• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.775 films
  • 12.604 series
  • 34.914 seizoenen
  • 658.144 acteurs
  • 200.621 gebruikers
  • 9.480.196 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

schram101

• 16750 berichten
  • 2366 stemmen

Voetbalzone - Mourinho haalt uit: 'Pep alleen blij als een scheidsrechter zich vergist'

Mourinho haalt uit: 'Pep alleen blij als een scheidsrechter zich vergist'

Dinsdag, 26 april 2011 om 15:20

In navolging van Sergio Ramos heeft ook José Mourinho vraagtekens bij de recente uitlatingen van Josep Guardiola gezet. De oefenmeester van Barcelona betreurde het verlies in de finale van de Copa del Rey tegen Real Madrid. "Helaas verloren we de Copa del Rey door het uitstekende zicht van de assistent, die zag dat Pedro twee centimeter buitenspel stond", zei Guardiola. Volgens de trainer van Real Madrid heeft Guardiola daardoor voor een unieke situatie in de voetballerij gezorgd.

"Er was veel druk vanuit Barcelona omtrent de aanstelling van de scheidsrechter voor morgenavond", vertelde Mourinho dinsdag, een dag voor de eerste Europese Clásico, tegenover diverse Spaanse media. "Uiteindelijk heeft dat ervoor gezorgd dat Pedro Proença (landgenoot Mourinho, red.) niet voor deze wedstrijd is aangesteld. Maar nog veel belangrijker is dat we aan een nieuwe cyclus zijn begonnen. Eerst was er een heel klein groepje trainers dat niet over de optredens van de scheidsrechters wilde praten, echt heel klein."

"Verder was er ook een groep trainers die scheidsrechters hekelden zodra zij de fout ingingen", vervolgde Mourinho. "Tot die groep behoorde ik. Maar nu is er sprake van een nieuwe groep, dankzij de uitlatingen van Guardiola. Een groep waar alléén hij deel van uitmaakt. Hij hekelt een goede beslissing van een scheidsrechter. Dat is onvoorstelbaar. Dat is dus de derde groep. Hij was natuurlijk gewend aan schandalige toestanden zoals op Stamford Bridge en nu is hij niet blij met goede beslissingen."

Mourinho wenst Wolfgang Stark, de dienstdoende scheidsrechter in het Santiago Bernabéu, veel sterkte woensdagavond. "Ik wens niet dat hij zich in ons voordeel vergist, maar dat beide ploegen na afloop tevreden zijn over zijn optreden. Maar dat is helaas niet mogelijk. Pep is alleen blij als een arbiter zich vergist."

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Jammer Mourinho. Mourinho heeft gelijk dat Guardiola niet moet zeuren over een correcte beslissing, maar nogal kansloos om daarna die opmerking te maken over Chelsea-Barca en bij die allerlaatste regel van het artikel. Even dacht ik dat Mourinho eens serieus inhoudelijk nuttig commentaar gaf.

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Keita lijkt me.

Hm.. ok, waarom? Is die linksbenig?

schram101

• 16750 berichten
  • 2366 stemmen

kos schreef:

.

Geniaal stuk he

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Prachtige kritiek van 'The Special One'.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Prachtige kritiek van 'The Special One'.

Noem die man toch eens gewoon naar zijn naam. Mourinho dus.

Komt wat freaky over als iemand constant die naam gebruikt, The Special One. Je slaapt niet met hem...

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

Misschien moet je er nog wat vaker over vallen, dan gaat echt iedereen die naam straks gebruiken.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Welnee. Het zijn er toch maar een paar wie dat doen. Redelijk kansloos.

Liverpool moet Luis Suárez wellicht al na een half jaar laten gaan. Zowel Barcelona als Real Madrid is bereid om dertig miljoen euro neer te tellen voor de aanvaller, die in januari van Ajax naar Liverpool overstapte. De Engelsen zouden flink winst maken op de Uruguayaan, maar aan de andere kant zou de aanhang erg teleurgesteld zijn. In Barcelona denkt men ook aan Giuseppe Rossi van Villarreal. (Sport)

Opvallend...

schram101

• 16750 berichten
  • 2366 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

.

Komt wat freaky over als iemand constant die naam gebruikt, The Special One. Je slaapt niet met hem...

Waar slaat dat nou weer op?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Waar slaat dat nou weer op?

Dat het freaky is dat iemand die man constant bij zijn koosnaampje noemt. Je geeft je vriend of vriendin een koosnaampje, maar zo noem je niet constant een voetbaltrainer als je over hem praat. Komt echt lachwekkend sneu over.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Welnee. Het zijn er toch maar een paar wie dat doen. Redelijk kansloos.

(quote)

Opvallend...

Lijkt me niet dat Liverpool hem laat gaan voor 30 miljoen...

schram101

• 16750 berichten
  • 2366 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat het freaky is dat iemand die man constant bij zijn koosnaampje noemt. Je geeft je vriend of vriendin een koosnaampje, maar zo noem je niet constant een voetbaltrainer als je over hem praat. Komt echt lachwekkend sneu over.

Stel je niet zo aan man. Zoveel voetballer/trainers hebben een bijnaam.

Denk aan Iniesta, Torres, Maradonna, Cruijf etc. etc.

Je draaft echt verschrikkelijk door zeg

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Stel je niet zo aan man. Zoveel voetballer/trainers hebben een bijnaam.

Denk aan Iniesta, Torres, Maradonna, Cruijf etc. etc.

Je draaft echt verschrikkelijk door zeg

Ja en die worden niet de godganze dag gebruikt.

Als ik telkens El Salvador of De Verlosser typ ipv Cruijff, dan mag je me ook bij een gesloten inrichting afzetten.

