- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat zou ik nooit kunnen, een ander duel kijken terwijl Ajax op dat moment zelf speelt. Ik zou wel af en toe zappen, maar wel hoofdzakelijk Ajax kijken.
Hoewel ik Feyenoord absoluut het beste wens op financieel gebied; ze ten onder zien gaan op sportief gebied in eigen huis is amusement. Doet me altijd denken aan die reclame op tv : ' Kaartje voor de wedstrijd: 100€ / Nieuwe schoenen 150€ / Feyenoord uit de beker : onbetaalbaar!
Dus ja: mocht Ajax het na 45min al beslist hebben schakel ik snel over naar de kuip.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ik nooit, blijf altijd voor Ajax. Dat komt sowieso dus voor een Feyenoord vernedering, dat wel op een goede tweede plek komt
Kijk dan ook nog is liever een samenvatting, want LIVE naar die arbeidersploeg kijken trek ik ook echt niet. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Splitscreen is soms ook wel leuk, alleen blijft er dan zo weinig over op m'n lullig computerschermpje.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Hoewel ik Feyenoord absoluut het beste wens op financieel gebied; ze ten onder zien gaan op sportief gebied in eigen huis is amusement. Doet me altijd denken aan die reclame op tv : ' Kaartje voor de wedstrijd: 100€ / Nieuwe schoenen 150€ / Feyenoord uit de beker : onbetaalbaar!
Dus ja: mocht Ajax het na 45min al beslist hebben schakel ik snel over naar de kuip.
Zoveel boeit die beker me ook niet. Hopelijk wint Roda, maar het is nou niet onbetaalbaar zon moment. Ik vind de financiele ellende van Feyenoord overigens helemaal niet erg. Heerlijk om elke week die rampverhalen te lezen. Failliet moeten ze niet gaan, voor de rest wens ik ze niks goeds toe hoor.
PSV failliet zou dat wel zijn 
Ik kijk altijd eerst Ajax af en dan zie ik wel wat er nog op is. Maar vanavond mis ik Ajax helaas, heb verplichtingen om die tijd. Maar we winnen het wel. Kan ik nog sowieso een uurtje Feyenoord kijken.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Dat zou wel mogelijk zijn ja, mits je via zo'n kutstreampje kijkt of apart wilt betalen?
Op mijn scherm is het wel iets beter, heb een 24 inch schermpje
Deed ik ook regelmatig tijdens het wk 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Je hebt het altijd wel erg druk als Ajax speelt A&L 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Je hebt het altijd wel erg druk als Ajax speelt A&L
Heb een TE sociaal leven 
Nee, heb een hertentamen om 19.00 uur gepland staan.
Dit seizoen is wel bagger met Ajax volgen ja. Ajax-Willem II gemist, Ajax-Roda 2e helft gemist, Ajax-MVV vanavond helemaal niet...
En ik plan nog wel zoveel mogelijk af op Ajax. Verzet werkuren, zet avondjes uit 2 uur later...maargoed, soms heb je dingen waar je niet omheen kan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat zou wel mogelijk zijn ja, mits je via zo'n kutstreampje kijkt of apart wilt betalen?
Op mijn scherm is het wel iets beter, heb een 24 inch schermpje
Deed ik ook regelmatig tijdens het wk
Ik heb het totaalpakket van Eredivisielive op m'n pc: dus onbeperkt alle wedstrijden kijken. Kan ik gewoon meerdere goede streams openen.
24 Inch is inderdaad acceptabel . 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ach, wat is een hertentamen nou ook. Ajax-MVV is belangrijker 
Overigens een wedstrijdje die ik ook maar oversla, portemonnee trekt dit soort oefenpartijtjes helaas niet 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ik heb het totaalpakket van Eredivisielive op m'n pc: dus onbeperkt alle wedstrijden kijken. Kan ik gewoon meerdere goede streams openen.
24 Inch is inderdaad acceptabel .
Hoevee betaal je nou voor zo'n kutpakket?
Zal alsnog niet aantrekkelijk zijn voor mij aangezien ik seizoenkaart en uitkaart heb.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heb een TE sociaal leven 
Nee, heb een hertentamen om 19.00 uur gepland staan.
Dit seizoen is wel bagger met Ajax volgen ja. Ajax-Willem II gemist, Ajax-Roda 2e helft gemist, Ajax-MVV vanavond helemaal niet...
En ik plan nog wel zoveel mogelijk af op Ajax. Verzet werkuren, zet avondjes uit 2 uur later...maargoed, soms heb je dingen waar je niet omheen kan.
Je kunt het ook opnemen, en dan in de tussentijd zoveel mogelijk radio en tv proberen te ontlopen (mensen ook daar waar kan)!. Soms heb je geluk, en kun je als je thuiskomt de wedstrijd alsnog '' live'' zien.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ach, wat is een hertentamen nou ook. Ajax-MVV is belangrijker 
Overigens een wedstrijdje die ik ook maar oversla, portemonnee trekt dit soort oefenpartijtjes helaas niet
Ajax-MVV is jammer, maar van de zomer had ik een tentamen staan toen NL-Brazilie begon. Heb maar hard doorgewerkt zodat ik na 35 minuten weer buiten stond en naar een tv in de buurt rende 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Je kunt het ook opnemen, en dan in de tussentijd zoveel mogelijk radio en tv proberen te ontlopen (mensen ook daar waar kan)!. Soms heb je geluk, en kun je als je thuiskomt de wedstrijd alsnog '' live'' zien.
Nee joh, ik moet echt meteen de score weten. Als ik het niet kan zien, dan zet ik mobiel internet aan. Ik kan het echt niet uren overslaan en het later integraal zien zonder dat ik de stand weet. Voor die incidentjes maar een samenvatting zoeken.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Veendam door in de verlenging, hopelijk weer Veendam-Feyenoord voor de beker! 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Veendam door in de verlenging, hopelijk weer Veendam-Feyenoord voor de beker!
Is ook wel eens leuk dan, Veendam als favoriet 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoevee betaal je nou voor zo'n kutpakket?
Zal alsnog niet aantrekkelijk zijn voor mij aangezien ik seizoenkaart en uitkaart heb.
Heb serieus overwogen om dit seizoen ook een seizoenskaart aan te schaffen : totdat ik ging rekenen. Pak soms een wedstrijd mee uit vrije verkoop, maar meer zit er niet in.
Reiskosten per keer :€ 25
25 x 17 = €425 ( exclusief snack/drank/ en de seizoenskaart zelf ). En dan heb ik de helft van de competitie nog niet eens gezien. Sorry hoor; maar voor een student is dit Mission Impossible 4. Waarschijnlijk verhuis ik meer naar het noorden over een paar jaar; dan ben ik present.
Dan maar voor (ik dacht) € 100 zo'n pakket.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Waarom neem je geen EL? Betaal je bijna net zo veel in een jaar en dat lijkt me veel relexer voor je.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Omdat ik de helft van de weekenden vaak niet thuis ben (relatieverplichtingen). Dan heb ik meer aan een kijkcode die op elke pc ingevoerd kan worden. En is volgens mij ook heel wat goedkoper toch; 15€ p/m voor EL? Scheelt me toch al snel 80€ per jaar dan.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Ze moeten Cruijff gewoon een kans geven, maar dan moeten ze hem alleen de leiding van de jeugdopleiding geven en goede afspraken maken. Bestuur gewoon aan laten blijven en Jol ook zijn eigen gang laten gaan zodat er geen nieuw conflict ontstaat.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Heb serieus overwogen om dit seizoen ook een seizoenskaart aan te schaffen : totdat ik ging rekenen. Pak soms een wedstrijd mee uit vrije verkoop, maar meer zit er niet in.
Reiskosten per keer :€ 25
25 x 17 = €425 ( exclusief snack/drank/ en de seizoenskaart zelf ). En dan heb ik de helft van de competitie nog niet eens gezien. Sorry hoor; maar voor een student is dit Mission Impossible 4. Waarschijnlijk verhuis ik meer naar het noorden over een paar jaar; dan ben ik present.
Dan maar voor (ik dacht) € 100 zo'n pakket.
Klopt, verschil is natuurlijk wel dat je die 425 euro over een periode van augustus tot mei verspreid. Daarnaast kan je haast elke week afwisselend bij de Blokker, Kruidvat e.d. een goedkoop dagretourtje van 12,50 o.i.d. halen.
Overigens kan je ook net zoals ik doen, een weekend ov nemen. M.a.w. ik reis altijd gratis naar Ajax
Doordeweeks reis ik ook al vanaf begin dit jaar gratis met de bus, aangezien ze nog geen ov scanners hebben hier in het noorden, maar wel ov chipkaarten. Win-win situatie voor mij 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Is ook wel eens leuk dan, Veendam als favoriet

