- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Benieuwd of Messi ook zo makkelijk tussen het beste centrale duo ter wereld door kan lopen; Rio Ferdinand en Nemanja Vidic. En dan nog langs v/d Sar. Finale wordt sowieso ManU - Barca.
Was dit niet Man United's centrale duo twee jaar geleden?
Leland Palmer
-
- 23803 berichten
- 4948 stemmen
Manu is niet bestand tegen het aanvallende geweld genaamd Barca.
Leland Palmer
-
- 23803 berichten
- 4948 stemmen
Was dit niet Man United's centrale duo twee jaar geleden?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Barca en Man United zijn enorm aan elkaar gewaagd. Voetballend is Barca natuurlijk een stuk sterker, maar United heeft weer kwaliteiten, die Barca iets minder bezit. Wordt een leuke pot!
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
lolololol.. kan niet wachten!!
Komt he-le-maal goed, in ManU we trust
Mogen we jou de volgende wedstrijd gaan uitlachen?
Er is maar 1 club uit Manchester natuurlijk.
schram101
-
- 16748 berichten
- 2365 stemmen
Hij bedoeld dat het Messi toen wel lukte denk ik!
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Met zijn hoofd zelfs
Denk serieus dat Man U. volstrekt kansloos is tegen Barca. Gewoon Rooney afstoppen en je hebt de angel uit Man u. Niet dat Rooney uberhaupt de bal meer dan 5x zal aanraken in die wedstrijd dan 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Als het je goed doet om iemands ongelijk aan te pakken, zeker
Omgekeerd ga ik me ook niet inhouden hehe
Leland Palmer
-
- 23803 berichten
- 4948 stemmen
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik geef manUtd ook minder kans, die gaan denk ik teveel ruimte weggeven
?? Volgens mij zie ik ze toch echt om de week iets met hand in hand doen in Rotterdam hoor
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Barca is natuurlijk veel beter dan ManU, maar tegen die stugge en fysieke Engelsen heeft Barca het wel eens eerder zwaar gehad. Maar ze zijn nu beter in vorm dan ooit lijkt het wel. Laten we bidden dat ze de absoluut ultieme vorm tot de finale bewaren.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4773 stemmen
Barca en Man United zijn enorm aan elkaar gewaagd. Voetballend is Barca natuurlijk een stuk sterker, maar United heeft weer kwaliteiten, die Barca iets minder bezit. Wordt een leuke pot!
Dat dacht ik twee jaar geleden ook maar toen kwam Man U er niet aan te pas in een draak van een finale.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Denk serieus dat Man U. volstrekt kansloos is tegen Barca. Gewoon Rooney afstoppen en je hebt de angel uit Man u. Niet dat Rooney uberhaupt de bal meer dan 5x zal aanraken in die wedstrijd dan

Man. United is wel meer dan Rooney hoor. Gewoon een zeer taaie ploeg.
Hoop en denk ook wel dat Barca de cup met de grote oren gaat winnen.
schram101
-
- 16748 berichten
- 2365 stemmen
Met zijn hoofd zelfs
Ik hoop het. Vanavond was ik voor Real, maar in die finale ben ik voor Barca. Man U is met afstand de saaiste topploeg van het moment!
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Dat dacht ik twee jaar geleden ook maar toen kwam Man U er niet aan te pas in een draak van een finale.
Tja, en de aarde staat stil... 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
nee dat hoor je, da's heel wat anders dan om de week met blote buikies tegen elkaar oprijen

