- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zitten jullie nu naar een programma te kijken waaruit blijkt dat clubsupporters ietwat achterlijk zijn? Wat een shock 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Daar komt de ongenuanceerde otherfool weer uit z'n grot gekropen! 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou ja, kom op zeg, heb je wel eens beelden gezien van een gemiddeld supportersvak? We hebben het over mensen die emotioneel worden als ze Three Little Birds zingen...
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
zozo de Ajaciedjes zijn wel in geinteresseerd zeg in die Feyenoordfamilie 
Ja wie kent de foto niet 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Nou ja, kom op zeg, heb je wel eens beelden gezien van een gemiddeld supportersvak? We hebben het over mensen die emotioneel worden als ze Three Little Birds zingen...
En buiten het stadion lopen we natuurlijk ook als apen rond en lopen we te slingeren in onze lianen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zitten jullie nu naar een programma te kijken waaruit blijkt dat clubsupporters ietwat achterlijk zijn? Wat een shock
Nou persoonlijk ken ik geen supporters die zo extreem zijn. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het eigenlijk best sympathieke mensen waren.
Ja ik viel voor het moraal van het programma
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ze waren ook niet onaardig, maar wel enorm dom.
Moet je ook eens kijken naar het verschil in intelligentie tussen dat Feyenoord meisje in Amsterdam en het Joodse Amsterdamse meisje in Rotterdam. Die 1e voelde onderhand of ze dood ging en die 2e probeerde er gewoon het beste van te maken.
Wel grappig was die Ajax sjaal op het einde. ''We hebben een vuurkorf die er wel wat mee kan'' Kan ik wel waarderen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik verwacht jou binnenkort toch een keertje in 'Man bijt hond' of 'Joris Showroom'.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
In Man Bijt Hond ja als de eeuwig mopperende kluizenaar en ganzenhouder 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vroeger had je nog Jambers... 
Doordeweeks is otherfool een brave, hardwerkende maar enigzins verzuurde burger. In het weekend gaat hij helemaal los in de ADO den Haag hooligan scene. Hier zien we otherfool meedoen aan spreekkoren...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Deze familie is qua intelligentie toch wel de ondergrens, hoor. Ik haal het gemiddelde in ons vak wel flink omhoog natuurlijk, dat wel. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik verwacht jou binnenkort toch een keertje in 'Joris Showroom'.
Wanneer begint dat programma weer?
Zijn de opnames al geweest, otherfool?
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
zozo de Ajaciedjes zijn wel in geinteresseerd zeg in die Feyenoordfamilie
Erg hun best om het te camoufleren doen ze ook niet
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Moet je ook eens kijken naar het verschil in intelligentie tussen dat Feyenoord meisje in Amsterdam en het Joodse Amsterdamse meisje in Rotterdam.
Dat Joodse meisje was dan ook geen Ajacied. 
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Oja en otherfool, in navolging van Nigel, maak kennis met Karl Henry
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Erg hun best om het te camoufleren doen ze ook niet
.
Dinsdagavond op Ned 3...ik zat eigenlijk te zappen of er nou CL voetbal op was... 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nog een compleet achterlijke mongool dus. Het enige verschil is dat deze speler zijn excuses aangeboden schijnt te hebben. Staat dus 1 leveltje hoger in de schaal van menselijkheid dan het Monster van Mokum.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wanneer begint dat programma weer?
Zijn de opnames al geweest, otherfool?
Ik dacht meer aan een dagelijkse real-life soap eigenlijk...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heb je nog meer interesses naast NIgel en Die Mannshaft?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nu ja, ik haal verder erg veel plezier uit het schriftelijk tuchtigen van Vurnon Anita en ik speel elk weekend de Ajax-bingo. Verder stuur ik dagelijks liefdesbrieven aan Jose Mourinho en ga ik zeker eens per maand even bij Jan Mulder langs om hem tips te geven voor de Ergernissen Top 5 bij De Wereld Draait Door.
Laat ik het zo zeggen; ik zou kijken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik wil het misschien wel produceren. WIl je ook elke week in je wortelpak een column voorlezen in de rubriek "Beste Bange Bert"?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik ben wel bang dat we dan op een kindonvriendelijk uur uit moeten zenden... Mijn scheldkannonades over de Defensieve Deventenaar zullen niet mals zijn!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat doen we dan achter de decoder. 'otherfull Uncensored'
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ik ben wel bang dat we dan op een kindonvriendelijk uur uit moeten zenden... Mijn scheldkannonades over de Defensieve Deventenaar zullen niet mals zijn!
Zo zeg, wat emotionele betrokkenheid al niet teweeg kan brengen.. precies zoals bij 'de gemiddelde clubsupporter'
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Flesnek scoort een goal, maar toch ligt het allemaal compleet anders natuurlijk 
Het gaat mij om de essentie en de schoonheid van de sport, het resultaat is volstrekt irrelevant. Maar inderdaad ga ik vrijdag echt, ouderwets supporteren. Er is in dit geval dan ook een hogere zaak mee gemoeid. Dat verdient mijn steun.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het gaat mij om de essentie en de schoonheid van de sport, het resultaat is volstrekt irrelevant.
Zeur dan ook niet over zo'n gebroken been... 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
uiteraard ik had niet anders verwacht 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het resultaat in doelpunten, Reinbo, in doelpunten.
Ik wil leuke spelers zien, frisse boerenkinkels en koene stadsjochies met een stoere vetkuif, jongens van Jan de Wit, op zoek naar avontuur, schoonheid en sportiviteit. En als de tegenpartij wint; een hand, een felicitatie, en volgende keer beter.
Ik wil aanvalsdrift zien, buitenspelers, diepgang, combinatie. Technische hoogstandjes, samenspel, strakke voorzetten, sublieme steekpassjes, droge knallen. Geen bottenbrekers, chagrijn, of handbalverdediging.
En als Zweden dan met 0-3 wint; het zij zo.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1387 stemmen
Heel mooi gezegd otherfool, maar je moet het dan wel afmaken...
Het publiek (dat gemengd verspreidt op de houten bankjes zit) zingen dan "houzee" en lopen dan over het knollenveld naar hun bakfiets. Ze fietsen dan door weer en wind naar huis, waar moeders de vrouw met boerenkool met worst klaarstaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.