• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.276 gebruikers
  • 9.390.365 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Die is echt te voor de hand liggend.

Goede speler hoor dat ziet iedereen wel, maar 100 miljoen kom op. Dat betaald niemand voor een speler, die zich nooit op het allerhoogste niveau heeft bewezen.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

happie schreef:

Goede speler hoor dat ziet iedereen wel, maar 100 miljoen kom op. Dat betaald niemand voor een speler

Lijkt me precies de bedoeling van Porto.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Kan zijn, maar clubs betalen hooguit 40 miljoen (max) voor hem. Als ManU, Barca of Chelsea voor hem komt, dan is meneer echt wel weg hoor. Goedschiks of kwaadschiks.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Zo wat een harde en faire pot was Braga-Benfica

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Hij zat er toch ook al voordat de financiële problemen kwamen?

Exact, hij is verantwoordelijk voor die schulden en niemand anders.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Heren,

Zijn jullie het met me eens dat deze 2 UEFA potjes ontzettend leuk waren om te zien en vele malen leuker voor de neutrale toeschouwer dan de CL potjes.

Wat een strijdlust, m.n. bij Villareal.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ik heb het niet gezien, want was naar Thor. Ook leuk om te zien. Maar vaak zijn die potjes in de EL / UEFA Cup vermakelijker om te zien, omdat ze niet zo aan het schaken zijn. Kwalitatief wat minder, maar het gaat uiteindelijk toch om het amusement. De finales van de EL zijn bijna altijd top. Vooral in de beginjaren '00 zaten er topwedstrijden tussen (Liverpool - Deportivo Alavés, Feyenoord - Dortmund, Porto - Celtic).

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Het zijn inderdaad vermakelijker wedstrijden. Vele malen leuker dan potjes Barca-Real of ManU - Schalke. Alhoewel Porto nu wel CL niveau is.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Exact, hij is verantwoordelijk voor die schulden en niemand anders.

Onbegrijpelijk dat zo'n gast gewoon mag blijven zitten. In het bedrijfsleven worden dat soort figuren bij dit soort prestaties bij alle vier de stoelpoten afgezaagd. Heeft die Blokland daar nooit iets van gezegd? Die snapt toch ook wel dat zijn geld ook word beheerd door die kerel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blij met de finaleplaats van Braga. Heb wel wat met dat clubje. Tweede mooiste club uit Portugal. Nu Porto even op zijn plaats zetten.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Enige minpunt is dat een grote concurrent van Nederland, Portugal, nu aardig wat punten heeft gepakt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Op zich hebben Portugezen daar ook wat meer te zoeken. Als je ziet wat daar qua spelers allemaal rondloopt. Krachtverschillen worden echt steeds groter.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

Op zich hebben Portugezen daar ook wat meer te zoeken. Als je ziet wat daar qua spelers allemaal rondloopt. Krachtverschillen worden echt steeds groter.

Letterlijk kracht ja, wat een doorbijters in dat Portugese voetbal.

Als je alleen al zag hoe die keeper inkwam bij Coentrao en allebei niet aanstelden

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

Is ook zo. Maar als Nederlander hoop ik natuurlijk dat er zoveel mogelijk Nederlandse clubs in Europa spelen en dat de Eredivisie weer eens een lift omhoog krijgt. Het verschil is, zoals tussen de Engelse, Spaanse en Duitse competitie, niet onoverbrugbaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Is ook zo. Maar als Nederlander hoop ik natuurlijk dat er zoveel mogelijk Nederlandse clubs in Europa spelen en dat de Eredivisie weer eens een lift omhoog krijgt. Het verschil is, zoals de Engelse, Spaanse en Duitse competitie, niet onoverbrugbaar.

Ik ook, alleen de hebzucht van de mens zit nogal in de weg de laatste tijd. Als Platini zijn ideeën nou ook eens zou proberen aan te kaarten.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Naomi Watts schreef:

Blij met de finaleplaats van Braga. Heb wel wat met dat clubje. Tweede mooiste club uit Portugal. Nu Porto even op zijn plaats zetten.

Ja ik had ook wel wat sympathie voor Braga. Tot ik erachter kwam dat daar Miguel Carcia speelde

Was wel een mooi gevecht tussen die 2 clubs. Als je na de wedstrijd Fábio Coentrão zag zij eigenlijk alles over de instelling van die 22 spelers !

