- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, maar misschien dat we dan wel een trainer krijgen die de spelers beter maakt en niet de eerste helft van het seizoen roept dat ze er niets van kunnen en extreem wisselvallend presteert.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is natuurlijk geen gekke gedachte aangezien ze vorig jaar precies hetzelfde hebben gedaan.
Maar ik denk ook dat Feyenooit 100% voor de winst gaat en dit keer met 4-1 verliezen.
Dat ging om Twente. Hoop dat ze dit jaar weer kampioen worden. Enkel daarom moeten we ook al van PSV winnen. Maar met dit soort reacties zal de rouw snel verwerkt zijn mocht PSV toch winnen. 
schram101
-
- 16752 berichten
- 2368 stemmen
Ik ben ook niet gecharmeerd van Been maar momenteel zijn er weinig andere opties. Wéér opnieuw beginnen (niet dan Been zoveel heeft opgebouwd, maar toch) lijkt me ook niet handig. Daarbij kost een nieuwe trainer weer geld en daarbij vraag ik me af of er, behalve Been, ook maar één trainer is die in het zinkende schip dat Feyenoord heet durf te stappen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Been heeft eerder afgebouwd dan opgebouwd. Laat Van Geel maar iemand vinden.... Geloof ook niet dat het gaat klikken tussen hem en Been.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Nee, maar misschien dat we dan wel een trainer krijgen die de spelers beter maakt en niet de eerste helft van het seizoen roept dat ze er niets van kunnen en extreem wisselvallend presteert.
Dat heeft echt geen enkele zin. Daarnaast doet Feyenoord het na de winterstop naar behoren. Feyenoord bouwt de komende jaren aan een nieuw team, er moet vastigheid komen, en daar heeft Feyenoord Been in gevonden. Ik zie niet 1, 2, 3 wie het beter zal doen. Hiddink zal vast niet willen. 
schram101
-
- 16752 berichten
- 2368 stemmen
Been heeft eerder afgebouwd dan opgebouwd. Laat Van Geel maar iemand vinden.... Geloof ook niet dat het gaat klikken tussen hem en Been.
Ook met je eens, alhoewel we vorige heel knap vierde werden. Maar nogmaals, ik heb geen idee wie dit zou kunnen en vooral zou willen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Lekker belangrijk wat een handjevol Feyenoordsupporters willen/vinden. .
sterker nog zelfs dat lijkt me vrijwel zeker gelul. Dat gerucht ontstond op het Sparta diner..... En daar ze zullen ook vast weten hoe fanatieke Feyenoordsupporters aankijken tegen de wedstrijd van zondag. Ik ken in ieder geval niemand die geen wraak wil voor de grootste nederlaag en zin heeft in 900 juichende boeren in de Kuip 
De enige troost van een verlies is wel dat hunnie weer lekker gefrustreerd raken
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik ben het met Reinbo eens. Alsof Been zo een fantastische trainer is. Hij zit nu toch ook al een hele tijd bij Feyenoord en de club is er onder hem niet op vooruitgegaan. Het spelersmateriaal waar hij over beschikt is echt niet zo slecht als sommigen denken.
Dan schat ik een Harm van Veldhoven veel hoger in.
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1601 stemmen
Dat ging om Twente. Hoop dat ze dit jaar weer kampioen worden. Enkel daarom moeten we ook al van PSV winnen. Maar met dit soort reacties zal de rouw snel verwerkt zijn mocht PSV toch winnen.
Achja voor mij was de hoop op kampioenschap toch al verloren. Misschien zijn wij dit keer wel de lachende derde. Maar wel leuk als je voor feyenooit bent en je hoopt dat twente kampioen wordt. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Laat Van Geel maar iemand vinden.... Geloof ook niet dat het gaat klikken tussen hem en Been.
Waarom niet? Been lijkt me een prima vent om mee samen te werken.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
sterker nog zelfs dat lijkt me vrijwel zeker gelul. Dat gerucht ontstond op het Sparta diner..... En daar ze zullen ook vast weten hoe fanatieke Feyenoordsupporters aankijken tegen de wedstrijd van zondag. Ik ken in ieder geval niemand die geen wraak wil voor de grootste nederlaag en zin heeft in 900 juichende boeren in de Kuip 
De enige troost van een verlies is wel dat hunnie weer lekker gefrustreerd raken
Er zullen heus wel supporters zijn die hopen dat PSV wint, maar nogmaals: dat zijn er niet veel.
