- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me moeilijk gaan als ie op de tribune zit
.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1708 stemmen
Hoe Real de beelden heeft gemanipuleerd:
(embed)
Echt te triest voor woorden dit, dat Real
Dit is pas triest. 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Lijkt me moeilijk gaan als ie op de tribune zit
.
Hmm. Heeft Camp Nou een waterkanon? Ook leuk 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Busquets liet zich iets te veel meeslepen in the heat of the moment. Racisme is ook nooit goed te praten, even eens als het gedrag van Marcelo en de overige Real spelers trouwens.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hmm. Heeft Camp Nou een waterkanon? Ook leuk
Water? Echte ammunitie is toch niet teveel gevraagd
.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Valdes, Dani Alves, Pique, Puyol, Mascherano, Xavi, Iniesta, Busquets, Messi, Pedro y Villa
Real Madrid
Casillas, Arbeloa, Carvalho, Albiol, Marceloa, Xabi Alonso, Lass Diarra, Kaka, Ronaldo, Di Maria, Higuain
Ozil op de bank

The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Maar dat hoeft van mij niet. Het blijft maar sport he.
Maar Mou die met een nat pak afdruipt zou ik wel willen zien hehe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tjonge jonge. Ozil op de bank zetten
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar dat hoeft van mij niet. Het blijft maar sport he.
Maar Mou die met een nat pak afdruipt zou ik wel willen zien hehe.
Maar en sport? Dan kan niet in Barcelona. Dat is gewoon echt bizar die beleving daar.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ozil op de bank
Snap niet waarom hij niet Özil i.p.v. Kaka op het middenveld zet. Ach ja, hij speelt i.i.g. wel met een aanvallende middenvelder, gelukkig.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Lijkt me niet dat hij nog anders kan aangezien hij een 2-0 stand goed moet maken.
Ik hoop op een totale vernedering voor Madrid. Hopen dat de 5-0 voorbij gegaan kan worden.
Kan Ronaldo weer huilend van het veld, Mourinho huilen over complotten met UNICEF en Real weer video's op de eigen site plaatsen waaruit blijkt dat Barca toch zo gemeen is.

gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik heb zo'n vermoeden dat Afellay vanavond weer zijn minuten mee mag pakken.
Het wordt interessant, want Real moet scoren, dus ik ben benieuwd hoe effectief Barca countert.
Uiteraard ben ik ook weer benieuwd naar het aantal gele / rode kaarten 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Real en The Special One houden toch iedereen bezig. Vooral de provinciale ajaciedjes hebben het er maar druk mee.
Jammer voor jullie want Mourinho zal niet eens bij de wedstrijd aanwezig zijn.
Lijkt me een bijzonder saaie wedstrijd te worden. Zonder Mourinho, Özil en Ramos kan ik dit maar beter aan me voorbij laten gaan.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Real en The Special One houden toch iedereen bezig. Vooral de provinciale ajaciedjes hebben het er maar druk mee.
Jammer voor jullie want Mourinho zal niet eens bij de wedstrijd aanwezig zijn.
Dit is een voetbaltopic, gek zeg 
Gelukkig heeft het provinciaaltje Nomak nergens een mening over.
En wat een loser die Pathetic One. Bang voor een pak slaag en dus eens media-aandacht als het eens niet goed gaat. Schandalig dat Real dit accepteert. Meteen ontslaan die mafkees.
Edit: voor wie het niet weet nog:
Dinsdag, 3 mei 2011 om 19:45
José Mourinho ontbreekt dinsdagavond in het Camp Nou. De oefenmeester, die in de halve finale van de Champions League door een schorsing niet op de bank van Real Madrid mag zitten, is niet met zijn spelers naar de thuishaven van Barcelona afgereisd. De Portugees bekijkt de wedstrijd in het spelershotel.
De afgelopen dagen werd er volop gespeculeerd over de plek waar Mourinho de vijfde en laatste Clásico van het seizoen zou volgen. Om veiligheidsredenen werden diverse opties nauwgezet bekeken, daar de oefenmeester zich met name dit seizoen niet bepaald geliefd heeft gemaakt in Barcelona en omstreken: het uitvak van Real Madrid, de tribune met veiligheidsmensen om zich heen of een (privé)skybox.
Mourinho, die vorige week in het heenduel (0-2) door Wolfgang Stark naar de tribune werd gestuurd, mag van de Europese voetbalbond UEFA niet telefoneren of SMS'en naar de bank van Real, niet voor en niet tijdens de wedstrijd. Assistent-trainer Aitor Karanka zal de persconferentie na afloop verzorgen. Dat deed de rechterhand van de Portugees maandag al, net als enkele keren eerder dit seizoen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dit is een voetbaltopic, gek zeg
Gelukkig heeft het provinciaaltje Nomak nergens een mening over.

En wat een loser die Pathetic One. Bang voor een pak slaag.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Lijkt me een bijzonder saaie wedstrijd te worden. Zonder Mourinho, Özil en Ramos kan ik dit maar beter aan me voorbij laten gaan.
Je vergeet de beul op te noemen, speelt ook niet.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
El Psycho 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Heb ik al een eeuwigheid lang niks over gezegd.
Je moet niet zo zeuren. Het gaat hier over voetbal en rondom Clasico's wordt er over The Pathetic One gesproken.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik heb hetzelfde 
Had me zo verheugd op nog één keer The Special One, nog één keer die prachtige kop minutenlang vol in beeld. Wat zou ik er voor over hebben gewoon 90 minuten lang beelden van hem uit z'n hotelkamer te zien.
Wel leuk voor Abidal dat-ie er weer bij is. Of Aapidal zoals Busquets zou zeggen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Weet iemand hoe dat liedje heet wat net werd afgespeeld bij de NOS?
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
[Wat zou ik er voor over hebben gewoon 90 minuten lang beelden van hem uit z'n hotelkamer te zien..
C'mon zeg...
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Lompe overtreding van Kaka.
Zou Real dit ook op hun site gaan vermelden als toneel?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik heb hetzelfde 
Had me zo verheugd op nog één keer The Special One, nog één keer die prachtige kop minutenlang vol in beeld. Wat zou ik er voor over hebben gewoon 90 minuten lang beelden van hem uit z'n hotelkamer te zien.
Ik Japan kan je van die op mensen lijkende sexpoppen bestellen. Misschien kunnen ze ook een Mourinho voor je maken. Kan je samen op de bank naar de echte kijken.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Ik heb hetzelfde 
Wel leuk voor Abidal dat-ie er weer bij is. Of Aapidal zoals Busquets zou zeggen.

Edit, wat een schwalbe weer van de trol.
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat een huilie huilie weer... zal toch maar een rode kaart worden na een stervende zwaan van zo'n slapjanus.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Gatverdegatverdamme, heb het er alweer helemaal mee gehad. Effe wat anders doen, walgelijk volk.
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Real moet weer heel veel compenseren met overtredingen.
En het zal wel weer huilie huilie van The Pathetic One morgen worden, maar Carvalho solliciteert gewoon naar rood. Heeft al een keer geel.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
god wat liggen ze weer gauw, zelfs bij een schouderduw storten ze ter aarde 
The Oceanic Six
-
- 60502 berichten
- 4103 stemmen
Potjedorie, wat had Barca net 2 enorme kansen zeg 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.