• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.632 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Nee ik vind het ook een prima eigenschap maar vind de gemiddelde Ajacied hier juist altijd erg veel bezig met andere clubs.

Wat betreft de beslissingswedstrijd. 3-2 gewonnen in verlenging.

Voor de liefhebber hier verslag: SVEB kampioen in 4F | HALLO Horst aan de maas - hallohorstaandemaas.nl

Gefeliciteerd. Wie ben jij?

Edit: rep vroeg het al...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Joris de Mulder maakte de gelijkmaker en kort daarna kreeg SVEB een penalty die door Tim Geurts netjes werd binnengeschoten.

Dat wordt Facebooken

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik hoop het eigenlijk ook. Heb altijd wel iemand met een rollator op het veld willen zien lopen. Als je het overigens over kneusjes hebt, Tomasson is wel de grootse aap die er rondloopt. Jullie zijn soms wel erg vaag hoor

Waarom, vanwege zn heerlijke actie voor AC Milan of zn fopduik? Ben je snel op de kast gejaagd zeg

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Hij heeft gewoon een klassieke feyenoord kutkop Daarnaast is het ook nog is een laffe spits ja Jammer, anders hadden we nog vaker in de Kuip gewonnen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Terecht geel?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

Hij heeft gewoon een klassieke feyenoord kutkop Daarnaast is het ook nog is een laffe spits ja

vice versa voor Vertonghen. En Dost trouwens

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Waarom, vanwege zn heerlijke actie voor AC Milan of zn fopduik? Ben je snel op de kast gejaagd zeg

Of misschien die actie dat Tomasson op de Ajaxgoal afliep met de bal en de rest met een handgebaartje duidelijk maakte "kom nou, je loopt er zo doorheen!" waardoor ze met z'n 3-en op de goal afliepen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Genk maakt 1-1

Wedstrijd is bijna voorbij zie ik, dan is Genk kampioen bij dit resultaat.

Om 23.20 maar even naar Belgie 1 zappen. Altijd leuk, kampioensbeelden

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Of misschien die actie dat Tomasson op de Ajaxgoal afliep met de bal en de rest met een handgebaartje duidelijk maakte "kom nou, je loopt er zo doorheen!" waardoor ze met z'n 3-en op de goal afliepen.

Typisch dat zijn hoogtepunten ergens van 2003 en eerder zijn...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Terecht geel?

(embed)

auw.. gevaarlijk spel dus geel ja

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Die goal tegen Ajax met Milan was later toch? Man, wat heb ik toen staan juichen.

O, dat was in 2003, zie ik. Is het al zolang geleden dat Ajax een klein beetje succes had in Europa?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Die goal tegen Ajax met Milan was later toch? Man, wat heb ik toen staan juichen.

Nee, CL seizoen 2002-2003

Overigens blijf ik tot mijn dood volhouden dat Inzaghi de 3-2 maakte.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Terecht geel?

(embed)

Hier word ik echt oprecht onpasselijk van. Wat een misselijke actie zeg

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee hoor in zn tweede Feyenoord tijd 20 goals in 37 wedstrijden (!)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

[

Geen idee waar je het nu over hebt. Ik doe niet aan zwart/wit televisie

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Tim .

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Geen idee waar je het nu over hebt. Ik doe niet aan zwart/wit televisie

Jij bent na die tijd pas fan geworden van Ajax.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Toen waren de Klassiekers nog spannend. Tegenwoordig zijn het veredelde trainingspotjes voor Ajax. Ook niet heel erg leuk vind ik persoonlijk. Winnen is leuk, maar winnen van een goede tegenstander is veel leuker.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Naja, dit jaar pas voor het eerst simpel in de Kuip gewonnen sinds jaren. Daarvoor 3 gelijke spelen. Slechte trainingspotjes, zullen we maar zeggen.

In de aRENa is het lang geleden dat het spannend was. Dat klopt. De tijden komen terug. Nog een jaartje of 3-5 wachten.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Jij bent na die tijd pas fan geworden van Ajax.