Feyenoord speelt zelf ook nog ergens voor.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Dat heeft echt geen enkele zin. Daarnaast doet Feyenoord het na de winterstop naar behoren. Feyenoord bouwt de komende jaren aan een nieuw team, er moet vastigheid komen, en daar heeft Feyenoord Been in gevonden. Ik zie niet 1, 2, 3 wie het beter zal doen. Hiddink zal vast niet willen.
Vastigheid in slecht wisselbeleid, spelers openlijk afvallen, een rem op de persoonlijke ontwikkeling, nee dank je 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Achja voor mij was de hoop op kampioenschap toch al verloren. Misschien zijn wij dit keer wel de lachende derde. Maar wel leuk als je voor feyenooit bent en je hoopt dat twente kampioen wordt.
Van de drie clubs die voor het kampioenschap strijden, zie ik ook het liefst Twente. Zou een beetje raar zijn om nog te hopen dat Feyenoord kampioen wordt, of niet? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
feyenooit
Provinciaaltje zeker... 
schram101
-
- 16752 berichten
- 2368 stemmen
feyenooit
Maak je nu alweer die goedkope grap?
Je moet hem zelf wel héél goed vinden..
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Vastigheid in slecht wisselbeleid, spelers openlijk afvallen, een rem op de persoonlijke ontwikkeling, nee dank je
Rem op persoonlijke ontwikkeling?
Mokotjo, Leerdam, de Vrij, Castaignos, Biseswar, Mulder.
Moet ik nog meer namen noemen? 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
feyenooit
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1601 stemmen
Maak je nu alweer die goedkope grap?
Je moet hem zelf wel héél goed vinden..
Het is geen grap 
schram101
-
- 16752 berichten
- 2368 stemmen
Mokotjo hoef je hier niet te noemen hoor. Biseswar ook niet, heeft zn hele carriere tot nu toe ieder seizoen 3 of 4 leuke wedstrijden gespeeld. Zo ook dit seizoen, het is inmiddels weer gewoon drama met die gozer.
En Mulder is ook zo goed niet.
schram101
-
- 16752 berichten
- 2368 stemmen
Het is geen grap

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die hadden allemaal nog veel meer prograssie moeten tonen. En Wijnaldum en Fer.....lijken te vertrekken. En Castaignos is al verkocht.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Biseswar speelt een prima 2e seizoenshelft. Ik zeg niet persé dat het de verdienste is van Been, maar eigenlijk was Biseswar al afgeschreven.
Been heeft Mokotjo redelijk veel laten spelen/vertrouwen gegeven en de jongen doet het absoluut niet slecht. Er zit potentie in. Tegen Willem II speelde hij ook prima op de backpositie, al zie ik hem daar liever niet tegen clubs als PSV. 
Mulder vind ik ook nog geen geweldige keeper, maar heeft absoluut progressie geboekt in het 2e seizoenshelft.
schram101
-
- 16752 berichten
- 2368 stemmen
Trek het je niet aan.
Wat zit je nou kinderachtig te doen joh
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Die hadden allemaal nog veel meer prograssie moeten tonen. En Wijnaldum en Fer.....lijken te vertrekken. En Castaignos is al verkocht.
Wat heeft het eventuele vertek van Wijnaldum en Fer ermee te maken?
Het gaat erom dat Castaignos progressie heeft geboekt, al heeft dat natuurlijk ook met het aantal wedstrijden dat hij speelt te maken.
Been is niet (in z'n eentje) verantwoordelijk voor de transfers.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Zegt degene die het woord Ajacied niet eens normaal durft te spellen hier 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zegt degene die het woord Ajacied niet eens normaal durft te spellen hier
Ik wilde er net ook wat over zeggen ja.. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Er zullen heus wel supporters zijn die hopen dat PSV wint, maar nogmaals: dat zijn er niet veel.
je moet niet zoveel van die snor aannemen joh 
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1601 stemmen
Je hoeft toch niet te reageren. Maar je hebt gelijk, ik heb het warm en zit me te vervelen op werk. Wees gerust, heb net te horen gekregen dat we eerder mogen gaan dus ik ben weg 
Fijn weekend 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
je moet niet zoveel van die snor aannemen joh
Heeft weinig met de Sigaar te maken.
Ken zelfs iemand, die veel sympathie voor Feyenoord heeft, en ditmaal, als uitzondering, voor PSV is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.