• 17.223 nieuwsartikelen
  • 182.217 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.833 acteurs
  • 200.400 gebruikers
  • 9.462.114 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De Vrij: "Blij dat ik bij deze mooie club speel"

Feyenoord heeft de handtekening van Stefan de Vrij definitief binnen. De jonge verdediger verlengde donderdag zijn contract bij de club. Hij ligt nu tot 2014 vast in De Kuip.

--

Held. Hopen dat Vlaar, Fer en Wijnaldum er ook zo over denken, hoewel zij in een andere fase van hun carrière zitten.

Juist van de Vrij wist bijna iedereen wel dat hij bleef. Hij heeft er net een goed half jaar opzitten. Zou ook nergens op slaan dat hij weg zou willen.

De andere 3 jongens spelen al enkele jaren in het eerste en hebben misschien meer de behoefte verder te kijken. Ik verwacht dat Vlaar zal vertrekken. Fer ook wel, Wijnaldum denk ik alleen als Twente concreet wordt.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ze hebben alleen alle drie nog niks bewezen maar ja geld geld geld en dat hebben ze niet in Rotterdam.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De Vrij: "Blij dat ik bij deze mooie club speel"

Feyenoord heeft de handtekening van Stefan de Vrij definitief binnen. De jonge verdediger verlengde donderdag zijn contract bij de club. Hij ligt nu tot 2014 vast in De Kuip.

--

.

Goed nieuws voor Feyenoord.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

stfuympos schreef:

Ze hebben alleen alle drie nog niks bewezen maar ja geld geld geld en dat hebben ze niet in Rotterdam.

Mhow, Wijnaldum 14 goals als middenvelder dit seizoen. Toch erg knap. Daarnaast nog steeds een erg groot talent (staat in de top 100 van talenten van de wereld).

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Die top 100 zegt me weinig. Ik heb daar zat twijfelachtige namen in zien staan.

Wijnaldum is nog veel te jong, veel te onervaren, veel te wisselvallig en veel te prijsloos voor een vertrek uit de Eredivisie. Het beste wat zijn carrière kan overkomen is een move naar Twente. Maar als hij dat niet doet, dan lekker bij Feyenoord blijven en over 3 jaar eens denken aan een vertrek.

Snap ook nooit dat spelers tegenwoordig allemaal op hun 22ste al weg willen uit Nederland. Kijk naar spelers als Sneijder. Lekker op je 24ste, 25ste als gearriveerde vedette vertrekken. Veel beter.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Die top 100 zegt me weinig. Ik heb daar zat twijfelachtige namen in zien staan.

Wijnaldum is nog veel te jong, veel te onervaren, veel te wisselvallig en veel te prijsloos voor een vertrek uit de Eredivisie. Het beste wat zijn carrière kan overkomen is een move naar Twente. Maar als hij dat niet doet, dan lekker bij Feyenoord blijven en over 3 jaar eens denken aan een vertrek.

Snap ook nooit dat spelers tegenwoordig allemaal op hun 22ste al weg willen uit Nederland. Kijk naar spelers als Sneijder. Lekker op je 24ste, 25ste als gearriveerde vedette vertrekken. Veel beter.

Vind Gini echt heel goed had ff een mindere periode maar dat ie kan voetballen staat vast alleen heeft veel meer in zn mars, dat men eerder vetrekt is ergens logisch want een kans op een zware blessure (Reis, Mesu) zit altijd om de hoek en dan zijn er mensen die eieren voor hun geld kiezen wat ergens goed te begrijpen valt.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3430 stemmen

ADO - Groningen na 5 minuten gestaakt door een storing in de stadionverlichting. Ga je er ook even voor zitten...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Excelsior

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3430 stemmen

Grunn wordt afgemaakt...

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

ADO-Groningen 5-1

V/d Brom gaat Europa in. Je zet 1 jaar daar een Ajax man neer en spontaan speelt dat ADO als een tierelier

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Vistasman.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

yup

anders is huistra dat ook.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax CL

Twente CL of EL

PSV EL

AZ EL

ADO EL

Vergeet ik iemand?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ajax CL

Vergeet ik iemand?

Excelsior eredivisie

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Je had door dat het over Europese tickets gaat hé?

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Jammer van ADO...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Tof voor Den Haag. Nu nog een leuke tegenstander, Lech Poznan zou wel geinig zijn

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

Tof voor Den Haag. Nu nog een leuke tegenstander, Lech Poznan zou wel geinig zijn

Nancy - ADO met uitsupporters

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je had door dat het over Europese tickets gaat hé?

En jij heb door dat ik het heb over minimaal de zelfde prestatie.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Je bent echt nooit te volgen. Maar oké, het zal wel.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nancy - ADO met uitsupporters

Nancy nee die zijn bang geworden voor Nederlanders.... Legia Warschau zijn bilmaatjes van ADO vandaar die andere Polen

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ben net Messi alleen dan op mm

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Nancy nee die zijn bang geworden voor Nederlanders.... Legia Warschau zijn bilmaatjes van ADO vandaar die andere Polen

Ah, zo. Ik ben niet zo thuis in die wereld. Ik geloof trouwens wel dat ADO en Juventus vriendjes zijn? Bij Ajax weet ik dat ze zo'n band met Anderlecht hebben.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Uli

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ah, zo. Ik ben niet zo thuis in die wereld. Ik geloof trouwens wel dat ADO en Juventus vriendjes zijn? Bij Ajax weet ik dat ze zo'n band met Anderlecht hebben.

Ja Juve en nog wat clubs, volgens mij weten ze het zelf ook niet meer..... Feyenoord met Royal Antwerp FC

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Was het wat? ga ik wel een keer uitzendinggemist kijken, (anti)held

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mwah, stelde niet heel veel voor.... Maar Uli blijft een geweldige cultheld.

kos

• 46814 berichten
  • 8938 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Ja Juve en nog wat clubs, volgens mij weten ze het zelf ook niet meer..... Feyenoord met Royal Antwerp FC

Dat is ook al verleden tijd meen ik.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dat is ook al verleden tijd meen ik.

Juve en ADO zijn nog steeds kontmatties kan ik je vertellen. Royal Antwerp en feyenoord heb ik geen flauw idee, als je daar op doelt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.