Een paar jaar geleden hadden ze bíjna gelijk gespeeld tegen Feyenoord voor de beker, toen schopte die Boussaboun in de laatste minuut een geweldige bal binnen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Deed die schele eindelijk iets goed.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Teleurgestelde Sneijder flirt met ex-club Real Madrid
22/09/10 12u11
Wesley Sneijder is niet te spreken over de handelswijze van Inter. De Nederlandse international was dichtbij een contractverlenging met zijn Italiaanse werkgever, maar de onderhandelingen zijn vastgelopen, schrijft AD.nl.
"We komen er financieel niet uit", aldus Sneijders zaakwaarnemer Lerby. "De onderhandelingen zijn afgebroken en die worden alleen hervat als Inter een opening biedt."
Na de verloren WK-finale tegen Spanje werd Sneijder een salarisverhoging van enkele miljoenen beloofd bij Inter. "Helaas komt Inter die eerdere woorden nu niet na", aldus Lerby.
Een terugkeer naar Real Madrid is nu een serieuze optie voor Sneijder. De Nederlander werkte vorig seizoen bij Inter bijzonder succesvol samen met José Mourinho, de huidige coach van Real. Hij won toen de landstitel, de beker én de Champions League. (adv)
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Real heeft nu Özil, lijkt me niet verstandig om nu weer Sneijder te gaan halen.
Was Man United een paar maanden geleden niet geïnteresseerd? Of Arsenal mocht Fabregas uiteindelijk toch naar Barcelona vertrekken.
Veelzeggend trouwens dat Sneijder een paar maanden geleden nog van de daken schreeuwde dat hij een band had met Inter en er nog langer wilde blijven. Zodra er echter een paar miljoenen extra verdiend kunnen worden wordt het al snel een ander verhaal.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Real heeft nu Özil, lijkt me niet verstandig om nu weer Sneijder te gaan halen.
Dat woord kennen ze al jaren niet meer in Madrid.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Allemaal gelul, Sneijder gaat echt niet naar Madrid hoor.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Jozefzoon

Die heeft nu al meer mannetjes uitgekapt bij 1 assist dan Sulejmani in 2 jaar bij Ajax.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jozefzoon

Die heeft nu al meer mannetjes uitgekapt bij 1 assist dan Sulejmani in 2 jaar bij Ajax.
Leuk spelertje. Iemand hoe het nou zit met Castillion? Staat ie stil in zijn ontwikkeling ofzo? Ideaal voor zo'n wedstrijd natuurlijk, vind het toch wel een erg talentvolle spits.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.