- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
kos
-
- 36229 berichten
- 8948 stemmen
Ik snap niet waarom de Barcelona jankzankjes zo lang wachten met hun gerol en gehuil om kaarten aan te naaien en een verdediging op scherp te zetten.
Doe dat wat eerder en je kunt al meteen doen alsof je makkelijk rond kunt spelen tegen een man minder en door een verdediging die je niet mag afstoppen kunt slalommen.
En vooral wat meer gaan huilen enzo. Zelfs korfbalteams hebben meer kerels.
.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Zoals Ozil bij de cornervlag toen hij een een schwalbe maakte bij Alves?
Leuk dat je een gekleurde bril op hebt, maar het is gewoon overduidelijk dat beide Spaanse ploegen zich er schuldig aan maakten.
Opzich best wel een kansloze eerste Calimero(!!) reactie na de kansloze nederlaag van vanavond.
Slechte verliezer?
. Gedraag je zelf eerst maar is als een vent voordat je anderen zwart maakt!
Jij bent echt de meest negatieve user hier in het topic. Gaat het nog wel goed thuis?
kos
-
- 36229 berichten
- 8948 stemmen
Kweetniet, als ik een betere pleog zie in een wedstrijd kun je een verlies accepteren, maar dit treurige gedoe?? Hahahah. Genant gewoon.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Kweetniet, als ik een betere pleog zie in een wedstrijd kun je een verlies accepteren, maar dit treurige gedoe?? Hahahah. Genant gewoon.
De treurigste mensen op het veld waren wel Pepe en Marcelo. Moet kunnen hoor, af en toe vies doen, maar doe het dan minder opvallend. 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Wat is treurig volgens jou. In eigen huis met tien man op eigen helft spelen is gewoon treurig. Het is niet eens zo dat Barca zin had om het gehele duel te domineren, maar met zo'n laffe ploeg als Real hadden ze gewoon geen keus. Sta je daar wel is bij stil? Dankzij Madrid speelt Barcelona juist die bal zo lekker vaak achterin rond. Barca speelt de bal dus rond, die Madrid spelers verroeren geen vin en blijven op eigen helft staan. Dat is natuurlijk ook te belachelijk voor woorden, dus maken ze bij Barca een voetballend protest door achterin op de bal te gaan staan en een beetje rond te tikken. Ronaldo gaf het ook al mooi aan in de eerste helft, woedend op zijn teamgenoten. Het beste voor Ronaldo is om zo snel mogelijk weg te gaan, weg bij een club waar iemand als Mourinho trainer is. Laat Ronaldo maar lekker in een aanvallende ploeg spelen.
Dit is natuurlijk ook pure minachting naar het eigen publiek. Sterker nog, Mourinho pist eigenlijk gewoon op de Real aanhang die er geld voor betalen. Hoe haal je het in je botte hoofd om het spel van Barcelona genant te noemen. Is gewoon pure minachting naar de sport zelf van jou.
Het is maar wat je genant noemt, ik zou me doodschamen voor dit Real Madrid als ik supporter was. Overigens dachten mensen dat daar ook, want het stroomde al vroeg leeg 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Real staat voor genant de laatste jaren. Sinds 2002 geen noemenswaardige rol van betekenis in de CL. Maar 2 titels in de afgelopen 7 jaar. Een eindeloze carrousel van trainers. Belachelijke aankopen die niet de gewenste succesen brengen. En die club heeft het meeste vermogen in voetballand en de duurste spelers.........
Niks meer dan een bijelkaar gekocht zooitje ongeregeld. Vuile schoppers zonder voorbeeldfunctie. Ronaldo, Ramos, Pepe, Marcelo: allemaal rijp voor opname. God wat heb ik genoten vanavond!.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3452 stemmen
Op Voetbalzone:
Donderdag, 28 april 2011 om 00:05
Over de persconferenties van Josep Guardiola en José Mourinho in aanloop naar de vierde Clásico van het seizoen werd volop gesproken, maar de oefenmeester van Real Madrid liet woensdagavond na de Europese Clásico niet na om nog eens fel van leer te trekken. Na zijn eerdere kritiek richting de scheidsrechterlijke leiding, vond de Portugees het ook nodig om Guardiola een sneer uit te delen.
/
"Ik heb twee Champions Leagues op het veld gewonnen", luidde de boodschap van Mourinho aan Guardiola. "Met twee ploegen die niet Barcelona heten: FC Porto, dat normaliter niet dergelijke titels wint, en Internazionale, dat al vijftig jaar lang niet een dergelijke prijs wist te winnen. En we deden dat met kracht en opoffering. Guardiola is een fantastische trainer maar hij heeft een Champions League gewonnen waar ik me daadwerkelijk voor kapot zou schamen. En als hij ook dit seizoen de Champions League wint, dan zou ik me daar ook absoluut kapot voor schamen."
