- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Goh, inderdaad
Over vd Wiel was ik ook sarcastisch trouwens, wat een dikke zak hooi is dat toch. Man o man.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
A&L, helemaal met je eens. Het siert (i.h.b.) Wesley maar ook de anderen dat ze zo sportief zijn om sport en persoon te kunnen scheiden en Johan gewoon te feliciteren!
Gisteren VI niet gezien blijkbaar? Hij had een videoboodschap voor Derksen 
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Sjezus wat was Enoh slecht gisteren, he? Wordt ie zo'n zes seconden lang volledig vrij gelaten, weet ie nog een slechte pass af te leveren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Enoh was vorig seizoen erg nuttig, maar dit seizoen lijkt het nergens op. Waardeloze passing en voetballend erg zwak. Wel blijft hij een goede balafpakker, maar van een Ajax speler mag en moet je meer verwachten.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Vorig seizoen was de Zeeuw ook beter. Dat deze twee jongens veel minder spelen, dan vorig seizoen, heeft zeker zijn invloed op het puntverlies van ajax. Dit zijn twee cruciale posities in dit elftal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vraag me toch echt ernstig af welke Belgische creatieve middenvelders er beter zijn dan de Dries Mertens van dit moment. Wordt gewoon niet opgeroepen. Wat een rare mensen zijn die bondscoaches soms toch.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Zelfs al zou die beter zijn dan neem je zo'n jongen nog altijd op in je selectie.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Ik denk dat ze zo'n speler als Mertens er inderdaad wel bij kunnen gebruiken. Ik kan wel een aantal spelers in de huidige selectie opnoemen, die ze beter thuis kunnen laten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Arsenal op schot, al 0-4 voor! 2x v Persie.
Snap overigens ook niet waarom Mertens niet bij Belgie zit. Die hoort minimaal bij de selectie. Op papier heeft Belgie trouwens een mooie ploeg. Alleen geen topkeeper en wereldspits.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik snap je punt hoor maar België heeft echt enorm veel talentvolle spelers. Lijkt mij ook dat je Mertens opneemt in je selectie maar misschien is de rest wel beter (ken er veel ook niet). Maar dat er veel talent bij is kan zijn, het kan er ook mee te maken dat ie niet veel indruk heeft gemaakt de laatste tijd (heb 'm ook niet uit zien blinken) of welke voorkeuren dan ook.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Hoe is het met die Steven Defour eigenlijk? Dat was zo'n sensatie en nu hoor je vrijwel niks meer van hem.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mertens niet tegen Ajax gezien? Dries was helaas fantastisch. Tegen de Graafschap vond ik hem ook goed spelen in de 1e helft.
Belgie mist komend EK waarschijnlijk toch. Het zal dus een langetermijn project worden, gericht op WK 2014. Dan kunnen ze Mertens best wel inpassen.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Sjezus wat was Enoh slecht gisteren, he? Wordt ie zo'n zes seconden lang volledig vrij gelaten, weet ie nog een slechte pass af te leveren.
Alsof andere spelers dat beter deden. Een veel betere voetballer en passer als van der Wiel kreeg in de tweede helft 4, 5 keer op rij de kans om centraal Eriksen of El Hamdaoui in te spelen. Hij koos telkens voor een lullig balletje in de breedte. Dat lijkt me een groter probleem dan een mislukte pass van Enoh.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe is het met die Steven Defour eigenlijk? Dat was zo'n sensatie en nu hoor je vrijwel niks meer van hem.
Mindere fase, en nog steeds bij Standard maar was eens een hele grote belofte. Hij heeft uitgesproken naar Twente te willen, mocht Preudhomme hem ook halen, verwacht ik wel dat ie bij Twente weer terug in vorm komt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mertens niet tegen Ajax gezien? Dries was helaas fantastisch. Tegen de Graafschap vond ik hem ook goed spelen in de 1e helft.
Belgie mist komend EK waarschijnlijk toch. Het zal dus een langetermijn project worden, gericht op WK 2014. Dan kunnen ze Mertens best wel inpassen.
Utrecht - Ajax gemist, helaas
.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Alsof andere spelers dat beter deden. Een veel betere voetballer en passer als van der Wiel kreeg in de tweede helft 4, 5 keer op rij de kans om centraal Eriksen of El Hamdaoui in te spelen. Hij koos telkens voor een lullig balletje in de breedte. Dat lijkt me een groter probleem dan een mislukte pass van Enoh.
