De Jong, Strootman, Schaars, Maduro, Wijnaldum. Waar maak je je druk om, die gast heeft een geweldige week gehad.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik begin er serieus over, jij moet weer te koop gaan lopen met je totale gebrek aan delivery maar goed .

Ik maak me weinig druk hoor, ben zelf Spanjaard dus heb weinig te klagen . Ook op dat gebied geen klagen over Bert. Feit blijft wel dat het meenemen van Wijnaldum gewoon onzinnig is geweest, en denk dat Gini zelf ook wel reken. Bovendien vind ik die uitspraak van Nigel heel terecht, en ook toen bleek Bert ook al niet te consequent met zijn criterium. Maar ik snap het. Jij als Nederlander was verheugd met Bert, zijn prestaties en weer zo'n prachtige zilveren medaille. Lekker feesten in de grachten en omstreken. Ieder zijn meuk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klose naar Lazio. Verrassend.

LZA

• 474 berichten
  • 1558 stemmen

Whatever, halve spanjool.

Zeker, ik mag Bertje wel. En die zilveren medaille doet me ook best goed. Goeie prestatie. Ik hoef gelukkig niet van twee walletjes te eten. Eén kleur is genoeg .

Leuk potje gezien vanavond zonder Wijnaldum. En nu een welverdiende vacacione.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat heb je net kunnen lezen.

(quote)

Oneens, al staat dat totaal los van het feit dat ik zijn beslissingen in dit soort oefenwedstrijden achterlijk vindt. Ik noem het een infantiele bondscoach, geen slechte bondscoach. Om dan nu aan jou de vraag te stellen: waar heb je het over?

Had je weer een wijze bui?

Ik vind ook dat hij Wijnaldum tijd had moeten gunnen, maar dat je negatief praat over van Marwijk is bij lange na niet de eerste keer.

Naomi Watts schreef:

hij geeft de jeugd een kans maar Gini niet. Nee, Bert, logisch dat ook jij een wk finale verloren hebt. Grow a pair!

Tja, en dat heeft wel met het niet inbrengen van Gini te maken?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Had je weer een wijze bui?

.

Ik vind ook dat hij Wijnaldum tijd had moeten gunnen, maar dat je negatief praat over van Marwijk is bij lange na niet de eerste keer.

En negatief praten over Bertje is niet toegestaan ofzo?

Naomi Watts schreef:

Tja, en dat heeft wel met het niet inbrengen van Gini te maken?

Nee, wel nog een kanttekening aan hem als coach.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Negatief praten over Bert mag zeker, iets dat je telkens doet, maar dan toch zeggen dat je hem geen slechte bondscoach vindt, terwijl je hem idioot, bang, infantiel, inconsequent, etc., etc. noemt. Dan blijven er weinig eigenschappen over om hem geen slechte bondscoach te vinden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, wel nog een kanttekening aan hem als coach.

Omdat? Bert wil ook de oefenpotjes gewoon winnen, en daar zag het zowel tegen Brazilië als tegen Uruguay alles behalve naar uit. Dan is het inbrengen van een Wijnaldum toch een risico. En dat loopt ie liever niet. Als we in een van de twee wedstrijden voor hadden gestaan had ie hem vast wel tijd gegund, gok ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.