- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Vind het nog steeds ongelooflijk hoe je zo'n bal midden voor doel mis kan koppen. Anyway, smerige kut streek van Marcello. Ook maar even het kaartje krijgen volgende week.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
want met die eerste classico wou Real wel mee voetballen en toen hebben we gezien waar dat toe leide, maar goed neemt niet weg dat dit Real onwaardig is natuurlijk.
Alsof dat wat wil zeggen. Kan de volgende keer totaal anders lopen. De twee afbraak taktieken eindigde ook totaal anders.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Oja, volgende week speelt Iniesta ook weer.
Na Messi samen met Xavi de belangrijkste speler voor Barcelona.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ajax uitshirt 2011/2012 - voetbalshirts.com
Van mooi naar afschuwelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens. Lelijk ding dit, terwijl ik dat donkerblauwe met fel geel/groen erg mooi vond.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vind het helemaal niet lelijk, juist dat tenue van dit jaar vind ik compleet nietszeggend. Kleur lichtblauw past wel bij Ajax, maar wel net iets te veel textures. Wat dat betreft geldt less is more, maar dat lijken de shirtonwerpers al jaren nieteer te snappen. Sowieso snap ik niet waarom je elk jaar van uitshirt(kleur) wisselt. Is in strijd met elke zinnige gedachte over herkenbaarheid.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Vind het helemaal niet lelijk, juist dat tenue van dit jaar vind ik compleet nietszeggend. Kleur lichtblauw past wel bij Ajax, maar wel net iets te veel textures. Wat dat betreft geldt less is more, maar dat lijken de shirtonwerpers al jaren nieteer te snappen. Sowieso snap ik niet waarom je elk jaar van uitshirt(kleur) wisselt. Is in strijd met elke zinnige gedachte over herkenbaarheid.
Mee eens. Het zou makkelijker zijn (een grotere mate van herkenbaarheid) en volgens mij ook goedkoper als de teams elk jaar of gedurende een langere periode dezelfde shirts zouden dragen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ze doen het er juist om, om meer shirtjes te verkopen aan de fans. Geldklopperij, maar voooral dom. Want op lange termijn trapt men er toch niet in.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2122 stemmen
dan worden er ieder jaar meer shirts verkocht
Vind die nieuwe hierboven inderdaad beter dan dit jaar met die fluorescerende kleuren en kleurencombinatie. Spuuglelijk en da's niet omdat ik een hekel aan die club heb 
Nieuwe uitshirt van Feyenoord vind ik niet veel soeps. Rare schuine strepen dr op, lijkt wel een trainingsshirt, dan vond ik hem dit jaar mooier.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
FC Barcelona dreigt het zonder Lionel Messi te moeten stellen in de returnwedstrijd tegen Real Madrid in de halve finale Champions League. Volgens het Spaanse Sport heeft de Argentijn een lichte spierscheuring opgelopen.
Het kwetsuur zou ontdekt zijn door de medische staf van Barça na afloop van de eerste halve finale tegen Real Madrid (0-2). De kleine dribbelaar zou in elk geval de confrontatie met Real Sociedad aan zich voorbij laten gaan, dit om grotere schade te voorkomen. In later stadium zal worden bekeken of hij voldoende fit is om de tweede halve finale mee te spelen.
Messi bezorgde Barcelona woensdagavond vrijwel zeker een ticket voor de finale van de Champions League. In de uitwedstrijd tegen de aartsrivaal nam de aanvaller beide treffers voor zijn rekening. In die eventuele finale wacht vermoedelijk een confrontatie met Manchester United, dat op haar beurt met 0-2 wist te winnen bij Schalke 04.

Was wel te verwachten als je zag hoe vaak er een overtreding op hem werd gemaakt gister.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Zonde, maargoed, geen ramp. De finale is toch voor 90% wel binnen. Da's de enige echt belangrijke wedstrijd nog voor Barca. Nu de kleine tegenstanders zoals Real Madrid geweest zijn komt er waardige tegenstand in de CL finale.
Competitie gaat Barca ook winnen. Wel jammer dat zulke prachtige spelers altijd zo omver geschopt worden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
dan worden er ieder jaar meer shirts verkocht
Vind die nieuwe hierboven inderdaad beter dan dit jaar met die fluorescerende kleuren en kleurencombinatie. Spuuglelijk en da's niet omdat ik een hekel aan die club heb 
Nieuwe uitshirt van Feyenoord vind ik niet veel soeps. Rare schuine strepen dr op, lijkt wel een trainingsshirt, dan vond ik hem dit jaar mooier.
Ik zou eerder een uitshirt kopen waar ze elk jaar in spelen dan eentje die na een seizoen al weer de prullebak in kan. Of ze moeten er iets in gewonnen hebben, maar dat gebeurd helaas ook niet meer zo vaak. Dit jaar vond ik het erg mooi omdat ze aan 1984 deden denken. Maar eigenlijk zou Feyenoord uit gewoon groen en wit moeten zijn of zwart.
schram101
-
- 16747 berichten
- 2365 stemmen
Nu de kleine tegenstanders zoals Real Madrid geweest zijn komt er waardige tegenstand in de CL finale.
Haha! Wat een giller!!
Not..
