• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.775 films
  • 12.601 series
  • 34.910 seizoenen
  • 658.144 acteurs
  • 200.621 gebruikers
  • 9.480.123 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik hoop nog steeds dat Feyenoord kampioen wordt, maar of dat reëel is?

Nee NR, dat is niet reeel, maar 'illusioneel' Uiteraard gaan we wel Europa in!

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Maar als ze winnen is het thee special one ditte en the special one datte......

Uiteraard, dan is dat een megaprestatie, lijkt me nogal logisch.

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

gizmo_o schreef:

Uiteraard is dat een optie, maar ik denk dat het reeeler is dat Twente danwel Ajax kampioen wordt. PSV is toch wel de minste van de 3 op het moment, vind ik.

Dat klopt, maar PSV heeft ook veruit het makkelijkste programma.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dat is ook weer waar. Daarbij (las ik net), ze beschikken weer over sterspeler Engelaar .

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

kos schreef:

(quote)

Mjaw, Groningen uit is toch vrij lastig hoor. Die maken nog kans op de 4e plek. Lijkt me misschien nog wel lastiger dan Heerenveen uit.

Daarnaast moeten ze dus nog 2 en 3 punten goed maken.

kos

• 36229 berichten
  • 8949 stemmen

Groningen maakt een erg zwakke indruk momenteel en er moet een wonder gebeuren willen die na ADO uit komende week nog kans maken op plaats 4.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

kos schreef:

Groningen maakt een erg zwakke indruk momenteel.

PSV niet wou je zeggen?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Als Barca wint lijkt me dat niet zozeer een falen van Mourinho hoor.

Jullie doen net alsof Mou met Real zomaar effe 3 keer van de 'beste ploeg ooit, de alleskloppende machine' etc. moet winnen.

En dat nadat we hier al jaren worden doodgegooid met hoe slecht Real wel niet is, dat het nooit een team is, etc. etc,

rare verwachtingspatronen wel. .

Real was in de laatste paar jaren ook geen team. Dit jaar wel, nooit gezegd van niet. Kwaliteit van Mourinho dat hem dit gelukt is. Maar een beetje lef vanuit Real kant mag ook wel. Daar lopen ook vreselijk goede voetballers rond die ook wel een bal rond kunnen tikken op Barca helft.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Groningen maakt een erg zwakke indruk momenteel en er moet een wonder gebeuren willen die na ADO uit komende week nog kans maken op plaats 4.

Groningen speelt de laatste duels juist weer aardig. Daarnaast, niemand verliest graag voor eigen publiek lijkt me. PSV is ook aangeslagen wild, spelen nog veel zwakker dan Groningen op dit moment. Was vorige week godswonder, die 0-2 in Almelo. Feyenoord uit was gewoon een logisch gevolg.

Daarnaast zeggen programma's me weinig meer. Als je ziet hoe Twente tegen de Graafschap, PSV tegen Feyenoord en Ajax tegen Excelsior speelden de laatste weken. Allemaal ploeg die vele plaatsen onder ons staan, maar het loopt vreselijk.

Wie weet wint Vitesse wel van PSV of Willem II in Enschede. In deze vormen sluit ik stunts niet uit.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Groningen speelt de laatste duels juist weer aardig.

Heel wisselvallig juist. Van de laatste 6 duels werden er 3 gewonnen en 3 verloren.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Heel wisselvallig juist. Van de laatste 6 duels werden er 3 gewonnen en 3 verloren.

Het valt wel mee.

Zo 24-04-2011 FC Groningen - NEC Eredivisie 3-1

Za 16-04-2011 Vitesse - FC Groningen Eredivisie 2-1

Zo 10-04-2011 Ajax - FC Groningen Eredivisie 2-0

Zo 03-04-2011 FC Groningen - VVV-Venlo Eredivisie 3-2

Za 19-03-2011 NAC Breda - FC Groningen Eredivisie 0-1

Enige suffige nederlaag is Vitesse in de laatste 5 duels. Van Ajax kan je immers verliezen.

Maargoed, zegt me allemaal niks.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Tja, je kunt er ook 5 wedstrijden bijhalen. Haal je er drie bij, hebben ze daar 2 van verloren. Niet best dus. Tegen VVV ging het ook erg moeizaam. Gewoon een zeer wisselvallige ploeg na de winterstop.

Waar het om gaat: ik zie PSV er ook niet makkelijk winnen. Zal een pittige wedstrijd worden voor ze.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Scheelt natuurlijk wel dat Matavz weer fit is he. Die heeft wekenlang niet gespeeld. Da's toch wel de grote man bij Groningen.

Maar ik hoop stiekem dat die wedstrijd er al niet meer toe gaat doen. PSV lekker gelijk tegen Vitesse en het is gebeurd als Ajax zelf wint.

schram101

• 16748 berichten
  • 2366 stemmen

Bizar filmpje.

Niet voor de gevoelige kijker:

afgelopen weekend in de VS

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Schwalbe van die gozer in het groen. Onmiddelijk een gele kaart geven.

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Groningen speelt de laatste duels juist weer aardig.

Welke wedstrijd dat dan? Afgelopen zondag was het armoedig, de week ervoor tegen Vitesse nog armoediger en tegen Ajax speelden ze een kwartier aardig.

Dat Ajax van de top 3 dit weekend de lastigste wedstrijd krijgt, lijkt me duidelijk. Ook de laatste speelronde is loodzwaar voor Ajax. Vandaar snapte ik ook niet dat men al weken riep dat Ajax het makkelijkste programma zou hebben. Zeker gezien de vorm waarin de ploeg na de winterstop zit. De enige goede wedstrijd was Spartak thuis.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nou, Ajax is toch op 2 ploegen een punt of 6 ingelopen en PSV zelf voorbij gegaan dus het programma was wel degelijk in ons voordeel. Maar iedereen zag wel al dat de laatste 2 duels wel taai zouden worden. Al verwacht ik weinig problemen in Heerenveen.

