• 17.488 nieuwsartikelen
  • 182.749 films
  • 12.596 series
  • 34.902 seizoenen
  • 658.108 acteurs
  • 200.595 gebruikers
  • 9.478.170 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Ik zag net dat hij een avatar had van Guardiola. Puta, puta, puta ofzo.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik krijg sterk het idee dat er twee otherfools zijn. Eentje die van mooi aanvallend voetbal houdt en een hekel heeft aan huilende trainers en eentje die van de meer defensief ingestelde speelwijze en kinderachtige houding van Mourinho houdt... Enige overeenkomst is dat ze beide zo star zijn als een ezel.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Mourinho

The Special Loser

Real

Pepe +

Barcelona, Messi en gerechtigheid voor het voetbal

Ik geloof niet dat ik ooit een ploeg vol wereldklasse zo extreem laf en treurig heb zien spelen als Real Madrid gisteravond. Werkelijk, dit heb ik de meest defensieve ploegen uit Italie nog niet zien presteren. Goddank dat het gister in de belangrijkste Clasico van de 4 wel goed afgelopen is voor het voetbal. Messi, wat een held! Buitenaards mooie goal waarbij 5 spelers van Real gewoon genant voor lul werden gezet hehe. Afellay, prima gedaan jongen! Wat een schande voor het voetbal, die Pepe. Iemand die Nigel de Jong afkraakt zou eerst eens naar die psychopaat moeten kijken. Het kan altijd erger.

PS: Die huilie-huilie award 2011 is ruim gewonnen door Mourinho met zijn hilarische, gefrustreerde jankteksten na de wedstrijd gister

Hoe kan je in hemelsnaam dit roepen over Pepe?

Barca-Man Utd, krijgen we toch gelukkig de gewenste droomfinale! Wie hem wint maakt me eigenlijk weinig uit. Barca gun ik hem van harte, maar United met Giggs en Sar ook.

PS: Heb me wel gestoord aan het overdreven theaterspel van zowel Barca als Real spelers. Zag er soms pijnlijk sneu uit, voetbalonwaardig.

stinissen (crew films & series)

• 23853 berichten
  • 77672 stemmen

'Chelsea ziet in Van der Wiel volgende versterking'

Dat zou top zijn een van de meest overschatte voetballers ooit , geeft nooit een directe goede voorzet maar kapt en kapt om vervolgens de bal tegen een tegenstander aan te schieten een strik er om heen en weg doen Ajax wordt dan alleen maar sterker. Heeft dit seizoen nog niets maar dan ook niets laten zien.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Mhow, Ajax zal er sportief niet sterker van worden als je het over de rechtsback positie hebt. Hij heeft me flink geirriteerd dit seizoen, maar defensief doet ie zijn werk aardig en de laatste tijd speelt hij ook weer beter. Alleen laten gaan bij een hoog bod.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik geloof niet dat ik ooit een ploeg vol wereldklasse zo extreem laf en treurig heb zien spelen als Real Madrid gisteravond.

Waarheid als een koe.

schram101

• 16747 berichten
  • 2365 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Waarheid als een koe.

Klopt inderdaad. Jammer genoeg mocht het niet baten.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Klopt inderdaad. Jammer genoeg mocht het niet baten.

Jammer? Gelukkig.

Weet je, ik mag dan wel voor Barca zijn tegen Real, maar als Real waardiger en leuker had gevoetbald, dan had ik er ook vrede mee kunnen hebben als zij verder gegaan waren, al had ik het wel jammer gevonden.

Waarom denk je dat mensen Inter vorig jaar vervelend vonden als winnaar? Lelijk klotevoetbal. Real doet in de CL nu hetzelfde. Schandalig. En dan klagen dat Barca geen waardige winnaar kan zijn. Nee, met het spel van Real ben je sowieso al niet waardig.

schram101

• 16747 berichten
  • 2365 stemmen

Maar dat is gewoon een mening? Verdedigend is voetbal is toch ook voetbal? Barca speelt het beste aanvallende voetbal ter wereld. Daar is iedereen het wel over eens. Tot op heden heeft niemand hen voetballend kunnen verslaan. De keren dat ze zijn verslagen gebeurde door zulk (lelijk) voetbal. Dan is het toch logisch dat je zo'n pot te zien krijgt. Ik had niet anders verwacht.

En nu wordt er gelijk weer zo ontzettend overdreven gedaan door heel de wereld, over dat Real zo verdedigend speelt, maar ik heb Real zien spelen in de Champions League dit seizoen tegen o.a. Ajax en Lyon maar daar speelde ze gewoon prachtig voetbal met tientallen schoten op doel. En nu spelen ze op de meest logische manier, tegen Barca en hoor je dit..

Beetje jammer vind ik dat. En bij de NOS doen ze daar net zo hard aan mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja hoor, met dat team wat Real heeft kan je echt wel van Barca winnen zonder afbraak voetbal te spelen hoor .

schram101

• 16747 berichten
  • 2365 stemmen

Oh?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ja hoor, met dat team wat Real heeft kan je echt wel van Barca winnen zonder afbraak voetbal te spelen hoor .

Ergens kan ik schram wel begrijpen, want met die eerste classico wou Real wel mee voetballen en toen hebben we gezien waar dat toe leide, maar goed neemt niet weg dat dit Real onwaardig is natuurlijk.

edit. hadden ze gewonnen had het geen donder uitgemaakt maar dit dreunt wel ff door.

