- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach gut, de trap is zo hard dat z'n been er van beweegt... 
Feit is dat z'n been niet gebroken is en hij prima verder kon spelen. Kortom hij simuleerd en stelt zich aan. Ook geel zou ik zeggen.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6146 stemmen
Alsof je je been moet breken of een andere blessure op moet lopen om pijn te hebben? (waarmee ik niet wil zeggen dat Alves niet overdreven doorrolde ofzo)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pijn is fijn! Heb je ooit in een andere sport mensen zo zien kermen zonder dat er iets gebroken was. Mijn opa speelde in het NL hockyteam nog door nadat een bal z'n halve gebit had verbrijzeld en ikzelf heb nog een heel honkbaltoernooi gespeeld nadat een bal mijn kaak had gebroken. Was ook niet zo slim om bij het ingooien voor de catcher langs te lopen. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Waarom hebben we het eigenlijk nog over die tackle van Pepe?
Real Madrid - Barcelona: 0-2.
Op naar de finale. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Omdat harde overtredingen nu eenmaal het leukste onderdeel van de voetbalsport zijn. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Voetbalzone - Tien trainers kiezen voor FC Twente, drietal voor Ajax, Bosz denkt PSV
Grappig dat Bosz exact dezelfde voorspelling als ik doet.
.
Ik vond het vooral opvallend dat Ajax hater Ton du Chatinier zo stellig Ajax als kampioen noemt. Het enige fatsoenlijke wat de laatste jaren bij die mafkees uit zijn mond is gekomen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Omdat harde overtredingen nu eenmaal het leukste onderdeel van de voetbalsport zijn.
Barbaar!
Jij kan het echte voetbal niet waarderen 
Maarja, het verklaart waarom je graag naar Feyenoord kijkt 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2121 stemmen
Heeft iemand nog wat meegekregen van die rode kaart voor Pepe?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2121 stemmen
en die lompe Verbeek is natuurlijk de enige die zich onthoudt van een voorspelling voor het kampioenschap 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
en die lompe Verbeek is natuurlijk de enige die zich onthoudt van een voorspelling voor het kampioenschap
Verbeek had nog een sneer naar Willem II moeten geven. Geen idee wie kampioen word, maar Willem II ieder geval niet! Misschien volgend jaar, een niveautje lager!
Kijk, dan krijg je de lachers weer op je hand 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Ik vond het vooral opvallend dat Ajax hater Ton du Chatinier zo stellig Ajax als kampioen noemt. Het enige fatsoenlijke wat de laatste jaren bij die mafkees uit zijn mond is gekomen.
Angst is een slechte raadgever.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Waarom hebben we het eigenlijk nog over die tackle van Pepe?
Real Madrid - Barcelona: 0-2.
Op naar de finale.
Mourinho is op zijn pik getrapt en wil zich weer bewijzen en zelfs al dat dat niet zo was kan Real gewoon 2 keer scoren in Barcelona.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Barbaar!
'echte voetbal' Wat is dat? Iets van 11 gesoigneerde jongetjes die in roze tutu foutloos de bal naar elkaar toespelen, liefst door de lucht? Nee, doe mij dan maar een technisch wat minder begaafd team die af en ook de tijd neemt voor een lekker ruw potje straatvechten tussendoor.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Barbaar!
Hij heeft al vaker aangegeven dat het hem om de stammenstrijd en rivaliteit te doen is, voor dat soort primitieve instincten is die ploeg de enige logische keuze ja.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Mourinho is op zijn pik getrapt en wil zich weer bewijzen en zelfs al dat dat niet zo was kan Real gewoon 2 keer scoren in Barcelona.
Oké: 5-2. 
Leland Palmer
-
- 23803 berichten
- 4947 stemmen
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Angst is een slechte raadgever.
Haat ook, en bovendien liggen angst en haat ook nog vaak in elkaars verlengde.. gaan we filosofisch doen? 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
'echte voetbal' Wat is dat? Iets van 11 gesoigneerde jongetjes die in roze tutu foutloos de bal naar elkaar toespelen, liefst door de lucht? Nee, doe mij dan maar een technisch wat minder begaafd team die af en ook de tijd neemt voor een lekker ruw potje straatvechten tussendoor.
Het spel heet niets voor niets voetbal. De essentie van voetbal is om de bal rond te spelen en te scoren, niet om iemand pijn te doen. Als je dat wilt zien, moet je maar naar vechtsporten gaan kijken.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wanneer scoorde Real voor het laatst 2x in Camp Nou?
Ik herinner me nog wel een 0-3, 2-6 en sinds van de week 0-2 van Barca in Madrid van de laatste jaren...
Quido
-
- 14650 berichten
- 6146 stemmen
Ik zie het liefst een wedstrijd vol passie, tempo, hard maar 'eerlijk' spel, mooie combinaties, werkvoetbal ... zolang er maar niet smerig op de man wordt gespeeld of men elkaar kaarten aan probeert te naaien vind ik alles best. Die laatste drie Classico's zijn daarom strontvervelend.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Precies, je kunt ook oprecht hard spelen. Zo'n schwalbe parade als afgelopen woensdag is inderdaad vrij treurig.
Het spel heet niets voor niets voetbal. De essentie van voetbal is om de bal rond te spelen en te scoren, niet om iemand pijn te doen. Als je dat wilt zien, moet je maar naar vechtsporten gaan kijken.
Het is juist leuk om die homo's van de tegenpartij te zien liggen creperen. Of je boos te maken als enig vermeend onrecht een van je eigen spelers treft. Snap dat niet, die 'voetbal light' voorkeur van velen hier. Ik ben niet voor het blesseren van de tegenstander (tenzij Ajacied), maar een koekie uitdelen is gewoon leuk. Zeker als ze dan boos worden.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Precies, je kunt ook oprecht hard spelen.
Die actie van Pepe was alles behalve oprecht hard spelen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Het is iedere keer ook weer enorm genieten van een blessure bij Van Persie ja.. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Kunnen we dat Barca-Real gelul niet vergeten tot aan de return?
Zondag de titelstrijd in Nederland, much more important!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die actie van Pepe was alles behalve oprecht hard spelen.
Ik vond juist dat hij er vrij open en duidelijk invloog. Totaal anders dan het achterbakse gehuil dn gekronkel van die Alves. (die was het toch?)
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Haha wist niet dat je voor Barca was Rico
, of heb je na woensdag zo'n hekel gekregen aan dit Real?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Die zit bij Arsenal.
Is toch ook nog steeds een Feyeniet (of hoe heten dat soort mensen)?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2121 stemmen
Verbeek had nog een sneer naar Willem II moeten geven. Geen idee wie kampioen word, maar Willem II ieder geval niet! Misschien volgend jaar, een niveautje lager!
Kijk, dan krijg je de lachers weer op je hand
Valt me inderdaad tegen van 'em.. Of alvast vooruitblikken naar het weekend dat de Graafschap in alle eerlijkheid ook maar een middelmatig zooitje is dat op de plek staat waar het thuishoort
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Is toch ook nog steeds een Feyeniet (of hoe heten dat soort mensen)?
Hij komt van Excelsior. Jullie zijn daar wel slecht op de hoogte in die trollenkuil.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.