- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Nee ik vind het ook een prima eigenschap maar vind de gemiddelde Ajacied hier juist altijd erg veel bezig met andere clubs.
Wat betreft de beslissingswedstrijd. 3-2 gewonnen in verlenging.
Voor de liefhebber hier verslag: SVEB kampioen in 4F | HALLO Horst aan de maas - hallohorstaandemaas.nl
Gefeliciteerd. Wie ben jij?
Edit: rep vroeg het al...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat wordt Facebooken 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ik hoop het eigenlijk ook. Heb altijd wel iemand met een rollator op het veld willen zien lopen. Als je het overigens over kneusjes hebt, Tomasson is wel de grootse aap die er rondloopt. Jullie zijn soms wel erg vaag hoor
Waarom, vanwege zn heerlijke actie voor AC Milan of zn fopduik? Ben je snel op de kast gejaagd zeg 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hij heeft gewoon een klassieke feyenoord kutkop
Daarnaast is het ook nog is een laffe spits ja
Jammer, anders hadden we nog vaker in de Kuip gewonnen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Hij heeft gewoon een klassieke feyenoord kutkop
Daarnaast is het ook nog is een laffe spits ja
vice versa voor Vertonghen. En Dost trouwens 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Waarom, vanwege zn heerlijke actie voor AC Milan of zn fopduik? Ben je snel op de kast gejaagd zeg
Of misschien die actie dat Tomasson op de Ajaxgoal afliep met de bal en de rest met een handgebaartje duidelijk maakte "kom nou, je loopt er zo doorheen!" waardoor ze met z'n 3-en op de goal afliepen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Genk maakt 1-1
Wedstrijd is bijna voorbij zie ik, dan is Genk kampioen bij dit resultaat.
Om 23.20 maar even naar Belgie 1 zappen. Altijd leuk, kampioensbeelden 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Of misschien die actie dat Tomasson op de Ajaxgoal afliep met de bal en de rest met een handgebaartje duidelijk maakte "kom nou, je loopt er zo doorheen!" waardoor ze met z'n 3-en op de goal afliepen.
Typisch dat zijn hoogtepunten ergens van 2003 en eerder zijn... 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
auw.. gevaarlijk spel dus geel ja 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die goal tegen Ajax met Milan was later toch?
Man, wat heb ik toen staan juichen.
O, dat was in 2003, zie ik. Is het al zolang geleden dat Ajax een klein beetje succes had in Europa? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die goal tegen Ajax met Milan was later toch?
Man, wat heb ik toen staan juichen.
Nee, CL seizoen 2002-2003 
Overigens blijf ik tot mijn dood volhouden dat Inzaghi de 3-2 maakte.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Terecht geel?
(embed)
Hier word ik echt oprecht onpasselijk van. Wat een misselijke actie zeg 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Nee hoor in zn tweede Feyenoord tijd 20 goals in 37 wedstrijden (!) 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
[
Geen idee waar je het nu over hebt. Ik doe niet aan zwart/wit televisie 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Jij bent na die tijd pas fan geworden van Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toen waren de Klassiekers nog spannend. Tegenwoordig zijn het veredelde trainingspotjes voor Ajax. Ook niet heel erg leuk vind ik persoonlijk. Winnen is leuk, maar winnen van een goede tegenstander is veel leuker.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Naja, dit jaar pas voor het eerst simpel in de Kuip gewonnen sinds jaren. Daarvoor 3 gelijke spelen. Slechte trainingspotjes, zullen we maar zeggen.
In de aRENa is het lang geleden dat het spannend was. Dat klopt. De tijden komen terug. Nog een jaartje of 3-5 wachten.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Jij bent na die tijd pas fan geworden van Ajax.
Ik ben wel wat jonger ja, in 2000 of zo was ik 12
En met feyenoord houd ik me al helemaal niet bezig. Heb wel betere dingen te doen zeg 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Toen waren de Klassiekers nog spannend. Tegenwoordig zijn het veredelde trainingspotjes voor Ajax. Ook niet heel erg leuk vind ik persoonlijk. Winnen is leuk, maar winnen van een goede tegenstander is veel leuker.
