- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Prima weekend. Groningen moet nog even dik winnen van PSV en AZ verliezen en dan uiteraard een 1-0 voor Ajax in de 92e minuut tegen Twente. Naai de 3e ster er maar vast op! 
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4169 stemmen
Doe maar 3-0 moviemafketel. Ik heb dan al een hartverzakking hehe.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Volgend seizoen trouwens graag Dost erbij. Die kerel wint werkelijk elk kopduel. Zo'n speler ipv Ham hebben we precies nodig.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Ajax haters op dit forum stonden volgens mij al paraat... Wordt nog nagels bijten voor ze. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV geen kampioen, Feyenoord dat verliest van VVV. Ajax winst, beter kon niet eigenlijk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Volgend seizoen trouwens graag Dost erbij. Die kerel wint werkelijk elk kopduel. Zo'n speler ipv Ham hebben we precies nodig.
Waar was jij? Vertonghen had hem in z'n zak vandaag. Al is en blijft Dost een goede kopper.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4169 stemmen
Ajax haters op dit forum stonden volgens mij al paraat... Wordt nog nagels bijten voor ze.
Ach ja, ik ben hoe dan ook niet aanwezig hier met de komende twee wedstrijden. Er zijn betere plekken op deze planeet te verzinnen dan MovieMeter op die momenten 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ook even stil staan bij de ellende genaamd Feyenoord. Laatste weken aan het klimmen op de ranglijst, beter voetbal op de mat en o.a Psv op de pijnbank leggen. Weer geloven in Europees voetbal, en wanneer het langverwachte moment is aangebroken om de 8e plaats te pakken: verliezen van VVV.
Wat een seizoen voor die club 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Waar was jij? Vertonghen had hem in z'n zak vandaag. Al is en blijft Dost een goede kopper.
hele pot gezien. Heerenveen had wel 10 kopkansen vandaag of zo. De belangrijke duel-kopballen werden bijna allemaal gewonnen door Dost. Maar goed, volgend seizoen zal hij vast wel voor Ajax spelen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3630 stemmen
Nou op de komende 2 weken dan maar 
Gelijkspelletje is genoeg, maar daar moeten we niet op voetballen.
Ik hoop dat het na 45 minuten al 0-2 staat anders krijg ik ook last van een hartverzakking.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ach is toch heerlijk zo'n competitieslot. Als ze gelijk spelen kan PSV toch nog kampioen worden? Dat maakt het alleen maar spannender.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ach is toch heerlijk zo'n competitieslot. Als ze gelijk spelen kan PSV toch nog kampioen worden? Dat maakt het alleen maar spannender.
Check de ranglijst nog maar eens. 2e Plek is het maximaal haalbare voor Psv.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Nou op de komende 2 weken dan maar 
Gelijkspelletje is genoeg, maar daar moeten we niet op voetballen.
Ik hoop dat het na 45 minuten al 0-2 staat anders krijg ik ook last van een hartverzakking.
Ik ben de laatste weken al een paar keer bijna overleden tijdens Ajax kijken. Ik kan me niet voorstellen wat me over 2 weken gaat overkomen, tenzij we al snel 3-0 voorkomen 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Lekker kutvoetbaldag vandaag. Wat ik al zei: typisch Feyenoord om het tegen een degredatiekandidaat te laten liggen.
Ben bang dat Fer & Co ook niet bij zullen tekenen, nu Feyenoord geen Europees voetbal speelt.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3630 stemmen
Ik ben de laatste weken al een paar keer bijna overleden tijdens Ajax kijken. Ik kan me niet voorstellen wat me over 2 weken gaat overkomen, tenzij we al snel 3-0 voorkomen
Daarom kijk ik ook nooit Ajax. Dan ga je altijd bijna dood 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Weet trouwens bijna zeker dat Ajax wel gaat winnen van Twente in de Arena. Help het je hopen, Vascago, dat ze minstens een puntje pakken. Voor mijn apart Ruiz in de 85e minuut, zoals altijd. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Ach ja, ik ben hoe dan ook niet aanwezig hier met de komende twee wedstrijden. Er zijn betere plekken op deze planeet te verzinnen dan MovieMeter op die momenten
Hopelijk zien we je teleurgestelde hoofdje weer op SBS op die dagen. 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3726 stemmen
Hahaha wat een spoiler van de Postcode loterij! Wie gaat er kampioen worden, Ajax of Twente
(Net voor de samenvattingen uitgezonden)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klotedag dus. Ben weer goed klaar met Feyenoord. Zo'n klote instelling als je nog zoveel voor hebt om te spelen. Op zijn minst mag je een prima mentaliteit verwachten maar goed. Was te verwachten dat ze het tegen zo'n tegenstander weer zouden laten liggen. Gelukkig vanavond de NBA nog, daar gelukkig geen gebrek aan echte mentaliteit.
Ajax is nu wel favoriet voor de titel. Denk niet dat Twente met die druk om kan gaan. Alleen hopen op een gelijkspel en winst van de Eindhovenaren.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Ook zwaar balen dat je Vlaar en Ryo mist in zo'n wedstrijd. De basiself is momenteel best goed, maar mis je één van de bepalande spelers, dan valt het team al uit elkaar. Zo'n Simon laat momenteel totaal niets zien. Larssen... Tja.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ajax is nu wel favoriet voor de titel. Denk niet dat Twente met die druk om kan gaan. Alleen hopen op een gelijkspel en winst van de Eindhovenaren.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Ik zou Feyenoord wat dankbaarder zijn, na die 3-1 van vorige week. 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ik zou Feyenoord wat dankbaarder zijn, na die 3-1 van vorige week.
geplaatst.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Dan nu niet zo denigrerend meer doen. 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Maar goed was het nou een ander iemand ipv NW, (Spanje Bulls Nadal) dan kon ik het wat meer hebben.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3726 stemmen
Lijkt me trouwens vrij duidelijk dat Ajax gewoon 2x gaat verliezen. Matig spel, het missen van de spelmaker Suarez en vaste keeper Stekelenburg maken het helemaal een klare zaak.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Lijkt me trouwens vrij duidelijk dat Ajax gewoon 2x gaat verliezen. Matig spel, het missen van de spelmaker Suarez en vaste keeper Stekelenburg maken het helemaal een klare zaak.
Zo is dat. Kansloze ploeg dat Ajax. We gaan helemaal overklast worden door het al maandenlang briljant spelende Twente.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, die. Als je 10-0 wint van Feyenoord mag je van mij wel voorronde CL spelen
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar goed was het nou een ander iemand ipv NW, (Spanje Bulls Nadal) dan kon ik het wat meer hebben.
Wat is er mis met de Bulls?
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.