- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3725 stemmen
Zo is dat. Kansloze ploeg dat Ajax. We gaan helemaal overklast worden door het al maandenlang briljant spelende Twente.
Ben voor Ajax maar als we eerlijk zijn speelt Twente wel beter. Ik hoop dat Ajax wint maar reken er niet op. Hoop tweede en misschien stuntje in de Beker. Is eerlijk gezegd ook wel wat Ajax verdient, echt goed gespeeld is er het hele seizoen niet.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Ben voor Ajax maar als we eerlijk zijn speelt Twente wel beter. Ik hoop dat Ajax wint maar reken er niet op. Hoop tweede en misschien stuntje in de Beker. Is eerlijk gezegd ook wel wat Ajax verdient, echt goed gespeeld is er het hele seizoen niet.
Twente speelt helemaal niet beter. Allebei de ploegen spelen bedroevend en mogen niet klagen over geluk her en der.
De winnaar van Ajax-Twente wordt gewoon verdiend kampioen. Vind geen van beiden echt beter dan de ander.
kos
-
- 36228 berichten
- 8946 stemmen
Manman wat een mega kansen voor Heerenveen
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Had ook 6-6 kunnen worden volgens Frank.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
De Boer vanavond trouwens te gast bij Studio Voetbal.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Fredje Rutten: ''angst heb ik nooit gehad'' 
Heerenveen 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Over twee weken ben ik ook even fanatiek FC Utrecht-supporter!
kos
-
- 36228 berichten
- 8946 stemmen
Het hele vak met de rug naar het veld arm in arm is wel heel erg Panathinaikos. Doen ze dat bij Ajax nu ook al?
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3725 stemmen
Twente speelt helemaal niet beter. Allebei de ploegen spelen bedroevend en mogen niet klagen over geluk her en der.
De winnaar van Ajax-Twente wordt gewoon verdiend kampioen. Vind geen van beiden echt beter dan de ander.
Weet ik zo net nog niet. Maar eerlijk is eerlijk ik heb Twente niet vaak zien spelen. Maar heb Ajax beter gevolgd en die spelen toch al een tijdje minimaal. Maar als Ajax wint dan verdienen ze het waarschijnlijk, denk alleen niet dat ze dat gaan doen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
De woordcombinatie "Lucky Ajax" kwam vandaag weer volledig uit de kast he 
Ik vrees dat Twente wel preciezer is in de afronding, dus de verdediging moet echt beter staan, wil je niet heel snel tegen een achterstand aanhinken.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Over twee weken ben ik ook even fanatiek FC Utrecht-supporter!
Utrecht speelt tegen AZ?
Wel heel fijn dat Groningen nog om de 4e plek speelt. Die laten het potje tegen PSV sowieso niet lopen.
kos
-
- 36228 berichten
- 8946 stemmen
Overigens toch gevaarlijk die laatste wedstrijd, denk niet dat Ajax en Twente bij een gelijkspel in de 70ste minuut vol op de aanval durven te spelen want een tegengoal betekent derde plek en CL missen is voor de clubs nog belangrijker dan geen kampioen worden.
Gaat merkwaardig worden.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Klotedag dus. Ben weer goed klaar met Feyenoord. Zo'n klote instelling als je nog zoveel voor hebt om te spelen. Op zijn minst mag je een prima mentaliteit verwachten maar goed. Was te verwachten dat ze het tegen zo'n tegenstander weer zouden laten liggen. Gelukkig vanavond de NBA nog, daar gelukkig geen gebrek aan echte mentaliteit.
Ajax is nu wel favoriet voor de titel. Denk niet dat Twente met die druk om kan gaan. Alleen hopen op een gelijkspel en winst van de Eindhovenaren.
Onbegrijpelijk inderdaad, Utrecht ook verloren, theoretisch nog een kans op play-offs.
Hoe je kom bij die laatste mening NW, vorig ging Twente er ook goed mee om.
Ik ben benieuwd naar de Bekerfinale, vraag me af of ze mensen sparen of gewoon op volle oorlogssterkte aantreden. (beide teams)
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Overigens toch gevaarlijk die laatste wedstrijd, denk niet dat Ajax en Twente bij een gelijkspel in de 70ste minuut vol op de aanval durven te spelen want een tegengoal betekent derde plek en CL missen is voor de clubs nog belangrijker dan geen kampioen worden.
Gaat merkwaardig worden.
Haha ja hoor, Ajax vind het bij 1-1 in eigen ArenA wel best. Denk je dat nou echt? 
