- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zoveel is 5 a 6 punten niet als er nog 8 wedstrijden gespeeld moeten worden. En Ajacieden gaven het al op, terwijl er nog 10 wedstrijden gespeeld moeten worden. Zeker in deze competitie stellen 5 punten niet zoveel voor, om goed te maken.
Vond het maar vreemd dat alle Ajacieden telkens - na iedere week - miepten dat de schaal niet meer haalbaar was.
Vreemd.., als je eens naar het spel van Ajax had gekeken had je dat niet zo vreemd gevonden. Het ging niet alléén om wat punten achterstand natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Twente en PSV speelden toen ook allang weinig tot geen goede wedstrijden meer. Nogmaals: 5 punten stelt niet zoveel voor met nog aardig wat wedstrijden voor de boeg. Maar begrijp ook wel dat Ajax verre van favoriet was op dat moment. Maar het uitsluiten ging mij veel te snel.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik zie PSV nog wel verliezen in Groningen. Is echt heel goed mogelijk iig. Alles is mogelijk, daarom is het erg spannend.
PSV speelt gelijk bij Feyenoord en wint van Vitesse en Groningen: 7 punt
Twente speelt gelijk bij ADO, wint van Willem II en verliest van Ajax: 4 punt
Ajax wint van Excelsior, Heerenveen en Twente: 9 punt
Ajax 73
PSV 72
Twente 69

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Twente en PSV speelden toen ook allang weinig tot geen goede wedstrijden meer. Nogmaals: 5 punten stelt niet zoveel voor met nog aardig wat wedstrijden voor de boeg. Maar begrijp ook wel dat Ajax verre van favoriet was op dat moment. Maar het uitsluiten ging mij veel te snel.
PSV heeft de irritante neiging om met slecht spel toch wedstrijden te winnen (misschien dat jullie dat ook weer ondervinden dit weekend), dus daarvan zijn we door de jaren heen aan gewend geraakt dat die toch aan het langste end trekken. En al speelde Twente slecht, Ajax dus ook en dan zijn zij niet de enige die punten gaan verspelen, zo redenerend is het niet zo raar dat je dan met x aantal wedstrijden het tij niet meer ziet keren. Maargoed, we zullen zien. Dit weekend is alvast erg cruciaal!
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ajax verliest ook van Heerenveen, dat weet jij ook. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
PSV heeft de irritante neiging om met slecht spel toch wedstrijden te winnen (misschien dat jullie dat ook weer ondervinden dit weekend), dus daarvan zijn we door de jaren heen aan gewend geraakt dat die toch aan het langste end trekken. En al speelde Twente slecht, Ajax dus ook en dan zijn zij niet de enige die punten gaan verspelen, zo redenerend is het niet zo raar dat je dan met x aantal wedstrijden het tij niet meer ziet keren. Maargoed, we zullen zien. Dit weekend is alvast erg cruciaal!
Ieder weekend is cruciaal.
Nogmaals: het ging mij om het uitsluiten. Was veel te voorbarig.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Dit weekend is voor ons inderdaad cruciaal. Komend weekend hebben wij Heerenveen uit terwijl Twente Willem II en PSV Vitesse krijgt. Nee, als we wat willen, dan graag dit weekend. Anders wordt het de slotronde (als we dan nog meedoen) en da's slecht voor mijn hart. En humeur.
Was er vorig jaar kapot van, maar vooral in 2007 met die ene goal voelde het of er een mes in mijn hart werd gestoken
Jazeker, ik heb gevoel voor dramatiek 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heerenveen heeft de opgaande lijn nu te pakken. Is uit denk ik moeilijker te verslaan dan Groningen nu. Wel mooi deze spanning in de competitie. Maar Ajax wordt kampioen! 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ajax verliest ook van Heerenveen, dat weet jij ook, tenminste als de historie zich herhaalt.
?
Vorig jaar een makkelijke 0-2 winst daar.
Heerenveen is alleen wel weer een beetje in vorm geraakt, da's minder. Maar van die ploeg met die achterhoede moet je toch wel kunnen winnen vind ik. Of het nu 0-1 of 3-5 wordt zal me worst wezen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik zou ook niet weten waarom we daar moeten verliezen? Heerenveen speelt nog voor een laatste strohalm naar playoffs, maar als die dit weekend een slecht resultaat halen zullen ze ook minder gemotiveerd zijn (tegen wie spelen ze eigenlijk?)
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
?
Vorig jaar een makkelijke 0-2 winst daar.
Heerenveen is alleen wel weer een beetje in vorm geraakt, da's minder. Maar van die ploeg met die achterhoede moet je toch wel kunnen winnen vind ik. Of het nu 0-1 of 3-5 wordt zal me worst wezen.
Ik had het al verwijderd.
Maar Heerenveen wint geregeld van Ajax in eigen huis en soms nog met grote cijfers ook (5-1, 4-1, 5-2, 4-2).
Ach, we zullen het zien. Zou mooi zijn als die Dost er een paar inknalt. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik had het al verwijderd.
Maar Heerenveen wint geregeld van Ajax in eigen huis en soms nog met grote cijfers ook (5-1, 4-1, 5-2, 4-2).
Ach, we zullen het zien. Zou mooi zijn als die Dost er een paar inknalt.
Net of Dost dat wil...nee, die gaat steeds opzichtig naast schieten denk ik 
De jaren dat Heerenveen ons ruim versloeg zijn al wel een paar jaar terug he. Tijden van Huntelaar en Sulejmani enzo. Dat seizoen van Basten was ook echt een drama. 5-2 bij Heerenveen, 4-1 bij Vitesse, 4-0 bij Sparta, 6-2 bij PSV...echt schandalig.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik zou ook niet weten waarom we daar moeten verliezen? Heerenveen speelt nog voor een laatste strohalm naar playoffs, maar als die dit weekend een slecht resultaat halen zullen ze ook minder gemotiveerd zijn (tegen wie spelen ze eigenlijk?)
