- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4169 stemmen
Heeft iemand nog wat meegekregen van die rode kaart voor Pepe?
Huh? Heb je toevallig ook beelden?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Is toch ook nog steeds een Feyeniet (of hoe heten dat soort mensen)?
In Eindhoven heten ze tiennullers....al zal men daar na zondag met minder genoegen aan denken.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2121 stemmen
zit me een bochel te zoeken maar denk dat ze alles weggemoffeld hebben
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Hij komt van Excelsior. Jullie zijn daar wel slecht op de hoogte in die trollenkuil.
Wij in de trollenkuil zijn dan ook niet zo van uitspraken dat je je tegenstander maar moet doodschoppen, zoals jullie in de primatenpit.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
In Eindhoven heten ze tiennullers....al zal men daar na zondag met minder genoegen aan denken.
Aan de andere kant was het wel grappig geweest als ze na zondag ineens nultieners hadden geheten (maar die uitslag was voor ons dan weer niet zo gunstig geweest) 
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4169 stemmen
Bokito woont dan ook niet voor niets in Rotterdam.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Die 10-0 kan ons in de slotronde nog wel eens gaan nekken. Ik blijf een naar voorgevoel over PSV houden. Waar 2 honden vechten om een been, gaat de derde ermee heen.
Hopen dat Vitesse PSV zondag al definitief op plek 3 zet en houdt. Zou wel lullig zijn als de verliezer van Ajax-Twente ook voorronde CL misloopt.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Bokito woont dan ook niet voor niets in Rotterdam.
We weten nu ook op welk forum hij post 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wij in de trollenkuil zijn dan ook niet zo van uitspraken dat je je tegenstander maar moet doodschoppen, zoals jullie in de primatenpit.
Heeft iemand het hier over dood schoppen gehad? Veel meer dan lagere school hebben ze daar ik die kuil blijkbaar ook niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
We weten nu ook op welk forum hij post
Lijkt me trouwens een prima vervanger voor Vlaar.

otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Mourinho is op zijn pik getrapt en wil zich weer bewijzen en zelfs al dat dat niet zo was kan Real gewoon 2 keer scoren in Barcelona.
Nee, ik geloof er niet in. Zelfs voor het onmetelijke brein van The Special One is een dergelijk huzarenstukje te hoog gegrepen. Hoewel ik nooit 1 cent tegen de Meester in zal durven zetten.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4169 stemmen
Jemig, heb jij ook een Mourinho tuigje om? 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Mourinho is op zijn pik getrapt en wil zich weer bewijzen en zelfs al dat dat niet zo was kan Real gewoon 2 keer scoren in Barcelona.
Real kan zeker wel scoren tegen Barcelona. Maar als Messi straks ook weer speelt is het onmogelijk voor ze om geen tegendoelpunten te krijgen in Camp Nou.
Alleen als Messi niet speelt maakt Real nog een kans. Hoewel Iniesta er straks wél weer bij is.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Na jarenlang geen thuiswedstrijd te missen en af en toe een uitwedstrijd mee te pikken heb ik mijn seizoenskaart bij Roda schriftelijk opgezegd. De ergernis is deze keer te veel geworden. Elk jaar vertrekken er spelers en komen er nieuwe spelers bij, meestal twee of drie, en dat is ook normaal. Deze keer vertrekken mijn favoriete spelers Kah, Hadouir en waarschijnlijk ook Vormer. Dat is jammer, maar het is niet zozeer het probleem dat mijn favorieten vertrekken, het team is belangrijker dan het individu.
Het probleem is dat er na dit seizoen minstens tien spelers vertrekken. Zelfs iemand als Meulens die via invalbeurten altijd een goede indruk achterlaat moet vertrekken. De jeugd krijgt totaal geen kansen. De druppel die voor mij de emmer deed overlopen was het bericht dat Yani Urdinov en de gebroeders Stankov moeten vertrekken. Drie Macedonische belofteinternationals, drie Limburgse talenten. Toen Roda in degradatiezorgen verkeerde en amper fitte spelers had moest de jeugd redding brengen. Daarna kregen deze jongens nooit meer een kans. Ja, het stoort me mateloos dat er in tegenstelling tot andere clubs nooit spelers uit de eigen jeugd kansen krijgen terwijl er wel jongens zijn die de kwaliteiten hebben. Wat een ongelooflijk kutbeleid.
Met nieuwelingen als Wiljan Pluim, Leon Broekhof, Davy De Beule, Martijn Monteyne, Mitchell Donald en Marko Vejinovic heb ik niets, en ik heb eerlijk gezegd totaal geen zin om volgend seizoen naar het stadion te gaan om daar een compleet nieuwe ploeg aan het werk te zien.
Vanaf nu volg ik het vanop een afstand, misschien keer ik later terug.
kos
-
- 36228 berichten
- 8946 stemmen
Haha, Villareal lekker ingemaakt. Had het nog niet gezien.
