- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ik heb Edgar Davids nooit kunnen betrappen op bijster intelligente teksten, dus hij zal wel geschikt zijn voor de RvC van Ajax.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Echt je hebt er bijna een dagtaak aan om jou te corrigeren. Maar is het nu bewust klieren of kun je gewoon echt niet lezen? Want om het nog maar even duidelijk te maken. Ik heb nooit gezegd dat Davids er niets van bakt. Alleen dat ik in hem geen lid van de RvC zie.
Dat is iets waar ik me ook over verbaasde, maar ik geef hem wel het voordeel van de twijfel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vond Brazilie-NL erg vermakelijk, ook al was de wedstrijd slecht. En vanavond is al helemaal boeiend. Er is toch geen hol op tv haha.
Wacht maar tot jullie wereldkampioen worden, dan voorzie ik hetzelfde. Zet dan een zinnige dvd op man, nou, veel plezier mannen, ik ga The Voice kijken
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik heb Edgar Davids nooit kunnen betrappen op bijster intelligente teksten, dus hij zal wel geschikt zijn voor de RvC van Ajax.
Ik heb hem sowieso nooit op veel teksten betrapt. Maar het schijnt een slimme jongen te zijn, dus tsjah. Voetbal en privéleven moet je kunnen scheiden.
Kijk maar is naar iemand als Enoh, zijn gedrag op het veld staat haaks op zijn zwaar gelovige en mensen liefhebbende levensstijl.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wacht maar tot jullie wereldkampioen worden, dan voorzie ik hetzelfde. Zet dan een zinnige dvd op man, nou, veel plezier mannen, ik ga The Voice kijken
.
Klaagt hij dat wij voetbal kijken, terwijl hij The Voice erop zet

Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ik heb het niet over zijn privéleven. Gewoon in het algemeen, maar dat vind ik ook van een Kluivert of een Van Bronckhorst.
Al vind ik dat mensen die zich in het privéleven misdragen (Maradona, Best en ander gespuis) niet representatief zijn voor een RvC van een serieuze voetbalclub.
Dat gezegd te hebben; wat voegt Davids aan intellect toe aan de RvC van Ajax?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hij komt in ieder geval niet intelligent over, maar wie weet - wie weet schuilt er wel een slim ventje in het Edgar Davids-pak.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Die Uruguayanen zijn ook etters trouwens. Wat een onsportief gedrag steeds bah 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb het niet over zijn privéleven. Gewoon in het algemeen, maar dat vind ik ook van een Kluivert of een Van Bronckhorst.
Al vind ik dat mensen die zich in het privéleven misdragen (Maradona, Best en ander gespuis) niet representatief zijn voor een RvC van een serieuze voetbalclub.
Met Kluivert heb je een punt, met van Bronckhorst zeker niet. Lijkt me een pientere gozer.
Maar waar maakt iedereen zich eigenlijk druk om? Allemaal bang dat hij het onverhoopt toch wel goed gaat doen in de RvC?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Davids met Kluivert vergelijken is natuurlijk wel extreem. Davids is toch een goede en slimme jongen die zich ook actief bezig houdt met het steunen van goede doelen/kansarme jongeren. Het zegt denk ik wel genoeg dat hij zich niet inzet voor een simpele, sportieve functie binnen de club, maar op bestuurlijk vlak.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Met Kluivert heb je een punt, met van Bronckhorst zeker niet. Lijkt me een pientere gozer.
Klopt.
Ik zie in Gio wel een goede trainer.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Maar ook buiten het veld lijkt het me een goede jongen. Denk dat hij zijn zaakjes wel goed voor elkaar heeft die Gio.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
De vergelijking slaat op wat de heren te brengen hebben voor de camera, en dat is altijd maar bar weinig. Dat geld ook voor Bergkamp hoor, maar die houdt zich tenminste op de achtergrond en zal wel veel voetbal know-how hebben (zo denk ik ook over Wim Jonk en Van Bronckhorst).
Davids lijkt me sowieso niet geschikt voor de RvC. Naar mijn idee doet het bestuur dit onder het mom van: "Kijk ons eens veel oud gedienden in de RvC hebben en kijk eens wat een clubliefde we bij Ajax hebben".
Het komt mij geforceerd over.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Klopt.
Ik zie in Gio wel een goede trainer.
Ik ook. Prima gozer. Welbespraakt, correct maar weet wel wat hij doet.
In Kluivert zie ik geen succesvolle hoofdtrainer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Davids lijkt me sowieso niet geschikt voor de RvC. Naar mijn idee doet het bestuur dit onder het mom van: "Kijk ons eens veel oud gedienden in de RvC hebben en kijk eens wat een clubliefde we bij Ajax hebben".
Het komt mij geforceerd over.
Je snapt het gewoon niet.
Binnen Ajax was er nauwelijks voetbal-knowhow. Nu zijn er Davids en Cruijff. Tenminste ook iemand die tegen Cruijff in zal durven te gaan. Ze zetten Davids echt niet bij de grote 5 van de RvC omdat Ajax een imago wil creëren.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
In Kluivert zie ik geen succesvolle hoofdtrainer.
Nee, leuke spitsentrainer voor NEC. Zit hij daar nog wel?
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Je snapt het gewoon niet.
Binnen Ajax was er nauwelijks voetbal-knowhow. Nu zijn er Davids en Cruijff. Tenminste ook iemand die tegen Cruijff in zal durven te gaan. Ze zetten Davids echt niet bij de grote 5 van de RvC omdat Ajax een imago wil creëren.
Dat mag jij denken, maar ik ben het niet met je eens
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wel teleurstellend dat Wijnaldum 0 minuten tot nu toe nog heeft gehad in beide wedstrijden. In een wedstrijd als deze had je hem 20 minuten moeten geven.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Had Krul moeten hebben. Triest dat je tegen dit soort jankballen nog moet verliezen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als Afellay nou gewoon voor de rust die 300% kans gemaakt had...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Kun je aardig wat bier uit drinken. Halen die beker!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha wie wil die oefenbeker nou niet winnen? 
Wel leuk, effe een penaltyserie oefenen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.