• 17.429 nieuwsartikelen
  • 182.706 films
  • 12.582 series
  • 34.872 seizoenen
  • 658.082 acteurs
  • 200.561 gebruikers
  • 9.475.747 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4169 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

Por que?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2121 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Bosz doet het aardig, maar niet meer dan dat. Wel erg goed bezig sinds de winter. Maar hij heeft dan ook wel een uitstekende ploeg vind ik.

Pastoor is ook een optie, maar uiteindelijk speelt hij wel nacompetitie. Vind ik het werk van Kalezic nog net wat knapper, probleemloos zichzelf veilig gespeeld met een behoorlijk matige selectie.

Vind het wel knap dat Heracles opnieuw goed presteert en zelfs nog voor Europees kan gaan. Van Excelsior had zowat iedereen verwacht dat ze kansloos rechtstreeks zouden degraderen. Plus dat ze niet hopeloos spelen zoals andere degradatiekandidaten.

kos

• 36228 berichten
  • 8946 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Por que?

(embed)

Ja, hij moet natuurlijk door het onzichtbare been heen springen.

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4169 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Niet VVV, maar MVV. Hoe weet jij of Trost van MVV onverdiend erbij staat? Misschien presteert hij wel enorm goed. Ik volg MVV niet, dus geen idee.

Sorry, meende VVV te lezen hehe. Daarnaast, staat MVV in de top van de eerste divisie? Vind sowieso dat je die prijzen van de Eredivisie en de eerste divisie niet met elkaar moet vermengen.

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4169 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ging natuurlijk ook erg per ongeluk Eerst even kijken(hij kijkt naar beneden) waar dat been ligt en er vervolgens op staan. Net zoals in de eerste van de 3 Classico's. Ging zo'n Madrid speler ook even vies op een been staan. En ze dan ook nog aanstellers noemen.... laf ploegje.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Haha lees ik dat goed? Budget van Willem II ligt hoger dan dat van Heracles?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Niet VVV, maar MVV. Hoe weet jij of Trost van MVV onverdiend erbij staat? Misschien presteert hij wel enorm goed. Ik volg MVV niet, dus geen idee.

Staan 9e. Onterechte nominatie, Streppel doet het veel knapper. Zo geweldig is Helmond Sport ook niet en dan toch derde staan.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Vind het wel knap dat Heracles opnieuw goed presteert en zelfs nog voor Europees kan gaan. Van Excelsior had zowat iedereen verwacht dat ze kansloos rechtstreeks zouden degraderen. Plus dat ze niet hopeloos spelen zoals andere degradatiekandidaten.

Ik had Willem II op nr laatst gezet voorafgaand. Heb ik gelijk in gekregen

Ik had VVV alleen net 1 plek boven nacompetitie gezet, daar zat ik fout mee.

Ik vind het ook knap van Heracles hoor, maar hij kan wel voortwerken op wat Verbeek neergezet had. Ze hebben daar de ploeg intact gehouden, buiten Dost.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

kos schreef:

(quote)

Haha, kom nou Kos. Je weet wel beter dan dit.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Haha, lees dit nu pas, maar wat voor zwakkeling ben je dan als voetballer zijn (W. Janssen):

Roda JC-middenvelder Willem Janssen, volgend seizoen spelend in het shirt van FC Twente, miste tegen zijn toekomstige werkgever drie kansen. ,,Ik worstelde met mijn emoties,'' zei Janssen na het duel in Enschede (1-1).

,,Tijdens de wedstrijd kreeg ik van spelers als Brama en Wisgerhof te horen dat ik aan volgend seizoen moest denken, en aan de Champions League, en hoewel ik me ervoor probeerde af te sluiten, speelt dat misschien onbewust toch een beetje mee."

Ja, wat een zwakkeling. Benadeelt op die manier gewoon zijn werkgever. Zo iemand gun ik dus alleen maar het slechtste. Ik begrijp trouwens ook niet waarom die nog speelt, bij mij had ie het seizoen afgemaakt in de tribune.

Een reden te meer voor Roda om vierde te worden. Een paar jongens zitten nu al met hun hoofd bij Feyenoord, je moet er dan niet aan denken dat ze in de play-offs tegen net tegen die club moeten.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Materny schreef:

Twente zou dit jaar ook de terechte kampioen zijn in mijn ogen, op basis van vertoond voetbal.

Twente speelt ook dramatisch. Geen enkele ploeg verdient het eigenlijk echt om kampioen te worden.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Dan laten we het zo. Volgend jaar weer een kans.

