- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Puur op hoe van grote waarde hij is voor zijn team, en tuurlijk kijken ze daar ook naar supporting cast. Rose is nu verkozen tot meest waardevolle peler in de NBA, en iemand met al een klein beetje verstand van basketbal weet dat hij niet bij de beste behoort.
Ach ja, laten we erop houden dat Messi die prijs ieder jaar zou winnen bij het voetbal. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik help het je hopen. Ik vind hem de laatste jaren al minder worden.
Ik heb er geen belang bij hoor. Vond Puyol een sterk WK spelen afgelopen zomer.
De enige Spanjaard die ik echt nu uitgeblust vind is Torres.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik ook hoop dat hij nog lang speelt. Kan wel genieten van zijn werklust/inzet. Daar moet hij het, naast zijn tactisch vermogen + ervaring, ook van hebben. Voetballend is hij geen ster. Maar dat hoeft ook niet persé als verdediger zijnde.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Klopt, er lig al een principe-akkoord
Mooi hè? Ik had van die 2 weken 2 dagen moeten maken. 
Kunnen we nog 2 jaar van 'm genieten en Feyenoord hem hopelijk voor een flink bedrag verkopen.
Nu hopen dat de rest ook blijft.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik ook hoop dat hij nog lang speelt. Kan wel genieten van zijn werklust/inzet. Daar moet hij het, naast zijn tactisch vermogen + ervaring ook van hebben. Voetballend is hij geen ster. Maar dat hoeft ook niet persé als verdediger zijnde.
Vind Puyol voetballend heel behoorlijk ook. Goede, functionele techniek.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Net of je zonder Puyol een soepverdediging hebt.
Hij heeft dit seizoen sowieso maar 24 wedstrijden gespeeld, Messi 47 (48 goals). Lijkt me Messi een stuk waardevoller dit seizoen. Over volgend seizoen: grote kans dat Puyol niet eens in de basis staat.
Zo bedoelde ik het niet helemaal NR, meer als een algemeen statement.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop vooral dat Swerts, Schaken en Auassar blijven!
Ik baal nog dat Smolov en de Burgerking man weg zijn 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik hoop vooral dat Swerts, Schaken en Auassar blijven!
Ik baal nog dat Smolov en de Burgerking man weg zijn
Ik hoop het ook voor je.
Schaken en Auassar mogen al vertrekken. Nu hoop ik dat van Geel & Co ook eindelijk inzien dat Swerts niets op het veld heeft te zoeken.
Smolov heeft er trouwens 20 gescoord in de tijd dat hij weer terug is.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dan is het goed. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Ja, en Real dat in hoger beroep gaat tegen de UEFA om alsnog spelers van Barça geschorst te krijgen...
De club is in een paar weken tijd het lachertje van Europa geworden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Mooi hè? Ik had van die 2 weken 2 dagen moeten maken. 
Kunnen we nog 2 jaar van 'm genieten en Feyenoord hem hopelijk voor een flink bedrag verkopen.
Goed nieuws inderdaad, en tot nu toe klinkt alles wat Van Geel aangeeft ook verstandig. Geeft al meer vertrouwen dan Leo in zn hele perdiode.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dat geloof je toch zeker zelf niet..?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik heb ook wel vertrouwen in van Geel. Had ik destijds ook in Beenhakker, maar die heeft vooral geprutst bij Feyenoord en gedroeg zich ook nog eens als een haantje.
Als hij na de Vrij, Vlaar, Fer en Wijnaldum weet te strikken voor een nieuw contract, dan zit zijn belangrijkste werk er al op. Moet-ie nog wel eventjes een veelscorende spits contracteren natuurlijk. 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wat niet?
Had het over dat verhaal van Benzema.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Goed nieuws inderdaad, en tot nu toe klinkt alles wat Van Geel aangeeft ook verstandig. Geeft al meer vertrouwen dan Leo in zn hele perdiode.