VVV-Heerenveen, had ik ook al nagekeken hehe. Da's wel minder. Wordt best een pittig potje komend weekend in Friesland.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3632 stemmen
Ik vind het belangrijker dat Twente tegen Ado en W2 wint en dat PSV 1 van de volgende 2 wedstrijden verliest. Dan kunnen we tegen Ajax wel gelijkspelen 
Dus kom op Feyenoord 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
De jaren dat Heerenveen ons ruim versloeg zijn al wel een paar jaar terug he.
Ja, het seizoen voor die 0-2, dus valt op zich wel mee, al zijn het wel 2 jaren ja. 
Zie dat het de laatste 6 jaar telkens om en om is qua winst in de Eredisie in Heerenveen. Vorig seizoen Ajax, dus nu is Heerenveen weer aan de beurt. 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Heerenveen sloopte Twente nog dit seizoen dus dat wordt nog lastig daar. Zeker vanwege die opleving die ze lijken te hebben.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Van VI.nl:
Been wil niets weten van de geruchten dat de supporters van Feyenoord liever PSV zien winnen, om zo te voorkomen dat Ajax kampioen wordt.
Liever PSV zien winnen dan de 10-0 van vorige wedstrijd willen wreken? Als Feyenoord straks ongemotiveerd die wedstrijd speelt en verliest dan heb ik alle respect voor hun voorgoed verloren en hoop dat het stadion met de grond wordt platgebrand. Dan ben je echt een loser als dat gebeurt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Is ook een onzin gerucht gevoed door Dercksen. Op de Feyenoord fansite is er vrijwel niemand te vinden die hoopt dat Feyenoord van PSV verliest. Integendeel, het is juist leuk dat we PSV van de titel kunnen afhouden door de 10-0 te wreken....
kijk zelf maar: FR12.nl | Feyenoord nieuws: Been en Feyenoord willen 'zwarte oktoberdag' wreken
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Toch blijf ik sceptisch, want Feyenoord zou immers ook gewoon z'n sportieve plicht doen tegen Twente vorig seizoen... We weten hoe die wedstrijd is verlopen..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Tsja, als je al hulp uit die hoek moet verwachten is het wel ernstig met je gesteld 
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1601 stemmen
Het maakt geen fuck uit! Feyenoord verliest toch wel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Toch blijf ik sceptisch, want Feyenoord zou immers ook gewoon z'n sportieve plicht doen tegen Twente vorig seizoen... We weten hoe die wedstrijd is verlopen..
Dat was Twente uit een wedstrijd die sowieso erg lastig was. En toen gunde iedereen Twente de titel. PSV gunnen we de titel net zo min als Ajax, daarbij hebben we iets recht te zetten.
Maar ik geef toe, mocht PSV onverhoopt toch winnen, dat hoop ik dat Been eindelijk opstapt en zal ik me prima vermaken met de ergernissen uit 020.
Denk zelf dat Feyenoord met 3-1 gaat winnen en Excelsior met 1-2. 
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1601 stemmen
Dat was Twente uit een wedstrijd die sowieso erg lastig was. En toen gunde iedereen Twente de titel. PSV gunnen we de titel net zo min als Ajax, daarbij hebben we iets recht te zetten.
Maar ik geef toe, mocht PSV onverhoopt toch winnen, dat hoop ik dat Been eindelijk opstapt en zal ik me prima vermaken met de ergernissen uit 020.
Dream on..
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik verwacht dat Feyenoord wint omdat ze gretiger zullen zijn dan PSV.
schram101
-
- 16752 berichten
- 2368 stemmen
Been opstapt? En dan? Ga jij voor de groep staan?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Liever PSV zien winnen dan de 10-0 van vorige wedstrijd willen wreken?
onzin natuurlijk
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Van VI.nl:
Been wil niets weten van de geruchten dat de supporters van Feyenoord liever PSV zien winnen, om zo te voorkomen dat Ajax kampioen wordt.
Liever PSV zien winnen dan de 10-0 van vorige wedstrijd willen wreken? Als Feyenoord straks ongemotiveerd die wedstrijd speelt en verliest dan heb ik alle respect voor hun voorgoed verloren en hoop dat het stadion met de grond wordt platgebrand. Dan ben je echt een loser als dat gebeurt.
Lekker belangrijk wat een handjevol Feyenoordsupporters willen/vinden.
Ga je altijd af op een klein groepje, terwijl de rest van Feyenoord, uiteraard inclusief selectie + staff, 100% voor de winst gaat?
Zegt ook veel over jou.
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1601 stemmen
Het is natuurlijk geen gekke gedachte aangezien ze vorig jaar precies hetzelfde hebben gedaan.
Maar ik denk ook dat Feyenooit 100% voor de winst gaat en dit keer met 4-1 verliezen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Feyenooit.
Weer een aanwinst voor deze site, deze Don...
Ik heb al verschillende spelers (+ Been) gehoord dat ze totaal niet bezig zijn met Ajax. Lijkt me logisch, ze zitten bij Feyenoord. Ajax is totaal onbelangrijk voor Feyenoord momenteel. Ze kunnen nota bene nog Europees voetbal halen.
En dat mensen gaan lopen zeuren over vorig jaar tegen Twente. Feyenoord speelde meer van zulke (slappe) wedstrijden en Twente was de beste van dat seizoen. Niet gek dat je met 2-0 verliest.
schram101
-
- 16752 berichten
- 2368 stemmen
Feyenooit.. 
Wat een dooddoener zeg
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.