Ik ben wel wat jonger ja, in 2000 of zo was ik 12 En met feyenoord houd ik me al helemaal niet bezig. Heb wel betere dingen te doen zeg

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Toen waren de Klassiekers nog spannend. Tegenwoordig zijn het veredelde trainingspotjes voor Ajax. Ook niet heel erg leuk vind ik persoonlijk. Winnen is leuk, maar winnen van een goede tegenstander is veel leuker.

Niveauverschil boeit me niet, mij part slachten we ze elke wedstrijd af. Ik mis alleen het uitlachen van dat vakje vol ongedierte Daar doe je het eigenlijk voor in zo'n klassieker.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik ben wel wat jonger ja, in 2000 of zo was ik 12 En met feyenoord houd ik me al helemaal niet bezig. Heb wel betere dingen te doen zeg

Toen was je nog bezig met je lego.

Maakt niet uit joh dat je nog niet zolang ajacied bent.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Niveauverschil boeit me niet, mij part slachten we ze elke wedstrijd af. Ik mis alleen het uitlachen van dat vakje vol ongedierte Daar doe je het eigenlijk voor in zo'n klassieker.

Simpel winnen is 1 of 2 keer leuk, maar ik geniet het meeste van zinderende wedstrijden.

De 2-3 in blessuretijd uit 2005 vind ik nog altijd 1 van de mooiste Klassiekers van de laatste 10 jaar. Zo'n simpele 4-0 is leuk maar niet meer dan dat. Beetje strijd moet er wel zijn vind ik.

Zonder uitsupporters is de Klassieker ook gedevalueerd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

1-1, Genk is kampioen.

Leuk voor zo'n kleine provincieclub die bijna nooit wat winnen.

Standard Luik vind ik altijd maar onsymphatiek op 1 of andere manier.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

toffe wedstrijd was dat (niet alleen vanwege de uitslag) vooral in het uitvak

YouTube - 2001 | (13-05-01) Ajax - Feyenoord 3-4 (1/2)

YouTube - 2001 | (13-05-01) Ajax - Feyenoord 3-4 (2/2)

zulke samenvattingen duurden toen ook nog 25 minuten

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

zulke samenvattingen duurden toen ook nog 25 minuten

Logisch, toen deden twee ploegen nog wat op het veld Tegenwoordig laat alleen Ajax nog wat zien in Klassiekers. Bij Feyenoord komt vooral de keeper dan vaak in beeld

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Logisch, toen deden twee ploegen nog wat op het veld Tegenwoordig laat alleen Ajax nog wat zien in Klassiekers. Bij Feyenoord komt vooral de keeper dan vaak in beeld

Dit jaar heeft Feyenoord ervoor gezorgd dat Ajax kampioen werd door PSV te verslaan. Vorig jaar heeft Feyenoord ervoor gezorgd dat Twente kampioen werd, door gelijk te spelen tegen Ajax in de Kuip.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Toen was je nog bezig met je lego.

Maakt niet uit joh dat je nog niet zolang ajacied bent.

Heb nog handtekeningen van Kluivert, van Gaal, vd Sar, de Boer etc. etc. van het seizoen 1996/1997 hoor Ik was als een kind zo blij toen ik die training mocht bijwonen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Heb nog handtekeningen van Kluivert, van Gaal, vd Sar, de Boer etc. etc. van het seizoen 1996/1997 hoor Ik was als een kind zo blij toen ik die training mocht bijwonen.

Vind het anders meer een verkapte manier van kindermishandeling. Als ik het geweten had, had ik voor je gebeld met de kindertelefoon.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dit jaar heeft Feyenoord ervoor gezorgd dat Ajax kampioen werd door PSV te verslaan. Vorig jaar heeft Feyenoord ervoor gezorgd dat Twente kampioen werd, door gelijk te spelen tegen Ajax in de Kuip.

Dat heeft toch niks met de Klassiekers te maken? In de Klassiekers mis ik strijd en kwaliteit aan jullie kant. En ik meen wat ik zeg, dat vind ik jammer. Tegenwoordig is Ajax-Feyenoord 10 op de 10 keer een winst van Ajax en in de Kuip zal Ajax in het uiterste geval gelijkspelen.

Laatste keer dat Feyenoord won van Ajax was in het reguliere seizoen 2005-2006, moet je nagaan. Feyenoord verloor dat seizoen wel beide play off duels van Ajax en daarna werd het verval ingezet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.