- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
3 clubs gaan verdwijnen uit het betaald voetbal..goh, zal Veendam daar ook bij zijn? 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Feyenoord ook, hoorde ik.
De derde is BUVOVV.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht dat die de financien wel aardig onder controle hadden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Over Feyenoord hoef je je niet druk te maken. Die hoort er niet bij.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Over Feyenoord hoef je je niet druk te maken. Die hoort er niet bij.
Haha, dat begrijp ik, Naomi. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Otherfool zou de vi van de week moeten kopen. Column van Dijkshoorn over Nigel de Jong waar hij vast blij van wordt 
Ik citeer een paar stukjes:
&
&
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Leuke quotes, alleen dat gefokt door Ajax slaat dan weer nergens op natuurlijk. Toen ging hij zelden over de rand. Die idioterie kwam pas in Duitsland en Engeland.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat is de insteek ook niet. Dijkshoorn bedoelde dat in de jeugd van Ajax niemand hem leerde zich te gedragen (of zoiets).
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Het punt met Dijkshoorn is dat je hem nooit en te nimmer echt serieus moet nemen als het gaat om stellingen of meningen wat hij deponeert.
Wat dan overblijft is een fantastische schrijver. Imo.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bij Ajax waarschijnlijk nog wel juist, maar hij ging het rood als stier zijnde pas echt zien in het buitenland. Hij leeft voor het applaus dat hij krijgt voor zijn werklust en het voorop gaan in de strijd. Maar zonder die hardheid is hij eigenlijk niks meer. Ben dus heel benieuwd wat er nog over zal blijven van de speler de Jong bij zijn terugkomst in het Nederlands Elftal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je kan ook hard spelen zonder iemands ledematen erbij te rammen he. Neem van Bommel, ook nou niet een faire voetballer. Of Scholes. Of voorheen Davids.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Otherfool zou de vi van de week moeten kopen. Column van Dijkshoorn over Nigel de Jong waar hij vast blij van wordt 
Ik citeer een paar stukjes:
&
&
Ik dacht toen ik het las dat je otherfool had gequote. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je kan ook hard spelen zonder iemands ledematen erbij te rammen he. Neem van Bommel, ook nou niet een faire voetballer. Of Scholes. Of voorheen Davids.
Ja precies, denk je dat het nog niet te laat is om van de Jong zo'n speler te maken? Scholes en van Bommel en Davids vind/vond ik geweldige spelers. Ik vrees dat de Jong nooit zal leren dat je hardheid hebt en gemeenheid. Wereld van verschil.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het punt met Dijkshoorn is dat je hem nooit en te nimmer echt serieus moet nemen als het gaat om stellingen of meningen wat hij deponeert.
Wat dan overblijft is een fantastische schrijver. Imo.
De vorm dikt hij aan en maakt hij er een komisch stuk van, maar iets zinnigs zegt ie altijd. Als je tussen de regels doorleest. Ook over de Jong heeft ie gelijk. Jose Enrique liet ook weten dat Nigel niks van zich liet horen. Wat een kloot viool is die de Jong toch, wat zal he ttoch mooi zijn als ie een doodschop zou krijgen waardoor ie nooit meer zou kunnen voetballen. Ironie en karma aan het werk, heerlijk!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je gunt iemand anders iets toe wat je verafschuwt in het voetbal. Gaat een beetje ver.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat een kloot viool is die de Jong toch, wat zal he ttoch mooi zijn als ie een doodschop zou krijgen waardoor ie nooit meer zou kunnen voetballen. Ironie en karma aan het werk, heerlijk!
Wat jij zegt doet me denken aan de doodstraf.
Iemand heeft iemand vermoord en daarom wordt de moordenaar vermoord.
Ik ben tegen de doodstraf, dus ook tegen jouw stelling. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
wat zal he ttoch mooi zijn als ie een doodschop zou krijgen waardoor ie nooit meer zou kunnen voetballen. Ironie en karma aan het werk, heerlijk!