Niveauverschil boeit me niet, mij part slachten we ze elke wedstrijd af. Ik mis alleen het uitlachen van dat vakje vol ongedierte
Daar doe je het eigenlijk voor in zo'n klassieker.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik ben wel wat jonger ja, in 2000 of zo was ik 12
En met feyenoord houd ik me al helemaal niet bezig. Heb wel betere dingen te doen zeg
Toen was je nog bezig met je lego.
Maakt niet uit joh dat je nog niet zolang ajacied bent.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Niveauverschil boeit me niet, mij part slachten we ze elke wedstrijd af. Ik mis alleen het uitlachen van dat vakje vol ongedierte
Daar doe je het eigenlijk voor in zo'n klassieker.
Simpel winnen is 1 of 2 keer leuk, maar ik geniet het meeste van zinderende wedstrijden.
De 2-3 in blessuretijd uit 2005 vind ik nog altijd 1 van de mooiste Klassiekers van de laatste 10 jaar. Zo'n simpele 4-0 is leuk maar niet meer dan dat. Beetje strijd moet er wel zijn vind ik.
Zonder uitsupporters is de Klassieker ook gedevalueerd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
1-1, Genk is kampioen.
Leuk voor zo'n kleine provincieclub die bijna nooit wat winnen.
Standard Luik vind ik altijd maar onsymphatiek op 1 of andere manier.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
toffe wedstrijd was dat (niet alleen vanwege de uitslag) vooral in het uitvak 
YouTube - 2001 | (13-05-01) Ajax - Feyenoord 3-4 (1/2)
YouTube - 2001 | (13-05-01) Ajax - Feyenoord 3-4 (2/2)
zulke samenvattingen duurden toen ook nog 25 minuten
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
zulke samenvattingen duurden toen ook nog 25 minuten
Logisch, toen deden twee ploegen nog wat op het veld
Tegenwoordig laat alleen Ajax nog wat zien in Klassiekers. Bij Feyenoord komt vooral de keeper dan vaak in beeld 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Logisch, toen deden twee ploegen nog wat op het veld
Tegenwoordig laat alleen Ajax nog wat zien in Klassiekers. Bij Feyenoord komt vooral de keeper dan vaak in beeld
Dit jaar heeft Feyenoord ervoor gezorgd dat Ajax kampioen werd door PSV te verslaan. Vorig jaar heeft Feyenoord ervoor gezorgd dat Twente kampioen werd, door gelijk te spelen tegen Ajax in de Kuip. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Toen was je nog bezig met je lego.
Maakt niet uit joh dat je nog niet zolang ajacied bent.
Heb nog handtekeningen van Kluivert, van Gaal, vd Sar, de Boer etc. etc. van het seizoen 1996/1997 hoor
Ik was als een kind zo blij toen ik die training mocht bijwonen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Heb nog handtekeningen van Kluivert, van Gaal, vd Sar, de Boer etc. etc. van het seizoen 1996/1997 hoor
Ik was als een kind zo blij toen ik die training mocht bijwonen.
Vind het anders meer een verkapte manier van kindermishandeling. Als ik het geweten had, had ik voor je gebeld met de kindertelefoon.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dit jaar heeft Feyenoord ervoor gezorgd dat Ajax kampioen werd door PSV te verslaan. Vorig jaar heeft Feyenoord ervoor gezorgd dat Twente kampioen werd, door gelijk te spelen tegen Ajax in de Kuip.
Dat heeft toch niks met de Klassiekers te maken? In de Klassiekers mis ik strijd en kwaliteit aan jullie kant. En ik meen wat ik zeg, dat vind ik jammer. Tegenwoordig is Ajax-Feyenoord 10 op de 10 keer een winst van Ajax en in de Kuip zal Ajax in het uiterste geval gelijkspelen.
Laatste keer dat Feyenoord won van Ajax was in het reguliere seizoen 2005-2006, moet je nagaan. Feyenoord verloor dat seizoen wel beide play off duels van Ajax en daarna werd het verval ingezet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.