Het is trouwens Maradona, met 1 ''n''.

schram101

• 16750 berichten
  • 2366 stemmen

Ja en die worden niet de godganze dag gebruikt.

Als ik telkens El Salvador of De Verlosser typ ipv Cruijff, dan mag je me ook bij een gesloten inrichting afzetten.

Hmm.. Vreemd.

Het is trouwens Maradona, met 1 ''n''.

Je hebt gelijk!

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

Raar dat Moreno er weer zo makkelijk vanaf komt met 3 wedstrijden ... Niet alleen was het een van de smerigste overtredingen die een speler kan maken, tevens heeft ie er wel vaker last van om uit frustratie op een manier die niks met voetbal te maken heeft een rode kaart te pakken.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ben het helemaal met je eens schatje. Al die troetelnamen zijn wel heel erg.Dat je een naam afkort zoals Gijp of Gijpie kan nog wel. Maar kontlikken de hele tijd. Daar doen we niet aan he schatje

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(quote)

Hm.. ok, waarom? Is die linksbenig?

Ja. Enige defensieve optie op die plek, en heeft die rol al eens eerder vervult. Een ander alternatief zie ik niet.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je kan wel zo doen, maar bekijk het nou eens logisch. Vorig jaar hadden we een vlotscorende spits die ook nog eens de ploeg sterker maakte en dit seizoen hebben we een egoistische, niet presterende spits die de ploeg zwakker maakt.

Zou dat nou niet de nodige punten hebben gekost? De enige grote veranderingen bij Ajax dit seizoen in vergelijking met vorig seizoen liggen in de voorhoede.

Ja maar ik vind het zo onzinnig als je het doorvertaalt naar nu (dan waren we een maand kampioen), kun je net zo goed andere clubs erbij betrekken. Als Twente nog zo goed als vorig jaar zou spelen dan... Daar zijn ook weinig wijzigingen, Nkufo, Perez, Stam, .... En toch zou het huidige team van Twente weggetikt worden door het team in de vorm van vorig jaar (en waren jullie nu geen maand kampioen, maar een week? of twente juist?), allemaal zo speculatief

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het spel was vorig jaar helemaal niet om te huilen, hoe kom je erbij? Ajax speelde toen 5 klasses beter dan wat ze nu laten zien. Grootste deel van de ploeg is intact gebleven, behalve de voorhoede. En rara waar nu de problemen liggen.

Inderdaad, je zou maar elke wedstrijd in de ArenA met minstens 4 doelpunten verschil winnen. Dan moet je wel heel slecht spelen natuurlijk. Vooral als je nog is 100+ goals tegen hebt en een stuk of 22 tegen. Beste verdediging begint bij de aanval, dus je kan idd zeggen dat we aanvallend gewoon 10% van vorig jaar waren.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

VVV geeft Youtube-hit contract voor een dag

VVV Venlo legt dinsdag Baer van der Meij voor één dag vast. Dat meldt Omroep Venlo. Het jongetje van 1,5 verwierf internationale bekendheid via een Youtube-filmpje.

Op het filmpje is te zien hoe het jongetje drie ballen feilloos in een openstaande kist trapt. Het filmpje werd de afgelopen dagen bijna een miljoen keer bekeken op Youtube. De opa van Baer speelde in het verleden in het eerste elftal van VVV, de club besloot daarom een ludieke actie op touw te zetten.

De club laat Baer dinsdag een contract voor één dag tekenen. De talentvolle Baer is inmiddels geen onbekende meer in Nederland. Zijn ouders kregen uitnodigingen van diverse tv-programma's en moesten zelfs enkele interviews afzeggen. Het zou te druk worden voor Baer.

Filmpje:

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Quido schreef:

Raar dat Moreno er weer zo makkelijk vanaf komt met 3 wedstrijden ... Niet alleen was het een van de smerigste overtredingen die een speler kan maken, tevens heeft ie er wel vaker last van om uit frustratie op een manier die niks met voetbal te maken heeft een rode kaart te pakken.

Eigenlijk moeten ze bij herhaling de schorsing verdubbelen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ohohoh wat een heerlijk stuk Met de topvorm van The Special One zit het wel goed

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

Na even snel de stand en programma te hebben doorgekeken heb ik het vermoeden dat de 3 koplopers zomaar gelijk kunnen eindigen aan het einde en dat PSV dan op doelsaldo kampioen wordt.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nu zijn ploeg nog....

Zou wel heerlijk zijn als Barca gewoon de komende 2 Clasico's wint. Is dat pro Mourinho gehuil bij iedereen ook weer weg.

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

Als Barca wint lijkt me dat niet zozeer een falen van Mourinho hoor.

Jullie doen net alsof Mou met Real zomaar effe 3 keer van de 'beste ploeg ooit, de alleskloppende machine' etc. moet winnen.

En dat nadat we hier al jaren worden doodgegooid met hoe slecht Real wel niet is, dat het nooit een team is, etc. etc,

rare verwachtingspatronen wel. .

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

kos schreef:

Na even snel de stand en programma te hebben doorgekeken heb ik het vermoeden dat de 3 koplopers zomaar gelijk kunnen eindigen aan het einde en dat PSV dan op doelsaldo kampioen wordt.

Dat zou kunnen, had ik ook al berekend.

Dan wil ik Reinbo nog weleens horen of PSV inderdaad had moeten stoppen bij de 6-0...

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

kos schreef:

Als Barca wint lijkt me dat niet zozeer een falen van Mourinho hoor.

Maar als ze winnen is het thee special one ditte en the special one datte......

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Uiteraard is dat een optie, maar ik denk dat het reeeler is dat Twente danwel Ajax kampioen wordt. PSV is toch wel de minste van de 3 op het moment, vind ik.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Ik hoop nog steeds dat Feyenoord kampioen wordt, maar of dat reëel is?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.