Dit slaat inderdaad nergens op, wat moviemafketel al zegt.
Het veroordelen van een ander, maar het dan wel een ander toewensen. Sneu.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jose Enrique liet ook weten dat Nigel niks van zich liet horen. !
Wat had hij dan moeten zeggen? "Sorry, dat je in de weg liep' of zo? Je gaat je toch niet voor elke overtreding excuseren. Enrique mankeerde helemaal niets.....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je gunt iemand anders iets toe wat je verafschuwt in het voetbal. Gaat een beetje ver.
O nee hoor, als je uitdeelt moet je ook incasseren. Simple as that.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat had hij dan moeten zeggen? "Sorry, dat je in de weg liep' of zo? Je gaat je toch niet voor elke overtreding excuseren. Enrique mankeerde helemaal niets.....
Elke overtreding? Hatem heeft een dubbele beenbreuk, lijkt me een gentleman agreement dat je dan netjes belt. Zie bvb. een Taylor destijds bij Eduardo. Enrique had het ook niet over hem zelf.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alsof al die voetballers die ooit een trap hebben gehad van Nigel nooit iets hebben uitgedeeld.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
O nee hoor, als je uitdeelt moet je ook incasseren. Simple as that.
Dat zijn teksten die je bij een grapje gebruikt. Als je een grapje over mij maakt, dan ik over jou.
In vergelijking met iemand einde carriere schoppen is je opmerking erg ongepast.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit slaat inderdaad nergens op, wat moviemafketel al zegt.
Het veroordelen van een ander, maar het dan wel een ander toewensen. Sneu.
Dat vind jij. Ik vind het sneu dat er mensen zijn die dit soort psychotisch gedrag rechtvaardigen. Sowieso sneu dat je 'Nederlanders' na de WK finale niet hoort, en het nu afkeuren. Ook behoorlijk sneu.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik keur het nog steeds niet af.
Al is er wel een heeeeeel groot verschil tussen een tikje tegen de borst (gevaarlijkspel) en een dubbele beenbreuk. (Al leek dat ook vooral ongelukkig).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als de Jong die Spanjaard niet een extra luchtgat had getrapt was je volgens mij niet eens over de Jong begonnen. En er bestaat ook nog zoiets als in een bepaalde emotie iets zeggen he. Een WK-finale verliezen in de 118e minuut is even een stuk erger dan een onbesuisd inkomen van de Jong(waar Xabi niks ernstigs aan overhield overigens).
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
De vorm dikt hij aan en maakt hij er een komisch stuk van, maar iets zinnigs zegt ie altijd.
Tuurlijk niet!
Dijkshoorn is goed in het belachelijk maken van mensen, soms grappig, vaak veel te gemakkelijk. Iemand zwart maken is dan ook erg makkelijk en dat is, jammer genoeg, in VI, het enige dat hij doet.
Hij kan wel goed schrijven, hoor. In DWDD soms, bijvoorbeeld.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat vind jij. Ik vind het sneu dat er mensen zijn die dit soort psychotisch gedrag rechtvaardigen. Sowieso sneu dat je 'Nederlanders' na de WK finale niet hoort, en het nu afkeuren. Ook behoorlijk sneu.
In een WK finale is alles geoorloofd om te winnen.
Daarnaast noem jij elke overtreding moedwillig. Ik blijf erbij dat die trap op Alonso gewoon pech was. De Jong ging voor de bal en zag hem niet goed.
Iedereen keurt Nigels trappen overigens af hoor. Alleen raken sommige lieden de nuance bij deze speler kwijt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsof al die voetballers die ooit een trap hebben gehad van Nigel nooit iets hebben uitgedeeld.
Ja, maar met een anderei ntentie. De jong doet het bewust, hij is een sloper, hij geniet van het gekraak en het geschreeuw van zijn prooi.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niet otherfool laten typen he 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.