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat is er met Garcia trouwens? Heeft ie een keer een killer tackle gepleegd? Of kan je zijn maniertjes gewoon niet uitstaan? .

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

AZ speelde de halve finale van de uefa cup, we stonden 3-1 voor. Voldoende voor de finale. Het was de 94 minuut 5 min extra-tijd . Er kwam een corner voor Sporting Clube Portugal ! . De laatste activiteid dat plaats zouw nemen in de wedstrijd ,Miguel Carcia komt en frummeld de bal in de goal !

Weg finale,dankzij Miguel Carcia ! Hallo voetbal trouma.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

%%%%%% schreef:

AZ speelde de halve finale van de uefa cup, we stonden 3-1 voor. Voldoende voor de finale. Het was de 94 minuut 5 min extra-tijd . Er kwam een corner voor Sporting Clube Portugal ! . De laatste activiteid dat plaats zouw nemen in de wedstrijd ,Miguel Carcia komt en frummeld de bal in de goal !

Vreselijk was dat inderdaad. Daar heb ik, ook als niet-AZ-fan, geen Carcia trauma aan overgehouden, maar een heel Portugal trauma..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

%%%%%% schreef:

Duidelijk. Als Feyenoorder zijnde heb ik dat met Liedson .

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Dikke straf voor The Special One

'UEFA straft razende Mourinho fors met zeven duels uitsluiting'

Vrijdag, 6 mei 2011 om 11:27De Europese voetbalbond (UEFA) doet vrijdag uitspraak in het onderzoek naar Real Madrid-trainer José Mourinho. De Portugees liet zich na afloop van de eerste halve finale-wedstrijd in de Champions League, tien dagen geleden, volledig gaan. “Ik heb maar één vraag. Waarom? Waarom Ovrebo, De Bleeckere, Busacca of Stark? In elke halve finale gebeurt hetzelfde. We hebben het over Barcelona, een fantastische ploeg, maar waarom mocht Chelsea twee jaar geleden niet naar de finale?”, zei Mourinho onder meer.

Zijn aanhoudende kritiek op de wedstrijdleiding en het insinueren van machtsspelletjes leidde tot een onderzoek van de UEFA. De bond moet nog uitspraak doen, maar Marca weet al dat de coach liefst zeven duels schorsing aan zijn broek krijgt voor zijn uitlatingen. Het Europese orgaan pikt de beledigingen van Mourinho niet langer en wil niet dat hij de bond beticht van vriendendiensten aan Barcelona via de arbiters.

Later op de dag zal de UEFA pas uitspraak doen in de zaak. Eerder deze week besloot het al om de aanklacht van Real Madrid tegen diverse Barcelona-spelers te verwerpen. De Madrilenen wilden dat enkele spelers geschorst werden voor onsportief gedrag in de Clásico. Real laat het er echter niet bij zitten en tekent beroep aan. Met de lange schorsing die de UEFA in gedachten heeft voor Mourinho wil het een voorbeeld stellen. Het ligt voor de hand dat Mourinho en Real iedere schorsing aan zullen vechten bij het Internationaal Sporttribunaal.

Voetbalzone - 'UEFA straft razende Mourinho fors met zeven duels uitsluiting'

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Zeven duels vind ik iets te veel, maar het maakt me helemaal niks uit. Hoe minder deze dwaas op het voetbalveld te zien is, hoe beter.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

%%%%%% schreef:

Activiteit met een 'd'

Trauma met 'ou'

Let de volgende keer een beetje op je spelling .

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Activiteit met een 'd'

Trauma met 'ou'

Let de volgende keer een beetje op je spelling .

Ja sorry daarvoor. Ik had een wilde nacht, toen ik dit schreef was ik net wakker.

Maargoed zo'n spellingfout mag natuurleik nied

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

%%%%%% schreef:

Moet je nagaan wat voor trauma ik heb overgehouden aan het seizoen 2006/2007, op één doelpunt het kampioenschap verliezen... En natuurlijk de WK-finale

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Dit seizoen met 1 punt, dat valt dan nog mee.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

7 wedstrijden, dat is geen kattepis.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

%%%%%% schreef:

Erg sneu was dat toen ja, weet nog dat ik in een kebabzaak(waar anders) stond toen ik het zag gebeuren. Toen was AZ nog een sympathieke club....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.