- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Door Vermeer heeft Ajax anders vandaag wel drie punten overgehouden tegen Heerenveen..
Toch vond ik de 1-0 een blunder.
kos
-
- 36228 berichten
- 8946 stemmen
Nogal logisch, typische prutsfout van Vermeer.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Nogal logisch, typische prutsfout van Vermeer.
Was ongelukkig, maar tegelijk een briljant schot.
Iedereen die over Vermeer zeurt moet maar eens de laatste 5 duels van Ajax terugkijken. Wat heeft hij ons wekelijks gered zeg, incl vandaag.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3725 stemmen
Jij hoopt echt rare dingen voor iemand die voor Ajax is
Losers mentaliteit dit.
Ik hoop dat Ajax wint. Maar als het niet lukt wat ik meer op reken, dan hoop ik dat we tenminste nog wel de 2e plek hebben. Zo gek vind ik dat niet voor iemand die voor Ajax is. Neem aan dat de meeste fans hopen dat Ajax kampioen wordt en anders tweede. Jij wil liever derde?
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Fifa spelletje samenvatting van Groningen haha. Wat amateuristisch in elkaar gezet zeg en ten Napel werkt ook niet in een samenvatting 
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
En doordeweek lekker doorzakken in de stad! Het kan gewoon nog tegenwoordig 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je rekent op verlies, dat kan natuurlijk niet als je voor Ajax bent.
kos
-
- 36228 berichten
- 8946 stemmen
Tja, blijf het 1 van de slechtste keepers van de eredivisie vinden. Maar wel buitengewoon grappig verder dat jullie er daadwerkelijk blij mee zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Na Verhoeven is alles een verbetering kos.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Ik hoop dat Ajax wint. Maar als het niet lukt wat ik meer op reken, dan hoop ik dat we tenminste nog wel de 2e plek hebben. Zo gek vind ik dat niet voor iemand die voor Ajax is. Neem aan dat de meeste fans hopen dat Ajax kampioen wordt en anders tweede. Jij wil liever derde?
Jij rekent er niet op, dus je hoopt op een tweede plek. Dat is de grote fout? Ik word liever inderdaad geen tweede. Ik word liever eerste en daar reken ik ook op. Als we ons zo schijterig in ons eigen stadion gaan voelen kan je beter gelijk maar ophouden met supporten 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3725 stemmen
Realisme is dat. Ik neem aan dat je ook hoopt dat Ajax van Barcelona wint, maar neem ook aan dat je rekent op verlies mochten ze elkaar ooit tegen komen.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Ik vind het gejank. Alsof we geen kans tegen Twente in de ArenA maken. Ik doe in ieder geval niet mee aan dit schijterige underdog gedrag. Ajax onwaardig.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3725 stemmen
Jij rekent er niet op, dus je hoopt op een tweede plek. Dat is de grote fout? Ik word liever inderdaad geen tweede. Ik word liever eerste en daar reken ik ook op. Als we ons zo schijterig in ons eigen stadion gaan voelen kan je beter gelijk maar ophouden met supporten
Ik hoop beide. Ik hoop 1e maar tenminste 2e. Dit is natuurlijk niet het stadion. Dit is rustige kroeg praat. Dan ben ik kritisch, in het stadion is dat natuurlijk anders lijkt me logisch. Anders mag je als supporter dus nooit meer kritisch zijn.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Bah bah, wat een faalclub dat Roda. Elke keer als het ergens om gaat laten ze het afweten, die play-offs zijn natuurlijk ook al bij voorbaat verloren. Als ik Junker was zou ik terecht pissig zijn op mijn ploeg. Heb je de kans om topschutter te worden, dan laten ze de rechtstreekse concurrent 4 keer scoren. Ook al verlies je, dan zet je toch twee mannetjes op die Belg om ervoor te zorgen dat die zeker niet meer scoort. Bah wat een losers, ze moeten zich kapotschamen. Gaan er zoveel supporters mee naar Nijmegen om zo een beschamende wanvertoning te zien.
Ik snap ook echt niet waarom Janssen nog speelt, die lul heeft geen goede wedstrijd meer gespeeld sinds bekend werd dat die naar Twente ging.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Janssen is ook wel een lamzak dat hij dat ook mee laat spelen. Weet wat je voelt Nomak, mijn club heeft er ook een handje van dat ze het laten af weten als het er om gaat. Behoorlijk frustrerend. Wil het woord Feyenoord ook even niet meer horen.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Tja, blijf het 1 van de slechtste keepers van de eredivisie vinden. Maar wel buitengewoon grappig verder dat jullie er daadwerkelijk blij mee zijn.
Haha oke. Weten we dat ook weer. Je bent zo verblind dat je zelfs Vermeer een waardeloze kutkeeper vind 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind het gejank. Alsof we geen kans tegen Twente in de ArenA maken. Ik doe in ieder geval niet mee aan dit schijterige underdog gedrag. Ajax onwaardig.