Lekker voor ze.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4169 stemmen
Heerlijk dat gezeik op Real Madrid
100% terecht ook natuurlijk.
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4169 stemmen
Moet inderdaad zeggen dat ik Affelay altijd een smerige, arrogante kwal vond. Maar de club Barcelona heeft een positief effect op zijn gedrag. Ik vergeef hem nu dat hij ooit voor die ploeg uit Eindhoven heeft gespeeld en zich soms heeft misdragen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2121 stemmen
het is dat het in VI zometeen gaat over oud-spelers van FC Den haag, anders zou ik zweren dat ik net in het publiek die gast zag van New Kids met die zwarte lange mat
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Moet inderdaad zeggen dat ik Affelay altijd een smerige, arrogante kwal vond. Maar de club Barcelona heeft een positief effect op zijn gedrag. Ik vergeef hem nu dat hij ooit voor die ploeg uit Eindhoven heeft gespeeld en zich soms heeft misdragen.
Er is ook geen 1% reden meer voor hem ook maar te overwegen om arrogant te zijn in dat elftal. In Barcelona is hij niet meer dan "errand boy".
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
'echte voetbal' Wat is dat? Iets van 11 gesoigneerde jongetjes die in roze tutu foutloos de bal naar elkaar toespelen, liefst door de lucht? Nee, doe mij dan maar een technisch wat minder begaafd team die af en ook de tijd neemt voor een lekker ruw potje straatvechten tussendoor.
Ja ik hou van spelers als Cruijff, Maradona, Pele, Zidane, Platini, Di Stefano, Van Basten, Kluivert. Daar hou ik van ja. Ik hou van het prachtige spel van Ajax in '95, ik hou van het prachtige totaalvoetbal van Oranje in de jaren 70. Dat jij houdt van een stelletje holbewoners op het veld die alleen maar gaan schoppen, tja dat is dan jouw mening. Ik blijf het gek vinden, want dat heeft dan ook niets met voetbal te maken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jaren 70
Kijk nog eens goed naar 74 (en 78) zou ik zeggen. Pepe zou het braafste jongetje op het veld zijn tijdens dat WK van 74...
Wat ik niet snap is dat al die mensen die zo lovend zijn over het zogenaamde totaal voetbal dat die blijkbaar niet weten dat dat uitging van een keiharde verdediging en ook een paar slopers op het middenveld. En ja, dan is er ook plek voor wat gracieuse aanvallers.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Haha wist niet dat je voor Barca was Rico
, of heb je na woensdag zo'n hekel gekregen aan dit Real?
Ik vind Barca een erg mooie club, en ze spelen momenteel (al een paar jaar) het beste voetbal van de wereld. Heb verder ook een shirt van Real, dus daar heb ik geen hekel aan ofzo.
Vind het gejank over het gejank van Barca wel erg gejank. Real deed net zo hard mee.
Dit Barca is gewoon een stuk sterker dan Real.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Zou wel lullig zijn als de verliezer van Ajax-Twente ook voorronde CL misloopt.
Lullig sowieso, maar extra lullig niet.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Als je bij zo'n club aankomt als jongeling, kun je alleen maar nederig kijken.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Die attitude van Barca staat mij gewoon niet aan. Real heeft een schijt mentaliteit maar ze komen daar ten minste eerlijk voor uit. Barca doet net alsof ze de tegenpool zijn van Real of allerlei andere miljoenen giganten (Chelsea, Man Utd etc etc) maar ze zijn geen steek anders. Dat is niet erg, je moet er wat voor over hebben om de CL te winnen, maar ga alsjeblieft jezelf niet verheffen boven anderen en verklaren dat jullie het voetbal opnieuw hebben uitgevonden.
Maarja ik heb makkelijk praten, ben geen Real en Barca fan. Doe mij maar Atletico!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Toch leuk voor Rutten dat-ie nog een nominatie krijgt voor het vingerlikkende voetbal van PSV eerder dit seizoen. De jury heeft overduidelijk niet alleen naar de afgelopen maand gekeken, want wat zijn ze ver weggezakt, onbegrijpelijk haast. John vd Brom lijkt me de logische en terechte winnaar van deze Michels Award. Ik heb ook alvast een teampje van het jaar opgesteld, ter lering ende vermaeck:
-----------Stekelenburg
De Fauw - Granqvist - Stenman
Toornstra - Janssen - Overtoom - Jansen
Verhoek - Matavz - Dzsudzsak
Bank:
Tyton
De Vrij
Brama
Tadic
Bulykin
rep_robert
-
- 16370 berichten
- 4169 stemmen
Kan ik mee leven, alleen vind ik Doedelzak geen constante factor en verdient dus geen plek in het elftal. Speelt vaker kut dan goed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.