Dat is vrij makkelijk om te zeggen. Van Geel heeft geld, dat ze ontvangen hebben voor Caistagnos , te besteden. Leo had niks, dus die moest allemaal transfervrije spelers halen. Volgens mij waren er helemaal geen transfervrije spelers op dat moment, die Feyenoord beter konden maken. Volgens mij hoefde hij zich ook niet bezig te houden contractverlengingen, toch? Van Geel heeft ook nog geen spelers gehaald, dus het is nog maar afwachten wat hij binnenhaald.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Volgens Spaanse media is Karim Benzema vanwege een opmerkelijke reden niet ingezet tegen FC Barcelona. De aanvaller zou geweigerd hebben om kritiek te leveren op de arbitrage na de veelbesproken heenwedstrijd.
Na de 0-2 nederlaag in Madrid reageerden spelers en trainers woedend op de beslissingen van de arbitrage. Met het oog op de return zou trainer José Mourinho hebben geadviseerd om een grote hoeveelheid kritiek te spuiten op scheidsrechter Wolfgang Stark. In aanloop naar de tweede halve finale van de Champions League weigerde Benzema dat.
"Ik ben hier niet om te praten over de arbitrage", had de Fransman laten weten aan de Spaanse media in aanloop naar de return, welke in een 1-1 gelijkspel eindigde. "Ik wil over de wedstrijd praten. We moeten doelpunten maken, maar we zijn een sterk team en zullen proberen om te winnen."
Het Spaanse El Pais meldt donderdag dat het uitblijven van kritiek Benzema duur is komen te staan. De aanvaller zou om die reden niet zijn ingezet, ondanks de belangen van de return. Geen van de betrokken partijen wilde hierop reageren.
Eindelijk een speler die de schuld bij zichzelf zoekt en niet bij anderen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb ook wel vertrouwen in van Geel. Had ik destijds ook in Beenhakker, maar die heeft vooral geprutst bij Feyenoord en gedroeg zich ook nog eens als een haantje.
Als hij na de Vrij, Vlaar, Fer en Wijnaldum weet te strikken voor een nieuw contract, dan zit zijn belangrijkste werk er al op. Moet-ie nog wel eventjes een veelscorende spits contracteren natuurlijk.
Beenhakker is een prima TD, heeft hij bij Ajax wel bewezen, maar zonder geld en perspectief kan ook hij niks uitrichten. Vond zijn ontslag daar redelijk treurig.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Dat is vrij makkelijk om te zeggen. Van Geel heeft geld, dat ze ontvangen hebben voor Caistagnos , te besteden. Leo had niks, dus die moest allemaal transfervrije spelers halen. Volgens mij waren er helemaal geen transfervrije spelers op dat moment, die Feyenoord beter konden maken. Volgens mij hoefde hij zich ook niet bezig te houden contractverlengingen, toch? Van Geel heeft ook nog geen spelers gehaald, dus het is nog maar afwachten wat hij binnenhaald.
Nee hoor heb eigenlijk bijna geen een keer vertrouwen gehad in Beenhakker. Lang verhaal dat ik je maar bespaar. 
Van Geel is nu ook aangewezen op transfervrije spelers en Beenhakker had ook al vanaf dag 1 te maken met contractverlengingen. Dat het nu op korte termijn makkelijker voor elkaar te krijgen is, spreekt natuurlijk wel in het voordeel van Van Geel maar dat bedoelde ik nog niet eens. Gaat meer om de uitspraken dat ie niet in eerste instantie bereid is tot (dure) aankopen, wil blijven investeren in de jeugd, nu al besprekingen heeft gehad met jeugdspelers en spelers bij Excelsior, flink aan het snijden is in salarissen door Tomasson, De Cler, El Ahmadi de wacht aan te zetten etc. Klinkt allemaal wat veelbelovender dan wat zn negatieve voorganger allemaal zei, vreselijke zuchtende paljas.
Van Geel heeft in principe geen cent meer dan Beenhakker voor aankopen, Feyenoord mag alleen kopen mbv externe financiers. Maar laat dat aub niet gebeuren door weer zo'n 'wonderlijke' financiele constructie als bij El Ahmadi en Cisse waarbij de club zichzelf finaal in de vingers snijdt
(Btw Gudde/Van Geel hebben nu twee spelers van Excelsior vastgelegd voor de breedte)
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Beenhakker is een prima TD, heeft hij bij Ajax wel bewezen, maar zonder geld en perspectief kan ook hij niks uitrichten. Vond zijn ontslag daar redelijk treurig.
