• 17.070 nieuwsartikelen
  • 181.734 films
  • 12.538 series
  • 34.680 seizoenen
  • 654.624 acteurs
  • 200.279 gebruikers
  • 9.453.818 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Mee eens. Maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen. Dan hadden ze dat gisteren toch ook wel gedaan? Het elftal was op liefst 8 posities anders dan in hun laatste competitiewedstrijd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die Fransen hebben het wel altijd hoog in de bol he? Die trainer van Auxerre was ook al zo'n verwaand knaapje die er gewoon uit is gevlogen. Het gaat tussen AC Milaan, Real Madrid en ons en dan 4e worden in de poule. Laat al die Franse ploegen er maar lekker uitvliegen en hun eigen kennelijk zeer belangrijke competitie gaan afmaken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lille gaat duidelijk voor de titel, dus ik denk dat PSV in Eindhoven weer de B ploeg ziet, misschien aanvuld met een paar betere spelers. Je laat je als club natuurlijk nooit zomaar uitschakelen. 0-1 is voor Lille ook genoeg. PSV had eigenlijk dik van de B ploeg moeten verliezen, dus je weet het niet.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Die coach van Lille is een eersteklas rukker, en het spreekt van grootse arrogantie om een veredeld B-elftal op te stellen in de knock-out fase van de UEFA-cup. Uiteraard staan Fransen bekend om hun arrogantie, maar het is goed dat PSV 2 uitdoelpunten heeft gemaakt en gelijk heeft gespeeld, want anders had je tot Sint Juttemis gehoord hoe slecht PSV wel niet is.

Ik kan me ook niet voorstellen dat spelers van Lille niet willen spelen (beslissing van hogerop), als je een sportman pur sang bent dan wil je dit soort wedstrijden spelen en winnen.

Trouwens ik acht de Franse competitie niet hoger dan de UEFA-cup.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ze willen graag een Champions league plek halen, maar met zo'n mentaliteit lukt je dat niet. Als je echt goed bent wil je alles winnen en win je het ook. Dit is halfslachtig, met dito resultaat.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee, maar Lille wordt zelden kampioen en ik snap wel dat dit prioriteit nummer 1 is voor hun.

Beetje wat Twente ook zou hebben toen ze voor de 1e keer kampioen konden worden.

Maar een B-elftal opstellen vraagt er idd om om flink afgestraft te gaan worden in Eindhoven. Hoop ook dat het dan gewoon 3-0 wordt of zo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lille arrogant? Het is echt niet zo dat ze dachten met een B garnituur te winnen, de EL boeit ze gewoon niets. Alsof Lille PSV zou onderschatten, terwijl PSV een ijzersterke reputatie heeft op Europees gebied.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

moviemafketel schreef:

Die Fransen hebben het wel altijd hoog in de bol he? Die trainer van Auxerre was ook al zo'n verwaand knaapje die er gewoon uit is gevlogen. Het gaat tussen AC Milaan, Real Madrid en ons en dan 4e worden in de poule. Laat al die Franse ploegen er maar lekker uitvliegen en hun eigen kennelijk zeer belangrijke competitie gaan afmaken.

Nu draai je de woorden van Jean Fernandez om.

Hij zei dat Milan en Real 1e en 2e zouden worden en dat Auxerre samen met Ajax zou strijden om de 3e plaats. En zo ging het.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Ze willen graag een Champions league plek halen, maar met zo'n mentaliteit lukt je dat niet. Als je echt goed bent wil je alles winnen en win je het ook. Dit is halfslachtig, met dito resultaat.

Ze sparen hun beste spelers om eindelijk weer eens kampioen van Frankrijk te worden. Dat is een grotere competitie dan die van ons en ook zeker niet ondergeschikt aan de Uefacup.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Volgens mij zei die man van Auxerre dat zij sowieso wel 3e gingen worden.

Fransen zijn arrogant, vervelend volk maar als zij de EL niet zo super belangrijk vinden, dan heb ik er geen moeite mee dat ze hun B keuze opstellen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hij zei dat Milan en Real 1e en 2e zouden worden en dat Auxerre samen met Ajax zou strijden om de 3e plaats. En zo ging het.

Dan is er dus niets arrogants aan.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Volgens mij zei die man van Auxerre dat zij sowieso wel 3e gingen worden.

