• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.518 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.429 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dit is dus een standaard verhaaltje, dat wisselvallige is iets van anderhalf seizoen geleden. Dat ie niet hele wedstrijden prominent aanwezig is ligt natuurlijk niet aan hem alleen. Kan me zijn laatste dramatische wedstrijd niet herinneren. Kan zo minstens de helft van het elftal opnoemen wat wisselvalliger dan Urby is.

Kijk alleen al eens naar zijn rendament. Qua goals en assists veel te laag. Wel heeft ie bijna altijd een bepalende assist of goal in een topwedstrijd. Vorig jaar AZ uit, Feyenoord thuis, PSV uit en ik meen ook PSV thuis. Maar er zijn zat duels waarin je hem niet zag.

Dit seizoen gaat het overigens al een stuk constanter.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

(embed)

Goed initiatief!

Goedkoop sentiment en pure propaganda. Volgende week een anti vuurwerk, daarna een pro support je eigen team bericht. Bah!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kijk alleen al eens naar zijn rendament. Qua goals en assists veel te laag. Wel heeft ie bijna altijd een bepalende assist of goal in een topwedstrijd. Vorig jaar AZ uit, Feyenoord thuis, PSV uit en ik meen ook PSV thuis. Maar er zijn zat duels waarin je hem niet zag.

Dit seizoen gaat het overigens al een stuk constanter.

Moeten we de statistieken er maar bij houden, hij scoort best veel

chevy93

• 12756 berichten
  • 1328 stemmen

The Oceanic Six schreef:

en ik meen ook PSV thuis.

Hoe kun je die nou vergeten?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Urby .

Wigand

• 173 berichten
  • 0 stemmen

Hij speelde heel sterk in de eerste helft van Ajax - Milan. Hij klopt nadrukkelijk op de poort van Oranje.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Damn had me alweer zo verheugd op een avondje Match of the Day zonder uitslagen. Positieve nieuws. Tottenham wint weer en klimt richting top 5.

Wil in het vervolg best spoilertags gebruiken.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Je hoeft in dit topic geen spoilertags te gebruiken

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Weet ik, maar als dat erg gewenst is. Kleine moeite.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kan jij dat nog? Alle uitslagen overslaan en het 's avonds nog kijken in deze tijd van internet, teletekst, sms, Moviemeter en sportjournaals? Al zou ik het willen, het zou me niet eens lukken uitslagen niet op te merken.

Als ik er bewust op let lukt het meestal wel. Vooral Engels voetbal zie ik vaak zonder dat ik uitslagen weet. Nederland is het al lastiger omdat ik zaterdag avonds meestal een live wedstrijd kijk en dan tussendoor aan het zappen sla en uiteindelijk de standen toch wel weet.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Afstandschotje Pirlo dit weekend

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Geweldige goal!! Al doet je filmpje het niet bij mij. Heb hem even opgezocht op youtube.

Blegh, ziek Zometeen vanaf de bank Ajax-Utrecht kijken...

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

\niet te gloven. Hoeveel penaltys heeft Utrecht dit seizoen wel niet gehad . En Van Wolfswinkel draait z'n hand er niet voor om.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Jemig, mooi moment om ziek te zijn. Dit is denk ik wel de zwakste pot sinds Dordrecht uit van Ajax. Wat ongelooflijk zeg.

Utrecht staat prima te verdedigen.

1e penal was oliedom van Suarez en die tweede penal valt nog niet eens een peuter van 12 omver, zwaar overdreven. Maar je roept het over jezelf af met dit dramatische voetbal. Passes over enkele meters komen niet eens aan.

Wat een contrast met Milan dinsdag zeg

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een gigantische knuppels bij Ajax. Echt zo vreselijk slecht spel en 2 terechte penalty's. Wat was Suarez enorm dom bij die 1e pingel zeg

Dit win je nooit meer na de rust. Utrecht speelt sterk, geeft niks weg en staat dik verdiend voor tegen het zwakste Ajax dat ik dit seizoen zag. Real uit was pijnlijk, maar je speelde wel uit en wel tegen Real. Maar om met 0-2 thuis tegen Utrecht te gaan rusten. Blamage.

Ooijer erin, Vertonghen naar linksback waardoor Urby linksbuiten kan spelen en Sulejmani eraf kan aub.

En de Jong eruit, Eriksen erin please.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Typische Ajax-wedstrijd. Denken het weer op 70% te kunnen doen in het begin, sta je na 15 minuten dom op 0-2 en dan kun je de knop bij jezelf simpelweg niet meer omzetten om er met 110% voor te gaan. Laks, slordig, nonchalant en ongeconcentreerd.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Quido schreef:

Typische Ajax-wedstrijd. Denken het weer op 70% te kunnen doen in het begin, sta je na 15 minuten dom op 0-2 en dan kun je de knop bij jezelf simpelweg niet meer omzetten om er met 110% voor te gaan. verschrikkelijk Laks, enorm slordig, gigantisch nonchalant en beschamend ongeconcentreerd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Typische Ajax-wedstrijd. Denken het weer op 70% te kunnen doen in het begin, sta je na 15 minuten dom op 0-2 en dan kun je de knop bij jezelf simpelweg niet meer omzetten om er met 110% voor te gaan. Laks, slordig, nonchalant en ongeconcentreerd.

Ik denk niet dat ze Utrecht hebben onderschat. Utrecht heeft Ajax gewoon het 1e kwartier overklast en daarna de boel geconsolideerd.

Jol MOET wisselen in de rust en hopen dat er nog wat in zit.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Nounou, ik had wel echt het gevoel dat Ajax eventjes dacht rustig aan te beginnen.

Utrecht zat er wel heel erg goed en fel bovenop. Een combinatie van beide factoren wat mij betreft.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Dit had ik nou ook weer niet verwacht . Net wakker .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik denk dat Ajax verrast is door de enorm aanvallende intenties van Utrecht het 1e kwartier. Ajax mag dan wel enorm bagger spelen, maar ik vind de inzet vandaag niet zo slecht.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Laatste kwartier niet nee, maar daarvoor was het gewoon beschamend. Geen enkele pass kwam ook aan bij teamgenoten, zo ontzettend slordig.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

notnotfun schreef:

Dit had ik nou ook weer niet verwacht . Net wakker .

Hebben die Feyenoordjes ook weer hun pleziertje sinds mei

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lindgren en Eriksen lijken erin te komen. Ik gok voor Enoh en de Jong.

Succes Ajacieden, hopelijk kom ik hier straks toch nog met een kleine glimlach terug op het forum.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Denk het niet A&L

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

. Denken het weer op 70% te kunnen doen in het begin,

Nonsens. Ajax begon lekker fel, Utrecht speelt gewoon degelijk. Niet zo gek dat je geen walkover krijgt tegen een ploeg die Napoli en Liverpool op een gelijkspel houdt, met kans op meer.

, .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Begint goed, vrije trap Suarez op de lat. Helaas...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Na rust heeft Ajax kansen gehad, maar nog altijd 0-0. Gaat hem dus niet worden.

Hopelijk stunten VVV en Groningen vandaag een beetje om de schade iets te beperken.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Na rust heeft Ajax kansen gehad, maar nog altijd 0-0. Gaat hem dus niet worden.

Was het maar zo'n feest voor je.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.