- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4142 stemmen
Fransen? Jullie bedoelen stokbroden 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ach ja, vaak zit er in een vooroordeel een kern van waarheid.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ze staan 8 punten achter kampioen worden ze heus niet. Verder stelt de Franse competitie weinig voor. Winnen ook hoogst zelden een europa cup. En dan nog enkel door omkoping.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Ze staan 8 punten achter kampioen worden ze heus niet. Verder stelt de Franse competitie weinig voor. Winnen ook hoogst zelden een europa cup. En dan nog enkel door omkoping.
Lille bedoel je toch? Volgens de Franse bond staan ze eerste met vijf punten voorsprong.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja maar 13 punten zijn ongeldig.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Auxerre uit had je nooit mogen verliezen. Zoveel was er niet aan de hand en als je 10 minuten voor tijd verdiend 1-1 maakt, dan mag je dat niet meer verpesten. Helaas stonden ze allemaal te slapen bij een snelle vrije trap van Auxerre.
Dan hadden ze misschien nog in de CL gespeeld. Maar ja, dan had Milan waarschijnlijk ook meer gas gegeven.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Ja maar 13 punten zijn ongeldig.
"kijk ik nu heel verbaasd" Dat moet je toch eens uitleggen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nu raak ik ook vertwijfeld. Kan iemand hier opheldering over geven?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dan hadden ze misschien nog in de CL gespeeld. Maar ja, dan had Milan waarschijnlijk ook meer gas gegeven.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
(afbeelding)
Waarom de Nederlanders bij deze temperaturen hun frigobox bijhadden, blijft voorlopig een raadsel. © epa
Omdat anders de drank bevriest.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
"kijk ik nu heel verbaasd" Dat moet je toch eens uitleggen.
Tuurlijk zijn die wel geldig
. Reinbo weet niet zo veel van de stand in de Ligue 1 denk ik.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Dat geloof ik meteen. Was ook uitstekend ingekopt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
@ Naomi Watts Akkoord. Ik dacht al waar heeft Reinbo het in hemelsnaam over.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Ik dacht al. Waarschijnlijk gokt hij ook maar wat.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
8e finales tellen niet.
Ik checkte net een stand, daar stonden ze 4e op 8 punten. Zal wel een oude stand zijn geweest, volg de Franse league idd totaal niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat was de eindstand vorig jaar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die achtste finales zijn de laatste 10 jaar ook nog wel door Ajax en PSV bereikt.
Mensen overschatten dat Franse voetbal een beetje. Momenteel is niet 1 ploeg daar Europese top en ook niet net daaronder. Lyon doet het aardig, maar ze zijn tegenwoordig ook subtop. Marseille, Lille, Bordeaux, PSG..allemaal niet bijzonder. Daarvan kunnen Ajax, PSV en Twente gewoon winnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Aha! Nou extra leuk als PSV de koploper eruit schiet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard, maar Borac kan in theorie ook winnen van FC Barcelona.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Uiteraard, maar Borac kan in theorie ook winnen van FC Barcelona.
Kan, maar dat verschil is wel enorm. Beetje als Feyenoord dat uit naar Ajax moet 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Barcelona is natuurlijk ook niet onverslaanbaar. Als Arsenal daar snel weet te scoren wil ik het over een kleine drie weken nog wel eens zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik snap je punt ook wel. Maar ik snap niet waarom niemand het snapt dat de trainer zijn spelers rust geeft als ze moeten aantreden tegen Montpellier dit weekend (uit). Lastige wedstrijd, Montpellier doet het prima dit seizoen. Ik vind de Ligue 1 wel een veel betere comeptitie dan de Eredivisie hoor. Jullie overschatten onze eigen competitie nogal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Barcelona is natuurlijk ook niet onverslaanbaar. Als Arsenal daar snel weet te scoren wil ik het over een kleine drie weken nog wel eens zien.
Net als vorig seizoen dus?
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Toen was de uitgangspositie voor Barcelona beter. En dit Arsenal is beter dan vorig jaar. Al ben ik bang dat Barcelona uiteindelijk aan het langste eind trekt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik snap je punt ook wel. Maar ik snap niet waarom niemand het snapt dat de trainer zijn spelers rust geeft als ze moeten aantreden tegen Montpellier dit weekend (uit). Lastige wedstrijd, Montpellier doet het prima dit seizoen. Ik vind de Ligue 1 wel een veel betere comeptitie dan de Eredivisie hoor. Jullie overschatten onze eigen competitie nogal.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Er zitten trouwens ook gewoon twee franse ploegen in deze fase van de CL. Dat zijn dit seizoen nog niet eens de twee beste ploegen van Frankrijk.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad happie. Dat onderstreept nogmaals dat ons clubvoetbal niet kan tippen aan dat van Frankrijk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Inderdaad happie. Dat onderstreept nogmaals dat ons clubvoetbal niet kan tippen aan dat van Frankrijk.
De nr 3 van Nederland wint bij de nr 1 van Belgie en de nr 2 van Nederland wint bij de kampioen van Rusland.
Zo kan je het ook omschrijven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.