- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Alleen voor de keeper en waar schiet Ronaldo tegen aan? De keeper.
Deze ploegen maken op deze manier natuurlijk geen schijn van kans tegen ManU.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Deze ploegen maken op deze manier natuurlijk geen schijn van kans tegen ManU.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Humberto Tan net op twitter:
Guardiola denkt vanavond met zijn team "weet je wat, bekijk t maar", mourinho denkt met zn team "konden we dit maar".Toeschouwers denken WTF
.
dat denkt Real niet, dan snapt die Tan dr helemaal niks van. Als een blinde op dat getik van Barca (achterin) afrennen is juist wat je niet moet doen. Het is loeren op foutjes zonder veel ruimte weg te geven, zoals Barca loert op een gaatje maar dan op een heel andere manier natuurlijk.
Een dingetje en de bom ontploft in de 2e helft (hopelijk 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
dat denkt Real niet, dan snapt die Tan dr niks van. Als een blinde op dat getik van Barca (achterin) afrennen is juist wat je niet moet doen. Het is loeren op foutjes zonder veel ruimte weg te geven, zoals Barca loert op een gaatje.
Een dingetje en de bom ontploft in de 2e helft (hopelijk
Barcelona ging op een gegeven moment achterin stil staan en met 2 mannetjes overschieten. Lekker schijt aan Madrid(en terecht
). Als Madrid in eigen huis niets wil is dat niet het probleem van Barca. Wat Naomi Watts ook al zei.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk wil je dit wel kunnen. Dat ze zo spelen doen ze met de wetenschap dat ze voetballend veel minder zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Scheids beste man van het veld. Bedroevend deze pot. In tijden niet zo iets saais gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind dit wel mooi, dat Barca zoiets heeft van, jullie bekijken het maar. Als jullie niet willen voetballen, doen wij dat ook niet.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Heerlijk die gefrustreerde Ronaldo door zijn ploeg 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Is toch geen leuke wedstrijd zo? Lijkt meer een partijtje schaken tussen 2 trainers. Er moet maar gauw een doelpunt vallen, want anders is dit 1 van de saaiste halve finales ooit.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Die spelers steken meer energie en kracht in ruzie te maken met elkaar, dan dat ze daadwerkelijk aan het voetballen zijn.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Let maar op en dat allemaal dankzij Alex "the amazing one" Ferguson.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
En dankzij Edwin "The Flying Dutchman" van der Sar.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Barcelona ging op een gegeven moment achterin stil staan en met 2 mannetjes overschieten. Lekker schijt aan Madrid(en terecht
). Als Madrid in eigen huis niets wil is dat niet het probleem van Barca. Wat Naomi Watts ook al zei.
Ja die werken naar de thuiswedstrijd toe. Daarom is het te hopen dat Real in de 2e helft de boel nu wel vroeg doorbreekt 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
daar had je die rare hiphopkeeper weer even
goh wat zijn ze sportief
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
LOL, wat een drama die arbiters hoor. En ze maar de hemel in prijzen. Zodra een nietszeggende wissel iets doet wordt dat gelijk wel gezien en is het gelijk rood. Dan zien ze het natuurlijk wel. Trieste zaak 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
En dankzij Edwin "The Flying Dutchman" van der Sar.
inderdaad niet te vergeten.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Scheids is prima vanavond.
Laat ze eerst alles op het veld maar is goed beoordelen. Geven geel aan de verkeerde mensen(Arbeloa ipv speler die aanval eruit haalde) en fluiten voor schwalbes. Ik hanteer andere standaarden voor een scheids.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb het grotendeels gemist maar heeft de reservekeeper nu echt rood gekregen?
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
LOL, wat een drama die arbiters hoor. En ze maar de hemel in prijzen. Zodra een nietszeggende wissel iets doet wordt dat gelijk wel gezien en is het gelijk rood. Dan zien ze het natuurlijk wel. Trieste zaak
Enige drama komt van de spelers zelf die elkaar kaarten proberen aan te naaien, van beide kanten, door beide teams.
Als een reservedoelman/rappertje dan gefrustreerd is en het nodig vind een klap(je) uit te delen, krijgt meneertje rood ja. Niet gaan lopen janken daarom.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Ja, in een opstoot kreeg hij rood. Als ik het tikje zag waarvoor hij rood kreeg dan lach ik toch wel. was echt zo'n mini bitchslapje haha.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Is de wedstrijd al begonnen, want het lijkt of ik nog steeds naar de warming up zit te kijken.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Enige drama komt van de spelers zelf die elkaar kaarten proberen aan te naaien, van beide kanten, door beide teams.
Als een reservedoelman/rappertje dan gefrustreerd is en het nodig vind een klap(je) uit te delen, krijgt meneertje rood ja. Niet gaan lopen janken daarom.
Dat is ook iets waaraan ik me wel dood irriteer ja. Spelers liggen erg vee van beide kanten, al vind ik Barca in drie wedstrijden veel sportiever spelen. Real toch wel iets meer grove overtredingen die wel rood verdienden.
IK zeur verder ook niet over waarom, rood is terecht. Maar ik blijf het vreemd vinden dat ze in een schermutselingen tussen wisselspelers zoiets wel zien en op het veld ontgaat alles ze.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Verdiende die Pepe nou 4 miljoen per jaar? Ik dacht dat er gestoorde dingen op de wereld gebeurde, maar dit slaat alles. Zet een gehandicapte gorilla op het veld en je hebt er meer aan..
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Echt.
Die bal van Valdes en die bal daarna van Pepe.
Schrijnend.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Het was een overtreding, maar dat doorrollen van Psycho Pepe is ook overdreven.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Echt.
Die bal van Valdes en die bal daarna van Pepe.
Schrijnend.
Ik maak er een één-benig geestelijk gehandicapte gorilla van....Pepe 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.