LZA

• 474 berichten
  • 1559 stemmen

Nog één keer Pepe vs. Alves (zonder weggehaalde frames door madrileense calimerootjes):

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Met alle respect, maar zo kun je niet zien of hij geraakt wordt.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1600 stemmen

Gaat het er om of hij geraakt wordt dan? Je ziet Pepe gewoon niet voor de bal gaan. Hij heeft niet eens in de gaten waar de bal is volgens mij.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Aan die foto kun je wel zien dat Pepe bewust het been van Alves opzoekt, en dus een terechte rode kaart. Het vieze acteren van Alves daarintegen vind ik ook een rode kaart waard.

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4169 stemmen

Tsjah, je ziet op het moment dat Alves geraakt wordt toch dat gezicht verspringen hoor. Ik denk dat het vooral de schrik is. Het gerollebol verder is natuurlijk wel aanstellerij, maar hij rolt in ieder geval niet een meter of 10 ver zoals Pepe WEL DEED eventjes eerder. En Barcelona aanstellers noemen

kos

• 36228 berichten
  • 8946 stemmen

Voetbalzone - Tien trainers kiezen voor FC Twente, drietal voor Ajax, Bosz denkt PSV

Grappig dat Bosz exact dezelfde voorspelling als ik doet. .

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1600 stemmen

Maar waarom werd hij dan met een brancard van het veld gedragen? Dat hoorde allemaal bij de show? beetje overbodig lijkt me dan als Pepe toch die rode kaart al gekregen heeft.

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4169 stemmen

Heeft ook geen zin meer denk ik joh, het is gewoon rood. Waar hebben we het in godsnaam over

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Don_Rubens schreef:

Gaat het er om of hij geraakt wordt dan? Je ziet Pepe gewoon niet voor de bal gaan. Hij heeft niet eens in de gaten waar de bal is volgens mij.

Lijkt me logisch dat het een rode kaart is, maar waarom weer opnieuw het plaatsen van dit filmpje?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Don_Rubens schreef:

Maar waarom werd hij dan met een brancard van het veld gedragen? Dat hoorde allemaal bij de show? beetje overbodig lijkt me dan als Pepe toch die rode kaart al gekregen heeft.

Als je begint met acteren, moet je het ook afmaken. Zou er nogal raar uitzien om zo te rollebollen en 2 seconden later weer een sprint te trekken over het veld.

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4169 stemmen

Wie was dat ook al weer bij Arsenal uit? Volgens mij een Oostblok speler van een oostblok ploeg. Kermend van de pijn op de grond liggen een minuut lang(Arsenal trapt bal niet uit) en toen ze konden counteren stond hij op en rende hij mee. Echt hilarisch

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Heeft ook geen zin meer denk ik joh, het is gewoon rood. Waar hebben we het in godsnaam over

Zelfs Webb had direct rood gegeven .

Quido

• 14650 berichten
  • 6146 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Met alle respect, maar zo kun je niet zien of hij geraakt wordt.

Hier lijkt het me toch wel duidelijk op te zien dat ie geraakt wordt. Kijk maar naar de voet van Pepe (als ie niks zou raken, zou de voet niet als het ware 'klappen', maar gewoon één richting aanhouden).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

LZA schreef:

Nog één keer Pepe vs. Alves (zonder weggehaalde frames door madrileense calimerootjes):

(afbeelding)

Dat is toch niet meer dan geel. Die gasten dragen gewoon scheenbeschermers hoor..

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1600 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Als je begint met acteren, moet je het ook afmaken. Zou er nogal raar uitzien om zo te rollebollen en 2 seconden later weer een sprint te trekken over het veld.

Dat zie je vaak genoeg gebeuren

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Reinbo schreef:

Dat is toch niet meer dan geel. Die gasten dragen gewoon scheenbeschermers hoor..

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Jongens, kijk eens even naar dat rechter been van Alves. Je ziet dat er opeens een soort van 'schok' op komt waardoor hij naar rechts gaat. Je ziet de impact waarvan Pepe hem raakt, doet me deken aan die vertraagde beelden van TimeWarp waar die impact van een vuist op een gezicht kon zien. Lijkt er net zo op. Je ziet nou dus duidelijk dat hij wordt geraakt.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Dat zien wij ja, maar probeer dat maar eens te zien als je een real bril opzet.. ziet het er geheel anders uit! Het lijkt dan zelfs alsof Alves de voet van een nietsvermoedende Pepe met zijn schenen probeert te breken! Interessant hoor, zo'n omgekeerd perspectief

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.