Amen. Ajax hoeft maar 1 bal bij toeval erin te schieten en Twente niet te laten scoren en je bent de beste van dit seizoen.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Ik hoop beide. Ik hoop 1e maar tenminste 2e. Dit is natuurlijk niet het stadion. Dit is rustige kroeg praat. Dan ben ik kritisch, in het stadion is dat natuurlijk anders lijkt me logisch. Anders mag je als supporter dus nooit meer kritisch zijn.
Gaat natuurlijk ook meer om de mentaliteit. Daarnaast, het blijft de Nederlandse competitie. Wij zijn juist de ploeg die het gat met PSV en Twente hebben gedicht in de laatste periode. Twente en PSV hebben veelvuldig punten laten liggen de laatste maand. Dan ga ik niet zeggen dat we geen kans maken tegen Twente, dat slaat natuurlijk ook nergens op.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Ik wacht eerst de bekerfinale wel af. Wie weet raken er spelers geblesseerd of pakt iemand in de finale rood (is schorsing competitie).
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Ja, al is het resultaat van de bekerfinale niet heilig voor mij. Denk dat Twente blijer met de beker zal zijn dan ons.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Ja, al is het resultaat van de bekerfinale niet heilig voor mij. Denk dat Twente blijer met de beker zal zijn dan ons.
Bekerfinale boeit mij ook weinig. Uiteraard wel je best doen, maar ik zou het niet erg vinden als bv Lodeiro ipv Eriksen of Ooijer ipv Vertonghen gaat starten.
kos
-
- 36228 berichten
- 8946 stemmen
Haha oke. Weten we dat ook weer. Je bent zo verblind dat je zelfs Vermeer een waardeloze kutkeeper vind
Dat is ie dan ook :s . Noem mij een meer onzekere keeper in de Eredivisie die meer onrust sticht achterin e
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Ik eis wel een overwinning overigens hoor
IK moet tussen 12.15 en 13.00 uur al op de trein stappen bij de ArenA, dus een uurtje of 9 hier de trein pakken. Voor een match om 18.00uur eis ik natuurlijk wel een overwinning 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Dat is ie dan ook :s . Noem mij een meer onzekere keeper in de Eredivisie die meer onrust sticht achterin e
Keeper van Feyenoord, Heerenveen, Willem II en zo kan ik er nog wel een paar noemen.
Vermeer is voetballend en qua reflexen gewoon top. Moet alleen beter leren positioneren en meer heersen in de lucht.
Maar die problemen had Stekelenburg op die leeftijd ook. Ik kan geen 5 keepers noemen die ik dit seizoen aantoonbaar beter vind. Stekelenburg en Michailov en de rest is niet veel of gewoon niet beter. Iemand als Vorm keept ook matig dit jaar.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Zag je Gentenaar net? 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Ik eis wel een overwinning overigens hoor
IK moet tussen 12.15 en 13.00 uur al op de trein stappen bij de ArenA, dus een uurtje of 9 hier de trein pakken. Voor een match om 18.00uur eis ik natuurlijk wel een overwinning
Wil je hier verkapt melden dat je naar de finale gaat? 
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Sst nee
Ik wil graag anoniem blijven, straks komen de GF mij opzoeken 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Moet Groningen wel behoorlijk dik winnen trouwens. Doelpuntensaldo niet in hun voordeel.
Als AZ verliest en Groningen wint, dan is Groningen (vrijwel) zeker van plek 4. PSV heeft een beste tik mentale tik gehad vandaag, ze missen hun beste speler (Dzsudzsak) en moeten in één van hun verste uitwedstrijden spelen tegen een ploeg die een goed moraal heeft en alles op alles zal zetten om te winnen. Ik voorzie ons wel een overwinning halen op PSV. En dan is het hopen dat Ricky van Wolfwinkel het eindelijk weer eens op z'n heupen gaat krijgen. Ik moest eigenlijk werken 15 mei, maar dat heb ik maar even geruild, zodat ik een feestje op het halen van Europees voetbal mee kan beleven. En dat men dan in Twente opnieuw kampioen is geworden en Ajax dankzij onze zege tweede eindigt en dus (voorronde) Champions League speelt, neem ik dan voor lief aan!
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4168 stemmen
Doelsaldo is inmiddels plus twee inhet voordeel van AZ.
AZ moet verliezen en als Groningen wint heb je sowieso al (minstens)1 doelpunt te pakken. Lijkt me niet onoverkoombaar. Vraag is dan, tegen wie moet AZ volgende week? 
kos
-
- 36228 berichten
- 8946 stemmen
Keeper van Feyenoord, Heerenveen, Willem II en zo kan ik er nog wel een paar noemen.
Vermeer is voetballend en qua reflexen gewoon top. Moet alleen beter leren positioneren en meer heersen in de lucht.
Maar die problemen had Stekelenburg op die leeftijd ook. Ik kan geen 5 keepers noemen die ik dit seizoen aantoonbaar beter vind. Stekelenburg en Michailov en de rest is niet veel of gewoon niet beter. Iemand als Vorm keept ook matig dit jaar.
Man, hij is bij minimaal de helft van de tegengoals betrokken en jaagt zn verdediging de stuipen op het lijf.
Zo was ie bij Willem II en onder van Basten ook al een regelrechte ramp.
Ik zou als Ajaxsupporter doodsangsten uit staan met zo'n keeper.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.