• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.773 films
  • 12.601 series
  • 34.910 seizoenen
  • 658.139 acteurs
  • 200.614 gebruikers
  • 9.479.500 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Verliezen hoeft niet. Ik zie Vitesse ook niet winnen, maar een puntje pakken zit er wel in.

Mocht PSV niet winnen, dan hoeft Ajax zondag ook niet verplicht te winnen.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1601 stemmen

Zo, nu eerst een Freddy!

Veel kijk plezier jongens!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die warface van Puyol. Ja, hij heeft er zin in.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vorige keer hoopte ik nog op winst van Real, maar 'The Special One' vraagt om tegengas van mens en dier, een ieder met die naam komt op mijn zwarte lijst. EN NEE, dat wil je niet .

Hup Barca... /care

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

Hé, die camera-positie van boven net was wel nice. Zouden ze eens een hele wedstrijd moeten doen / proberen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vooral met een team die bekend staat om zijn positiespel wel een meerwaarde ja.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Man o man, kijk Barca eens provoceren .

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Haha, het moet toch frustrerend zijn voor zo'n Ronaldo, om mee te doen met de tactiek van Mourinho, het afwachtende, het laffe, het countervoetbal, terwijl je zelf zo ontzettend goed bent en gewoon wil voetballen.

Toch jammer dat Iniesta niet meedoet hoor. En die Busquets kan er geen bal van, maar dat wisten we al.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Iniesta mis je enorm, toch wel de meest technische van allemaal. Voor Ronaldo een hel dit ja.

Threeohthree

• 5559 berichten
  • 2954 stemmen

Yawn. Barca - Real op tv en Boogeyman zit te knikkebollen. Zo maar even kijken hoeveel milimeter het gras gegroeid is buiten ...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Humberto Tan net op twitter:

Guardiola denkt vanavond met zijn team "weet je wat, bekijk t maar", mourinho denkt met zn team "konden we dit maar".Toeschouwers denken WTF

.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

En voor de voetballiefhebber ook een hel(enkele anti-voetballiefhebbers op MovieMeter daargelaten). Dit is toch wel het lafste Madrid van de afgelopen 3 wedstrijden.

Laat Barca dan ook maar lekker rondtikken als Madrid toch niks doet. Serieus, je zou hier fan van zijn zeg. Met een wereldelftal zelf 20% balbezit hebben. Alleen Mourinho verzint het. Vergelijking met van Marwijk is eigenlijk een schande van ons, aangezien v Marwijk nog wel aanvallend denkt zo af en toe.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ja NW, en weet je wat het ergste is, al die miljoenen kijkers / publiek waarvoor je voetbalt zien een rukwedstrijd. Uiteraard is het tactisch allemaal wel weer tip top in orde bij RM, maar och wat is het saai om aan te zien. Ronaldo moet zich dood ongelukkig voelen.

Ik weet zeker dat de hoge bazen bij RM en de fans dit ook niet leuk vinden, zelfs niet als ze gelijk houden of net winnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gizmo_o schreef:

Ja NW, en weet je wat het ergste is, al die miljoenen kijkers / publiek waarvoor je voetbalt zien een rukwedstrijd.

Toch te danken aan de taktiek van The One Day Special. Barcelona is ook niet gek.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

IK verlang weer naar een potje in Camp Nou, daar gaat Real never nooit winnen

Dan worden zij uitgefloten als ze aan de bal zijn(die 5 minuten zuivere speeltijd die ze de bal hebben).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voor je eigen publiek wil je nog je best doen. Maar wat is Barca verplicht aan de Real supporters? Barca wil hier niet het spel maken, want dat wil Real. Gewoon op safe spelen en hopen op een treffer en anders niet. Want in Camp Nou pakken ze ze wel.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Wat een waardeloze scheidsrechter hoor. Ik begin me nu echt dood te irriteren aan dat vieze anti voetbal en die schwalbes bij Madrid.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Vies een aanval eruit halen. Keiharde counter eruit halen is gewoon een gele kaart. Kom op scheids...

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Smerig ventje die Pedro..

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Au m'n gezicht ligt open..

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Pedro

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een rode kaart proberen aan te naaien moet kunnen. Er staat nog een rekening open.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

schwalbes bij Madrid.

Ga toch weg man. Ongelooflijk dat Arbeloa geel krijgt terwijl er werkelijk niets aan de hand is.

Maarja, zo hard mogelijk schreeuwen tegen de scheidsrechter, dan geeft ie wel kaarten. Bah wat een smeerlappen.

Op die manier heb ik niet eens meer zin om naar de wedstrijd te kijken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Di Maria .

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Die viel me niet eens op. Verkeerde mannetje kreeg geel, die moest die speler krijgen die de counter eruit haalde natuurlijk.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Ga toch weg man. Ongelooflijk dat Arbeloa geel krijgt terwijl er werkelijk niets aan de hand is.

Maarja, zo hard mogelijk schreeuwen tegen de scheidsrechter, dan geeft ie wel kaarten. Bah wat een smeerlappen.

Op die manier heb ik niet eens meer zin om naar de wedstrijd te kijken.

Boehoe Een en al viezigheid en naaierigheid bij Madrid. Ik hoop dat Barca ze is lekker zelf de oren aannaait en ze zijn goed bezig tot nu toe

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Busquets

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Boehoe

Echte catalaan jij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Valdes . En denkt Christina dat ie tegen de muur moet schoppen ofzo.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Echte catalaan jij.

Ga even een bal lek prikken buiten of zo, dat past wel bij die anti-voetbal Madrileense mentaliteit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.