Die mislukte pass van Enoh had anders wel een doelpunt voor de Graafschap op kunnen leveren. Dat lijkt me wel erger, dan 5 verkeerde keuzes van van de Wiel.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Mindere fase, en nog steeds bij Standard maar was eens een hele grote belofte. Hij heeft uitgesproken naar Twente te willen, mocht Preudhomme hem ook halen, verwacht ik wel dat ie bij Twente weer terug in vorm komt.
Dat zou niet best wezen, als hij naar Twente gaat. Dan gaat het nog beter met ze.
jordkaka
-
- 219 berichten
- 255 stemmen
Stiekem hoop ik dat Ajax-Utrecht de bekerfinale wordt. Kunnen we ze toch nog misschien terugpakken voor dit seizoen. Of is dat te pijnlijk, praten over ploegen die nog wel in de beker spelen?
Gelukkig heeft Ajax de moeilijkste loting. 
Over de vermoedelijke opstelling tegen Vitesse: snap niet dat Leerdam aka Kelvin Klein weer in de basis staat hoor, en Biseswar. Geef Cabral gewoon het vertrouwen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zeg ik iets over de loting dan? Hoop dat de finale dit jaar wel spannender wordt. Die halve amateurploeg die we vorig jaar in 2 duels van de mat veegden wist het niet spannend te maken in ieder geval 
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Die mislukte pass van Enoh had anders wel een doelpunt voor de Graafschap op kunnen leveren. Dat lijkt me wel erger, dan 5 verkeerde keuzes van van de Wiel.
Nee hoor. Als van der Wiel en consorten dat wel doen, kom je aan voetballen toe. Dat is de hele insteek van het spelletje van de Boer; veel combineren, snel in- en doorspelen. Als je dan daarin al verzaakt, wordt het een moeilijk verhaal en kan zo'n slordig balletje van Enoh inderdaad fataal zijn.
Van der Wiel is een van de betere spelers bij Ajax, hij is dus iemand die dat vorm moet geven. Enoh daarentegen doet vooral om andere redenen mee. Het is natuurlijk deels kip en ei, maar vanaf het moment dat de rest snel en verzorgd speelt, zijn Enoh's meest kenmerkende kwaliteiten sowieso al veel minder nodig.
Die pass is slecht, dat staat vast, maar het gegeven dat het elftal vastloopt, is natuurlijk veel erger. Met goed voetbal maak je 4 of 5 goals tegen dat ploegje. Dan kan je je zo'n mislukte pass ook nog eens veroorloven.
jordkaka
-
- 219 berichten
- 255 stemmen
Zeg ik iets over de loting dan? Hoop dat de finale dit jaar wel spannender wordt. Die halve amateurploeg die we vorig jaar in 2 duels van de mat veegden wist het niet spannend te maken in ieder geval
Jup, toen hadden wij niet AZ, PSV en Twente verslagen? Jullie hadden Go Ahead Eagles volgens mij en NEC. Top
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dan nog heb ik het nergens over de loting net gehad. Vergeet overigens Dordrecht en AGOVV niet. Gelukkig kregen we het grootste lachertje liefst twee maal in de finale. Kon Ajax even zich lekker uitleven.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Arsenal heeft een 4-0 voorsprong uit handen gegeven tegen Newcastle. 4-4 geëindigd. Schijnen wel een potje flink genaaid te zijn met gele en rode kaarten. Ben benieuwd naar de beelden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hahaha Arsenal
0-4 voorsprong nog verspelen, prachtig!
Tottenham ook nog op het nippertje gewonnen 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Tottenham
Uitstekend. Maar hoe kan een club als Arsenal zoiets overkomen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Nu maar hopen dat die vieze club uit Manchester ook punten verliest.
Rode kaart en twee penalty's tegen Arsenal. Ben nu echt nieuwsgierig naar de beelden, scheids moet wel pro Newcastle zijn geweest 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat heeft iedereen toch tegen Man Utd? Alleen al vanwege Giggs en Sar moet je die ploeg toch wel wat gunnen 
Vind het altijd wel mooi, zon ploeg waar spelers gewoon onderhand allemaal al 5-10 jaar en sommigen zelfs ruim 15 jaar voor voetballen.
Dat United maar de titel daar gaat winnen. Sar nog 1x met een kampioenschap.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Omdat ik ben opgegroeid met het Arsenal van Bergkamp en Henry. Arsenal is de enige ploeg die nog een beetje mooi voetbal durft na te streven daar in Engeland en dat kan ik waarderen. Dan kan zo'n Ryan Giggs me echt compleet gestolen worden. Net zoals van der Sar op dit moment. Met zo'n asociale coach aan het roer kan ik zo'n club al helemaal niet serieus nemen. Dat vieze kauwgom gekauw altijd, beneden alle fatsoensnormen voor een manager. Dat niemand die kwal daar ooit op heeft gewezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.