• 17.429 nieuwsartikelen
  • 182.701 films
  • 12.582 series
  • 34.872 seizoenen
  • 658.065 acteurs
  • 200.558 gebruikers
  • 9.475.515 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Prima weekend. Groningen moet nog even dik winnen van PSV en AZ verliezen en dan uiteraard een 1-0 voor Ajax in de 92e minuut tegen Twente. Naai de 3e ster er maar vast op!

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4169 stemmen

Doe maar 3-0 moviemafketel. Ik heb dan al een hartverzakking hehe.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Volgend seizoen trouwens graag Dost erbij. Die kerel wint werkelijk elk kopduel. Zo'n speler ipv Ham hebben we precies nodig.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

Ajax haters op dit forum stonden volgens mij al paraat... Wordt nog nagels bijten voor ze.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

PSV geen kampioen, Feyenoord dat verliest van VVV. Ajax winst, beter kon niet eigenlijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

moviemafketel schreef:

Volgend seizoen trouwens graag Dost erbij. Die kerel wint werkelijk elk kopduel. Zo'n speler ipv Ham hebben we precies nodig.

Waar was jij? Vertonghen had hem in z'n zak vandaag. Al is en blijft Dost een goede kopper.

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4169 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ajax haters op dit forum stonden volgens mij al paraat... Wordt nog nagels bijten voor ze.

Ach ja, ik ben hoe dan ook niet aanwezig hier met de komende twee wedstrijden. Er zijn betere plekken op deze planeet te verzinnen dan MovieMeter op die momenten

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ook even stil staan bij de ellende genaamd Feyenoord. Laatste weken aan het klimmen op de ranglijst, beter voetbal op de mat en o.a Psv op de pijnbank leggen. Weer geloven in Europees voetbal, en wanneer het langverwachte moment is aangebroken om de 8e plaats te pakken: verliezen van VVV.

Wat een seizoen voor die club

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Waar was jij? Vertonghen had hem in z'n zak vandaag. Al is en blijft Dost een goede kopper.

hele pot gezien. Heerenveen had wel 10 kopkansen vandaag of zo. De belangrijke duel-kopballen werden bijna allemaal gewonnen door Dost. Maar goed, volgend seizoen zal hij vast wel voor Ajax spelen.

kos

• 36228 berichten
  • 8946 stemmen

Laten we het hopen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3630 stemmen

Nou op de komende 2 weken dan maar

Gelijkspelletje is genoeg, maar daar moeten we niet op voetballen.

Ik hoop dat het na 45 minuten al 0-2 staat anders krijg ik ook last van een hartverzakking.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ach is toch heerlijk zo'n competitieslot. Als ze gelijk spelen kan PSV toch nog kampioen worden? Dat maakt het alleen maar spannender.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

happie schreef:

Ach is toch heerlijk zo'n competitieslot. Als ze gelijk spelen kan PSV toch nog kampioen worden? Dat maakt het alleen maar spannender.

Check de ranglijst nog maar eens. 2e Plek is het maximaal haalbare voor Psv.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Nou op de komende 2 weken dan maar

Gelijkspelletje is genoeg, maar daar moeten we niet op voetballen.

Ik hoop dat het na 45 minuten al 0-2 staat anders krijg ik ook last van een hartverzakking.

Ik ben de laatste weken al een paar keer bijna overleden tijdens Ajax kijken. Ik kan me niet voorstellen wat me over 2 weken gaat overkomen, tenzij we al snel 3-0 voorkomen

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Lekker kutvoetbaldag vandaag. Wat ik al zei: typisch Feyenoord om het tegen een degredatiekandidaat te laten liggen.

Ben bang dat Fer & Co ook niet bij zullen tekenen, nu Feyenoord geen Europees voetbal speelt.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3630 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik ben de laatste weken al een paar keer bijna overleden tijdens Ajax kijken. Ik kan me niet voorstellen wat me over 2 weken gaat overkomen, tenzij we al snel 3-0 voorkomen

Daarom kijk ik ook nooit Ajax. Dan ga je altijd bijna dood

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Weet trouwens bijna zeker dat Ajax wel gaat winnen van Twente in de Arena. Help het je hopen, Vascago, dat ze minstens een puntje pakken. Voor mijn apart Ruiz in de 85e minuut, zoals altijd.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ach ja, ik ben hoe dan ook niet aanwezig hier met de komende twee wedstrijden. Er zijn betere plekken op deze planeet te verzinnen dan MovieMeter op die momenten

Hopelijk zien we je teleurgestelde hoofdje weer op SBS op die dagen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3726 stemmen

Hahaha wat een spoiler van de Postcode loterij! Wie gaat er kampioen worden, Ajax of Twente (Net voor de samenvattingen uitgezonden)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klotedag dus. Ben weer goed klaar met Feyenoord. Zo'n klote instelling als je nog zoveel voor hebt om te spelen. Op zijn minst mag je een prima mentaliteit verwachten maar goed. Was te verwachten dat ze het tegen zo'n tegenstander weer zouden laten liggen. Gelukkig vanavond de NBA nog, daar gelukkig geen gebrek aan echte mentaliteit.

Ajax is nu wel favoriet voor de titel. Denk niet dat Twente met die druk om kan gaan. Alleen hopen op een gelijkspel en winst van de Eindhovenaren.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Ook zwaar balen dat je Vlaar en Ryo mist in zo'n wedstrijd. De basiself is momenteel best goed, maar mis je één van de bepalande spelers, dan valt het team al uit elkaar. Zo'n Simon laat momenteel totaal niets zien. Larssen... Tja.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ajax is nu wel favoriet voor de titel. Denk niet dat Twente met die druk om kan gaan. Alleen hopen op een gelijkspel en winst van de Eindhovenaren.

Die eindhovernaren van die 10-0?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Ik zou Feyenoord wat dankbaarder zijn, na die 3-1 van vorige week.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik zou Feyenoord wat dankbaarder zijn, na die 3-1 van vorige week.

Dat was ik ook had zelfs geplaatst.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Dan nu niet zo denigrerend meer doen.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Maar goed was het nou een ander iemand ipv NW, (Spanje Bulls Nadal) dan kon ik het wat meer hebben.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3726 stemmen

Lijkt me trouwens vrij duidelijk dat Ajax gewoon 2x gaat verliezen. Matig spel, het missen van de spelmaker Suarez en vaste keeper Stekelenburg maken het helemaal een klare zaak.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Macmanus schreef:

Lijkt me trouwens vrij duidelijk dat Ajax gewoon 2x gaat verliezen. Matig spel, het missen van de spelmaker Suarez en vaste keeper Stekelenburg maken het helemaal een klare zaak.

Zo is dat. Kansloze ploeg dat Ajax. We gaan helemaal overklast worden door het al maandenlang briljant spelende Twente.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Die eindhovernaren van die 10-0?

Ja, die. Als je 10-0 wint van Feyenoord mag je van mij wel voorronde CL spelen .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

Maar goed was het nou een ander iemand ipv NW, (Spanje Bulls Nadal) dan kon ik het wat meer hebben.

Wat is er mis met de Bulls? .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.