Beiden spelen vol om de titel. Twente is bij gelijke stand ook kampioen, dus die kunnen dan rustig aan doen maar Ajax zal alles op alles zetten. Als je nadien 3e wordt (dan is Ajax ook bij een gelijkspel en winst PSV) dan moet dat maar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ajax heeft alles te winnen, en Twente alles te verliezen. Dan kom je ook nog eens in een heksenketel terecht. Vorig jaar speelde ze natuurlijk niet tegen een tegenstander in de laatste speelronde die ook nog voor het kampioenschap speelt. Ik denk niet dat ze dat gaan trekken. Al heb ik het heel graag mis hoor
.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Mweh, hier heeft SBS niet de rechten op denk ik 
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Jij hoopt echt rare dingen voor iemand die voor Ajax is
Losers mentaliteit dit.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Overigens, wel ontzettend leuk voor de 'neutrale' toeschouwer dat de titel echt beslist wordt in een onderling laatst duel!
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Manman wat een mega kansen voor Heerenveen
.
Mweh, wat kansjes uit standaard situaties. Alleen bij die kopbal op de paal schrok ik even. Een op een kans van Ajax was natuurlijk een nog ergere misser.
kos
-
- 36228 berichten
- 8946 stemmen
Haha ja hoor, Ajax vind het bij 1-1 in eigen ArenA wel best. Denk je dat nou echt? 
Beiden spelen vol om de titel. Twente is bij gelijke stand ook kampioen, dus die kunnen dan rustig aan doen maar Ajax zal alles op alles zetten. Als je nadien 3e wordt (dan is Ajax ook bij een gelijkspel en winst PSV) dan moet dat maar.
Nee, denk eerlijk gezegd niet dat ze echt gas terug gaan nemen, maar het zal vast in de kopjes gaan spelen. Maar ook vooral in de bestuurskamer vermoed ik.
kos
-
- 36228 berichten
- 8946 stemmen
En trouwens jammer dat wij niet hele jaar zo speelden als vandaag, man wat een combinaties gezien vandaag.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Het hele vak met de rug naar het veld arm in arm is wel heel erg Panathinaikos. Doen ze dat bij Ajax nu ook al?
Welkom in dit millennium
Hoe was het onder je steen? Je denkt zeker ook nog steeds dat de ArenA een graftombe is

The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Nee, denk eerlijk gezegd niet dat ze echt gas terug gaan nemen, maar het zal vast in de kopjes gaan spelen. Maar ook vooral in de bestuurskamer vermoed ik.
Welnee. Dit is de ultieme kans om kampioen te worden. Als je 2e wordt dan speel je liefst 2 voorronde KO's. Ajax had dit jaar ook PAOK en Kiev he. Dat overleef je niet elk jaar. Nee, Ajax moet tot de slotseconde spelen om de titel. Dan ben je kampioen EN heb je CL voetbal. Dan heb je alles.
Daarnaast, vraag me af hoe groot de kans is dat dit PSV wint in Groningen, wat nog speelt om de 4e plek. PSV mist dan ook Dzsudzsak.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Moet Groningen wel behoorlijk dik winnen trouwens. Doelpuntensaldo niet in hun voordeel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Overigens, wel ontzettend leuk voor de 'neutrale' toeschouwer dat de titel echt beslist wordt in een onderling laatst duel!
Eens. Dat is gewoon heerlijk om te kijken, als fan is het vooral een strijd die ondraaglijke emoties te bedwingen
.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Groningen-PSV
Utrecht-AZ
Groningen speelt om plek 4, PSV om plek 2, Utrecht om plek 8 en AZ om plek 4. Hehe.
AZ 59 punt en 54 voor, 39 tegen = +15
Groningen 56 punt en 65 voor en 52 tegen = +13
Ofwel, hopen dat Utrecht van AZ wint met 1-0 en zelf dan met 1-0 van PSV winnen. Zoiets? Neem aan dat goals voor uiteindelijk bij een gelijke score in doelsaldo bepalender zal zijn.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Lijkt me trouwens vrij duidelijk dat Ajax gewoon 2x gaat verliezen. Matig spel, het missen van de spelmaker Suarez en vaste keeper Stekelenburg maken het helemaal een klare zaak.
Door Vermeer heeft Ajax anders vandaag wel drie punten overgehouden tegen Heerenveen..
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Welnee. Dit is de ultieme kans om kampioen te worden. Als je 2e wordt dan speel je liefst 2 voorronde KO's. Ajax had dit jaar ook PAOK en Kiev he. Dat overleef je niet elk jaar. Nee, Ajax moet tot de slotseconde spelen om de titel. Dan ben je kampioen EN heb je CL voetbal. Dan heb je alles.
Daarnaast, vraag me af hoe groot de kans is dat dit PSV wint in Groningen, wat nog speelt om de 4e plek. PSV mist dan ook Dzsudzsak.
Voor Ajax is het straks letterlijk alles of niets. Het enige wat ik wil is dat ze kampioen worden. Die tweede plaats interesseert me geen reet.
kos
-
- 36228 berichten
- 8946 stemmen
3 hattricks en 1 keer 4 goals dit seizoen. Bam!
De Vleem
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.