En (The Special one ) is bij deze wel gekraakt dunkt me.

schram101

• 16747 berichten
  • 2365 stemmen

Ik wilde ook refereren aan die 5-0 maar dacht dat Watts dat wel wist.

schram101

• 16747 berichten
  • 2365 stemmen

Hier is overigens goed te zien dat Alves NIET wordt geraakt door Pepe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

So? Gaat om de intentie en wat er had kunnen gebeuren. Alleen die intentie met gestrekt been is al rood. Alves helpt de scheids met het evrmakkelijken van zijn beslissing.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

Maar dat is gewoon een mening? Verdedigend is voetbal is toch ook voetbal? Barca speelt het beste aanvallende voetbal ter wereld. Daar is iedereen het wel over eens. Tot op heden heeft niemand hen voetballend kunnen verslaan. De keren dat ze zijn verslagen gebeurde door zulk (lelijk) voetbal. Dan is het toch logisch dat je zo'n pot te zien krijgt. Ik had niet anders verwacht.

En nu wordt er gelijk weer zo ontzettend overdreven gedaan door heel de wereld, over dat Real zo verdedigend speelt, maar ik heb Real zien spelen in de Champions League dit seizoen tegen o.a. Ajax en Lyon maar daar speelde ze gewoon prachtig voetbal met tientallen schoten op doel. En nu spelen ze op de meest logische manier, tegen Barca en hoor je dit..

Beetje jammer vind ik dat. En bij de NOS doen ze daar net zo hard aan mee.

Lekkere vergelijking, Ajax of Barcelona treffen. Niet zo raar dat Real wel kon voetballen tegen Enoh, Anita en Alderweireld. Da's net een paar niveautjes minder he.

Ik blijf erbij dat Barca voetballend te verslaan is, mits je het probeert. Ik denk dat Man Utd het in de finale zeker kan. Kwestie van degelijkheid en compact spel te mixen met voetballend vermogen. Niet wat Real doet met 4 verdedigers en 3 betonvoetballers daarvoor. De 1e helft was een schande voor een mondiale voetbal, vooral dankzij Real. Barca probeerde het nog, Real deed helemaal niks.

Verdedigend voetbal is ook voetbal, maar ik veracht het. Waarom denk je dat ik zo tegen ploeg als Inter en PSV ben? Je kan wel een aanvallende opstelling maken, maar het gaat om de uitvoering. Gister speelden Ozil, Ronaldo en Di Maria ook, maar heb jij ze gezien?

schram101

• 16747 berichten
  • 2365 stemmen

Is ook zo. Wilde het alleen even aantonen.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

schram101 schreef:

(embed)

Hier is overigens goed te zien dat Alves NIET wordt geraakt door Pepe.

Haha, dat zie ik nu pas, op eerdere shots was dit niet te zien, MAAR dat maakt niet uit, het is alsnog onbesuisd inkomen waarbij er direct gevaar bestaat voor de tegenstander en verdient dus een rode kaart.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Dit hoort ook niet thuis op het voetbalveld.

schram101

• 16747 berichten
  • 2365 stemmen

Klopt

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Absoluut. Marcelo had er ook af gemoeten. Dan zeggen er hier een paar dat Barca allemaal jankspelers heeft, maar wat heeft Real dan? Di Maria, Marcelo, Ramos, Ronaldo > wat een huilebalken gisteren.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Als je achteraf iedereen kon schorsen voor naaierig gedrag, dan zou je nog een speler of 5 van de 22 overhouden

Volgens mij was Ronaldo gisteravond zelfs 1 van de sportievere spelers. Moet je nagaan...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Volgens mij was Ronaldo gisteravond zelfs 1 van de sportievere spelers. Moet je nagaan...

Na afloop helaas niet meer. Beetje hypocriet van die Real spelers ja, en die Ramos is echt een super kneus. Daar hebben veel Barca spelers het dan ook echt mee gehad.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Waarom denk je dat mensen Inter vorig jaar vervelend vonden als winnaar? Lelijk klotevoetbal. Real doet in de CL nu hetzelfde. Schandalig. En dan klagen dat Barca geen waardige winnaar kan zijn. Nee, met het spel van Real ben je sowieso al niet waardig.

Vind Inter vorig jaar helemaal niet zo vervelend of lelijk voetbal spelen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Denk trouwens dat we Spanje af kunnen schrijven voor komend EK. Positiefs groepsgevoel zullen ze wel niet meer kennen na al die Clasico's

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Zal wel meevallen. Pepe, Ronaldo, Di Maria, Marcelo, Messi en Alves zijn allemaal geen Spanjaarden.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ehm Man U is natuurlijk gewoon kansloos tegen Barca voor degene die denken dat dat nog een wedstrijd word dat gaat helaas niet gebeuren.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

Zal wel meevallen. Pepe, Ronaldo, Di Maria, Marcelo, Messi en Alves zijn allemaal geen Spanjaarden.

Nee, maar de rest wel.

De groep Alonso, Ramos, Casillas etc zal weinig bevriend meer zijn met de groep Puyol, Pique, Xavi, Iniesta, Busquets etc.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

stfuympos schreef:

Ehm Man U is natuurlijk gewoon kansloos tegen Barca voor degene die denken dat dat nog een wedstrijd word dat gaat helaas niet gebeuren.

Man Utd is nooit kansloos met hun wereldkeeper en wereldachterhoede. Middenveld van Barca is alleen wel een stuk beter. Voorin hebben beide ploegen topspelers.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee, maar de rest wel.

De groep Alonso, Ramos, Casillas etc zal weinig bevriend meer zijn met de groep Puyol, Pique, Xavi, Iniesta, Busquets etc.

Met Casillas en Xabi zijn er weinig problemen (gedroege nzich ook keurig overigens), met Ramos wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.