• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.772 films
  • 12.601 series
  • 34.910 seizoenen
  • 658.139 acteurs
  • 200.614 gebruikers
  • 9.479.442 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

happie schreef:

Het was een overtreding, maar dat doorrollen van Psycho Pepe is ook overdreven.

Hij is letterlijk een "Vegter rolletje"

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Deze was wel vies met gestrekt been hoor. Pepe volgens mij weer...zucht

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gerechtigheid! Pepe Puta .

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

Ik maak er een één-benig geestelijk gehandicapte gorilla van....Pepe

Vind ik nog teveel eer voor hem.

Edit: Pepe

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Gerechtigheid. Eindelijk is die drol van een Pepe eraf. Wat een flapdrol is het ook

Hij trapt nog even door, jezus wat is het ook een verschrikkelijke voetballer. Doei en ik hoop hem nooit meer te zien

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

Ach, deze jongen had al elke classico rood moeten krijgen, zowat.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Volledig terecht natuurlijk.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

En terecht, wat een randdebiel die Pepe. Totaal ongeleid projectiel die altijd zijn team benadeeld met dit soort onbesuisde acties.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Triest dit. Als ik Mourinho was riep ik mijn mannen van het veld af en gingen we gewoon naar huis. Ze bekijken het maar, tegen dit soort onrecht valt niet te vechten.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

rep_robert schreef:

Deze was wel vies met gestrekt been hoor. Pepe volgens mij weer...zucht

Terecht rood, ja. Met zo'n Pepe spelen is altijd een risico. Bleh, nare overtreding.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Die Alves overdrijft het waarschijnlijk ook wel een beetje, net als Pepe zojuist. Zometeen loopt ie vrolijk weer rond.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een randdebiel, die leert het ook nooit. Die gast hoort niet eens in een stadion te mogen komen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

Triest dit. Als ik Mourinho was riep ik mijn mannen van het veld af en gingen we gewoon naar huis. Ze bekijken het maar, tegen dit soort onrecht valt niet te vechten.

Onrecht

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Eindelijk wat vuur in de wedstrijd. Toch wel weer schrijnend hoor dit. Pepe moet gewoon 3 miljoen van zijn salaris inleveren man

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

domme actie... terwijl ie net nog had door kunnen stomen.

Wel de vlam in de pan nu

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

happie schreef:

Die Alves overdrijft het waarschijnlijk ook wel een beetje, net als Pepe zojuist. Zometeen loopt ie vrolijk weer rond.

Uiteraard overdrijft ie, maar dat deed Pepe net ook, hij werd licht getoucheerd.

Ik erger me overigens kapot aan dat gezeur om kaarten van beide teams en die aanstellerij. Je bent toch een man, een voetballer van vlees en bloed, geen poppetje van glas.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Nomak schreef:

Net zoals hij toen op dat voetje ging staan en doorhaalde deed hij dat nu ook weer. Maar dan met een gestrekt been in de lucht op iemands been.

Lekker objectief weer

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Als Psycho Pepe hem echt goed raakt, dan voetbalt Alves een aantal maanden niet. Dus Psycho Pepe mag nog van geluk spreken. Ik zie dat "The defensive one" naar de tribune is gestuurd.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Is Mourinho nou wel of niet weggestuurd? Zit een beetje zielig achter een hekje naast zijn dug out.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Lekker objectief weer

Hoepel toch op man.

Als Mascherano overtredingen maakt is het allemaal geweldig, als Pepe hetzelfde doet wordt hij uitgekotst. Maar dan ben ik niet objectief.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lekker old school met izjn noteblock. Neem dan een Ipad man.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Oei Pedrito.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Och, daar ligt de huilebalk weer.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nomak schreef:

Nomak, ik begrijp je frustratie omdat je Real aanhanger bent, maar iedereen kan zien dat dit gewoon zeer onbesuisd inkomen is en een kaart verdiend. Ik erger me (zoals ik hierboven al zei) ook dood aan die matenaaierij van beide teams.

Diegene die hier zijn team in de steek laat is Pepe en niemand anders.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Hoepel toch op man.

Als Mascherano overtredingen maakt is het allemaal geweldig, als Pepe hetzelfde doet wordt hij uitgekotst. Maar dan ben ik niet objectief.

Heb ik dat gezegd? Die kreeg ook terecht een overtreding en geel tegen. Je doet nu alsof Pepe onrecht aan wordt gedaan terwijl hij een notoire schopper is op het veld.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Hoepel toch op man.

De overtreding van Psycho Pepe was vele malen erger, dan die van Mascherano. Puur onkunde van iemand, die niet weet wat hij met een bal aan moet. Dan heeft "the annoying one" ook nog aanmerkingen op de leiding en is het terecht dat ie weggestuurd word.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Kijk Marcelo nog even vies op dat been van Pedro staan. Sneaky hoor. Doet me ook weer denken aan de eerste van de 4 classico's. Weer iemand van het veld geschopt door Real.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Heb ik dat gezegd? Die kreeg ook terecht een overtreding en geel tegen. Je doet nu alsof Pepe onrecht aan wordt gedaan terwijl hij een notoire schopper is op het veld.

Jij viseert me! Laat me met rust of zeg dan ook iets tegen Naomi Watts na zijn reactie op Mascherano's brutale overtreding.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Jij viseert me! Laat me met rust of zeg dan ook iets tegen Naomi Watts na zijn reactie op Mascherano's brutale overtreding.

En jij noemt Pedro een huilebalk? .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Marcelo verdiende daar dus ook een kaart, zo onsportief.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.