• 16.452 nieuwsartikelen
  • 180.271 films
  • 12.407 series
  • 34.361 seizoenen
  • 651.877 acteurs
  • 199.779 gebruikers
  • 9.424.092 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Ik heb Edgar Davids nooit kunnen betrappen op bijster intelligente teksten, dus hij zal wel geschikt zijn voor de RvC van Ajax.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Echt je hebt er bijna een dagtaak aan om jou te corrigeren. Maar is het nu bewust klieren of kun je gewoon echt niet lezen? Want om het nog maar even duidelijk te maken. Ik heb nooit gezegd dat Davids er niets van bakt. Alleen dat ik in hem geen lid van de RvC zie.

Dat is iets waar ik me ook over verbaasde, maar ik geef hem wel het voordeel van de twijfel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik vond Brazilie-NL erg vermakelijk, ook al was de wedstrijd slecht. En vanavond is al helemaal boeiend. Er is toch geen hol op tv haha.

Wacht maar tot jullie wereldkampioen worden, dan voorzie ik hetzelfde. Zet dan een zinnige dvd op man, nou, veel plezier mannen, ik ga The Voice kijken .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Sjoerdow schreef:

Ik heb Edgar Davids nooit kunnen betrappen op bijster intelligente teksten, dus hij zal wel geschikt zijn voor de RvC van Ajax.

Ik heb hem sowieso nooit op veel teksten betrapt. Maar het schijnt een slimme jongen te zijn, dus tsjah. Voetbal en privéleven moet je kunnen scheiden.

Kijk maar is naar iemand als Enoh, zijn gedrag op het veld staat haaks op zijn zwaar gelovige en mensen liefhebbende levensstijl.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wacht maar tot jullie wereldkampioen worden, dan voorzie ik hetzelfde. Zet dan een zinnige dvd op man, nou, veel plezier mannen, ik ga The Voice kijken .

Klaagt hij dat wij voetbal kijken, terwijl hij The Voice erop zet

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Ik heb het niet over zijn privéleven. Gewoon in het algemeen, maar dat vind ik ook van een Kluivert of een Van Bronckhorst.

Al vind ik dat mensen die zich in het privéleven misdragen (Maradona, Best en ander gespuis) niet representatief zijn voor een RvC van een serieuze voetbalclub.

Dat gezegd te hebben; wat voegt Davids aan intellect toe aan de RvC van Ajax?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Hij komt in ieder geval niet intelligent over, maar wie weet - wie weet schuilt er wel een slim ventje in het Edgar Davids-pak.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Die Uruguayanen zijn ook etters trouwens. Wat een onsportief gedrag steeds bah

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Sjoerdow schreef:

Ik heb het niet over zijn privéleven. Gewoon in het algemeen, maar dat vind ik ook van een Kluivert of een Van Bronckhorst.

Al vind ik dat mensen die zich in het privéleven misdragen (Maradona, Best en ander gespuis) niet representatief zijn voor een RvC van een serieuze voetbalclub.

Met Kluivert heb je een punt, met van Bronckhorst zeker niet. Lijkt me een pientere gozer.

Maar waar maakt iedereen zich eigenlijk druk om? Allemaal bang dat hij het onverhoopt toch wel goed gaat doen in de RvC?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Sjoerdow schreef:

Davids met Kluivert vergelijken is natuurlijk wel extreem. Davids is toch een goede en slimme jongen die zich ook actief bezig houdt met het steunen van goede doelen/kansarme jongeren. Het zegt denk ik wel genoeg dat hij zich niet inzet voor een simpele, sportieve functie binnen de club, maar op bestuurlijk vlak.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Met Kluivert heb je een punt, met van Bronckhorst zeker niet. Lijkt me een pientere gozer.

Klopt.

Ik zie in Gio wel een goede trainer.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Maar ook buiten het veld lijkt het me een goede jongen. Denk dat hij zijn zaakjes wel goed voor elkaar heeft die Gio.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

De vergelijking slaat op wat de heren te brengen hebben voor de camera, en dat is altijd maar bar weinig. Dat geld ook voor Bergkamp hoor, maar die houdt zich tenminste op de achtergrond en zal wel veel voetbal know-how hebben (zo denk ik ook over Wim Jonk en Van Bronckhorst).

Davids lijkt me sowieso niet geschikt voor de RvC. Naar mijn idee doet het bestuur dit onder het mom van: "Kijk ons eens veel oud gedienden in de RvC hebben en kijk eens wat een clubliefde we bij Ajax hebben".

Het komt mij geforceerd over.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Klopt.

Ik zie in Gio wel een goede trainer.

Ik ook. Prima gozer. Welbespraakt, correct maar weet wel wat hij doet.

In Kluivert zie ik geen succesvolle hoofdtrainer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Sjoerdow schreef:

Davids lijkt me sowieso niet geschikt voor de RvC. Naar mijn idee doet het bestuur dit onder het mom van: "Kijk ons eens veel oud gedienden in de RvC hebben en kijk eens wat een clubliefde we bij Ajax hebben".

Het komt mij geforceerd over.

Je snapt het gewoon niet.

Binnen Ajax was er nauwelijks voetbal-knowhow. Nu zijn er Davids en Cruijff. Tenminste ook iemand die tegen Cruijff in zal durven te gaan. Ze zetten Davids echt niet bij de grote 5 van de RvC omdat Ajax een imago wil creëren.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

The Oceanic Six schreef:

In Kluivert zie ik geen succesvolle hoofdtrainer.

Nee, leuke spitsentrainer voor NEC. Zit hij daar nog wel?

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je snapt het gewoon niet.

Binnen Ajax was er nauwelijks voetbal-knowhow. Nu zijn er Davids en Cruijff. Tenminste ook iemand die tegen Cruijff in zal durven te gaan. Ze zetten Davids echt niet bij de grote 5 van de RvC omdat Ajax een imago wil creëren.

Dat mag jij denken, maar ik ben het niet met je eens

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wel teleurstellend dat Wijnaldum 0 minuten tot nu toe nog heeft gehad in beide wedstrijden. In een wedstrijd als deze had je hem 20 minuten moeten geven.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Slecht gekeept

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bwaaa 1-0

Suarez.

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Shit

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Had Krul moeten hebben. Triest dat je tegen dit soort jankballen nog moet verliezen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Als Afellay nou gewoon voor de rust die 300% kans gemaakt had...

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Penals!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Yes, 1-1!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

LOL

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Dirkie

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

best leuke beker trouwens.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Kun je aardig wat bier uit drinken. Halen die beker!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha wie wil die oefenbeker nou niet winnen?

Wel leuk, effe een penaltyserie oefenen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.