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou, Ajax is toch op 2 ploegen een punt of 6 ingelopen en PSV zelf voorbij gegaan dus het programma was wel degelijk in ons voordeel.

Dat ligt meer aan de zwakte van de gehele top 3 - die zeker uit ook net zo goed van iedereen kan verliezen -, alsmede het geluk dat we gehad hebben de laatste wedstrijden (vooral NEC uit).

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dat ligt meer aan de zwakte van de gehele top 3 - die zeker uit ook net zo goed van iedereen kan verliezen -, alsmede het geluk dat we gehad hebben de laatste wedstrijden (vooral NEC uit).

Alsnog was het programma in ons voordeel. Liefst 3x thuis van de vorige 4 duels. En NEC uit was op papier ook niet zo zwaar.

Daarnaast krijgt Ajax de grote finale in eigen huis, ook niet onbelangrijk lijkt me.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

schram101 schreef:

Bizar filmpje.

Niet voor de gevoelige kijker:

(embed)

afgelopen weekend in de VS

nog een paar hiervan en misschien zien die yankees het niet meer als duffe schoolsport

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Tja, je kunt er ook 5 wedstrijden bijhalen. Haal je er drie bij, hebben ze daar 2 van verloren. Niet best dus. Tegen VVV ging het ook erg moeizaam. Gewoon een zeer wisselvallige ploeg na de winterstop.

Waar het om gaat: ik zie PSV er ook niet makkelijk winnen. Zal een pittige wedstrijd worden voor ze.

Ik schat ze bijna kansloos. Feyenoord heeft ze de genadeklap gegeven, als ze al langs Vitesee komen zal het moeizaam zijn want die ruiken ook bloed bij die verdediging, (laat staan Groningen-uit). Ze missen wat spelers en Rutten lijkt me nou niet de man die die gasten tot op het bot kan motiveren

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ik zou wel eens een motiverende speech van Fredje voorafgaand aan een wedstrijd van PSV willen zien

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zou wel eens een motiverende speech van Fredje voorafgaand aan een wedstrijd van PSV willen zien

ik hoorde hem op de radio voorafgaand aan Feyenoord-Psv maar god wat klonk-ie weer gezapig en onzelfverzekerd, mn vertrouwen in de wedstrijd groeide ervan.. Misschien is het Dr. Jeckyll and Mr. Hyde, dat ie in de kleedkamer totaal anders is, maar dan zou zo'n transformatie ook wel tof zijn om te zien

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Alsnog was het programma in ons voordeel. Liefst 3x thuis van de vorige 4 duels. En NEC uit was op papier ook niet zo zwaar.

Daarnaast krijgt Ajax de grote finale in eigen huis, ook niet onbelangrijk lijkt me.

Pas 4 wedstrijden voor het einde werd er gezegd dat Ajax het makkelijkste programma had. Was misschien ook wel licht zo, maar ik kan me goed vinden in de opmerking van Quido. Daarnaast moeten er nog 2 wedstrijden van die 4 gespeeld worden, dus we zullen zien of het in het voordeel van Ajax was.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

ik hoorde hem op de radio voorafgaand aan Feyenoord-Psv maar god wat klonk-ie weer gezapig en onzelfverzekerd, mn vertrouwen in de wedstrijd groeide ervan.. Misschien is het Dr. Jeckyll and Mr. Hyde, dat ie in de kleedkamer totaal anders is, maar dan zou zo'n transformatie ook wel tof zijn om te zien

Hehe na afloop van Feyenoord was ie ieder geval niet zo spraakzaam. Leuke beelden hehe.

- Fred, was het misschien beter dat je met 2-1 van Feyenoord had gewonnen in Eindhoven?

- Ja, dat denk ik wel.

Ik moest gewoon lachen toen hij dat zei. Welke coach wil nou niet met 10-0 winnen? Een echte winnaar was met vertrouwen zondag het veld opgestapt. Je hebt immers die ploeg al met 10-0 verslagen. Maar Fred scheet hem keihard in de broek.

Ik denk trouwens dat de Boer wel een paar keer al gigantisch ontploft is. Die breekt volgens mij de kleedkamer dan af. Als ik denk aan de 2e helften van oa NEC en Groningen....

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3310 stemmen

kos schreef:

Na even snel de stand en programma te hebben doorgekeken heb ik het vermoeden dat de 3 koplopers zomaar gelijk kunnen eindigen aan het einde en dat PSV dan op doelsaldo kampioen wordt.

Dat zou natuurlijk het geniaalste, leukste en grappigste scenario zijn maar zoiets maak je echt niet twee keer in je leven mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat alle 3 gelijk eindigen is helemaal niet zo'n long stretch. Zal echt heerlijk zijn . En dan hebben wij het weer gedaan .

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat alle 3 gelijk eindigen is helemaal niet zo'n long stretch. Zal echt heerlijk zijn . En dan hebben wij het weer gedaan .

Weer een titel op doelsaldo verliezen en ik ga curling volgen

Mijn maag draait nog om als ik terugdenk aan april 2007. Ongekend trauma.

Doelsaldo is nog altijd in PSV's voordeel. Misschien gaan ze er nog wat aan hebben. Toch denk ik dat ze best wel geknakt zijn.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Overigens, 2 fantastische keepers tegenover elkaar vanavond! Ik ga letten op sensationele reddingen .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als Rutten geen kampioen wordt, zal hij er ook wel uitgegooid worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.