Komt omdat je met Beenhakker iemand in huis haalt die zelf flinke eisen stelt, en als het niet loopt, flink gaat mokken.
Natuurlijk heeft Beenhakker zat mooie dingen gedaan en is het lastig iemand te bekritiseren die nauwelijks geld te besteden heeft.
Vind het verder niet erg dat hij vertrok. Je kunt het treurig vinden, maar het is nogal lastig om er iets over te zeggen, daar er meerdere verhalen zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Beenhakker was de man die het elftal de eerste seizoenshelft de put in heeft georaat. Goed bedoeld, om de verwachtingen te temperen, maar het pakte volledig verkeerd uit. Zijn exit was dus erg logisch.
Maar ben wel blij dat we met Van Geel tenminste een hedendaagse professional in het bestuur hebben. Want van Gudde en Koevermans heb ik een lage pet op en het is onbegrijoelijk dat finacieel directeur Jacobs nog niet met honden de Kuip uit is gejaagd. En Been heb ik dit seizoen ook meer fout dan goed zien doen, maar aangezien hij zelf niet wil opstappen zitten we ook nog even aan hem vast. Hopelijk doet hij het volgend jaar beter, maar een topper is het niet.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Nee hoor heb eigenlijk bijna geen een keer vertrouwen gehad in Beenhakker. Lang verhaal dat ik je maar bespaar. 
Van Geel is nu ook aangewezen op transfervrije spelers en Beenhakker had ook al vanaf dag 1 te maken met contractverlengingen. Dat het nu op korte termijn makkelijker voor elkaar te krijgen is, spreekt natuurlijk wel in het voordeel van Van Geel maar dat bedoelde ik nog niet eens. Gaat meer om de uitspraken dat ie niet in eerste instantie bereid is tot (dure) aankopen, wil blijven investeren in de jeugd, nu al besprekingen heeft gehad met jeugdspelers en spelers bij Excelsior, flink aan het snijden is in salarissen door Tomasson, De Cler, El Ahmadi de wacht aan te zetten etc. Klinkt allemaal wat veelbelovender dan wat zn negatieve voorganger allemaal zei, vreselijke zuchtende paljas.
Van Geel heeft in principe geen cent meer dan Beenhakker voor aankopen, Feyenoord mag alleen kopen mbv externe financiers. Maar laat dat aub niet gebeuren door weer zo'n 'wonderlijke' financiele constructie als bij El Ahmadi en Cisse waarbij de club zichzelf finaal in de vingers snijdt
(Btw Gudde/Van Geel hebben nu twee spelers van Excelsior vastgelegd voor de breedte)
Die twee van excelsior was ik inderdaad vergeten. Wat ie zegt klinkt veelbelovend ja, maar het gaat bij Feyenoord toch niet alleen maar om woorden, maar ook om .....
Ik hoop voor ze, dat ze er in ieder geval weer bovenop komen. Ik was in ieder geval in de veronderstelling dat Leo zich niet bezig hoefde te houden met contractverlengingen.
Van Geel heeft het in zijn carriere wel goed gedaan. Alleen bij ajax heeft hij zijn doelen niet behaald.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
en het is onbegrijoelijk dat finacieel directeur Jacobs nog niet met honden de Kuip uit is gejaagd.
Hij zat er toch ook al voordat de financiële problemen kwamen?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Hij zat er toch ook al voordat de financiële problemen kwamen?
In zijn periode is inderdaad de miljoenenschuld gigantisch opgelopen, onder toezicht van een RvC-lid die een hoge pief is bij notabene de Rabobank (maar amper tijd stak in Feyenoord). De hele organisatie was/is zo rot als wat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wij hebben er ook zo 1 bij Ajax op financieel gebied. Jeroen Slop. De man die in een jaar of 13 tientallen miljoenen euro's heeft laten verdampen en ik snap er geen hol van dat hij nooit ontslagen is.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
misschien is Hulk wel wat. Moet slechts 100 miljoen kosten 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
misschien is Hulk wel wat. Moet slechts 100 miljoen kosten
Da's wel een goede, ervaren speler. Zeker geen groentje 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je schijnt hem alleen niet boos te mogen maken..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.