schram101
-
- 16748 berichten
- 2365 stemmen
Woensdag, 27 april 2011 om 23:30
José Mourinho wilde woensdagavond na afloop van het Champions League-duel met Barcelona (0-2) geen woorden vuil maken aan Wolfgang Stark, de dienstdoende arbiter in het Santiago Bernabéu. "Als ik zeg wat ik denk, dan is mijn loopbaan voorbij", zei de Portugees met een doodserieus gezicht. Wegens commentaar op de leiding wegens de rode kaart van Pepe werd Mourinho van het veld gestuurd. Het laatste half uur moest hij op een stoeltje naast de dugout doorbrengen.
"Ik zei helemaal niets, lachte alleen een beetje", verzekerde Mourinho. "Elke keer in de halve finale wordt mijn team benadeeld, het is echt ongelooflijk." Volgens Mourinho was de rode kaart voor Pepe na een uur spelen het breekpunt in de vierde Clásico van het lopende seizoen. "Met tien man moest ik het hele strijdplan omgooien", vervolgde Mourinho. "Als het 0-0 was gebleven zonder die rode kaart had ik Kaká in het veld gebracht voor Lassana Diarra."
Mourinho ontplofte bijna toen er werd doorgevraagd over het optreden van Stark. "Ik heb maar één vraag. Waarom? Waarom Ovrebo, De Bleeckere, Busacca of Stark? In elke halve finale gebeurt hetzelfde. We hebben het over Barcelona, een fantastische ploeg, maar waarom mocht Chelsea twee jaar geleden niet naar de finale? Waarom ontsnapte Internazionale afgelopen seizoen met tien man maar ternauwernood aan uitschakeling door Barcelona? Ik snap het gewoon niet. Ik feliciteer Barcelona vanwege haar overwinning, maar ook vanwege haar macht binnen het voetbal."
Bron:
Voetbalzone - Mourinho ontploft: 'Als ik zeg wat ik denk, dan is mijn loopbaan voorbij'
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4773 stemmen
Ik vind Barca nu sterker als toen en Man U zwakker. Dat ziet er dus niet zo goed uit voor de spanning. 
Nee, normaal is Man U één van de weinige ploegen die het Barca echt moeilijk zou kunnen maken dus toch wel een droomfinale tussen twee absolute grootmachten en waarschijnlijk de beste ploegen op dit moment.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen

Man. United is wel meer dan Rooney hoor. Gewoon een zeer taaie ploeg.
Hoop en denk ook wel dat Barca de cup met de grote oren gaat winnen.
Taaie ploeg wat voornamelijk achter de bal aan het rennen zal zijn in de finale 
schram101
-
- 16748 berichten
- 2365 stemmen
Bizarre woorden van Mourinho. Vaak heeft hij gelijk, maar over de rode kaart van Pepe kun je niet echt klagen. Of hij zelf op- of aanmerkingen had op de leiding weet ik niet. Behalve de cynische gebaren heb ik het, volgens mij, niets zien zeggen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Haha, wat een slechte verliezer.
Ik neem aan dat hij nu de beelden onderhand wel heeft teruggezien?
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4171 stemmen
Bizarre woorden van Mourinho. Vaak heeft hij gelijk, maar over de rode kaart van Pepe kun je niet echt klagen. Of hij zelf op- of aanmerkingen had op de leiding weet ik niet. Behalve de cynische gebaren heb ik het, volgens mij, niets zien zeggen.
Je hebt een groep mensen dat kalm blijft.
je hebt een hele grote groep mensen dat terecht woedend wordt na slechte beslissingen van scheidsrechters.
En je hebt een tweemans groepje dat nog kritiek weet te hebben als de scheidsrechter goede beslissingen maakt. Daar zit Mourinho nu ook bij in, de sukkel

schram101
-
- 16748 berichten
- 2365 stemmen
Haha, inderdaad Rep. De derde groep wordt groter 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4773 stemmen
je hebt een hele grote groep mensen dat terecht woedend wordt na slechte beslissingen van scheidsrechters.
En je hebt een tweemans groepje dat nog kritiek weet te hebben als de scheidsrechter goede beslissingen maakt. Daar zit Mourinho nu ook bij in, de sukkel
Touché! 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Scherp Robert 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Echt zo'n huilerd die Mourinho. Zie hem als klein mannetje al jankend naar zijn mammie rennen, omdat ze zijn knikkers hebben afgepakt op het schoolplein. mammie mammie mammie, zag je dat?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Ja en toen won Barcelona van Man United in de finale van de CL door twee goals van Messi?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Misschien omdat Messi nog beter is geworden dan toen? We zullen het zien... 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Vind je het gek. Mourinho is immers de protégé van ... 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Benieuwd of Messi ook zo makkelijk tussen het beste centrale duo ter wereld door kan lopen; Rio Ferdinand en Nemanja Vidic. En dan nog langs v/d Sar. Finale wordt sowieso ManU - Barca.
In Engeland alleen zijn er al 2 clubs die vaker het doel schoon wisten te houden dan Manu. Manu krijgt 0.94 doelpunten per wedstrijden tegen. Barca 0.51! Barca speelt al jaren met hetzelfde centrale verdedigingsduo, een duo wat ingespeeld is en tevens ook samen wereldkampioen is geworden (waar ze op het afgelopen WK ook de minste tegentreffers te voorduren kregen). En dan te bedenken dat Valdes wel even 2 klasse minder is dan vd Sar, daar waar een vd Sar meer een puntenpakker is dan Valdes.
Dus het beste centrale verdedigingsduo...... not in this world.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.