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2122 stemmen
Ik zou eerder een uitshirt kopen waar ze elk jaar in spelen dan eentje die na een seizoen al weer de prullebak in kan. Of ze moeten er iets in gewonnen hebben, maar dat gebeurd helaas ook niet meer zo vaak. Dit jaar vond ik het erg mooi omdat ze aan 1984 deden denken. Maar eigenlijk zou Feyenoord uit gewoon groen en wit moeten zijn of zwart.
alleen zijn er wel een hoop die bijna ieder jaar een shirt kopen. Die groenwitte van een paar jaar geleden vond ik ook mooi ja. Of de gele een paar keer in de jaren '80, en heb er nog een met HCS erop, gouden tijd was dat 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha! Wat een giller!!
Not..
Ik was bloedserieus. Madrid was geen tegenstand. En waardig speelden ze ook niet.
Ik kijk al uit naar Barcelona - Man Utd.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Nog 1 keer dan, omdat ie zo wonderschoon en briljant was 
Waar mijn pa sprak dat hij de tijd van Cruijff en Maradona echt heeft meegemaakt, daar kan ik later ook zeggen dat ik uit het tijdperk van Messi kom. Legendarische speler, nu al. Wie weet wordt hij wel de allerbeste speler ooit. Heeft ie nog 10 jaar voor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dit vond ik het mooiste tenue tot nu toe.

rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Volgens mij was het al bekend dat deze shirts nep zijn, ze zien er overigens ook nep uit. Zien er amateuristisch uit en niet van Adidas kwaliteit, vind het er eigenlijk jaren 90 uitzien.
De kleurstelling van lichtblauw en blauw schijnt wel te kloppen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ziet eruit als een grafzerk...
schram101
-
- 16747 berichten
- 2365 stemmen
Ik was bloedserieus. Madrid was geen tegenstand. En waardig speelden ze ook niet.
Ik kijk al uit naar Barcelona - Man Utd.
Ten eerste was Madrid wel degelijk tegenstand.
En ten tweede, ook al was het dat niet, is het nog geen kleine tegenstander.
Beetje provoceren wat je gewoon doet. Geeft niet hoor, doen we allemaal wel eens.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
iemand dit al gezien. in het filmpje is onderandere te zien dat Pepe Alves niet raakte.
heb me gisteren erg zitten ergeren aan het aanstellirege gedrag van de spelers. die jankerige Busquets slaat alles. Maar ook Pedro, en zoals ik al eerder zei Alves kunnen er wat van.
Natuurlijk heb ik me ook wel een beetje geergerd aan het irritante gedrag van Angel Di Maria die alsmaar kaarten stond aan te naaien.
Maar ik kan niet anders zeggen dan dat Barca een aanstellerige arogante jankclub is geworden,
kos
-
- 36228 berichten
- 8947 stemmen
Nog 1 keer dan, omdat ie zo wonderschoon en briljant was 
(embed)
Waar mijn pa sprak dat hij de tijd van Cruijff en Maradona echt heeft meegemaakt, daar kan ik later ook zeggen dat ik uit het tijdperk van Messi kom. Legendarische speler, nu al. Wie weet wordt hij wel de allerbeste speler ooit. Heeft ie nog 10 jaar voor.
Ja knap zo'n solo als je eerst met gerol en gehuil gele kaarten aan de tegenstanders aansmeert die dan niet meer durven in te grijpen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik moet helaas ook constateren dat het walgelijke geval en gezeur van Barca me een vieze smaak heeft bezorgd. Maakt de club er niet sympathieker op. Ploeg besteedt op trainingen schijnbaar nog meer tijd aan schwalbes dan aan tiki taki. Met name Pedro en Busquets zijn hierin de ware meesters.
Je zou er bijna Manchester voor aanmoedigen. Bijna.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar wat een vreselijke aanstellers allemaal. Je zou ze allemaal een paar wedstrijden moeten schorsen. En dat Pepe een rode kaart is aangenaaid door Barcelona is nu wel duidelijk. (Schieds kon het dan waarschijnlijk niet goed waarnemen, maar Madrid is dus wel genaaid.)
Wil iedereen die gister schreef dat 'voetbal gewonnen had' dat even schriftelijk rectificeren hier.
(Ik vind het prachtig hoor, hoort er allemaal bij wat mij betreft, maar wees er dan wel eerlijk over.)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vergeet het kaarten vragen van Xavi niet
.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Rio Ferdinand zegt: "This diving is a joke/embarrassing. When Pedro watches that do you think he'll think, "What was I doing!?" Rugby players must laugh at football. If you ever see me go off on a stretcher then run back on to play, I give everyone on here the green light to hit me with a two-footed tackle."
Ik hoop wel voor hem dat-ie dit niet uitprobeert in de derby van Manchester, want Het Beest wordt thuis al lichtelijk opgewonden als-ie dit leest natuurlijk.
kos
-
- 36228 berichten
- 8947 stemmen
Vergeet het kaarten vragen van Xavi niet
.
Dat gezeik op kaarten vragen vind ik zo'n onzin. Net alsof dat ene reet uitmaakt, een scheidrechter staat daar echt wel boven hoor. Dan kun je net zo goed telkens als iemand een ingooi onterecht claimt of gaat klagen dat ie geen overtreding maakt gaan zitten mekkeren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.