- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Tekst weg. Geen zin om opnieuw te typen. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Dat heeft toch niks met de Klassiekers te maken? In de Klassiekers mis ik strijd en kwaliteit aan jullie kant. En ik meen wat ik zeg, dat vind ik jammer. Tegenwoordig is Ajax-Feyenoord 10 op de 10 keer een winst van Ajax en in de Kuip zal Ajax in het uiterste geval gelijkspelen.
Laatste keer dat Feyenoord won van Ajax was in het reguliere seizoen 2005-2006, moet je nagaan. Feyenoord verloor dat seizoen wel beide play off duels van Ajax en daarna werd het verval ingezet.
Het kan verkeren, in jaren negentig waren ook zulke verschillen. En beginjaren '00 stonden jullie er slecht voor (alhoewel natuurlijk lang niet zo slecht als Feyenoord nu). Volgend jaar verwacht ik nog niks maar over een paar jaar moet de weg weer terug zijn gevonden
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Vind het anders meer een verkapte manier van kindermishandeling. Als ik het geweten had, had ik voor je gebeld met de kindertelefoon.
Ach ja, uiteindelijk ben ik wel goed terecht gekomen ja
Anders had je gezellige reppie hier niet gehad
Daarnaast, dat zijn een stuk grotere spelers en trainers allemaal dan wat Feyenoord de afgelopen 20 jaar heeft geproduceerd hehe.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Mwhow, ik vind van Persie beter dan Kluivert en ook duidelijk een betere voetballer dan v/d Sar. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een schitterende beelden bij Genk zeg!
Wat redt hun keeper trouwens drie keer geweldig in de slotfase de landstitel. Dan ben je echt een held zeg.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hmmm, Ajax gaat toch echt serieus werk maken van Theo Janssen. Geen idee wat ik hiervan moet vinden.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Hmmm, Ajax gaat toch echt serieus werk maken van Theo Janssen. Geen idee wat ik hiervan moet vinden.
Positief voor Ajax lijkt me, is uiteraard een versterking voor jullie middenveld. Hij neemt een fantastische trap(techniek) en scorend vermogen mee.
Qua karakter zou het ook wel moeten lukken toch, Janssen is lekker boers 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Voelt gewoon zo raar een paar dagen nadat je hem belachelijk zit te maken, dan kan ik hem moeilijk in hoezee stemming welkom heten haha 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wat een verschrikkelijke trap in het gezicht van Carcela ! . Hij is ondertussen bij bewustzijn maar zijn neus is 5x zo dik en onderkaak gebroken !
Genk kampioen !
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
toffe wedstrijd was dat (niet alleen vanwege de uitslag) vooral in het uitvak 
YouTube - 2001 | (13-05-01) Ajax - Feyenoord 3-4 (1/2)
YouTube - 2001 | (13-05-01) Ajax - Feyenoord 3-4 (2/2)
zulke samenvattingen duurden toen ook nog 25 minuten
Zeldzame overwinning van Feyenoord. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dit jaar heeft Feyenoord ervoor gezorgd dat Ajax kampioen werd door PSV te verslaan. Vorig jaar heeft Feyenoord ervoor gezorgd dat Twente kampioen werd, door gelijk te spelen tegen Ajax in de Kuip.
..en te verliezen van Twente onder druk van de 'supporters'. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik stel voor volgend jaar Ajax weer een oor aan te naaien. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Zeldzame overwinning van Feyenoord.
Nee het was niet met de regelmaat van de klok 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
En de jaren daarna ook weer 
Even zonder te dollen als weer hetzelfde scenario voorkomt hoop ik weer precies hetzelfde, club belang gaat voor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar we hebben er helemaal niets mee gewonnen. Persoonlijk was ik vooral blij dat we de 10-0 gewroken hebben, als moeten we de komende 10 keer ook maar gewoon van PSV winnen om ze te laten weten dat we het er niet mee eens waren. 
verder vrees ik nog een kleurloos jaartje in de middenmoot (plaats 5-10).
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Deal. Dat was toch eigenlijk leuker dan dit jaar. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Kun je nog weinig over zeggen. Totaal nog geen idee wat er op het veld staat volgend seizoen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Kun je nog weinig over zeggen. Totaal nog geen idee wat er op het veld staat volgend seizoen.
toch verwacht ik ook zoiets. Als de selectie grotendeels intact blijft zal het hooguit ietsje beter kunnen gaan, en als er nieuwe vervangers komen zullen die ook niet zoveel beter zijn dat Feyenoord opeens veel hoger eindigt. Of er moet eens een schot in de roos komen met nieuwe speler
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Maar we hebben er helemaal niets mee gewonnen. Persoonlijk was ik vooral blij dat we de 10-0 gewroken hebben, als moeten we de komende 10 keer ook maar gewoon van PSV winnen om ze te laten weten dat we het er niet mee eens waren. 
