• 16.015 nieuwsartikelen
  • 179.066 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.362 acteurs
  • 199.297 gebruikers
  • 9.391.485 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

En kos was er al wat Barca voetbal te zien bij Vitadze?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hij blijft leuk en toepasselijk!

(afbeelding)

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

(afbeelding)

.

kutwedstrijd verder.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik snap 'm niet. Kan je die eens uitleggen?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Denk dat er mee wordt bedoeld dat het nu nog als leuk speeltje wordt gezien dat Vites en over een aantal jaren Vitesse uit de klauwen is gegroeid, maar er van Vitesse zelf weinig meer over is. Kapot beentje zie ik en nog wat beschadigingen. Door verwaarlozing of zo.

Maar goed, vind het ook een beetje vaag.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, nu snap ik hem. Jordania met de speeltje ''Vitesse'', welke over een paar jaar helemaal kapot is.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Leuk:)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Had er niemand de moeite kunnen nemen bij Studio Sport om die oude foto van Romero te vervangen. Staat wel erg goedkoop.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Zelfs de samenvatting is verschrikkelijk

Pff, die goal van Castaignos, hoe vreselijk erg kan je buitenspel staan zeg Had die grens een kilo poep in z'n ogen of zo?

Wel leuk voor dat jochie dat ie is een keer scoort.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

kleedkamer, de jongens, legioen. Hij heeft geen andere woordenkennis meer.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Was weer een triest interview inderdaad, de Feyenoordjes hier zullen zich wel afgetrokken hebben

En die goal van Lasnik... poeff..ben eventjes stil

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha eerst dat petje af en dan pas koppen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Twente gaat nog plezier beleven aan die Janssen als ie zoals ik zaterdag hoorde inderdaad komt

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Was een beste blunder van de keeper vond ik Vascago.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ja, maar hij had nog wel meer acties.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Haha dat Kozakken koor

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

LOL, bij elk stiftje maken de commentatoren nu de vergelijking met el Hamdaoui. Alleen geen enkele van die vergelijkingen kan er aan tippen

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Voor de eerste keer in m'n leven Feyenoord bij Studio Sport gezien zonder de uitslag te weten. Is toch net iets te spannend, hoewel je weet - als je Pelle in ziet vallen, dattie dan gaat scoren. Jammer ook van die eerste, lompe tegengoal. Holman wist niet eens dat hij scoorde.

Laag niveau, al valt het mee dat Feyenoord minstens gelijkwaardig was met zo'n gehavend elftal. In de Kuip zijn de drie punten voor Feyenoord tegen dit AZ.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

LOL, bij elk stiftje maken de commentatoren nu de vergelijking met el Hamdaoui. Alleen geen enkele van die vergelijkingen kan er aan tippen

Bij die van Davids kun je heel goed zien dat hij geen goede techniek heeft. Gewoon een slechte uitvoering.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat vind men hier trouwens van El Hamdaoui? Ik vind hem echt een fenomeen. Zijn lob tegen NAC, zijn heerlijke goals tegen Heerenveen, zijn sublieme lijnactie tegen Heracles....en dan heb ik het alleen maar over de laatste 2 weken. Wat een gruwelijke techniek heeft hij zeg. Misschien technisch gezien wel de allerbeste van Nederland.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Alleen jammer dat de stoom nu echt uit de oren van Suarez begint te komen. Hij blijft missen en ziet zijn maatje voorin de ene na de andere schitterende goal scoren.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat vind men hier trouwens van El Hamdaoui? Ik vind hem echt een fenomeen. Zijn lob tegen NAC, zijn heerlijke goals tegen Heerenveen, zijn sublieme lijnactie tegen Heracles....en dan heb ik het alleen maar over de laatste 2 weken. Wat een gruwelijke techniek heeft hij zeg. Misschien technisch gezien wel de allerbeste van Nederland.

El Hamdaoui is een echte momentvoetballer, met een geweldige techniek inderdaad. Wel een voetballer die uit vorm kan geraken als het niet loopt in zijn team, zoals destijds bij AZ. Toen had hij een fase waarin hij erg onzeker overkwam en bizar slechte wedstrijden speelde waarin zijn (schot)techniek hem ook in de steek liet. Ik heb schoten van hem gezien waar ze zelfs bij de zaterdagamateurs om zouden lachen.

Voor dit Ajax gewoon een erg goede aanwinst, maar dat zei ik meteen al.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik sluit me wel een beetje bij je aan NR. Echt iemand die in een moment wat kan beslissen zonder verder overdreven goed te spelen. Speelt veel op zijn gevoel. Ik geniet echt gigantisch van hem. Zoals ze op tv zeiden, kan hij wel lelijk scoren? Enig nadeel, zoals hij als Suarez willen te graag scoren. Daardoor zien ze elkaar wel eens over het hoofd.

@ Moviemafketel:

'Het gaat om Ajax, niet om Suarez' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Klinkt erg volwassen allemaal, hoop dat hij zo blijft. Denk echt wel dat hij baalt als een stekker dat hij niet scoort. Maar gelukkig hebben we Ham die het nu even voor hem doet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Suarez zal best gigantisch balen dat hij weinig scoort de laatste weken. Maar hij lijkt me tegenwoordig wel een echte teamplayer die het niet een ander misgunt. Ik heb bij hem echt het gevoel dat hij gewoon nu prijzen van belang wil winnen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Trouwens, niemand dat wat over Afellays commentaar klaagt?

''Het is wel duidelijk dat zij (Twente dus) niet kwamen voor de overwinning''

Jesus wat een treurige verliezer

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Toch hadden ze er beiden ook nog een stuk of zes extra in hebben kunnen liggen als ze die woorden op het veld hadden omgezet in daden. En Luis moet vooral eens ophouden zich met elke beslissing van de scheids bezig te houden, ook al heeft ie een punt. Daar krijg je echt niet opeens meer door mee en je gaat er ook al niet beter door voetballen (integendeel).

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Suarez zal best gigantisch balen dat hij weinig scoort de laatste weken. Maar hij lijkt me tegenwoordig wel een echte teamplayer die het niet een ander misgunt. Ik heb bij hem echt het gevoel dat hij gewoon nu prijzen van belang wil winnen.

Tegenwoordig is 1 wedstrijd? 2 Wedstrijden?

Tegen Auxerre nog was hij alles behalve een teamplayer. Als hij dat wel was geweest, had Ajax de wedstrijd al veel eerder beslist.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.