Nee hoor.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nou, de waarheid ligt er een beetje tussen zullen we maar zeggen.

hier de reactie

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nee hoor.

Trainer Auxerre: "Denk dat we derde worden

26 Aug 2010 om 20:22 |

Jean Fernandez, de trainer van AJ Auxerre, is niet zo blij met de uitkomst van de loting voor de groepsfase van de Champions League. Zijn ploeg lootte Real Madrid, AC Milan en Ajax. De oefenmeester denkt dat het zwaar zal worden, maar verwacht dat Auxerre erin zal slagen derde te worden.

"Het is zwaar. Ik denk dat we derde zullen worden, dat wordt dan de Europa League. AC Milan en Real Madrid zijn zeer lastige tegenstanders", begon van de trainer van de Franse ploeg tegenover Canal Plus.

Fernandez laat weten dat Auxerre deze zomer zich nog zal proberen te versterken en hoopt nog een goede aanvaller aan te kunnen trekken. "We zullen ons proberen te versterken op aanvallend gebied met een kwalitatief sterke speler."

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Oké, het ligt ertussen in.

Je moet altijd van je eigen krachten uitgaan. En het denken is nog niet hetzelfde als "sowieso derde worden."

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het was eerlijker geweest als hij gewoon had toegegeven dat die derde plek die toegang geeft tot dit inferieure toernooi hem helemaal niets interesseert.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

"Het is zwaar. Ik denk dat we derde zullen worden, dat wordt dan de Europa League. AC Milan en Real Madrid zijn zeer lastige tegenstanders", begon van de trainer van de Franse ploeg tegenover Canal Plus.

Vooral dat zinnetje irriteerde me toen. Gewoon helemaal Ajax niet noemen. Dan is het des te grappiger dat ze 4e zijn geworden. Even weer terug op hun plekkie.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Daar had hij toch ook gelijk in? Thuis wonnen ze gewoon van Ajax.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Eigen speelt Ajax wel een erg sterk Europees seizoen.

PAOK en Kiev uitgeschakeld, Auxerre uit Europa gegooid, 4 punten op AC Milan gepakt, Anderlecht in Brussel ingemaakt.

Alleen de 2 duels tegen Real Madrid zijn een smetje, maargoed, je mag ook niet meer verwachten dat Ajax zulke teams nog aan kan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax was me een potje slecht in die pot, ongelofelijk. Zou onder de Boer nu ook gewoon 1-3 worden of zo.

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4142 stemmen

Elftalfoto Staan wel minstens 50 man op die foto Zo zie je maar weer wat het geld doet met een club hehe.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Auxerre uit had je nooit mogen verliezen. Zoveel was er niet aan de hand en als je 10 minuten voor tijd verdiend 1-1 maakt, dan mag je dat niet meer verpesten. Helaas stonden ze allemaal te slapen bij een snelle vrije trap van Auxerre.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Elftalfoto Staan wel minstens 50 man op die foto Zo zie je maar weer wat het geld doet met een club hehe.

Heb je het verhaaltje uberhaupt wel gelezen, ofwat?

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4142 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Heb je het verhaaltje uberhaupt wel gelezen, ofwat?

Hehe, ik had alleen de eerste alinea gelezen. Goede grap verder

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Auxerre uit had je nooit mogen verliezen. Zoveel was er niet aan de hand en als je 10 minuten voor tijd verdiend 1-1 maakt, dan mag je dat niet meer verpesten. Helaas stonden ze allemaal te slapen bij een snelle vrije trap van Auxerre.

Daar heeft Ajax de toegang tot de achtste finales van de CL laten liggen. Dat ze vervolgens in Milaan het al geplaatste Milan verslaan zegt mij niets. Als die wedstrijd nog ergens om was gegaan had er een heel ander Milan gestaan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

kos

• 46797 berichten
  • 8933 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Fransen zijn arrogant, vervelend volk

.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Fransen zijn arrogant, vervelend volk maar als zij de EL niet zo super belangrijk vinden, dan heb ik er geen moeite mee dat ze hun B keuze opstellen.

Een Nederlander die internationale bevolkinsgroepen arrogant gaat noemen .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Erg generaliserende opmerking inderdaad.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.