Hoe staat het met het te besteden budget van Feyenoord? Valt er wat te halen wat Feyenoord op kan liften?
Trouwens plek 5-8 geeft recht op play-offs voor de EL, dus dat deel van de middenmoot is niet zo heel kleurloos. 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Nogal arrogant -zeker als Feyenoord supporter- om de vijfde tot tiende plek kleurloos te noemen!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik blijf het toch een vreemde gedachten vinden dat Twente Janssen zo makkelijk naar Ajax wil laten gaan. Ik had ook niet gedacht dat Janssen voor Ajax zou kiezen, maar voor een club in de Bundesliga bijv. Een goede versterking voor Ajax (en dus Twentes directe concurrent en belager voor de titel) en een anderlating voor Twente. Indien Ruiz ook nog zijn biezen pakt (wat vrij reeel is), dan moet Twente weer verdomd scherpe inkopen doen om de kwaliteit op peil te houden. Aan de andere kant, Munsterman belooft dat er weer een goede ploeg staat volgend jaar, en ik geloof hem wel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nogal arrogant -zeker als Feyenoord supporter- om de vijfde tot tiende plek kleurloos te noemen!
Heeft weinig met arrogant te maken, als Feyenoord buiten de top 2 valt vind ik het al een kut seizoen. Gaat om mijn eigen beleving.
Feyenoord zou gezien de budgetten, het stadion en de achterban gewoon bij de top moeten spelen. Dat dat nu niet zo is, komt door jarenlang wanbeleid.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik blijf het toch een vreemde gedachten vinden dat Twente Janssen zo makkelijk naar Ajax wil laten gaan. Ik had ook niet gedacht dat Janssen voor Ajax zou kiezen, maar voor een club in de Bundesliga bijv. Een goede versterking voor Ajax (en dus Twentes directe concurrent en belager voor de titel) en een anderlating voor Twente. Indien Ruiz ook nog zijn biezen pakt (wat vrij reeel is), dan moet Twente weer verdomd scherpe inkopen doen om de kwaliteit op peil te houden. Aan de andere kant, Munsterman belooft dat er weer een goede ploeg staat volgend jaar, en ik geloof hem wel.
Heeft niks met willen te maken. Staan een clausule in het contract dat hij voor 3 miljoen weg kan dacht ik.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Heeft niks met willen te maken. Staan een clausule in het contract dat hij voor 3 miljoen weg kan dacht ik.
Dat begrijp ik Robert, en zakelijk gezien kan het ook gewoon. Maar het is meer de gedachte dat je een speler naar je directe concurrent laat gaan en dat de speler zelf ook nooit zoveel Ajax liefde heeft getoond en vice versa toch? Of zit ik er nu helemaal naast?
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Feyenoord moet altijd voor de landstitel gaan wanbeleid of niet.
Twente zal het verlies van Jansen en Ruiz normaliter opvangen gezien dat ze de laatste jaren altijd goede vervangers hebben.
Met een beetje pech voor mensen die niks met Ajax hebben kan het zomaar zijn dat Ajax de komende 5 jaar kampioen word. ( puur omdat men de grootste begroting heeft en ja ik weet dat dat de laatste jaren geen donder uitmaakte)
PSV zal wel weer boven komen drijven zoals altijd hoewel ik niet weet hoe erg de financiele situatie nu is zal er denk ik wel een potje gevonden worden zodat ze gewoon weer mee doen voor de titel.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Balasz wil volgens mij zijn carriere ook z.s.m. om zeep helpen:
Voetbalzone - 'Dzsudzsák vertrekt bij PSV en wordt ploeggenoot Roberto Carlos'
Zonde en onbegrijpelijk. Maarja enige mooie is dat het financieel voor PSV wel een klapper kan opleveren 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met een beetje pech voor mensen die niks met Ajax hebben kan het zomaar zijn dat Ajax de komende 5 jaar kampioen word. ( puur omdat men de grootste begroting heeft en ja ik weet dat dat de laatste jaren geen donder uitmaakte)
Ik vrees dat je daar wel een beetje gelijk hebt. Mede omdat Feyenoord gewoon te onmachtig is en PSV en en Twente te verzadigd zijn (Dat laatste kostte Twente dit jaar ook de titel.)
Ajax zal daarentegen zeer eager zijn nog wat titels binnen te schrapen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Balasz wil volgens mij zijn carriere ook z.s.m. om zeep helpen:
Voetbalzone - 'Dzsudzsák vertrekt bij PSV en wordt ploeggenoot Roberto Carlos'
Zonde en onbegrijpelijk. Maarja enige mooie is dat het financieel voor PSV wel een klapper kan opleveren
Wat een kansloze kerel zou het zijn als hij daar heen zou gaan. Schijnbaar heeft ie dringend cash nodig. Je zou denken dat hij ook wel een mooie subtopper in de betere competities kan vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.