"Ik heb respect voor Guardiola omdat hij altijd een fantastische collega is geweest", vervolgde Mourinho. "Ik dacht dat ik hem afgelopen week kon tutoyeren, maar dat was blijkbaar niet zo. Ik hoop dat hij op een dag zonder ook maar één schandaal de Champions League kan winnen."
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Barcelona heeft wel eens beter gespeeld, maar wat Real liet zien leek echt helemaal nergens op. Heb niets tegen verdedigend countervoetbal, kan zelfs erg mooi zijn, maar er zijn grenzen. Het totale gebrek aan lef of initiatief van de kant van Real was schrijnend. Ook Inter liet vorig jaar tegen Barca veel meer zien dan dit Real Madrid. Tekenend was het moment waarop Christiano in de eerste vijf (!) minuten nog probeerde de verdedigers op te jagen om er achter te komen dat geen enkele ploeggenoot meedeed of zelfs maar een voetstap de middellijn over durfde te doen. Moet wel zeggen dat Guardiola ook geen geweldige beurt maakte door Keita op te stellen voor Iniesta. Afellay liet in zijn invalbeurt toch duidelijk te zien veel meer te brengen aanvallend.
En wat betreft die aanstellerij, dat hebben alle Spaanse ploegen.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Lezen jullie mee, met Calimero en zijn vriendjes op de pc 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Volgende week slachten in Camp Nou. Titel en CL voor Barca, Real mag de scherven van de Copa gaan plakken. Zullen ze trots op zijn in Madrid.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Moet wel zeggen dat Guardiola ook geen geweldige beurt maakte door Keita op te stellen voor Iniesta.
Opzich iets wat ik wel kan begrijpen, je blijft spelen in het hol van de leeuw en Affelay zou ik zelf ook nogniet opstellen eigenlijk. Viel wel weer meer dan prima in, dat wel.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wat is treurig volgens jou. In eigen huis met tien man op eigen helft spelen is gewoon treurig. Het is niet eens zo dat Barca zin had om het gehele duel te domineren, maar met zo'n laffe ploeg als Real hadden ze gewoon geen keus. Sta je daar wel is bij stil? Dankzij Madrid speelt Barcelona juist die bal zo lekker vaak achterin rond. Barca speelt de bal dus rond, die Madrid spelers verroeren geen vin en blijven op eigen helft staan.
Kos komt weer eens langs, naast ajaxhater ook algemeen bekend voetbalhater, helaas een combinatie die wel vaker "hand in hand" gaat 
kos
-
- 36229 berichten
- 8948 stemmen
Tuurlijk speelde Real kut, net als Barca, was gewoon een hopeloze wedstrijd waarin beide ploegen niks durfden.
Wat dat betreft een overduidelijke 0-0 wedstrijd.
Helaas werd het door het gejank, gehuil en geacteer allemaal anders.
Wat dat betreft geef ik Mou gelijk, wees er vooral erg blij mee mietjesploeg.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Opzich iets wat ik wel kan begrijpen, je blijft spelen in het hol van de leeuw en Affelay zou ik zelf ook nogniet opstellen eigenlijk. Viel wel weer meer dan prima in, dat wel.
Op papier misschien te begrijpen, maar in de wedstrijd zelf was Keita toch een behoorlijk remmende factor in het combinatievoetbal. Je zag dat het echt voornamelijk van Xavi moest komen en dat was net iets te makkelijk te bespelen. Alle goede moderne aanvallende voetbalploegen van topniveau spelen eigenlijk ook met twee creatieve spelverdelers. Ga maar na: Modric en VdV (Tottenham), Fabregas en Wilshere (Arsenal), Xabi Alonso en Özil (Real), Iniesta en Xavi (Barca).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een zure Kos is als een kers op de taart!
Nog eigenlijk een reden om Ajax kampioen te zien worden, ben reuze benieuwd wat voor reactie dat ontketend bij Kossie. Puur voer voor de hedendaagse wetenschap!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ja, Mou, ga lekker in je stoel achterover leunen.. kijk nog eens naar de wereldacties van Messi en Affelay en denk bij jezelf.. "en toch heb ik gelijk en wij waren beter" 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Een zure Kos is als een kers op de taart!
Nog eigenlijk een reden om Ajax kampioen te zien worden, ben reuze benieuwd wat voor reactie dat ontketend bij Kossie. Puur voer voor de hedendaagse wetenschap!
