- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Edgar Davids in de RVC van Ajax? Moewahahaha. Ik heb M&M's gegeten de slimmer waren dan hij!
Vooringenomen mening
Waar baseer je dit op? Op zijn voetbalspel? Je moet wat actiever zijn in dit topic, krijg je dit soort herhalende discussies ook niet. Edgar heeft meer in zijn mars dan jij nu denkt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Ik citeer en typ even over uit de nieuwe VI uit de column van Simon Zwartkruis, pagina 64:
Het gaat over Davids in de RvC bij Ajax:
Lijkt me heel helder.
Zwartkruis mag natuurlijk een mening hebben. Maar om die nu klakkeloos over te nemen gaat me dan weer veel te ver. Als ik iedere column die las moest geloven dan werd die Ajax soap van een paar maanden geleden toch wel ineens een heel lastig verhaal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Vooringenomen mening
Waar baseer je dit op? Op zijn voetbalspel? Je moet wat actiever zijn in dit topic, krijg je dit soort herhalende discussies ook niet. Edgar heeft meer in zijn mars dan jij nu denkt.
Je hebt natuurlijk gelijk maar jullie baseren je op niet veel meer. Een diploma en een mening van iemand. Dan kun je 20 jaar aan interviews toch minder waardevol noemen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Hahaha, wat een belachelijke beslissing van die scheidsrechter. 3x donkerrood dit. Waar komt die hondendrol vandaan?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha man dit is donkerrood joh!
Bertje is woest. Gelijk heeft hij. Van Persie had zijn been kunnen breken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zwartkruis mag natuurlijk een mening hebben. Maar om die nu klakkeloos over te nemen gaat me dan weer veel te ver. Als ik iedere column die las moest geloven dan werd die Ajax soap van een paar maanden geleden toch wel ineens een heel lastig verhaal.
Ik had die mening al voor ik vandaag zijn column las, dank je.
Maar blijf vooral stug volhouden dat Davids er niks van bakt, terwijl bijna iedereen om Davids heen het tegendeel beweert.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Je hebt natuurlijk gelijk maar jullie baseren je op niet veel meer. Een diploma en een mening van iemand. Dan kun je 20 jaar aan interviews toch minder waardevol noemen.
De diploma en de aanstelling in de RvC zegt mij meer dan meningen over zijn spel(wat niks met iemands privéleven te maken heeft) van tig jaar geleden en een zeldzaam interview die hij ooit heeft gegeven ja.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De diploma en de aanstelling in de RvC zegt mij meer dan meningen over zijn spel(wat niks met iemands privéleven te maken heeft) van tig jaar geleden en een zeldzaam interview die hij ooit heeft gegeven ja.
Haha laat hem lekker joh.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
GVD, dit was opnieuw geen buitenspel 
Haha en daarna de 1-0 van Uruguay afgekeurd.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Waaaaardeloos man. Duidelijk wééér geen buitenspel.
En niet zo'n beetje ook.
Edit: lol, rechtvaardigheid!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Nu komen wij ook goed weg, maar goedmakertje.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Er wordt echt slecht omgesprongen met de kansen 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
1-1 was terecht geweest. Die bal van Suarez had geloof ik niet afgekeurd hoeven te worden. En Afellay had sowieso moeten scoren.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Nu komen wij ook goed weg, maar goedmakertje.
Mag ook wel, Huntelaar stond ook geen buitenspel.
Vind het wel mooi om te zien dat Strootman zo lekker draait in NL.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zitten jullie serieus naar zo'n oefenpot te kijken?
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Mag ook wel, Huntelaar stond ook geen buitenspel.
Vind het wel mooi om te zien dat Strootman zo lekker draait in NL.
Vind hem niet zo goed spelen als ik eerlijk mag zijn. Verdediging ben ik niet zo gek van.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Strootman speelt enorm op safe, je verliest er niets mee...maar erg voor kom je er ook niet mee. Mag wat meer durven, valt weinig van te vinden vooralsnog.
.
Nee we simuleren dit
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Gebeurt genoeg, dus is het leuk om naar te kijken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
.
Nee joh. We hebben de halve finale nog eens opgezet en analyseren die opnieuw 
Net of jij de potjes van Spanje niet kijkt...
Ik heb laatst een geldinzamel wedstrijd van Ajax tegen een ploeg uit Japan verkozen boven een CL wedstrijd die die avond bezig was
Prioriteiten he..
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Strootman speelt enorm op safe, je verliest er niets mee...maar erg voor kom je er ook niet mee. Mag wat meer durven, valt weinig van te vinden vooralsnog.
Voor iemand die zo weinig ervaring heeft en in een B-elftal speelt van oranje doet hij het alleraardigst. Aanvallend moet je meer van Afellay verwachten denk ik, maar die schiet ook wanneer iedereen al weet dat hij gaat schieten.
Ik vind Van Persie nauwelijks van toegevoegde waarde. In de spits is het knudde en nu is hij ook onzichtbaar eigenlijk.
Tot nu toe ben ik dik tevreden over Strootman en Krul. En persoonlijk hoop ik dat Boulahrouz het beter gaat doen, zodat V/d wiel niet zo zeker meer is van zijn basisplaats, want die speelt echt knudde momenteel.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Oh ja, voor de mensen die bitchen op oefenpotjes heb ik maar één ding te zeggen:
Je houdt van het spelletje of niet 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hoop het ook, voelt V.d Wiel tenminste wat gehijg in z'n nek. Moet hij nog echt z'n best gaan doen voor z'n plek ook, ooehh! Zal hem goed doen iig.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Ik had die mening al voor ik vandaag zijn column las, dank je.
Maar blijf vooral stug volhouden dat Davids er niks van bakt, terwijl bijna iedereen om Davids heen het tegendeel beweert.
Echt je hebt er bijna een dagtaak aan om jou te corrigeren. Maar is het nu bewust klieren of kun je gewoon echt niet lezen? Want om het nog maar even duidelijk te maken. Ik heb nooit gezegd dat Davids er niets van bakt. Alleen dat ik in hem geen lid van de RvC zie.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Fair enough. Is bij zaken als deze altijd maar net van welke kant je het bekijkt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee joh. We hebben de halve finale nog eens opgezet en analyseren die opnieuw
Erg knap, erg knap.
Net of jij de potjes van Spanje niet kijkt...
Die ergens om gaan wel, maar heb de potten tegen Venezuela en USA echt niet gekeken. Ga die nietszeggende plichtmatige oefenwedstrijdjes niet kijken.
Prioriteiten he.. Insane!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Echt je hebt er bijna een dagtaak aan om jou te corrigeren. Maar is het nu bewust klieren of kun je gewoon echt niet lezen? Want om het nog maar even duidelijk te maken. Ik heb nooit gezegd dat Davids er niets van bakt. Alleen dat ik in hem geen lid van de RvC zie.
Je zit anders al meerdere dagen te insinueren dat Davids daar niet geschikt voor is en je krijgt nu bakken met teksten waarom hij dat wel kan zijn. Maar lekker eigenwijs blijven doen!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vond Brazilie-NL erg vermakelijk, ook al was de wedstrijd slecht. En vanavond is al helemaal boeiend. Er is toch geen hol op tv haha.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.