Ik zie vader Kos al zitten in 1995.. "wat een schijtvoetballer die Kluivert zeg.. weer een razendsnelle actie die tot een onterecht doelpunt leidt. Schwalbes wil ik zien, schoppen, slaan en houten klazen!! Dat is voetbal"
Gekleurde bril is niet eens meer van toepassing, dit is gewoon maatje jampot gemaakt van geribbeld rookglas.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Volgende keer moet Mourinho ze inderdaad beter instrueren en een keer echt laten voetballen ipv die aanstellerij en dat gejank van die Real spelers de hele tijd. Hier heb je dus gelijk in 
Resultaat is heilig volgens Mourinho. Dus mag je het grootste afbraakvoetbal op aarde laten zien. Dan snap ik niet waarom hij zo jankt over een kaartje hier en daar. Een terechte rode kaart overigens ook nog, wat een trest mannetje is het toch ook. Zoals ik eerder al zei, hij mag Guardiola nu gaan vergezellen in zijn gemaakte groepje.
Dat interview is natuurlijk nog erger van Mourinho, hier is hij compleet door de bodem gezakt en maakt hij zichzelf volstrekt ongeloofwaardig. Slechtste verliezer aller tijden. Wat een gigantische calimero opmerking zeg. Calimero met een hoofdletter C! Vraag me dan ook af over welke schandalen die Speciale meneer het heeft.

Iemand die weet waar dit in godsnaam op slaat en waar Guardiola zich voor moet schamen 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Tuurlijk speelde Real kut, net als Barca, was gewoon een hopeloze wedstrijd waarin beide ploegen niks durfden.
Wat dat betreft een overduidelijke 0-0 wedstrijd.
Wat dat betreft geef ik Mou gelijk, wees er vooral erg blij mee mietjesploeg.
Ik vond dat beide teams een groot mietjesgehalte hadden, maar Real ging te ver door en ging over de grenzen van wat nog kan. Stark kon niet anders dan kaarten uitdelen op een gegeven moment.
Leland Palmer
-
- 23803 berichten
- 4948 stemmen
Manu krijgt 0.94 doelpunten per wedstrijden tegen. Barca 0.51!
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Bron:
Voetbalzone - Mourinho ontploft: 'Als ik zeg wat ik denk, dan is mijn loopbaan voorbij'
Hier slaat "The Annoying One" de plank natuurlijk volledig mis. Dit zijn duidelijk de woorden van een man die wanhopig en slap is. Slap omdat hij zijn eigen falen niet durft toe te geven. Vind het altijd zo treurig voor die mensen, die eerder de scheidsrechter en de tegenstander de schuld geven, dan dat ze in de spiegel durven kijken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Idd een hele treurige reactie, hoe kinderachtig en onmachtig kun je zijn. Maar het zal wel bij de psychologische oorlogsvoering horen, anders is het echt onbegrijpelijk zielig.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Het is gewoon het jongere broertje van Louis van Gaal. Dat soort mannen durven zich niet kwetsbaar op te stellen. Waarschijnlijk, omdat ze thuis bij de vrouw het niet voor het zeggen hebben.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Real staat voor genant de laatste jaren. Sinds 2002 geen noemenswaardige rol van betekenis in de CL. Maar 2 titels in de afgelopen 7 jaar. Een eindeloze carrousel van trainers. Belachelijke aankopen die niet de gewenste succesen brengen. En die club heeft het meeste vermogen in voetballand en de duurste spelers.........
Kijk eerst eens naar jouw eigen club, kun je ongeveer dezelfde beschrijving mee geven.
Had er veel meer verwacht van gisteravond, mooie laatste goal van Messi. Maar er stonden wel 21 mietjes op het veld. Gele en rode kaarten aannaaien, vooral die Pedro die acteerde of hij een elleboog in het gezicht te verwerken kreeg. Mourinho en Real zullen volgende week moeten, ben benieuwd 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Mourinho durft zelfs de rode kaart van Pepe onterecht en onbegrijpelijk te noemen. Dan zoek je de schuld van de nederlaag toch echt op de verkeerde plek.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pep gaf ook al aan dat hij blij is dat ie nu niet meer de enige trainer die kritiek heeft op goede beslissingen
. Wat een kneus ook die Mourinho, beetje lomp lopen blaten en je er dan zelf schuldig aan maken (terwijl Pep dat niet eens deed trouwens).
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Ja Ronaldo, de verkeerde club en de verkeerde coach:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/199554/Ronaldo-Duels-als-deze-zuigen-al-het-plezier-uit-je.htm
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met Ronaldo wel te doen, hij wil gewoon voetballen. Het scheel tdat ze dit alleen tege nBarca doen, maar ook dan volledig onzinnig met zo'n spelersgroep.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Naja, ze hebben het een keer geprobeerd en we weten allemaal hoe dat afliep... 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik neem aan dat otherfool binnenkort weer met een andere avatar te bewonderen is met zijn aversie tegen calimero's. Zelden zal iemand de gelijknamige troffee met zoveel voorsprong hebben binnegehaald dan deze karikatuur van een voetbaltrainer. Genant en voor de rest van zijn leven ongeloofwaardig, de voorheen special one.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.